Ja precies, ¤450 betaald en na 2 weken was hij stuk.. dat is niet normaal en ze horen hem gewoon te vervangen. Maar goed, gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is nog weer een ander verhaal helaas..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heb je gewoon recht op.
Goed gezegd idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hoort gwn een nieuwe te krijgen. Ze heeft hem nieuw gekocht en daar ook nieuwprijs voor betaald. En dat hij dan na 2 weken al gerepareerd moet worden hoort niet.
Had ze hem anders net zo goed van marktplaats kunnen kopen
Ook als je zelf de fout in gaatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poot stijf houden, ze proberen vaak als eerst eronder uit te komen. Lijers
Hello deisyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poot stijf houden, ze proberen vaak als eerst eronder uit te komen. Lijers
Idd. Maar ook de winkel had en hoort hier beter mee om te gaan als Nintendo dat zelf niet doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed gezegd idd.
En van een bedrijf als Nintendo verwacht je dit niet
Dat gaf je al een beetje toe toch?quote:
Mailen! Zwart of wit enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige trappen daar in. Gewoon bellen en doorgaan tot je je recht hebt.
Dat bedoel ik, maar dat ligt dan aan de winkel. Een beetje winkel regelt dat zelf wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Idd. Maar ook de winkel had en hoort hier beter mee om te gaan als Nintendo dat zelf niet doet.
Zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dat ligt dan aan de winkel. Een beetje winkel regelt dat zelf wel.
Laat ze maar aantonen dat het jouw fout is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies, ¤450 betaald en na 2 weken was hij stuk.. dat is niet normaal en ze horen hem gewoon te vervangen. Maar goed, gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is nog weer een ander verhaal helaas..
Kost geen drol joh, dat hebben ze binnen 20 minuten klaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja kan, maar ze moeten ons gewoon een nieuwe Switch geven..
Heel belangrijk idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeker![]()
Goede service is belangrijk.
Tot snelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het gezellig, maar ik moet nog eventjes koken en andere dingen doen enzo. Tot laters!
Alleen als er garantie bij zit. Anders zijn ze niks verplicht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hoort gwn een nieuwe te krijgen. Ze heeft hem nieuw gekocht en daar ook nieuwprijs voor betaald. En dat hij dan na 2 weken al gerepareerd moet worden hoort niet.
Had ze hem anders net zo goed van marktplaats kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |