——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Doe dan. En vergeet ook niet alle andere punten mee te nemen die ik noemde.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Moet toch niet zo moeilijk zijn.
Hulde voor je post, dat had ik al vanaf maart nodig, en waarschijnlijk meerderen met mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:18 schreef illusions het volgende:
Om even terug te komen bij de essentie,
• Er is geen enkele overheid ter wereld die er baat bij heeft zijn eigen economie naar de vernieling te helpen
• Er is geen enkele macht ter wereld die capabel is om alle wereldmachten te verenigen om dergelijke zelf-destructieve acties te ondernemen
• COVID-19 raakt de armste landen het hardste en gaat daarom direct in tegen de VN 2030 agenda
Het zal op sommige vlakken verkeerd aangepakt worden, maar een alles-verenigende kracht die alle overheden verenigt om een wereldwijd complot uit te voeren die bovendien nog eens compleet zelfdestructief is? De meeste overheden kunnen zélf de simpelste dingen nog niet in het geheim uitvoeren.
Sowieso een dik probleem dit maareh, als ik het goed begrijp onderzoekt dat onderzoek landen tot moment mondkapje en daarna...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
Je hersencellen verdampen gewoon in dit topic.
Goed, laatste poging: In het korte broeken/ijs-voorbeeld is het HET WEER dat de correlatie verklaart.Wat zou de correlatie tussen het (verplicht) dragen van mondkapjes en het aantal covid-doden kunnen verklaren? Is dat.. heel misschien.... de mate/snelheid van verspreiding van HET VIRUS![]()
![]()
?
Dat topic kan ik niet bekijken he, censuurquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:31 schreef PSVCL het volgende:
Er hangt een teleurgesteld sfeertje in dit topic met enge mensen: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1032
Dan moeten de cijfers wel zijn gedaald..
ps:is de griep al terecht..ik begin me serieus zorgen te maken
Welkom bij de groep..ben daar ook niet welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat topic kan ik niet bekijken he, censuur
Waarom heb jij daar ban?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welkom bij de groep..ben daar ook niet welkom![]()
Moet eerst uitloggen voordat ik mee kan lezen met die coronagekkies
Gewoon het aantal IC-bedden weer halveren, dan zitten we zo weer in een epidemie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:31 schreef PSVCL het volgende:
Er hangt een teleurgesteld sfeertje in dit topic met enge mensen: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1032
Dan moeten de cijfers wel zijn gedaald..
ps:is de griep al terecht..ik begin me serieus zorgen te maken
Waarom niet? En:quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sowieso een dik probleem dit maareh, als ik het goed begrijp onderzoekt dat onderzoek landen tot moment mondkapje en daarna...
Duidelijke event / trigger.
Dus je correlatie verhaal gaat dan niet op.
Face covering zullen ze bedoelen zo een plastic kap voor je hoofd oid?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom niet? En:
All models adjusted for when countries started to advise or mandate their citizens to wear face masks or coverings (dates of face cover measures are listed in Supplemental Material 1). We do not assess face cover wearing as an independent control measure because of heterogeneity in how the wearing of face coverings in the community was encouraged or mandated and in what contexts.
Das nou juist waarom ik het erg fishy vind, je hoort echt super weinig mensen met een tegengeluid, maar de media geeft zelf ook aan dat ze het niet doen vanwege verwarring o.i.d. Maar goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef illusions het volgende:
Waarom klapt er niemand uit de school?
Ik zou eerder bang zijn voor biases in de vorm van dat niet even zieke mensen opgenomen zijn in de tijd vanwege capaciteitsproblemen en als het aantal geconstateerde besmettingen leidend is wordt het helemaal een puinhoop met onbetrouwbare data.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom niet? En:
All models adjusted for when countries started to advise or mandate their citizens to wear face masks or coverings (dates of face cover measures are listed in Supplemental Material 1). We do not assess face cover wearing as an independent control measure because of heterogeneity in how the wearing of face coverings in the community was encouraged or mandated and in what contexts.
Maar geen enkel weldenkend mens gelooft toch dat er een bepaalde macht is die wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op heeft?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das nou juist waarom ik het erg fishy vind, je hoort echt super weinig mensen met een tegengeluid, maar de media geeft zelf ook aan dat ze het niet doen vanwege verwarring o.i.d. Maar goed.
Bijna elk land volgt toch de voorschriften van de VN? Dan heb je snel alle neuzen dezelfde kant op.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar geen enkel weldenkend mens gelooft toch dat er een bepaalde macht is die wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op heeft?
Schattig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:18 schreef illusions het volgende:
Om even terug te komen bij de essentie,
• Er is geen enkele overheid ter wereld die er baat bij heeft zijn eigen economie naar de vernieling te helpen
• Er is geen enkele macht ter wereld die capabel is om alle wereldmachten te verenigen om dergelijke zelf-destructieve acties te ondernemen
• COVID-19 raakt de armste landen het hardste en gaat daarom direct in tegen de VN 2030 agenda
Het zal op sommige vlakken verkeerd aangepakt worden, maar een alles-verenigende kracht die alle overheden verenigt om een wereldwijd complot uit te voeren die bovendien nog eens compleet zelfdestructief is? De meeste overheden kunnen zélf de simpelste dingen nog niet in het geheim uitvoeren.
En jij weet meer? Raar dat je dan op geen enkel punt ingaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Schattig.
Je beseft dat dit zuiver gebaseerd is op je eigen begrip van hoe de wereld werkt, en geen universele waarheid, toch?
Hoeveel weet je over de wereld? Van alle informatie die er beschikbaar is, wat is het percentage dat je weet?
Dus van alle boeken die zijn geschreven, alles wat wordt gepublieerd, alle wetenschappelijke takken, enzovoorts enzovoorts.
Hoeveel zou het zijn? 0,0001%? Minder?
Stel je eens voor wat er allemaal mogelijk is in die 99,999% van de realiteit waar je niets over weet.
Ik heb dit in meerdere topics behandeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar geen enkel weldenkend mens gelooft toch dat er een bepaalde macht is die wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op heeft?
Ik weet genoeg om te begrijpen dat mijn voorstellingsvermogen geen betrouwbare maat is voor wat er eventueel daadwerkelijk gebeurt of mogelijk is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:20 schreef illusions het volgende:
[..]
En jij weet meer? Raar dat je dan op geen enkel punt ingaat.
Ja, en? Wie zorgt ervoor dat iedereen luistert? Als het allemaal fake is, waarom heb je dan geen dissidenten of mensen die uit de school klappen? Waarom volgt Zweden niet de voorschriften van de VN op?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Bijna elk land volgt toch de voorschriften van de VN? Dan heb je snel alle neuzen dezelfde kant op.
Ik denk niet dat je het moet zien als een 'wereldwijd complot' waarbij iedereen hetzelfde denkt, maar als een structuur. De top weet de agenda. Mensen lager worden gebruikt. Denk ook aan indoctrinatie. Propaganda. Dat helpt allemaal om mensen een bepaalde manier te laten denken en ze te instrumentaliseren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, en? Wie zorgt ervoor dat iedereen luistert? Als het allemaal fake is, waarom heb je dan geen dissidenten of mensen die uit de school klappen? Waarom volgt Zweden niet de voorschriften van de VN op?
Heb nog niemand ook maar in de verste verte aannemelijk zien maken dat er zoiets mogelijk is als een wereldwijd complot. Zelfs in een lokale regering krijg je onmogelijk alle neuzen dezelfde kant op en is een geheim ondenkbaar, er is altijd wel een josti die per ongeluk uit de school klapt..
ik meen gelezen te hebben (kan t artikel even niet vinden) dat meer dan 100 landen het VN protocol getekend hebben voor als er pandemie plaats vindt. Dan is t toch niet zo raar dat landen dat opvolgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, en? Wie zorgt ervoor dat iedereen luistert? Als het allemaal fake is, waarom heb je dan geen dissidenten of mensen die uit de school klappen? Waarom volgt Zweden niet de voorschriften van de VN op?
Heb nog niemand ook maar in de verste verte aannemelijk zien maken dat er zoiets mogelijk is als een wereldwijd complot. Zelfs in een lokale regering krijg je onmogelijk alle neuzen dezelfde kant op en is een geheim ondenkbaar, er is altijd wel een josti die per ongeluk uit de school klapt..
Maar dat is toch geen argument voor causaliteit? Enkel dat er een correlatie lijkt te zijn tussen het aantal besmettingen (en doden) en het verplichten of adviseren van mondkapjes. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het ogenschijnlijk weinig effect gesorteerd heeft. Oorzakelijkheid is niet aangetoond. Hoe zag het eruit als je die datum twee weken eerder had gezet? Of twee weken later?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Face covering zullen ze bedoelen zo een plastic kap voor je hoofd oid?
Maar het staat er toch, puur op basis van datum aanbevelen mondkapje op gaat die R0 omhoog.
Ik ook niet echt hoor, maar met zo'n generalized additive model test je niet echt een verband. Je beschrijft het alleen. Niks meer dan een fit door je data.quote:Das hoe ik het zo lees i.i.g. zonder er heel diep naar gekeken te hebben.
Dat lijkt mij ook. Artikel uit juli, dus met data over februari, maart en april. Toen was 't echt overal drama met testen. Verder waren in veel landen toen ook amper mondkapjes te krijgen, dus in hoeverre mensen konden voldoen aan zo'n advies/plicht die in alle landen ook weer een andere vorm had is maar de vraag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn voor biases in de vorm van dat niet even zieke mensen opgenomen zijn in de tijd vanwege capaciteitsproblemen en als het aantal geconstateerde besmettingen leidend is wordt het helemaal een puinhoop met onbetrouwbare data.
Tip, ga bij lokale supermarkt staan en vraag gewoon even voorbijgangers de volgende vraag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das nou juist waarom ik het erg fishy vind, je hoort echt super weinig mensen met een tegengeluid, maar de media geeft zelf ook aan dat ze het niet doen vanwege verwarring o.i.d. Maar goed.
Das het punt niet. Kijk ik ben met jou eens dat aantal besmettingen en bepaald beleid geen causaal verband zullen laten zien. Die twee zijn met simultanious correlated.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat is toch geen argument voor causaliteit? Enkel dat er een correlatie lijkt te zijn tussen het aantal besmettingen (en doden) en het verplichten of adviseren van mondkapjes. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het ogenschijnlijk weinig effect gesorteerd heeft. Oorzakelijkheid is niet aangetoond. Hoe zag het eruit als je die datum twee weken eerder had gezet? Of twee weken later?
Op media / hoger niveau, dat lijkt tegengewerkt te worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tip, ga bij lokale supermarkt staan en vraag gewoon even voorbijgangers de volgende vraag.
werkt u mee aan de huidige maatregelen?
Ja of nee of half..
Post uw resultaten en je hebt een kleine graadmeter
en zodoende uw antwoord.
Ja, één of andere chiropractor die het er allemaal niet mee eens is, maar helemaal niemand die daadwerkelijk op een machtspositie zit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het moet zien als een 'wereldwijd complot' waarbij iedereen hetzelfde denkt, maar als een structuur. De top weet de agenda. Mensen lager worden gebruikt. Denk ook aan indoctrinatie. Propaganda. Dat helpt allemaal om mensen een bepaalde manier te laten denken en ze te instrumentaliseren.
Goed, er is hier werkelijk ZOVEEL informatie over, dat het aan niets anders te wijten is dan je eigen luiheid als je geen antwoorden op je eigen vragen kan vinden. Zo moeilijk is het allemaal niet meer na te zoeken. Er zijn genoeg mensen uit de school geklapt, je hoeft slechts te zoeken.
Maar dan neem je aan dat er geen verband is tussen de (ontwikkeling van) verspreiding en in het invoeren van zo'n advies/verplichting. Dat dat geheel willekeurig gebeurt, zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das het punt niet. Kijk ik ben met jou eens dat aantal besmettingen en bepaald beleid geen causaal verband zullen laten zien. Die twee zijn met simultanious correlated.
Echter als in de hele wereld laat maar zeggen de R0 = 1.2. Maar binnen een land zelf die R0 van gemiddeld 1.2 opeens toeneemt... Tjah. Dan heb je kort door de bocht gewoon gecorrigeerd voor dat simultane karakter. Je kijkt namelijk naar het land zelf en naar de effecten vanaf invoering... CQ event study.
Dat zit ongetwijfeld in de dataset, maar daar hebben ze niks mee gedaan want 't zit niet in het grafiekje waarover we het nu hebben. Nogmaals: dat grafiekje is alleen maar een fit door die data.quote:2 weken eerder 2 weken later etc zit in de dataset wss omdat er meerdere landen in zitten.
-> BNW.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op media / hoger niveau, dat lijkt tegengewerkt te worden.
Het virus reageert toch niet bewust op beleid of wel? Danwel, waarom zou het virus versnellen in besmettelijkheid dat de R0 omhoog gaat vanaf dat moment? Dat is niet logisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dan neem je aan dat er geen verband is tussen de (ontwikkeling van) verspreiding en in het invoeren van zo'n advies/verplichting. Dat dat geheel willekeurig gebeurt, zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is.
Kijk de aanleiding zal zijn dat er veel mensen besmet zijn, een virus zal niet in een stroomversnelling terecht komen als de omstandigheden gelijk zijn, sterker nog, dat hebben we allemaal helemaal niet zien aankomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dan neem je aan dat er geen verband is tussen de (ontwikkeling van) verspreiding en in het invoeren van zo'n advies/verplichting. Dat dat geheel willekeurig gebeurt, zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is.
Ja dat werkt met aantallen besmettingen, niet met stroomversnelling besmettelijkheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Terug naar de korte broek: je kan evengoed laten zien dat er vanaf rokjesdag ( ) een sterke toename is in ijsconsumptie. Dat zegt in zichzelf niks over de oorzaak van die ijsconsumptie. Waarom was het rokjesdag? Eerste mooie dag in de lente. Waarom mondkapjes? 't Ging de verkeerde kant op met 't virus.
Keb allicht niet goed gekeken (nouja gewoon niet) naar je onderzoekje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zit ongetwijfeld in de dataset, maar daar hebben ze niks mee gedaan want 't zit niet in het grafiekje waarover we het nu hebben. Nogmaals: dat grafiekje is alleen maar een fit door die data.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het virus reageert toch niet bewust op beleid of wel? Danwel, waarom zou het virus versnellen in besmettelijkheid dat de R0 omhoog gaat vanaf dat moment? Dat is niet logisch.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijk de aanleiding zal zijn dat er veel mensen besmet zijn, een virus zal niet in een stroomversnelling terecht komen als de omstandigheden gelijk zijn, sterker nog, dat hebben we allemaal helemaal niet zien aankomen.
Dan zouden alle mondkapjes landen op mondkapjes gokken en allemaal random op de onderbuik die dan had ingegeven dat de besmettinggraad omhoog zou gaan.
Dat is niet zo aannemelijk.
Maar het reproductiegetal gaat niet omhoog, of in elk geval: daar is op basis van deze plaatjes niks over te zeggen. De Y-as is niet R0 maar een risk ratio.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat werkt met aantallen besmettingen, niet met stroomversnelling besmettelijkheid.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb allicht niet goed gekeken (nouja gewoon niet) naar je onderzoekje.
Oh okay, ja, dan heb je heul geleiykquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Maar het reproductiegetal gaat niet omhoog, of in elk geval: daar is op basis van deze plaatjes niks over te zeggen. De Y-as is niet R0 maar een risk ratio.
Dat jij met een kladblokje tegen gewerkt word bij je lokale supermarkt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op media / hoger niveau, dat lijkt tegengewerkt te worden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Al deze moeite omdat jij niet goed kijkt. Laat 't niet nog een keer gebeuren.
Word er ook aangegeven welke regering?quote:
daar kan ik heel simpel en snel antwoord op geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Totaal niet boeiende statistiek. Ik ben veel meer benieuwd naar of mondkapjes voor een afzwakking zorgen, maar het grote nadeel is daarbij dat de maatregelen van mondkapje niet alleenstaand zijn bijv.
Anyhow, dood en verderf houdt het niet tegen.
Engeland. toevallig dat daar dezelfde praktijken als hier plaatsvinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Word er ook aangegeven welke regering?
bedoel die van NL komt me iets betrouwbaarder over dan Noord Korea.
Maar ik ga straks even kijken, is 25 min dus moet logwel te doen zijn![]()
Do you trust Paul Weston
Omdat ze wil niet hun banen, carrieres, inkomsten,relaties met collegas, vrienden en familieleden verliezen. Professionele reputaties ook op de lijn zitten. Hypotheken kan je niet meer betalen. In veel professies kan je op 'n blacklist belanden. Het kan/zou professional suicide zijn voor sommige mensen om te veel over (wat-dan-ook) te zeggen. Chantage, dreigementen van geweld, leugens, smaad en laster campagne. Bvb. En hoe hoger je zit, hoe meer je heb te verliezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef illusions het volgende:
Even een vraagje, voor degenen die geloven dat dit een georchestreerd event is. Wie of wat heeft de macht? Waar komen de bevelen vandaan, en wat rechtvaardigt het vernielen van je eigen economie? Waarom klapt er niemand uit de school?
Maar dan nog, vreemd, zo weinig tegengeluid. Maar de media hier doet ook niet netjes aan zijn taak in dat opzicht....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omdat ze wil niet hun banen, carrieres, inkomsten,relaties met collegas, vrienden en familieleden verliezen. Professionele reputaties ook op de lijn zitten. Hypotheken kan je niet meer betalen. In veel professies kan je op 'n blacklist belanden. Het kan/zou professional suicide zijn voor sommige mensen om te veel over (wat-dan-ook) te zeggen. Chantage, dreigementen van geweld, leugens, smaad en laster campagne. Bvb. En hoe hoger je zit, hoe meer je heb te verliezen.
Klokkenluider worden geen makkelijke taak is.
Volgens mij vanaf het begin (silly films uit China) is er al tegengeluid maar dat zien we niet op TV.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar dan nog, vreemd, zo weinig tegengeluid. Maar de media hier doet ook niet netjes aan zijn taak in dat opzicht....
Tsk....typische illusions reactie.Twisting words,trying to put words in peoples mouths then you can start an argument about something which was not said.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Hahahaha, iemand anders hier had precies datzelfde verhaal. Dat zal dezelfde kennis wel zijn, toevallig!
Vast niet verzonnen.
Haha, tuurlijk. Maar nee, ik heb het niet over een andere "vergelijkbare" reactie die jij ook hebt gepost. Ik ben ook niet onder de indruk dat mijn mening jou boeit, maar er zijn ook andere mensen op dit forum, en daarnaast is het gewoon fucking hilarisch dat jij ook opeens iemand kent, die iemand kent, die géén test heeft gedaan maar wél een resultaat heeft gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsk....typische illusions reactie.Twisting words,trying to put words in peoples mouths then you can start an argument about something which was not said.
Nee. Ik heb zelf dat similar verhaal ('getting a result from a corona test which did not happen' comment van lockdownsceptics) hier gepost. En nee het zijn similar verhalen en niet zelfde kennissen zijn. My anecdote came from a good, trustworthy source.
Whether anecdotes are believable and/or convincing or not is a matter of opinion, and your opinion doesn't interest me.
Typisch gevalletje van zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.. meneer illusie is zelf een fantast met zijn ex die arts isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsk....typische illusions reactie.Twisting words,trying to put words in peoples mouths then you can start an argument about something which was not said.
Nee. Ik heb zelf dat similar verhaal ('getting a result from a corona test which did not happen' comment van lockdownsceptics) hier gepost. En nee het zijn similar verhalen en niet zelfde kennissen zijn. My anecdote came from a good, trustworthy source.
Whether anecdotes are believable and/or convincing or not is a matter of opinion, and your opinion doesn't interest me.
Kan ik trouwens vrij eenvoudig bewijzen hoor, zou dat je gerust stellen meiske?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.. meneer illusie is zelf een fantast met zijn ex die arts is
dierenarts toevallig? misschien kan je dan aan wat inside information uit het OMT komen..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan ik trouwens vrij eenvoudig bewijzen hoor, zou dat je gerust stellen meiske?Of vind je dan iets anders om op te zeiken?
Ouderengeneeskunde, en daarvoor interne geneeskunde.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dierenarts toevallig? misschien kan je dan aan wat inside information uit het OMT komen..
Dat soort verhalen hoor ik ook bij de mensen die ik ken. Veel mensen ook met burnouts en vergelijkbare klachten thuis daardoor ook. Niet best allemaal...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef illusions het volgende:
Spreek haar nauwelijks meer, maar weet wel dat het een aantal maanden geleden schreeuwend druk was, toen ze werd ingezet vanwege COVID-19, iedereen op 36 uur shifts was meer regel dan uitzondering.
Behoorlijk intensief inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor ik ook bij de mensen die ik ken. Veel mensen ook met burnouts en vergelijkbare klachten thuis daardoor ook. Niet best allemaal...
Je kunt niet ineens artsen en verpleegkundigen toveren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:38 schreef PSVCL het volgende:
8 maanden de tijd gehad om de IC capaciteit op te schalen
Jezus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:38 schreef PSVCL het volgende:
In Azie zijn er genoeg, laat die overkomen. Business as usual daar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt niet ineens artsen en verpleegkundigen toveren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
In Azie zijn er genoeg, laat die overkomen. Business as usual daar.
Zucht...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
In Azie zijn er genoeg, laat die overkomen. Business as usual daar.
Iemand met gezond verstandquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 04:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Stop listening to Fauci and Gates:
[ twitter ]
4 jaar hbo-v + 18 maanden ic specialisatie in 8 maanden denken te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:38 schreef PSVCL het volgende:
In die 4 jaar krijg je een hoop theorie voor je kiezen. Wat je had kunnen doen:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
4 jaar hbo-v + 18 maanden ic specialisatie in 8 maanden denken te doen
Er mag blijkbaar niet over oplossingen gesproken worden, in de politiek hoor je ze er ook niet over, hoorde alleen Haga laatst. Liever de economie kapot maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:10 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
In die 4 jaar krijg je een hoop theorie voor je kiezen. Wat je had kunnen doen:
Huidige verplegers omscholen/stage laten lopen
Doctors vanuit buitenland binnen halen
Afspraken maken met landen ter overplaatsen van patienten
Als we niks doen, dan blijven we met hetzelfde probleem zitten. Ieder jaar een lockdown dan?
Daarnaast betreft dit een noodsituatie. Ziekenhuizen zijn vol en je moet wat.
Laten we niet vergeten dat onder Rutte een paar jaar geleden ruim 75.000 zorgmedewerkers de ww zijn ingestuurd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:38 schreef PSVCL het volgende:
Of je krijgt een slap antwoord dat de werknemers dan niks te doen hebben. Begrijp niet dat mensen dit slikken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er mag blijkbaar niet over oplossingen gesproken worden, in de politiek hoor je ze er ook niet over, hoorde alleen Haga laatst. Liever de economie kapot maken.
Pas maar op, want straks gaan mensen er dingen in zien. Dan zien ze straks ook dat het referendum wel op een hele 'goede' moment is afgeschaft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat onder Rutte een paar jaar geleden ruim 75.000 zorgmedewerkers de ww zijn ingestuurd.
Straks heeft een groot deel van het MKB niks te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:16 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Of je krijgt een slap antwoord dat de werknemers dan niks te doen hebben. Begrijp niet dat mensen dit slikken.
Onvolledige oude data bullshitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat onder Rutte een paar jaar geleden ruim 75.000 zorgmedewerkers de ww zijn ingestuurd.
Ik zie er vooral uit verband getrokken bullshit in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:20 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Pas maar op, want straks gaan mensen er dingen in zien. Dan zien ze straks ook dat het referendum wel op een hele 'goede' moment is afgeschaft.
Ze hebben de afgelopen jaren miljarden euro's bezuinigd in de zorg. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit geen gevolgen heeft op de huidige situatie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik zie er vooral uit verband getrokken bullshit in.
Sinds 2016 zijn er >100000 werknemers bij gekomen
Moeten ze het ten eerste willen ten tweede duurt het dan nog 18 maandenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:10 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
In die 4 jaar krijg je een hoop theorie voor je kiezen. Wat je had kunnen doen:
Huidige verplegers omscholen/stage laten lopen
Want die hebben niet genoeg te doen in hun eigen land, spreken de taal en kennen de processen en procedures in Nederlandquote:Doctors vanuit buitenland binnen halen
Ja leuk, laten we opa naar een ziekenhuis 10000 km verderop verplaatsenquote:Afspraken maken met landen ter overplaatsen van patienten
Klopt, om te beginnen ons eens aan de simpele richtlijnen houden die ervoor gezorgd hebben dat we het een aantal maanden onder controle hielden.quote:Als we niks doen, dan blijven we met hetzelfde probleem zitten. Ieder jaar een lockdown dan?
Daarnaast betreft dit een noodsituatie. Ziekenhuizen zijn vol en je moet wat.
Simpele oplossing... HOU JEZELF AAN DE MAATREGELEN DIE GENOMEN ZIJN.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Er mag blijkbaar niet over oplossingen gesproken worden, in de politiek hoor je ze er ook niet over, hoorde alleen Haga laatst. Liever de economie kapot maken.
Ze hebben de afgelopen jaren miljarden geïnvesteerd in de zorg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:29 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen jaren miljarden euro's bezuinigd in de zorg. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit geen gevolgen heeft op de huidige situatie.
Wat is er mis met de capaciteit vergroten EN de aanvoer van patienten verminderen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Simpele oplossing... HOU JEZELF AAN DE MAATREGELEN DIE GENOMEN ZIJN.
Maar "nee, deepstate, fake news, QAnon, pizza"
Niks, maar kom dan met oplossingen die mogelijk zijn in een korte periode. Niet met onzin suggestiesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de capaciteit vergroten EN de aanvoer van patienten verminderen?
Met een loonsverhoging moet dat wel goed komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:
Moeten ze het ten eerste willen ten tweede duurt het dan nog 18 maanden
Dus jij wilt beweren dat dat nu niet gebeurd? Buitenlandse expertise binnenhalen. Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:
Want die hebben niet genoeg te doen in hun eigen land, spreken de taal en kennen de processen en procedures in Nederland
Het betreft een noodsituatie, dan is dat beter dan op straat dood neervallen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:32 schreef devlinmr het volgende:
Ja leuk, laten we opa naar een ziekenhuis 10000 km verderop verplaatsen
We leven met 17.000.000 mensen. Denk je nou echt dat ze allemaal braaf aan de regeltjes zullen houden? Beter als men naar echte oplossingen kijkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar "nee, deepstate, fake news, QAnon, pizza"
Want met een loonsverhoging verkort je de tijd van 18 maanden naar wat? 2 weken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Met een loonsverhoging moet dat wel goed komen.
Niet op dit niveau en zeker niet op een schaal die enige zoden aan de dijk zet.quote:[..]
Dus jij wilt beweren dat dat nu niet gebeurd? Buitenlandse expertise binnenhalen. Lijkt me sterk.
[..]
Waar haal je vandaan dat er niks gebeurd? Er zijn meer dan 100k zorgmedewerkers bijgekomen de afgelopen jarenquote:Het betreft een noodsituatie, dan is dat beter dan op straat dood neervallen.
Wat betreft 18 maanden - 4 jaar leertraject... Dat zou je versnelt kunnen regelen, maar stel dat dit niet kan en 18 maanden - 4 jaar blijft staan. Over een jaar is dat ook het geval, dan kan je daar nu het beste mee beginnen toch? Nu gebeurd er op dat vlak niks, dus blijven we tegen dit probleem aanlopen.
Het is geen oplossing want je lost het capaciteitsprobleem niet op, het is symptoombestrijding.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weleens van vaccins gehoord? Volgens mij was er iemand bezig er 1 te ontwikkelen, maar ik kan me vergissen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:39 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
We leven met 17.000.000 mensen. Denk je nou echt dat ze allemaal braaf aan de regeltjes zullen houden? Beter als men naar echte oplossingen kijkt.
Het is een oplossing want je zorgt dat er geen capaciteitsprobleem ontstaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het is geen oplossing want je lost het capaciteitsprobleem niet op, het is symptoombestrijding.
En als de griep er weer is overstroomt t weer. dan kan je elk jaar wel een lockdown gaan invoeren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is een oplossing want je zorgt dat er geen capaciteitsprobleem ontstaat.
Als jouw bad overstroomt... zet je dan eerst de kraan uit of ren je naar de winkel voor meer dweilen en emmers?
Is nog nooit gebeurd. Kap met domme griepvergelijkingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
En als de griep er weer is overstroomt t weer. dan kan je elk jaar wel een lockdown gaan invoeren.
Als die regeltjes nou nog eens nut hadden, het slaat nergens op en onlogisch allemaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:39 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
We leven met 17.000.000 mensen. Denk je nou echt dat ze allemaal braaf aan de regeltjes zullen houden? Beter als men naar echte oplossingen kijkt.
Oh vandaar die enorme afname na de eerste golf... tjee. Was puur toeval natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als die regeltjes nou nog eens nut hadden, het slaat nergens op en onlogisch allemaal.
Met loonsverhoging maak je het aantrekkelijker. Van de 1.5 miljoen zorgmedewerkers zullen er altijd wel een paar tussen zitten die het zien zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:42 schreef devlinmr het volgende:
Want met een loonsverhoging verkort je de tijd van 18 maanden naar wat? 2 weken?
Daarnaast is niet iedereen geschikt voor IC werk en interesseert niet iedereen meer geld
Ik wil alleen duidelijk maken dat het al gebeurd en dat het dus ook een mogelijkheid is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:42 schreef devlinmr het volgende:
iet op dit niveau en zeker niet op een schaal die enige zoden aan de dijk zet.
Er werd een tijdje geleden gezegd dat uitbreiding geen oplossing was, omdat de medewerkers anders uit hun neus zouden eten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:42 schreef devlinmr het volgende:
Waar haal je vandaan dat er niks gebeurd? Er zijn meer dan 100k zorgmedewerkers bijgekomen de afgelopen jaren
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is nog nooit gebeurd. Kap met domme griepvergelijkingen
Overal zie je een afname. Ook in zweden waar vrijwel geen lockdown geweest was. Die hebben overigens geen 2e golf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh vandaar die enorme afname na de eerste golf... tjee. Was puur toeval natuurlijk
Ik ben erg benieuwd naar de statistieken van de IC capaciteit van de afgelopen 10 jaar. Kan ze alleen niet vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
Het is ook niet verrassend dat als je elk jaar het aantal IC-bedden blijft verminderen dat je op een gegeven moment in de problemen komt.
Dan snap jij niet hoe zorgpersoneel in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:48 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Met loonsverhoging maak je het aantrekkelijker. Van de 1.5 miljoen zorgmedewerkers zullen er altijd wel een paar tussen zitten die het zien zitten.
Bron?quote:[..]
Ik wil alleen duidelijk maken dat het al gebeurd en dat het dus ook een mogelijkheid is.
[..]
Er werd een tijdje geleden gezegd dat uitbreiding geen oplossing was, omdat de medewerkers anders uit hun neus zouden eten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Overal zie je een afname. Ook in zweden waar vrijwel geen lockdown geweest was. Die hebben overigens geen 2e golf.
Bron?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
Het is ook niet verrassend dat als je elk jaar het aantal IC-bedden blijft verminderen dat je op een gegeven moment in de problemen komt.
Bronquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
Tuurlijk zal dit voor de meeste niet geschikt zijn, maar kan me niet voorstellen dat je van de 1.5 miljioen geen groep mensen bij elkaar kan ritselen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:52 schreef devlinmr het volgende:
Dan snap jij niet hoe zorgpersoneel in elkaar steekt.
-ze doen het niet voor het geld en de additionele psychische druk van het werken op de IC is niet iets waar iedereen op zit te wachten...
-van de 1,5 miljoen medewerkers beschikt slechts een klein aantal over de juiste papieren
-Mederwerkers die doorstromen van gewone verpleegkundige naar IC moeten vervangen worden (4 jaar HBO-v)
Is alweer een paar weken geleden gezegd. Kan ik niet vinden. Misschien heeft iemand linkje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan snap jij niet hoe zorgpersoneel in elkaar steekt.
-ze doen het niet voor het geld en de additionele psychische druk van het werken op de IC is niet iets waar iedereen op zit te wachten...
-van de 1,5 miljoen medewerkers beschikt slechts een klein aantal over de juiste papieren
-Mederwerkers die doorstromen van gewone verpleegkundige naar IC moeten vervangen worden (4 jaar HBO-v)
[..]
Bron?
Vast wel... over 1,5 jaar zijn ze misschien beschikbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:00 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tuurlijk zal dit voor de meeste niet geschikt zijn, maar kan me niet voorstellen dat je van de 1.5 miljioen geen groep mensen bij elkaar kan ritselen.
[..]
Ik wacht wel evenquote:Is alweer een paar weken geleden gezegd. Kan ik niet vinden. Misschien heeft iemand linkje?
Het lijkt vooralsnog een casedemic.quote:
kan t linkje nu ook niet vinden. even zoekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:52 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de statistieken van de IC capaciteit van de afgelopen 10 jaar. Kan ze alleen niet vinden
Je hebt gelijk. We kunnen beter geen tijd investeren om mensen te vinden die ons kunnen verlossen uit dit probleem. Beter wachten we op een vaccin dan zijn al onze problemen verholpen. Totdat zo'n virus zich muteert uiteraard, dan hebben we weer hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vast wel... over 1,5 jaar zijn ze misschien beschikbaar.
Vacatures staan iig open als je even googled. Blijkbaar toch niet zoveel interesse
[..]
Ik wacht wel even
Meer personeel is ook geen oplossing, snap dat dan. De enige echte oplossing is een vaccin of natuurlijke weerstandquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We kunnen beter geen tijd investeren om mensen te vinden die ons kunnen verlossen uit dit probleem. Beter wachten we op een vaccin dan zijn al onze problemen verholpen. Totdat zo'n virus zich muteert uiteraard, dan hebben we weer hetzelfde probleem.
Welkom op BNWquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weleens van vaccins gehoord? Volgens mij was er iemand bezig er 1 te ontwikkelen, maar ik kan me vergissen.
Ga ik toch liever voor natuurlijke weerstand want die heb ik al en daar ben ik niet de enige in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Meer personeel is ook geen oplossing, snap dat dan. De enige echte oplossing is een vaccin of natuurlijke weerstand
Mja lijkt me vrij logisch wat je moet doen als er sinds 2018 geroepen wordt dat er problemen zijn met de IC capaciteit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Meer personeel is ook geen oplossing, snap dat dan. De enige echte oplossing is een vaccin of natuurlijke weerstand
Nogmaals, je bad stroomt over, doe je er eerst alles aan om de kraan dicht te draaien of ga je extra dweilen emmers en je buren halen?
Ja want vaccins zijn engquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ga ik toch liever voor natuurlijke weerstand want die heb ik al en daar ben ik niet de enige in.
Ja want weet je waar het woord vaccin vandaan komt?quote:
Ok, jij gaat meer dweilen en emmers halen... primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mja lijkt me vrij logisch wat je moet doen als er sinds 2018 geroepen wordt dat er problemen zijn met de IC capaciteit.
Waarom moet ik me vaccineren als ik gezond ben? Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik de griep had afgelopen jaren al willen ze me steeds die prik aansmeren.quote:
Als we al met een normale griep tegen de capaciteit aanlopen, dan noem ik het opschalen van personeel niet dwijlen, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ok, jij gaat meer dweilen en emmers halen... prima
Ik prefereer eerst de kraan dichtdraaien terwijl je zo goed en kwaad als je kunt de overstroming probeert in te dammen om de schade te beperken
Mazelen, bof, rode hond, polio, ook allemaal niet gehad?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moet ik me vaccineren als ik gezond ben? Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik de griep had afgelopen jaren al willen ze me steeds die prik aansmeren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja want weet je waar het woord vaccin vandaan komt?
Van het Franse woord vache, wat koe betekent.
Ze spuiten gewoon extract van koe in je
Dat waren ten eerst geen normale griepgolven en ten tweede tegen de capaciteit aanlopen en het redden betekent dat je dus precies goed zit met capaciteitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als we al met een normale griep tegen de capaciteit aanlopen, dan noem ik het opschalen van personeel niet dwijlen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dus als zorgpersoneel brand roepen is wegkijken jouw oplossing?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat waren ten eerst geen normale griepgolven en ten tweede tegen de capaciteit aanlopen en het redden betekent dat je dus precies goed zit met capaciteit
Oke, willemquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.bitchute.com/video/GbwYuiXoQ2nM/
Veel plezier met je vaccin.
Ja de mazelen ooit es en mijn zus de bof. We leven allemaal nog. Als ik nooit de griep heb zie ik niet in waarom ik me moet laten vaccineren.. als jij graag je mouw opstroopt ga je gang.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mazelen, bof, rode hond, polio, ook allemaal niet gehad?
Denk dat ze George Carlin advies heeft genomen, en gezwommen in riool water.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mazelen, bof, rode hond, polio, ook allemaal niet gehad?
Voor velen blijkbaar wel want die verrekken het gewoon zich aan de regels te houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus als zorgpersoneel brand roepen is wegkijken jouw oplossing?
Dat is mooi, want vaccins maken juist gebruik van die natuurlijke weerstand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ga ik toch liever voor natuurlijke weerstand want die heb ik al en daar ben ik niet de enige in.
Ben jij van voor 1976?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja de mazelen ooit es en mijn zus de bof. We leven allemaal nog. Als ik nooit de griep heb zie ik niet in waarom ik me moet laten vaccineren.. als jij graag je mouw opstroopt ga je gang.
Is dat een ding?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat ze George Carlin advies heeft genomen, en gezwommen in riool water.
Roaring 70s toen ouders hun kinderen bewust lieten spelen bij vriendjes die de mazelen of een andere kinderziekte hadden want dan konden ze het beter gehad hebben als het kind daar vatbaar voor was. De tijd van Toppop en BoneyMquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ben jij van voor 1976?
Btw, Als je nooit de griep hebt gehad wil dat ook niet zeggen dat je weerstand hebt tegen COVID.
Verder laat je je voor de meeste besmettelijke ziektes niet alleen voor jezelf inenten maar ook voor de mensen om je heen.
Als je inderdaad van voor 76 bent dan kan je inderdaad de mazelen gehad hebben, vanaf 76 zat het in het rijksvaccinatie programmaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Roaring 70s toen ouders hun kinderen bewust lieten spelen bij vriendjes die de mazelen of een andere kinderziekte hadden want dan konden ze het beter gehad hebben als het kind daar vatbaar voor was. De tijd van Toppop en BoneyM
Met mijn weerstand is niets mis mee, de slogans van Pinokkio slaan goed aan bij je zie ik.
Ja precies mensen wijsmaken dat er iets mis is met ze , ridiculousquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Roaring 70s toen ouders hun kinderen bewust lieten spelen bij vriendjes die de mazelen of een andere kinderziekte hadden want dan konden ze het beter gehad hebben als het kind daar vatbaar voor was. De tijd van Toppop en BoneyM
Met mijn weerstand is niets mis mee, de slogans van Pinokkio slaan goed aan bij je zie ik.
Alleen samen krijgen we corona eronder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik word niet beïnvloed door welke slogan dan ook, ik word wel beïnvloed door gedegen wetenschappelijk bewijs dat vaccinatie werkt
Grappig plaatje.. maar heb je ook inhoudelijk iets in te brengen of verzandt je in memesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we corona eronder.
[ afbeelding ]
Jup word geregeld in dit topic en heel vaak in vaccin topic aangehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is dat een ding?
Helpt dat ook meteen tegen E-coli e.d.?
In Nederland worden er juist veel minder doden aan corona gerapporteerd dan dat we in werkelijkheid hebben.quote:
Wow, wat een goede redenering.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 04:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Stop listening to Fauci and Gates:
[ twitter ]
Waarom spreekt hij zichzelf tegen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Interview met arts epidemioloog Menno Bouma
Wat kunnen we nog meer doen om Vliegers zoals het coronavirus in te dammen?
Heel belangrijk bij de bestrijding van alle infectieziekten is: zorg dat je natuurlijke afweersysteem goed kan functioneren. Denk daarbij aan gezonde voeding, voldoende beweging en voldoende slaap. Neem ter versterking dagelijks een extra dosis vitamine C en D: deze vitamines helpen je afweersysteem.
Zorg ook voor psychisch welbevinden. We noemen dit wel ‘vitamine P’ waarbij de P voor plezier staat. Doe dingen waar je blij van wordt. Dans, maak muziek, spreek af met vrienden, trek erop uit.
Ik hoor je niet over handen wassen, desinfecteren, afstand houden, géén handen schudden, en niet knuffelen…!
De maatregelen handen wassen, desinfecteren, afstand houden, géén handen schudden en niet knuffelen zijn dan ook niet of nauwelijks effectief, wanneer je Vliegers zoals griepvirussen of corona aan wilt pakken.
Dat brengt mij op de vraag: hoe dodelijk is corona eigenlijk? Hebben virologen en epidemiologen daar een standaard meetlat voor?
Ja, corona is een nieuw virus. Maar ik wil ervoor pleiten om van angst naar vertrouwen te gaan. De broertjes en zusjes van het coronavirus tellen we onder onze ‘middelzware wintergriep’. Wereldwijde paniek is niet nodig. Met de veel ernstigere infecties die je in de tropen ziet gaan de mensen in het algemeen veel rationeler om.
Op dit moment is er veel ophef over mondkapjes op scholen. Wat is jouw menig daarover?
Wellicht kunnen mondkapjes enigszins helpen om het virus niet door te geven aan anderen, als je de ziekte COVID-19 hebt. Op scholen lijken de voordelen echter kleiner dan de nadelen: kans op benauwdheid, concentratieproblemen, hoofdpijn en wellicht hersenschade.
Met dat laatste heb je me wel overtuigd moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Wow, wat een goede redenering.
Stop naar Dr. Fauci te luisteren, want hij werkt voor Bill Gates, en Gates kent Epstein, en Epstein is een pedofiel.
Zullen we dan ook stoppen naar Trump te luisteren, als we die logica gaan volgen?
Doe jij je veiligheidsriem om als je gaat autorijden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja precies mensen wijsmaken dat er iets mis is met ze , ridiculous
Durf het bijna niet te zeggen, maar hij heeft wel een punt. Hij brengt het met wat overdrijving, maar bijvoorbeeld allergieën worden gelinkt aan teveel hygiene waardoor ons immuunsysteem een overreactie laat zien op normale stoffen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup word geregeld in dit topic en heel vaak in vaccin topic aangehaald.
0,0 interesse in de vaccinatie religie . have a nice dayquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Doe jij je veiligheidsriem om als je gaat autorijden?
Natuurlijk naar buiten gaan de natuur in is ook stuk gezonder..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar hij heeft wel een punt. Hij brengt het met wat overdrijving, maar bijvoorbeeld allergieën worden gelinkt aan teveel hygiene waardoor ons immuunsysteem een overreactie laat zien op normale stoffen.
Vaccins zijn op hetzelfde principe gebaseerd.
En afhankelijk van de ernst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Natuurlijk naar buiten gaan de natuur in is ook stuk gezonder..
Maar om riool in te springen is natuurlijk t veel van goeie, je zal maar een wondje hebben en overlijden aan een infectie.
Maar vergeet niet dat we nu totaal anders leven dan een kleine 100 jaar geleden he.
Vaccins ( die we nu krijgen) zijn voor de virussen en ziektes die we ondanks dat, Gewoon overal en nergens kunnen oplopen.
Je zou toch eens je wereldbeeld moeten testen ja...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:05 schreef Summers het volgende:
[..]
0,0 interesse in de vaccinatie religie . have a nice day
tuurlijk, hij trekt het in het absurde, maar het kan helemaal geen kwaad om af en toe in aanraking te komen met bacterieenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Natuurlijk naar buiten gaan de natuur in is ook stuk gezonder..
Maar om riool in te springen is natuurlijk t veel van goeie, je zal maar een wondje hebben en overlijden aan een infectie.
Oh zeker, en louispasteurzijndank voor al zijn werk daarin.quote:Maar vergeet niet dat we nu totaal anders leven dan een kleine 100 jaar geleden he.
Vaccins ( die we nu krijgen) zijn voor de virussen en ziektes die we ondanks dat, Gewoon overal en nergens kunnen oplopen.
Ik vind het dan zo jammer dat je dan dus gewoon maar de vingers in de oren stopt en heel hard LALALALALA gaat zingen. Ben je bang dat je de bewezen effectiviteit van vaccins niet kunt weerleggen? Als jij gelijk hebt, kun je toch gewoon de discussie aangaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:05 schreef Summers het volgende:
[..]
0,0 interesse in de vaccinatie religie . have a nice day
Wat een bullshit, het is allang bewezen dat die mondkapjes amper tot geen invloed hebben op de saturatie etc..quote:Op dit moment is er veel ophef over mondkapjes op scholen. Wat is jouw menig daarover?
Wellicht kunnen mondkapjes enigszins helpen om het virus niet door te geven aan anderen, als je de ziekte COVID-19 hebt. Op scholen lijken de voordelen echter kleiner dan de nadelen: kans op benauwdheid, concentratieproblemen, hoofdpijn en wellicht hersenschade.
Zou het wel kunnen dat mondkapjes zorgen voor een temperatuur verhoging o.i.d.?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is allang bewezen dat die mondkapjes amper tot geen invloed hebben op de saturatie etc..
Sterker nog een arts heeft er van de week 30km mee hard gelopen, daarnaast zou dus iedereen die voor z'n werk mondkapjes draagt die problemen krijgen.. Terwijl ze alleen klagen over de striemen enzo..
Global warming door mondkapjes? geen ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:53 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zou het wel kunnen dat mondkapjes zorgen voor een temperatuur verhoging o.i.d.?
Zo voelt het wel als je ze langer draagt in ieder geval.
Fair enough.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Global warming door mondkapjes? geen idee![]()
Serieuzer antwoord
Meet je temperatuur en je weet het. Mocht het zo zijn dan is er denk ik wel iets goed mis met je.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je minder warmte verliest doordat je lucht in ademt die wellicht iets minder koud is vanwege het mondkapje, gekoppeld aan minder warmteverlies doordat een deel van je gezicht bedekt is. Maar je lichaamstemperatuur zou er absoluut niet door mogen stijgen
quote:The CDC writes of that study, “This finding suggest that risk for infection was higher for those wearing cloth masks.”
Lekker zo'n verplichting zonder wetenschappelijke onderbouwing. Als je uitslag op je gezicht krijgt, dan mag je de overheid bedanken.quote:Another plaintiff, Dr. James Meehan, MD, said he has seen an increase in patients with facial rashes, as well as fungal and bacterial infections, and has heard from colleagues around the globe that bacterial pneumonia is on the rise. He asserts this increase stems directly from mask wearing.
“Why might that be? Because untrained members of the public are wearing medical masks, repeatedly … in a non-sterile fashion…. They’re becoming contaminated,” he said at an August press conference. “They’re pulling them off of their car seat, off the rearview mirror, out of their pocket, from their countertop, and they’re reapplying a mask that should be worn fresh and sterile every single time.”
Wat een toeval,alsof ie wist wat er ging komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nouja, als die een andere baan hebben is het 'even oproepen' wel wat gecompliceerder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:08 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Reacties onder video zeggen genoeg.
Sterke brief van een huisarts,de zoveelste. http://www.janbhommel.com(...)verdrietige-huisarts
[..]
Wat een toeval,alsof ie wist wat er ging komen.
Die 75.000 zorgmedewerkers kan je dus weer oproepen...en in de laatste 9 maanden had je een snelcursus/opleiding kunnen geven zodat je genoeg personeel hebt voor je uitgebreide IC capaciteit.
Zo moeilijk is het allemaal niet.Maar ja, we zitten dan ook niet midden in een echte pandemie..
Noodsituatie,dan moet het maar evenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:12 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nouja, als die een andere baan hebben is het 'even oproepen' wel wat gecompliceerder.
Had ik al gemeld dat er de laatste jaren 100.000 zorgmedewerkers zijn bijgekomen (sinds 2016)?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:08 schreef PSVCL het volgende:
![]()
Reacties onder video zeggen genoeg.
Sterke brief van een huisarts,de zoveelste. http://www.janbhommel.com(...)verdrietige-huisarts
[..]
Wat een toeval,alsof ie wist wat er ging komen.
Die 75.000 zorgmedewerkers kan je dus weer oproepen...en in de laatste 9 maanden had je een snelcursus/opleiding kunnen geven zodat je genoeg personeel hebt voor je uitgebreide IC capaciteit.
Zo moeilijk is het allemaal niet.Maar ja, we zitten dan ook niet midden in een echte pandemie..
Ja lekker boeiend de precieze cijfers.Je begrijpt ons punt wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Had ik al gemeld dat er de laatste jaren 100.000 zorgmedewerkers zijn bijgekomen (sinds 2016)?
Die 75000(wat al niet klopt) is van voor 2016 tijdens de bankencrisis.
Snelcursus?Niet zo moeilijk? ik stel voor dat je jezelf als vrijwilliger opwerpt
Nee, je punt raakt kant nog walquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend de precieze cijfers.Je begrijpt ons punt wel.
De IC capaciteit uitbreiden tijdens een pandemie klinkt idd super onlogisch.quote:
Nee het klinkt heel logisch alleen je kunt niet duizend IC specialisten uit een hoge hoed toveren in 8 maandenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De IC capaciteit uitbreiden tijdens een pandemie klinkt idd super onlogisch.
Je kan beter wat schijtmaatregelen invoeren,een noodwet invoeren om mensen hun vrijheid in te perken ... en als misgaat geef je het volk de schuld.
Je hebt helemaal gelijk.
je doet net alsof de kraan dichtdraaien geen enkel gevolg heeft. de kraan dicht draaien heeft als gevolg dat half nederland volgend jaar geen water meer heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee het klinkt heel logisch alleen je kunt niet duizend IC specialisten uit een hoge hoed toveren in 8 maanden
Ik kom maar weer met mijn badkamer vergelijking..
Je bad stroomt over, wat doe je als eerste:
• je draait de kraan dicht en gaat aan de gang met de dweil en emmer die je in je keukenkastje hebt
• Je rent naar de winkel en haalt 10 dweilen en emmers maar laat de kraan doorlopen
• Je volgt een cursus tot loodgieter terwijl het water doorstroomt zodat je een grotere badkuip kunt installeren, maar de kraan laat je gewoon doorlopen.
Jouw suggestie is dus een groter bad plaatsen na het volgen van de cursus van 18 maanden, waarna het grotere bad ook gewoon gaat overstromen want je hebt de kraan niet gefixt.
De kraan open laten staan heeft als gevolg dat Nederland overstroomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je doet net alsof de kraan dichtdraaien geen enkel gevolg heeft. de kraan dicht draaien heeft als gevolg dat half nederland volgend jaar geen water meer heeft.
ik weet niet wat je verstaat onder overstromen, geen plek meer in t ziekenhuis?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De kraan open laten staan heeft als gevolg dat Nederland overstroomt
Waardoor reguliere zorg vastloopt, nog meer mensen onnodig overlijden door uitgestelde operaties, kankerbehandeling, hartoperaties etc etcquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:56 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je verstaat onder overstromen, geen plek meer in t ziekenhuis?
Leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tingo het volgende:
Maxwell @ Off-Guardian:
Twitter account from France that speaks to the PCR cycles they are using.
https://twitter.com/JeanYvesCAPO/status/1321817071580307456
Incroyable : si certains continuent à ne pas comprendre cette arnaque qui explique le nombre “hallucinant” de positifs, il n’y a plus rien à faire.
Au-delà de 35 (et même 33 cycles), même un négatif ressort positif …
Translation:
Incredible: if some people continue to not understand this scam which explains the “hallucinating” number of positives, there is nothing more can be done.
Beyond 35 (and even 33 cycles), even a negative comes out positive …
Ils montent à 50 cycles et se vantent de faire des tests “très très très très sensibles “
Tellement sensible qu’il détecte des particules virales mortes.
Quel escroquerie.
Translation:
They go up to 50 cycles and boast of doing “very very very sensitive” tests. So sensitive it detects dead virus particles. What a scam.
Ik ook. Ik zal m'n eigen weerstand ipv een of ander magick vaccine. Veiliger denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal m'n eigen weerstand ipv een of ander magick vaccine. Veiliger denk ik.
Ze zijn al 5 decennia lang bezig om 'n accuraat flu vaccine te vinden.
Fiddling the figures.quote:
Fiddling the newsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Fiddling the figures.
Van Mei,2020:
Colorado COVID-19 death count down almost 25%, as state differentiates 'dying with,' 'dying from'
https://justthenews.com/p(...)s-confirmed-covid-19
Colorado health officials this week implemented a more precise coronavirus data metric to measure deaths from the virus in that state, one that sent confirmed COVID-19 fatalities tumbling by a full 25%.
Daar is niets magisch aan. En zonder eigen weerstand werkt een vaccin ook niet, die maakt daar juist gebruik van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal m'n eigen weerstand ipv een of ander magick vaccine. Veiliger denk ik.
Ze zijn al 5 decennia lang bezig om 'n accuraat flu vaccine te vinden.
PCR is gebaseerd op het vinden en vermenigvuldigen van targets, dus erfelijk materiaal van het virus. Is dat target er helemaal niet, dan maakt het niet uit hoeveel cycli je doet omdat je vermenigvuldigt met 0.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tingo het volgende:
Translation:
Incredible: if some people continue to not understand this scam which explains the “hallucinating” number of positives, there is nothing more can be done.
Beyond 35 (and even 33 cycles), even a negative comes out positive …
Hoe komen die dode virusdeeltjes daar dan? En hoe lang blijven ze in je weefsel denk je?quote:Translation:
They go up to 50 cycles and boast of doing “very very very sensitive” tests. So sensitive it detects dead virus particles. What a scam.
Zonder eigen weerstand ga je toch dood op wat-dan-ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is niets magisch aan. En zonder eigen weerstand werkt een vaccin ook niet, die maakt daar juist gebruik van.
John Olivier is a bellend.imo.quote:
Ben ik met je eens. Maar het lastige in deze is (vind ik) dat het mij niet kan boeien voor mezelf, maar dat ik daardoor wel iemand anders zou kunnen raken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zonder eigen weerstand ga je toch dood op wat-dan-ook.
I'll take my chances thank you very much.
IMO.Life is about choices, risk, chance, opportunity, luck - noem 't wat je wil. Mensen moeten 't ook zelf weten.
Geen idee. Jij wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PCR is gebaseerd op het vinden en vermenigvuldigen van targets, dus erfelijk materiaal van het virus. Is dat target er helemaal niet, dan maakt het niet uit hoeveel cycli je doet omdat je vermenigvuldigt met 0.
[..]
Hoe komen die dode virusdeeltjes daar dan? En hoe lang blijven ze in je weefsel denk je?
Ben jij er dan ook voor dat je niet meer mag werken of niet meer naar de supermarkt mag zonder vaccin?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het lastige in deze is (vind ik) dat het mij niet kan boeien voor mezelf, maar dat ik daardoor wel iemand anders zou kunnen raken.
Als iemand bang om buiten te gaan is kunnen ze gewoon binnen blijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het lastige in deze is (vind ik) dat het mij niet kan boeien voor mezelf, maar dat ik daardoor wel iemand anders zou kunnen raken.
Nee. Maar wat ik bedoel is dat ik helemaal vind dat iemand zelf moet kunnen beslissen wat ‘ie doet. Neem alcohol drinken als voorbeeld (of roken als er niemand kan meeroken). Dat is slecht voor je, maar moet je helemaal zelf kunnen kiezen of je dat wel of niet gebruikt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ben jij er dan ook voor dat je niet meer mag werken of niet meer naar de supermarkt mag zonder vaccin?
Waarom post jij dingen waarbij je geen idee hebt waar het over gaat?quote:
Ah kijk jij rijdt zonder gordel en airbags zonder licht in het donker 200km/h over een donker landweggetje toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zonder eigen weerstand ga je toch dood op wat-dan-ook.
I'll take my chances thank you very much.
IMO.Life is about choices, risk, chance, opportunity, luck - noem 't wat je wil. Mensen moeten 't ook zelf weten.
Vaccinatie idem. Hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe beter de beschermingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nee. Maar wat ik bedoel is dat ik helemaal vind dat iemand zelf moet kunnen beslissen wat ‘ie doet. Neem alcohol drinken als voorbeeld (of roken als er niemand kan meeroken). Dat is slecht voor je, maar moet je helemaal zelf kunnen kiezen of je dat wel of niet gebruikt.
Corona is in zoverre anders dat je niet alleen jezelf raakt.
Ik weet niet of een Corona vaccin ervoor zorgt dat je ook niet kunt overdragen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vaccinatie idem. Hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe beter de bescherming
Zullen we moeten afwachten. Maar over het algemeen ben je misschien zeer kort besmettelijk. Zo kort dat als de vaccinatie graad voldoende hoog is de ziekte vrijwel kansloos isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Corona vaccin ervoor zorgt dat je ook niet kunt overdragen?
Geen idee hoe het precies werkt.
ja want zonder vaccin ga je doodquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah kijk jij rijdt zonder gordel en airbags zonder licht in het donker 200km/h over een donker landweggetje toch?
Nee, zonder airbag ook niet, toch heb je er 10 in je autoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja want zonder vaccin ga je dood
Dat is mogelijk ja. Maar waarom blijven jullie maar doen alsof doodgaan het enige erge is dat je kan overkomen? Om in de analogie te blijven, bij een auto-ongeluk ga je ook niet altijd dood.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja want zonder vaccin ga je dood
een airbag doet je geen kwaad. vaccins kunnen erge bijwerkingen hebben, daarom neemt niet iedereen ze als t niet nodig is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, zonder airbag ook niet, toch heb je er 10 in je auto
Zoals?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
een airbag doet je geen kwaad. vaccins kunnen erge bijwerkingen hebben, daarom neemt niet iedereen ze als t niet nodig is.
Na het vaccin voor de mexicaanse griep kregen sommige mensen narcolepsie. Sommigen mensen willen dat risico nemen anderen denken dat ze zonder vaccin kunnen leven. ieder zn ding.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoals?
Airbag kan voor brandwonden zorgen
Bronquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Na het vaccin voor de mexicaanse griep kregen sommige mensen narcolepsie. Sommigen mensen willen dat risico nemen anderen denken dat ze zonder vaccin kunnen leven. ieder zn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen gaat dood na het krijgen van een vaccin. En zonder vaccin ook. Zonder causaliteit betekent dit allemaal niets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Na het vaccin voor de mexicaanse griep kregen sommige mensen narcolepsie. Sommigen mensen willen dat risico nemen anderen denken dat ze zonder vaccin kunnen leven. ieder zn ding.
Dat is het alquote:Hopelijk kunnen we er voldoende mee bereiken om deze pandemie te veranderen in een soort jaarlijks griepseizoen."
0.0004% bij 1 vaccin van de tig die er zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)exicaanse-griep.html
"De wetenschappelijke discussie over of er wel of niet een verband is tussen het vaccin tegen Mexicaanse griep en narcolepsie loopt nog volop. Het vorige kabinet heeft besloten om die discussie niet af te wachten maar in gesprek met de gezinnen die hiermee te maken hebben te komen tot een schikking."quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)exicaanse-griep.html
ieder zn ding. als jij het vaccin wilt nemen dan doe je dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
0.0004% bij 1 vaccin van de tig die er zijn.
Kans op overlijden aan Corona is groter afhankelijk van je leeftijd maar dat vind je dan weer verwaarloosbaar.
4e toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Corona(griep) is een dekmantel om een nieuwe normaal te creëren..en voor de big reset
Zoek op: The 5th industrial revolution
Vooral jij ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt .. ik was ze weer een stap voor
zeker weten maat, na de eerste Corona toespraak van Rutte wist ik al genoegquote:
Iedereen die dat vaccin neemt is een proefkonijn. veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:17 schreef PSVCL het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)aalbaar-br~a39cc634/
Ik vertrouw geen Levi(s) die hoge en belangrijke functies bekleden @:ettovanbelgie
[..]
zeker weten maat, na de eerste Corona toespraak van Rutte wist ik al genoeg
Ja en nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ieder zn ding. als jij het vaccin wilt nemen dan doe je dat.
Nee, de proefkonijnen waren de apen. Daarna 10 duizenden vrijwilligers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Iedereen die dat vaccin neemt is een proefkonijn. veel plezier ermee.
wij hadden t over het mexicaanse griep vaccin, dit vaccin is nog niet eens een jaar getest. wie weet wat voor bijwerkingen t heeft? er zijn al meerdere trials gestopt omdat er mensen overleden zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja en nee.
Nee omdat vaccinatie alleen maar echt zin heeft als 95% er aan mee doet.
Ja, omdat je het niet kunt verplichten.
Vreemde vind ik dat je wordt geconfronteerd met het feit dat vaccinatie veiliger is dan niet vaccineren je toch stug blijft weigeren. Waar zit m dat in hemelsnaam in?
Uhuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Corona(griep) is een dekmantel om een nieuwe normaal te creëren..en voor de big reset
Zoek op: The 4th industrial revolution
En weer doorgegaan nadat de werkelijke oorzaak was gevonden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wij hadden t over het mexicaanse griep vaccin, dit vaccin is nog niet eens een jaar getest. wie weet wat voor bijwerkingen t heeft? er zijn al meerdere trials gestopt omdat er mensen overleden zijn.
Stuur een mailtje naar de WEF zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Uhu
Iedereen weet dat als je een surprise party voor tante Sjaan wil organiseren er afgezien van de familieruzies altijd wel iemand het aan Sjaan vertelt.
Maar een complot met alle wereldleiders en captains of industry zou geheim blijven.
Niet heel geloofwaardig.
Maar vertel, waarom deze reset
er is gewoon nog te weinig bekend over t vaccin, normaal duurt t 5 jaar ofzo voor dat t goed getest is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En weer doorgegaan nadat de werkelijke oorzaak was gevonden.
Deze bijvoorbeeld
https://www.ad.nl/buitenl(...)eldige-man~a8629d3a/
Lijkt me niet echt een geheim complot als ze het op een website zettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar de WEF zou ik zeggen.
https://www.weforum.org/great-reset/
Normaal worden er ook niet zulke hoeveelheden resources tegenaan gegooid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
er is gewoon nog te weinig bekend over t vaccin, normaal duurt t 5 jaar ofzo voor dat t goed getest is.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een geheim complot als ze het op een website zetten
het is ook geen geheim complot, gewoon een agenda. je mag natuurlijk geloven dat die mensen t beste met ons voor hebben. maar dan snap ik niet waarom alles op zo'n grote en gecentraliseerde schaal bestuurd moet worden, is niet praktisch en er zijn te veel verschillen tussen landen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een geheim complot als ze het op een website zetten
Een agenda inderdaad. Het is 1 groot (wereldwijd) toneelstuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het is ook geen geheim complot, gewoon een agenda. je mag natuurlijk geloven dat die mensen t beste met ons voor hebben. maar dan snap ik niet waarom alles op zo'n grote en gecentraliseerde schaal bestuurd moet worden, is niet praktisch en er zijn te veel verschillen tussen landen.
Omdat het niet op een groot gecentraliseerde schaal wordt bestuurd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het is ook geen geheim complot, gewoon een agenda. je mag natuurlijk geloven dat die mensen t beste met ons voor hebben. maar dan snap ik niet waarom alles op zo'n grote en gecentraliseerde schaal bestuurd moet worden, is niet praktisch en er zijn te veel verschillen tussen landen.
Sure.. gelukkig hebben we mensen als jij die de rode pil hebben gesliktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 01:01 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Een agenda inderdaad. Het is 1 groot (wereldwijd) toneelstuk.
de meerderheid denkt dat het echt is, en spelen onbewust mee.
Voor hen; succes ermee, en blijf vooral afhankelijk.
We hebben het over een mRNA vaccine (pfizer) dat nog niet eerder is gebruikt. Normaal gesproken duurt het 10 jaar en nu 1. What could possibly go wrong?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Normaal worden er ook niet zulke hoeveelheden resources tegenaan gegooid.
Sinds ebola en SARS zijn er nogal wat verbeteringen aangebracht in het ontwikkelingsproces. Met name omtrent efficiëntiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
We hebben het over een mRNA vaccine (pfizer) dat nog niet eerder is gebruikt. Normaal gesproken duurt het 10 jaar en nu 1. What could possibly go wrong?
mRNA vaccines staan nog in de kinderschoenen. Ik kijk wel eerst de komende 10 jaar wat het met de mens doet voordat ik zoiets in mijn lichaam laat stoppen. Wie gaat mij vertellen dat na 1 jaar er niet allemaal rare bijwerkingen verschijnen? Straks heb je geen imuunsysteem meer en ben je afhankelijk van dit soort dingen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sinds ebola en SARS zijn er nogal wat verbeteringen aangebracht in het ontwikkelingsproces. Met name omtrent efficiëntie
Misschien wordt je wel een zombiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
mRNA vaccines staan nog in de kinderschoenen. Ik kijk wel eerst de komende 10 jaar wat het met de mens doet voordat ik zoiets in mijn lichaam laat stoppen. Wie gaat mij vertellen dat na 1 jaar er niet allemaal rare bijwerkingen verschijnen? Straks heb je geen imuunsysteem meer en ben je afhankelijk van dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Als ik zo om mij heen kijk dan vrees ik dat we al zover zijn. Daar heb je geen vaccin voor nodig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel een zombie
Klopt, al die Engel aanhangers zijn best engquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik zo om mij heen kijk dan vrees ik dat we al zover zijn. Daar heb je geen vaccin voor nodig.
Zie je jezelf nu als intelligent? Of hoe moet ik dit interpreterenquote:
Ik begrijp dat tegengeluid voor sommige mensen best eng is. Mijn advies is dan ook: zet je tv uit en kijk geen nieuws. Is goed voor de immuunsysteem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt, al die Engel aanhangers zijn best eng
Ik heb niks tegen een serieus tegengeluid, maar 5g, Bill Gates en " het is een complot" zijn geen tegengeluiden maar irritante stoorzendersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat tegengeluid voor sommige mensen best eng is. Mijn advies is dan ook: zet je tv uit en kijk geen nieuws. Is goed voor de immuunsysteem.
Grappig, die termen heb ik van Engel nog niet eerder gehoord, maar ik volg hem dan ook niet. Heb je een bron?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen een serieus tegengeluid, maar 5g, Bill Gates en " het is een complot" zijn geen tegengeluiden maar irritante stoorzenders
Btw 5g/bill gates/biochip Het is allemaal een complot!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen een serieus tegengeluid, maar 5g, Bill Gates en " het is een complot" zijn geen tegengeluiden maar irritante stoorzenders
Niet van Engel wel van zijn volgersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Grappig, die termen heb ik van Engel nog niet eerder gehoord, maar ik volg hem dan ook niet. Heb je een bron?
IK WIST HETquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:52 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Btw 5g/bill gates/biochip Het is allemaal een complot!!!
https://www.xandernieuws.(...)in-covid-19-vaccins/
Ahh jah. De aanhangers. Lekker makkelijk om iemands zijn naam kapot te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet van Engel wel van zijn volgers
Ik had het dan ook over "Engel aanhangers"
Dat is net zo goed toepasselijk op covid als op een vaccin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
mRNA vaccines staan nog in de kinderschoenen. Ik kijk wel eerst de komende 10 jaar wat het met de mens doet voordat ik zoiets in mijn lichaam laat stoppen. Wie gaat mij vertellen dat na 1 jaar er niet allemaal rare bijwerkingen verschijnen? Straks heb je geen imuunsysteem meer en ben je afhankelijk van dit soort dingen:
[ afbeelding ]
En dat is net zo goed toe te passen op het anti-vaccin facebooknieuwsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat tegengeluid voor sommige mensen best eng is. Mijn advies is dan ook: zet je tv uit en kijk geen nieuws. Is goed voor de immuunsysteem.
Heeft hij geen hulp bij nodig hoor. Hij maakt dankbaar gebruik van dit soort complotgekkiesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:55 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ahh jah. De aanhangers. Lekker makkelijk om iemands zijn naam kapot te maken.
Meeste mensen hebben ook helemaal niets met wat jij MSM noemt maar toch blijf je erover huilen. Koekje van eigen deeg, doet je goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb helemaal niks met die Engel en ook niet met zijn aanhangers. Beetje makkelijk scoren om mensen die sceptisch zijn over corona in die hoek te duwen. Allemaal gekkies die torens in de hens zetten en bij zorginstellingen staan te schreeuwen. Ben je best kortzichtig als je zo denkt.
Dat doet mij deugd. Kennelijk worden steeds meer mensen wakker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben ook helemaal niets met wat jij MSM noemt maar toch blijf je erover huilen. Koekje van eigen deeg, doet je goed.
Integendeel, zoals je hier ziet zijn de meeste overgestapt op de nieuwe echte MSM. Internet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd. Kennelijk worden steeds meer mensen wakker.
Internet zien als MSM en dat zijn wij de complotgekkies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Integendeel, zoals je hier ziet zijn de meeste overgestapt op de nieuwe echte MSM. Internet.
Misschien zijn ze gewoon niet 14 meer en bezigen ze zich niet zo met wat modepopjes zoals jij van hun uiterlijk vinden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De gemiddelde mondvoddendrager is toch aardig beïnvloedt door de msm hoor. Een normaal mens weet dat het kolder is en je aardig voor lul loopt met je lap.
Als je een bepaalde invloed op mensen hebt dan heb je daar ook verantwoordelijkheid voor te nemen. Engel zou zich moeten distantiëren van volgelingen die zich bedienen van genoemde praktijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb helemaal niks met die Engel en ook niet met zijn aanhangers. Beetje makkelijk scoren om mensen die sceptisch zijn over corona in die hoek te duwen. Allemaal gekkies die torens in de hens zetten en bij zorginstellingen staan te schreeuwen. Ben je best kortzichtig als je zo denkt.
Daarom gaan ze lockdowns introduceren? Of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:18 schreef weetjewel5 het volgende:
In Zweden wonen 10 miljoen complotgekken.
Zou hij wellicht moeten doen maar nogmaals ik heb niks met de man, met mij meer mensen die grote twijfels hebben over wat er vertelt wordt over corona, hebben ze die Engel niet voor nodig. Deze mensen steken geen masten in de fik of bedreigen zorgpersoneel. Generaliseren is makkelijk om zo je kop in het zand te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je een bepaalde invloed op mensen hebt dan heb je daar ook verantwoordelijkheid voor te nemen. Engel zou zich moeten distantiëren van volgelingen die zich bedienen van genoemde praktijken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou hij wellicht moeten doen maar nogmaals ik heb niks met de man, met mij meer mensen die grote twijfels hebben over wat er vertelt wordt over corona, hebben ze die Engel niet voor nodig. Die mensen steken geen masten in de fik of bedreigen zorgpersoneel. Generaliseren is makkelijk om zo je kop in het zand te houden.
Over generaliseren gesprokenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De gemiddelde mondvoddendrager is toch aardig beïnvloedt door de msm hoor. Een normaal mens weet dat het kolder is en je aardig voor lul loopt met je lap.
Nee hoor dat is een feitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Over generaliseren gesproken![]()
Maar kan je wel begrijpen waarom ik wel een mondmasker draag in de supermarkten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/10/20-0948_articlequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar kan je wel begrijpen waarom ik wel een mondmasker draag in de supermarkten?
Ik heb namelijk meerdere mensen in mijn omgeving die zwaar in de risico groep vallen.
Dan doe ik liever voor een bepaalde periode een mondmasker op zodat het hopelijk ook weer snel niet meer nodig is om te dragen, dan dat ik die naasten besmet die ik lief heb.
En sorry dat ik het zeg, in de supermarkt zijn het wel elke keer de stereotype mensen die ze niet dragen.
Henk en Ingrid van het kamp die 100 sigaretten per dag roken en heb op Facebook gestaan daarom is het waar.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken goed bezig te zijn, maar er zitten meer haken/ogen aan dan je zou denken. Nu hebben we een verplichting op basis gevoel ipv wetenschap. Was jij ook dagelijks jouw mondkapje? Of vervang je ze na elk gebruik? Stop je hem weg in je jaszak of plaats je hem in een steriele omgeving. Allemaal factoren die belangrijk zijn bij het dragen van zo'n ding en waar de meeste mensen niet aan denken.quote:In 2015, we conducted a randomized controlled trial to compare the efficacy of cloth masks with that of medical masks and controls (standard practice) among healthcare workers in Vietnam (4). Rates of infection were consistently higher among those in the cloth mask group than in the medical mask and control groups. This finding suggests that risk for infection was higher for those wearing cloth masks. The mask tested was a locally manufactured, double-layered cotton mask. Participants were given 5 cloth masks for a 4-week study period and were asked to wash the masks daily with soap and water (4). The poor performance may have been because the masks were not washed frequently enough or because they became moist and contaminated. Medical and cloth masks were used by some participants in the control group, but the poor performance of cloth masks persisted in post hoc analysis when we compared all participants who used medical masks (from the control and the medical mask groups) with all participants who used only a cloth mask (from the control and the cloth mask groups)(4).
Het is ook niet de bedoeling om mensen in een hoek te duwenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef mir1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, bizar waarom Gates ervoor kiest om zijn miljarden te investeren in vaccins en niet in oplossingen om de armoede op te lossen. Waarom zou hij dat toch doen.
Je moet dan vooral je aannames eens goed testen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef mir1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, bizar waarom Gates ervoor kiest om zijn miljarden te investeren in vaccins en niet in oplossingen om de armoede op te lossen. Waarom zou hij dat toch doen.
Ja, wat heeft hij echt gedaan? En is er nou geen armoede meer in de wereld? En waarom geeft hij niet 99% van zijn vermogen uit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je moet dan vooral je aannames eens goed testen.
Wat had hij kunnen doen? Graag onderbouwen en structurele oplossingen graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om de armoede echt te verminderen? Graag cijfers!
Zijn geld investeren in projecten die echt iets verbeteren aan de armoede van de mensen op onze wereld. Hoeveel mensen leven er nou nog echt in armoede? Hij heeft minimaal 100 miljard? En van zijn geld wat hij investeert krijgt hij een groot gedeelte ook nog weer terug van de belasting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat had hij kunnen doen? Graag onderbouwen en structurele oplossingen graag
Hij heeft 11 miljardquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zijn geld investeren in projecten die echt iets verbeteren aan de armoede van de mensen op onze wereld. Hoeveel mensen leven er nou nog echt in armoede? Hij heeft minimaal 100 miljard? En van zijn geld wat hij investeert krijgt hij een groot gedeelte ook nog weer terug van de belasting.
Hij investeert niet in banen in Afrika of oplossingen die echt bijdragen aan de armoede en hongersnoden. Hij wil vooral mensen vaccineren met zijn troep en daarmee miljarden verdienen.
Waarom is dat een manier om armoede te bestrijden? Ik hoor het graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hij heeft 11 miljard
En investeren in vaccinatie is een manier om armoede te bestrijden. Als je dat niet begrijpt dan zie ik weinig hoop voor je![]()
Waarom zijn vaccinaties een manier om armoede te bestrijden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hij heeft 11 miljard
En investeren in vaccinatie is een manier om armoede te bestrijden. Als je dat niet begrijpt dan zie ik weinig hoop voor je![]()
Ja ik was ze elke dag en heb er meerdere.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/10/20-0948_article
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken goed bezig te zijn, maar er zitten meer haken/ogen aan dan je zou denken. Nu hebben we een verplichting op basis gevoel ipv wetenschap. Was jij ook dagelijks jouw mondkapje? Of vervang je ze na elk gebruik? Stop je hem weg in je jaszak of plaats je hem in een steriele omgeving. Allemaal factoren die belangrijk zijn bij het dragen van zo'n ding en waar de meeste mensen niet aan denken.
Hoe verdien je geld aan gratis vaccinatie uitdelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom is dat een manier om armoede te bestrijden? Ik hoor het graag.
Ah correct.. nou dan kan hij iedereen 20$ gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef mir1986 het volgende:
Zie hier,
Bill Gates: vermogen van 110 miljard dollar. Eerste link op Google.
als t goed gaat ja, als t mis gaat dan niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe verdien je geld aan gratis vaccinatie uitdelen?
Mensen die niet ziek worden kunnen werken
Kinderen die niet overlijden of levenslang gehandicapt raken zorgen ervoor dat de noodzaak om veel kinderen te nemen verdwijnt
Etc
Uitzondering en zeker geen reden om dan maar te stoppen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als t goed gaat ja, als t mis gaat dan niet.
https://www.theguardian.c(...)of-strain-in-vaccine
Mensen hebben een mondkapje op dat initieel al niet werkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/10/20-0948_article
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken goed bezig te zijn, maar er zitten meer haken/ogen aan dan je zou denken. Nu hebben we een verplichting op basis gevoel ipv wetenschap. Was jij ook dagelijks jouw mondkapje? Of vervang je ze na elk gebruik? Stop je hem weg in je jaszak of plaats je hem in een steriele omgeving. Allemaal factoren die belangrijk zijn bij het dragen van zo'n ding en waar de meeste mensen niet aan denken.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=USquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe verdien je geld aan gratis vaccinatie uitdelen?
Mensen die niet ziek worden kunnen werken
Kinderen die niet overlijden of levenslang gehandicapt raken zorgen ervoor dat de noodzaak om veel kinderen te nemen verdwijnt
Etc
Het draait allemaal om geld. Je denkt toch niet dat hij het zomaar gaat weggeven? Zo is hij niet rijk geworden natuurlijk.quote:They argue that every $1 they put into the global health funds over the past 18 years has seen a $20 return.
Grapjas, dat doet 'ie dus praktisch wel. Zoals de waard is...?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:34 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
[..]
Het draait allemaal om geld. Je denkt toch niet dat hij het zomaar gaat weggeven? Zo is hij niet rijk geworden natuurlijk.
Heel simpel gesteld: slechte gezondheid -> hoog geboortecijfer -> armoede -> ga terug naar startquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Waarom zijn vaccinaties een manier om armoede te bestrijden?
En idee hoe de wereld eruit had gezien zonder poliovaccinaties? Verder: heb je dat stuk überhaupt wel gelezen? Dat verhaal heeft meer te maken met gebrekkige hygiene en slechte leefomstandigheden i.c.m het gebrek aan geld om een ander type vaccin te gebruiken dan met het risico's van vaccinaties.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als t goed gaat ja, als t mis gaat dan niet.
https://www.theguardian.c(...)of-strain-in-vaccine
Buiten dit soort fouten om is de kans op schade door een vaccin zo klein dat het moeilijk aan te tonen is. Dan mag je je sowieso ook afvragen wat je liever hebt, 1 op de 1000 dood door een ziekte X of 1 op de 1000000 dood door het vaccin tegen die ziekte.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En idee hoe de wereld eruit had gezien zonder poliovaccinaties? Verder: heb je dat stuk überhaupt wel gelezen? Dat verhaal heeft meer te maken met hygiene en slechte leefomstandigheden (en het gebrek aan geld om een ander type vaccin te gebruiken) dan met het risico's van vaccinaties.
Dat ook. De effectiviteit van vaccinaties en het leed dat daardoor bespaard is gebleven in twijfel trekken is echt een gepasseerd station hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Buiten dit soort fouten om is de kans op schade door een vaccin zo klein dat het moeilijk aan te tonen is. Dan mag je je sowieso ook afvragen wat je liever hebt, 1 op de 1000 dood door een ziekte X of 1 op de 1000000 dood door het vaccin tegen die ziekte.
En die 110 miljard zit neem ik aan niet los in zijn achterzak. Hij zou dan alles wat op zijn naam staat moeten verkopen en letterlijk niets meer over hebben. En dan heeft iedere arme eenmalig 20 dollar erbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah correct.. nou dan kan hij iedereen 20$ geven
Wie van de Fok!kers hier heeft zelf 'n vermogen wat je bijna onmogelijk nog kunt spenderen de rest van je leven?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En wie van de kritische zieltjes hier heeft zelf al eens de helft van hun vermogen aan een goed doel gegeven?
Satanist nog welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:49 schreef PSVCL het volgende:
Gommers wordt gevraagd wordt of IC-capaciteit drastisch verhoogd moet worden, vanaf 1:11:15
"Meer personeel opleiden zie ik niet zitten, want er is niets zo vervelend dan goed opgeleid personeel met lege IC-bedden" (hahahahahahaha)
Enge satanisten
net als in Duitsland, daar zit iedereen uit zn neus te vreten. 5x zoveel IC-bedden als in Nederland per persoon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:49 schreef PSVCL het volgende:
Gommers wordt gevraagd wordt of IC-capaciteit drastisch verhoogd moet worden, vanaf 1:11:15
"Meer personeel opleiden zie ik niet zitten, want er is niets zo vervelend dan goed opgeleid personeel met lege IC-bedden" (hahahahahahaha)
Enge satanisten
Die man kan ook nog 100 miljoen overhouden. Wat moet je met zoveel geld? Waarom wordt er niet een limiet gesteld aan het vermogen wat je kan hebben? De rest wordt weer verdeeld onder de arme mensen en dat er zorg wordt gedragen over mensen die leven van 1 dollar per dag of dat zelfs nog niet eens halen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En die 110 miljard zit neem ik aan niet los in zijn achterzak. Hij zou dan alles wat op zijn naam staat moeten verkopen en letterlijk niets meer over hebben. En dan heeft iedere arme eenmalig 20 dollar erbijOok nog eens amper te distribueren over zoveel mensen natuurlijk.
Maar daar heeft @:mir1986 natuurlijk al aan gedacht. Vertel eens, hoe zie je dit voor je en waarom is dit beter dan wat Bill Gates nu doet?
Dat heb ik je proberen uit te leggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef PSVCL het volgende:
#Freetheggriep waar ben je schatje
[ afbeelding ]
Als er voor andere mensen bepaald gaat worden hoeveel geld iemand mag hebben dan duurt t niet lang voordat ze tegen de normale burger zeggen dat ze veel meer hebben dan die zielige mensen in Afrika. Geef maar 50% van je salaris aan Afrika, je hebt geen 2 auto's nodig etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Die man kan ook nog 100 miljoen overhouden. Wat moet je met zoveel geld? Waarom wordt er niet een limiet gesteld aan het vermogen wat je kan hebben? De rest wordt weer verdeeld onder de arme mensen en dat er zorg wordt gedragen over mensen die leven van 1 dollar per dag of dat zelfs nog niet eens halen.
Als ze nu zorg dragen voor goede opleidingsmogelijkheden, mensen opleiden hoe ze hun eigen voedsel kunnen verbouwen. Zorgen voor goed onderwijs en voor een goede infrastructuur. in elk land.
Prima, jij wil je zorgpremie graag op 250¤ ofzo per maand hebben blijkbaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
net als in Duitsland, daar zit iedereen uit zn neus te vreten. 5x zoveel IC-bedden als in Nederland per persoon.
niet als je een vrije markt hebt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Prima, jij wil je zorgpremie graag op 250¤ ofzo per maand hebben blijkbaar
Als we nu eerst eens van al die managers afkomen in de zorg + de absurde winsten die de zorgverzekeraars hebben + winsten van de farmaceutische industrie. Ooit gehoord hoe het hoofdkantoor van CSK eruit ziet? Alles is met goud en dure materialen afgewerkt. Waarom in hemelsnaam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Prima, jij wil je zorgpremie graag op 250¤ ofzo per maand hebben blijkbaar
Was jij niet tegen marktwerking un de zorg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:49 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niet als je een vrije markt hebt.
Watquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:49 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niet als je een vrije markt hebt.
de zorgverzekeraar hebben geen absurde winsten op de basiszorg verzekeringen. Farmaceutische industrie kan inderdaad wat minder maar heeft dan weer niks met je verzekeraar te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:51 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Als we nu eerst eens van al die managers afkomen in de zorg + de absurde winsten die de zorgverzekeraars hebben + winsten van de farmaceutische industrie. Ooit gehoord hoe het hoofdkantoor van CSK eruit ziet? Alles is met goud en dure materialen afgewerkt. Waarom in hemelsnaam.
Absurd veel? Wellicht omdat ze een unieke vaardigheid bezitten waar ze tig jaar keihard voor geleerd en gewerkt hebben.quote:En waarom moeten artsen zo absurd veel verdienen en verdient een verpleegkundige een schrijntje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |