Vrouwen"wijn"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat schijnt de breezer van deze tijd te zijn
Het zal voor hen ook niet waard zijn om veel later open te blijven. Meer kosten dan omzet voor langere openingstijdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De groenteboer wel blijkbaar. Geen wonder dat het aantal zaken in de laatste jaren van iets van 10 naar 1 is gezakt
Valt echt wel mee. Kan dat gewoon bij de AH halen als het in het seizoen is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Pastinaak is erg moeilijk te vinden
Doe dan iig de deuren na 16.00 uur openquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het zal voor hen ook niet waard zijn om veel later open te blijven. Meer kosten dan omzet voor langere openingstijden
quote:
Okéquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat schijnt de breezer van deze tijd te zijn
Gaat het al wat beter met jou?quote:
Oh ik was even in de war door je PI. Ik dacht van niet in eerste instantiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Kan dat gewoon bij de AH halen als het in het seizoen is.
Gaat weer de goede kant op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter met jou?
Gelukkigquote:
Waarschijnlijk wel, voor die kleine bedrijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het zal voor hen ook niet waard zijn om veel later open te blijven. Meer kosten dan omzet voor langere openingstijden
Nee. Jij liep te janken erover dus dit is nu m'n nieuwe standaard piquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik was even in de war door je PI. Ik dacht van niet in eerste instantieGebruik een pi als het hoort gekkie
Chocoladequote:
Lekkerquote:
Online kan nu ook zie ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Kan dat gewoon bij de AH halen als het in het seizoen is.
Minuut is dan nog wel netjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja echt wel, ookal kan ik er nog best wel prima op browsenMaar je merkt het wel aan opstarten, deze is na paar seconden opgestart, oude meer dan een minuut
We zijn gewoon verwend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, voor die kleine bedrijven.
Maar zou niet meer terug willen naar de tijd dat supermarkten al om 18 uur dicht zijn, of dat er hele zondagen niets open is en je alleen nog eventueel bij tankstations terecht kunt...
Hey mrsquote:
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
Serieus BraadIk ben het met je eens maar wtf
Ben ik inderdaadquote:
Met stukjes chocolade er in.quote:
Weer opgeknapt?quote:
Is het wat er weg gehaald is? Ik heb het gemistquote:
Kilo'squote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad
[..]
Met stukjes chocolade er in.
Kilo's chocolade of kilo's lekker?quote:
Ja ook dood las ikquote:
Idd. Maar als je bij opstarten van andere programma's ook minuut moet wachten en bij browsen van opgeslagen foto's ook even moet wachten is het wel frustrerendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Minuut is dan nog wel netjes.![]()
Je raakt het wel gewend dat het langer duurt maar als je een nieuwe hebt en het duurt maar paar seconden ga je niet een minuut willen wachten![]()
Leende soms ook de laptop van mijn zusje toen die van mij kapot ging. Hoofdpijn was dat. Veel te traag en amper nog ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |