Daar is niets magisch aan. En zonder eigen weerstand werkt een vaccin ook niet, die maakt daar juist gebruik van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal m'n eigen weerstand ipv een of ander magick vaccine. Veiliger denk ik.
Ze zijn al 5 decennia lang bezig om 'n accuraat flu vaccine te vinden.
PCR is gebaseerd op het vinden en vermenigvuldigen van targets, dus erfelijk materiaal van het virus. Is dat target er helemaal niet, dan maakt het niet uit hoeveel cycli je doet omdat je vermenigvuldigt met 0.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef Tingo het volgende:
Translation:
Incredible: if some people continue to not understand this scam which explains the “hallucinating” number of positives, there is nothing more can be done.
Beyond 35 (and even 33 cycles), even a negative comes out positive …
Hoe komen die dode virusdeeltjes daar dan? En hoe lang blijven ze in je weefsel denk je?quote:Translation:
They go up to 50 cycles and boast of doing “very very very sensitive” tests. So sensitive it detects dead virus particles. What a scam.
Zonder eigen weerstand ga je toch dood op wat-dan-ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is niets magisch aan. En zonder eigen weerstand werkt een vaccin ook niet, die maakt daar juist gebruik van.
John Olivier is a bellend.imo.quote:
Ben ik met je eens. Maar het lastige in deze is (vind ik) dat het mij niet kan boeien voor mezelf, maar dat ik daardoor wel iemand anders zou kunnen raken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zonder eigen weerstand ga je toch dood op wat-dan-ook.
I'll take my chances thank you very much.
IMO.Life is about choices, risk, chance, opportunity, luck - noem 't wat je wil. Mensen moeten 't ook zelf weten.
Geen idee. Jij wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PCR is gebaseerd op het vinden en vermenigvuldigen van targets, dus erfelijk materiaal van het virus. Is dat target er helemaal niet, dan maakt het niet uit hoeveel cycli je doet omdat je vermenigvuldigt met 0.
[..]
Hoe komen die dode virusdeeltjes daar dan? En hoe lang blijven ze in je weefsel denk je?
Ben jij er dan ook voor dat je niet meer mag werken of niet meer naar de supermarkt mag zonder vaccin?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het lastige in deze is (vind ik) dat het mij niet kan boeien voor mezelf, maar dat ik daardoor wel iemand anders zou kunnen raken.
Als iemand bang om buiten te gaan is kunnen ze gewoon binnen blijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het lastige in deze is (vind ik) dat het mij niet kan boeien voor mezelf, maar dat ik daardoor wel iemand anders zou kunnen raken.
Nee. Maar wat ik bedoel is dat ik helemaal vind dat iemand zelf moet kunnen beslissen wat ‘ie doet. Neem alcohol drinken als voorbeeld (of roken als er niemand kan meeroken). Dat is slecht voor je, maar moet je helemaal zelf kunnen kiezen of je dat wel of niet gebruikt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ben jij er dan ook voor dat je niet meer mag werken of niet meer naar de supermarkt mag zonder vaccin?
Waarom post jij dingen waarbij je geen idee hebt waar het over gaat?quote:
Ah kijk jij rijdt zonder gordel en airbags zonder licht in het donker 200km/h over een donker landweggetje toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zonder eigen weerstand ga je toch dood op wat-dan-ook.
I'll take my chances thank you very much.
IMO.Life is about choices, risk, chance, opportunity, luck - noem 't wat je wil. Mensen moeten 't ook zelf weten.
Vaccinatie idem. Hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe beter de beschermingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nee. Maar wat ik bedoel is dat ik helemaal vind dat iemand zelf moet kunnen beslissen wat ‘ie doet. Neem alcohol drinken als voorbeeld (of roken als er niemand kan meeroken). Dat is slecht voor je, maar moet je helemaal zelf kunnen kiezen of je dat wel of niet gebruikt.
Corona is in zoverre anders dat je niet alleen jezelf raakt.
Ik weet niet of een Corona vaccin ervoor zorgt dat je ook niet kunt overdragen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vaccinatie idem. Hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe beter de bescherming
Zullen we moeten afwachten. Maar over het algemeen ben je misschien zeer kort besmettelijk. Zo kort dat als de vaccinatie graad voldoende hoog is de ziekte vrijwel kansloos isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Corona vaccin ervoor zorgt dat je ook niet kunt overdragen?
Geen idee hoe het precies werkt.
ja want zonder vaccin ga je doodquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah kijk jij rijdt zonder gordel en airbags zonder licht in het donker 200km/h over een donker landweggetje toch?
Nee, zonder airbag ook niet, toch heb je er 10 in je autoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja want zonder vaccin ga je dood
Dat is mogelijk ja. Maar waarom blijven jullie maar doen alsof doodgaan het enige erge is dat je kan overkomen? Om in de analogie te blijven, bij een auto-ongeluk ga je ook niet altijd dood.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja want zonder vaccin ga je dood
een airbag doet je geen kwaad. vaccins kunnen erge bijwerkingen hebben, daarom neemt niet iedereen ze als t niet nodig is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, zonder airbag ook niet, toch heb je er 10 in je auto
Zoals?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
een airbag doet je geen kwaad. vaccins kunnen erge bijwerkingen hebben, daarom neemt niet iedereen ze als t niet nodig is.
Na het vaccin voor de mexicaanse griep kregen sommige mensen narcolepsie. Sommigen mensen willen dat risico nemen anderen denken dat ze zonder vaccin kunnen leven. ieder zn ding.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoals?
Airbag kan voor brandwonden zorgen
Bronquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Na het vaccin voor de mexicaanse griep kregen sommige mensen narcolepsie. Sommigen mensen willen dat risico nemen anderen denken dat ze zonder vaccin kunnen leven. ieder zn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen gaat dood na het krijgen van een vaccin. En zonder vaccin ook. Zonder causaliteit betekent dit allemaal niets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Na het vaccin voor de mexicaanse griep kregen sommige mensen narcolepsie. Sommigen mensen willen dat risico nemen anderen denken dat ze zonder vaccin kunnen leven. ieder zn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |