Ik kan het mis hebben, maar volgens mij was hij psychisch in de war....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ongeluk? heb het verhaal niet gelezen alleen gezien dat hij dood gevonden was
Hey konijntje 🖐🏻quote:
Ik zat te etenquote:
Inderdaadquote:
Zo jong, zo jammer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij was hij psychisch in de war....
Gezeik over garantie van onze Switch. We hadden bezwaar ingediend tegen hun beslissing dat het defect niet onder de garantie valt, dat hebben ze afgewezen.. Zij zeggen dat hij stuk is gegaan door onze toedoen.. maar het slaat nergens op, we hebben niks raars gedaan.. nu wordt het een heel gedoe om ons gelijk alsnog te gaan krijgen..quote:
Rechtsbijstand?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezeik over garantie van onze Switch. We hadden bezwaar ingediend tegen hun beslissing dat het defect niet onder de garantie valt, dat hebben ze afgewezen.. Zij zeggen dat hij stuk is gegaan door onze toedoen.. maar het slaat nergens op, we hebben niks raars gedaan.. nu wordt het een heel gedoe om ons gelijk alsnog te gaan krijgen..
WGR misschien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezeik over garantie van onze Switch. We hadden bezwaar ingediend tegen hun beslissing dat het defect niet onder de garantie valt, dat hebben ze afgewezen.. Zij zeggen dat hij stuk is gegaan door onze toedoen.. maar het slaat nergens op, we hebben niks raars gedaan.. nu wordt het een heel gedoe om ons gelijk alsnog te gaan krijgen..
Snap ik ja. Meestal zijn dat soort bedrijven wel redelijk coulant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat is het defect?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja maar als kleuters er mee gooien is het een ander probleemquote:
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo lieve m-a![]()
Gaat het over de Nintendo ?
Kut Nintendo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jabezwaar afgewezen.. ze zeggen dat er door ons iets in de usb-c poort is gekomen waardoor hij is doorgebrand.. maar wij vinden het nogal bizar want we zijn super voorzichtig en netjes met dat ding om gegaan.. dus zou niet weten hoe dat gebeurd zou kunnen zijn.
Heb ik gehad met een nieuwe telefoon. Deed mijn ingang van koptelefoon het niet...maar kreeg gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jabezwaar afgewezen.. ze zeggen dat er door ons iets in de usb-c poort is gekomen waardoor hij is doorgebrand.. maar wij vinden het nogal bizar want we zijn super voorzichtig en netjes met dat ding om gegaan.. dus zou niet weten hoe dat gebeurd zou kunnen zijn.
Hebben we nietquote:
Misschien wel een optie.quote:
Las op internet helaas meer verhalen over dat ze onder de garantie uit probeerde te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja. Meestal zijn dat soort bedrijven wel redelijk coulant.
hey lieverd wat vervelend en wat afwijzend van hun... hopelijk kan je toch nog tot oplossing komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooi zo 👍🏻quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |