Dan snap jij niet hoe zorgpersoneel in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:48 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Met loonsverhoging maak je het aantrekkelijker. Van de 1.5 miljoen zorgmedewerkers zullen er altijd wel een paar tussen zitten die het zien zitten.
Bron?quote:[..]
Ik wil alleen duidelijk maken dat het al gebeurd en dat het dus ook een mogelijkheid is.
[..]
Er werd een tijdje geleden gezegd dat uitbreiding geen oplossing was, omdat de medewerkers anders uit hun neus zouden eten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Overal zie je een afname. Ook in zweden waar vrijwel geen lockdown geweest was. Die hebben overigens geen 2e golf.
Bron?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
Het is ook niet verrassend dat als je elk jaar het aantal IC-bedden blijft verminderen dat je op een gegeven moment in de problemen komt.
Bronquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:51 schreef weetjewel5 het volgende:
Het is ook niet verrassend dat als je elk jaar het aantal IC-bedden blijft verminderen dat je op een gegeven moment in de problemen komt.
Tuurlijk zal dit voor de meeste niet geschikt zijn, maar kan me niet voorstellen dat je van de 1.5 miljioen geen groep mensen bij elkaar kan ritselen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:52 schreef devlinmr het volgende:
Dan snap jij niet hoe zorgpersoneel in elkaar steekt.
-ze doen het niet voor het geld en de additionele psychische druk van het werken op de IC is niet iets waar iedereen op zit te wachten...
-van de 1,5 miljoen medewerkers beschikt slechts een klein aantal over de juiste papieren
-Mederwerkers die doorstromen van gewone verpleegkundige naar IC moeten vervangen worden (4 jaar HBO-v)
Is alweer een paar weken geleden gezegd. Kan ik niet vinden. Misschien heeft iemand linkje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan snap jij niet hoe zorgpersoneel in elkaar steekt.
-ze doen het niet voor het geld en de additionele psychische druk van het werken op de IC is niet iets waar iedereen op zit te wachten...
-van de 1,5 miljoen medewerkers beschikt slechts een klein aantal over de juiste papieren
-Mederwerkers die doorstromen van gewone verpleegkundige naar IC moeten vervangen worden (4 jaar HBO-v)
[..]
Bron?
Vast wel... over 1,5 jaar zijn ze misschien beschikbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:00 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tuurlijk zal dit voor de meeste niet geschikt zijn, maar kan me niet voorstellen dat je van de 1.5 miljioen geen groep mensen bij elkaar kan ritselen.
[..]
Ik wacht wel evenquote:Is alweer een paar weken geleden gezegd. Kan ik niet vinden. Misschien heeft iemand linkje?
Het lijkt vooralsnog een casedemic.quote:
kan t linkje nu ook niet vinden. even zoekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:52 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de statistieken van de IC capaciteit van de afgelopen 10 jaar. Kan ze alleen niet vinden
Je hebt gelijk. We kunnen beter geen tijd investeren om mensen te vinden die ons kunnen verlossen uit dit probleem. Beter wachten we op een vaccin dan zijn al onze problemen verholpen. Totdat zo'n virus zich muteert uiteraard, dan hebben we weer hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vast wel... over 1,5 jaar zijn ze misschien beschikbaar.
Vacatures staan iig open als je even googled. Blijkbaar toch niet zoveel interesse
[..]
Ik wacht wel even
Meer personeel is ook geen oplossing, snap dat dan. De enige echte oplossing is een vaccin of natuurlijke weerstandquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We kunnen beter geen tijd investeren om mensen te vinden die ons kunnen verlossen uit dit probleem. Beter wachten we op een vaccin dan zijn al onze problemen verholpen. Totdat zo'n virus zich muteert uiteraard, dan hebben we weer hetzelfde probleem.
Welkom op BNWquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weleens van vaccins gehoord? Volgens mij was er iemand bezig er 1 te ontwikkelen, maar ik kan me vergissen.
Ga ik toch liever voor natuurlijke weerstand want die heb ik al en daar ben ik niet de enige in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Meer personeel is ook geen oplossing, snap dat dan. De enige echte oplossing is een vaccin of natuurlijke weerstand
Mja lijkt me vrij logisch wat je moet doen als er sinds 2018 geroepen wordt dat er problemen zijn met de IC capaciteit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Meer personeel is ook geen oplossing, snap dat dan. De enige echte oplossing is een vaccin of natuurlijke weerstand
Nogmaals, je bad stroomt over, doe je er eerst alles aan om de kraan dicht te draaien of ga je extra dweilen emmers en je buren halen?
Ja want vaccins zijn engquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ga ik toch liever voor natuurlijke weerstand want die heb ik al en daar ben ik niet de enige in.
Ja want weet je waar het woord vaccin vandaan komt?quote:
Ok, jij gaat meer dweilen en emmers halen... primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:08 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mja lijkt me vrij logisch wat je moet doen als er sinds 2018 geroepen wordt dat er problemen zijn met de IC capaciteit.
Waarom moet ik me vaccineren als ik gezond ben? Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik de griep had afgelopen jaren al willen ze me steeds die prik aansmeren.quote:
Als we al met een normale griep tegen de capaciteit aanlopen, dan noem ik het opschalen van personeel niet dwijlen, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ok, jij gaat meer dweilen en emmers halen... prima
Ik prefereer eerst de kraan dichtdraaien terwijl je zo goed en kwaad als je kunt de overstroming probeert in te dammen om de schade te beperken
Mazelen, bof, rode hond, polio, ook allemaal niet gehad?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moet ik me vaccineren als ik gezond ben? Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik de griep had afgelopen jaren al willen ze me steeds die prik aansmeren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja want weet je waar het woord vaccin vandaan komt?
Van het Franse woord vache, wat koe betekent.
Ze spuiten gewoon extract van koe in je
Dat waren ten eerst geen normale griepgolven en ten tweede tegen de capaciteit aanlopen en het redden betekent dat je dus precies goed zit met capaciteitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als we al met een normale griep tegen de capaciteit aanlopen, dan noem ik het opschalen van personeel niet dwijlen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dus als zorgpersoneel brand roepen is wegkijken jouw oplossing?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat waren ten eerst geen normale griepgolven en ten tweede tegen de capaciteit aanlopen en het redden betekent dat je dus precies goed zit met capaciteit
Oke, willemquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:14 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.bitchute.com/video/GbwYuiXoQ2nM/
Veel plezier met je vaccin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |