Veel plezier met kokenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het gezellig, maar ik moet nog eventjes koken en andere dingen doen enzo. Tot laters!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het gezellig, maar ik moet nog eventjes koken en andere dingen doen enzo. Tot laters!
Als het alleen de USB poort is wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kost geen drol joh, dat hebben ze binnen 20 minuten klaar.
Wat is er stuk dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies, ¤450 betaald en na 2 weken was hij stuk.. dat is niet normaal en ze horen hem gewoon te vervangen. Maar goed, gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is nog weer een ander verhaal helaas..
Kook en eetze!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Dat kunnen ze testen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het alleen de USB poort is wel ja.
Als er een connector doorgebrand is in zowel het dock als de switch is dat waarschijnlijk niet zo makkelijk te vervangen
Wat een leukerd!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kook en eetze!
Nog 1 spammetjeMooi portret
[ afbeelding ]
Ze kunnen er wel mee wegkomen maar meestal willen ze toch ook dat de klant tevreden is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als er garantie bij zit. Anders zijn ze niks verplicht.
Kleuters met honderde euros games laten spelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kost geen drol joh, dat hebben ze binnen 20 minuten klaar.
Liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kook en eetze!
Nog 1 spammetjeMooi portret
[ afbeelding ]
Nee! IJskoffie is lekker maar koffie hoort heet te zijn, net als thee!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hot coffee
Coffee is supposed to be cold
Ijstheequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee! IJskoffie is lekker maar koffie hoort heet te zijn, net als thee!
Tea is also supposed to be coldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee! IJskoffie is lekker maar koffie hoort heet te zijn, net als thee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |