Ja de mazelen ooit es en mijn zus de bof. We leven allemaal nog. Als ik nooit de griep heb zie ik niet in waarom ik me moet laten vaccineren.. als jij graag je mouw opstroopt ga je gang.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mazelen, bof, rode hond, polio, ook allemaal niet gehad?
Denk dat ze George Carlin advies heeft genomen, en gezwommen in riool water.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mazelen, bof, rode hond, polio, ook allemaal niet gehad?
Voor velen blijkbaar wel want die verrekken het gewoon zich aan de regels te houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus als zorgpersoneel brand roepen is wegkijken jouw oplossing?
Dat is mooi, want vaccins maken juist gebruik van die natuurlijke weerstand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ga ik toch liever voor natuurlijke weerstand want die heb ik al en daar ben ik niet de enige in.
Ben jij van voor 1976?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja de mazelen ooit es en mijn zus de bof. We leven allemaal nog. Als ik nooit de griep heb zie ik niet in waarom ik me moet laten vaccineren.. als jij graag je mouw opstroopt ga je gang.
Is dat een ding?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat ze George Carlin advies heeft genomen, en gezwommen in riool water.
Roaring 70s toen ouders hun kinderen bewust lieten spelen bij vriendjes die de mazelen of een andere kinderziekte hadden want dan konden ze het beter gehad hebben als het kind daar vatbaar voor was. De tijd van Toppop en BoneyMquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ben jij van voor 1976?
Btw, Als je nooit de griep hebt gehad wil dat ook niet zeggen dat je weerstand hebt tegen COVID.
Verder laat je je voor de meeste besmettelijke ziektes niet alleen voor jezelf inenten maar ook voor de mensen om je heen.
Als je inderdaad van voor 76 bent dan kan je inderdaad de mazelen gehad hebben, vanaf 76 zat het in het rijksvaccinatie programmaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Roaring 70s toen ouders hun kinderen bewust lieten spelen bij vriendjes die de mazelen of een andere kinderziekte hadden want dan konden ze het beter gehad hebben als het kind daar vatbaar voor was. De tijd van Toppop en BoneyM
Met mijn weerstand is niets mis mee, de slogans van Pinokkio slaan goed aan bij je zie ik.
Ja precies mensen wijsmaken dat er iets mis is met ze , ridiculousquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Roaring 70s toen ouders hun kinderen bewust lieten spelen bij vriendjes die de mazelen of een andere kinderziekte hadden want dan konden ze het beter gehad hebben als het kind daar vatbaar voor was. De tijd van Toppop en BoneyM
Met mijn weerstand is niets mis mee, de slogans van Pinokkio slaan goed aan bij je zie ik.
Alleen samen krijgen we corona eronder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik word niet beïnvloed door welke slogan dan ook, ik word wel beïnvloed door gedegen wetenschappelijk bewijs dat vaccinatie werkt
Grappig plaatje.. maar heb je ook inhoudelijk iets in te brengen of verzandt je in memesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we corona eronder.
[ afbeelding ]
Jup word geregeld in dit topic en heel vaak in vaccin topic aangehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is dat een ding?
Helpt dat ook meteen tegen E-coli e.d.?
In Nederland worden er juist veel minder doden aan corona gerapporteerd dan dat we in werkelijkheid hebben.quote:
Wow, wat een goede redenering.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 04:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Stop listening to Fauci and Gates:
[ twitter ]
Waarom spreekt hij zichzelf tegen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Interview met arts epidemioloog Menno Bouma
Wat kunnen we nog meer doen om Vliegers zoals het coronavirus in te dammen?
Heel belangrijk bij de bestrijding van alle infectieziekten is: zorg dat je natuurlijke afweersysteem goed kan functioneren. Denk daarbij aan gezonde voeding, voldoende beweging en voldoende slaap. Neem ter versterking dagelijks een extra dosis vitamine C en D: deze vitamines helpen je afweersysteem.
Zorg ook voor psychisch welbevinden. We noemen dit wel ‘vitamine P’ waarbij de P voor plezier staat. Doe dingen waar je blij van wordt. Dans, maak muziek, spreek af met vrienden, trek erop uit.
Ik hoor je niet over handen wassen, desinfecteren, afstand houden, géén handen schudden, en niet knuffelen…!
De maatregelen handen wassen, desinfecteren, afstand houden, géén handen schudden en niet knuffelen zijn dan ook niet of nauwelijks effectief, wanneer je Vliegers zoals griepvirussen of corona aan wilt pakken.
Dat brengt mij op de vraag: hoe dodelijk is corona eigenlijk? Hebben virologen en epidemiologen daar een standaard meetlat voor?
Ja, corona is een nieuw virus. Maar ik wil ervoor pleiten om van angst naar vertrouwen te gaan. De broertjes en zusjes van het coronavirus tellen we onder onze ‘middelzware wintergriep’. Wereldwijde paniek is niet nodig. Met de veel ernstigere infecties die je in de tropen ziet gaan de mensen in het algemeen veel rationeler om.
Op dit moment is er veel ophef over mondkapjes op scholen. Wat is jouw menig daarover?
Wellicht kunnen mondkapjes enigszins helpen om het virus niet door te geven aan anderen, als je de ziekte COVID-19 hebt. Op scholen lijken de voordelen echter kleiner dan de nadelen: kans op benauwdheid, concentratieproblemen, hoofdpijn en wellicht hersenschade.
Met dat laatste heb je me wel overtuigd moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Wow, wat een goede redenering.
Stop naar Dr. Fauci te luisteren, want hij werkt voor Bill Gates, en Gates kent Epstein, en Epstein is een pedofiel.
Zullen we dan ook stoppen naar Trump te luisteren, als we die logica gaan volgen?
Doe jij je veiligheidsriem om als je gaat autorijden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja precies mensen wijsmaken dat er iets mis is met ze , ridiculous
Durf het bijna niet te zeggen, maar hij heeft wel een punt. Hij brengt het met wat overdrijving, maar bijvoorbeeld allergieën worden gelinkt aan teveel hygiene waardoor ons immuunsysteem een overreactie laat zien op normale stoffen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup word geregeld in dit topic en heel vaak in vaccin topic aangehaald.
0,0 interesse in de vaccinatie religie . have a nice dayquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Doe jij je veiligheidsriem om als je gaat autorijden?
Natuurlijk naar buiten gaan de natuur in is ook stuk gezonder..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar hij heeft wel een punt. Hij brengt het met wat overdrijving, maar bijvoorbeeld allergieën worden gelinkt aan teveel hygiene waardoor ons immuunsysteem een overreactie laat zien op normale stoffen.
Vaccins zijn op hetzelfde principe gebaseerd.
En afhankelijk van de ernst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Natuurlijk naar buiten gaan de natuur in is ook stuk gezonder..
Maar om riool in te springen is natuurlijk t veel van goeie, je zal maar een wondje hebben en overlijden aan een infectie.
Maar vergeet niet dat we nu totaal anders leven dan een kleine 100 jaar geleden he.
Vaccins ( die we nu krijgen) zijn voor de virussen en ziektes die we ondanks dat, Gewoon overal en nergens kunnen oplopen.
Je zou toch eens je wereldbeeld moeten testen ja...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:05 schreef Summers het volgende:
[..]
0,0 interesse in de vaccinatie religie . have a nice day
tuurlijk, hij trekt het in het absurde, maar het kan helemaal geen kwaad om af en toe in aanraking te komen met bacterieenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Natuurlijk naar buiten gaan de natuur in is ook stuk gezonder..
Maar om riool in te springen is natuurlijk t veel van goeie, je zal maar een wondje hebben en overlijden aan een infectie.
Oh zeker, en louispasteurzijndank voor al zijn werk daarin.quote:Maar vergeet niet dat we nu totaal anders leven dan een kleine 100 jaar geleden he.
Vaccins ( die we nu krijgen) zijn voor de virussen en ziektes die we ondanks dat, Gewoon overal en nergens kunnen oplopen.
Ik vind het dan zo jammer dat je dan dus gewoon maar de vingers in de oren stopt en heel hard LALALALALA gaat zingen. Ben je bang dat je de bewezen effectiviteit van vaccins niet kunt weerleggen? Als jij gelijk hebt, kun je toch gewoon de discussie aangaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:05 schreef Summers het volgende:
[..]
0,0 interesse in de vaccinatie religie . have a nice day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |