abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195922913
En hier verder:

Originele OP:

(bron:RIVM)




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%

quote:
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]


http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



[ Bericht 1% gewijzigd door weetjewel5 op 30-10-2020 19:25:21 ]
pi_195923013
twitter


idd een show.
pi_195923284
Om even terug te komen bij de essentie,

• Er is geen enkele overheid ter wereld die er baat bij heeft zijn eigen economie naar de vernieling te helpen

• Er is geen enkele macht ter wereld die capabel is om alle wereldmachten te verenigen om dergelijke zelf-destructieve acties te ondernemen

• COVID-19 raakt de armste landen het hardste en gaat daarom direct in tegen de VN 2030 agenda

Het zal op sommige vlakken verkeerd aangepakt worden, maar een alles-verenigende kracht die alle overheden verenigt om een wereldwijd complot uit te voeren die bovendien nog eens compleet zelfdestructief is? De meeste overheden kunnen zélf de simpelste dingen nog niet in het geheim uitvoeren.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 13:39:54 #4
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195923745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Moet toch niet zo moeilijk zijn.
Doe dan. En vergeet ook niet alle andere punten mee te nemen die ik noemde.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 29 oktober 2020 @ 13:57:27 #5
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_195924072
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:18 schreef illusions het volgende:
Om even terug te komen bij de essentie,

• Er is geen enkele overheid ter wereld die er baat bij heeft zijn eigen economie naar de vernieling te helpen

• Er is geen enkele macht ter wereld die capabel is om alle wereldmachten te verenigen om dergelijke zelf-destructieve acties te ondernemen

• COVID-19 raakt de armste landen het hardste en gaat daarom direct in tegen de VN 2030 agenda

Het zal op sommige vlakken verkeerd aangepakt worden, maar een alles-verenigende kracht die alle overheden verenigt om een wereldwijd complot uit te voeren die bovendien nog eens compleet zelfdestructief is? De meeste overheden kunnen zélf de simpelste dingen nog niet in het geheim uitvoeren.
Hulde voor je post, dat had ik al vanaf maart nodig, en waarschijnlijk meerderen met mij.
Zelf kon ik met niet geruststellen met zoeken naar antwoorden.
Ik stond echt nog steeds in het midden, geen volgzaam schaap maar ook zeker geen complotdenker, is wist gewoon niet wat ik moet geloven door alle bagger links en rechts.
Voel je vrij om je lijst verder aan te vullen om bezorgdheid bij twijfelaars weg te nemen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 14:05:27 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195924214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]

idd een show.
Vaaag :+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195925806
Er hangt een teleurgesteld sfeertje in dit topic met enge mensen: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1032

Dan moeten de cijfers wel zijn gedaald..

ps:is de griep al terecht..ik begin me serieus zorgen te maken :{
pi_195925847
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
8)7

Je hersencellen verdampen gewoon in dit topic.

Goed, laatste poging: In het korte broeken/ijs-voorbeeld is het HET WEER dat de correlatie verklaart.Wat zou de correlatie tussen het (verplicht) dragen van mondkapjes en het aantal covid-doden kunnen verklaren? Is dat.. heel misschien.... de mate/snelheid van verspreiding van HET VIRUS :o :o :o ?
Sowieso een dik probleem dit maareh, als ik het goed begrijp onderzoekt dat onderzoek landen tot moment mondkapje en daarna...

Duidelijke event / trigger.

Dus je correlatie verhaal gaat dan niet op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195925862
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:31 schreef PSVCL het volgende:
Er hangt een teleurgesteld sfeertje in dit topic met enge mensen: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1032

Dan moeten de cijfers wel zijn gedaald..

ps:is de griep al terecht..ik begin me serieus zorgen te maken :{
Dat topic kan ik niet bekijken he, censuur :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195925889
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat topic kan ik niet bekijken he, censuur :(
Welkom bij de groep..ben daar ook niet welkom :D
Moet eerst uitloggen voordat ik mee kan lezen met die coronagekkies
pi_195925938
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Welkom bij de groep..ben daar ook niet welkom :D
Moet eerst uitloggen voordat ik mee kan lezen met die coronagekkies
Waarom heb jij daar ban?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195926196
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:31 schreef PSVCL het volgende:
Er hangt een teleurgesteld sfeertje in dit topic met enge mensen: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1032

Dan moeten de cijfers wel zijn gedaald..

ps:is de griep al terecht..ik begin me serieus zorgen te maken :{
Gewoon het aantal IC-bedden weer halveren, dan zitten we zo weer in een epidemie.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 15:58:21 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195926285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sowieso een dik probleem dit maareh, als ik het goed begrijp onderzoekt dat onderzoek landen tot moment mondkapje en daarna...

Duidelijke event / trigger.

Dus je correlatie verhaal gaat dan niet op.
Waarom niet? En:

All models adjusted for when countries started to advise or mandate their citizens to wear face masks or coverings (dates of face cover measures are listed in Supplemental Material 1). We do not assess face cover wearing as an independent control measure because of heterogeneity in how the wearing of face coverings in the community was encouraged or mandated and in what contexts.
Huilen dan.
pi_195926374
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom niet? En:

All models adjusted for when countries started to advise or mandate their citizens to wear face masks or coverings (dates of face cover measures are listed in Supplemental Material 1). We do not assess face cover wearing as an independent control measure because of heterogeneity in how the wearing of face coverings in the community was encouraged or mandated and in what contexts.
Face covering zullen ze bedoelen zo een plastic kap voor je hoofd oid?

Maar het staat er toch, puur op basis van datum aanbevelen mondkapje op gaat die R0 omhoog.

Das hoe ik het zo lees i.i.g. zonder er heel diep naar gekeken te hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195926395
Even een vraagje, voor degenen die geloven dat dit een georchestreerd event is. Wie of wat heeft de macht? Waar komen de bevelen vandaan, en wat rechtvaardigt het vernielen van je eigen economie? Waarom klapt er niemand uit de school?
pi_195926420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef illusions het volgende:
Waarom klapt er niemand uit de school?
Das nou juist waarom ik het erg fishy vind, je hoort echt super weinig mensen met een tegengeluid, maar de media geeft zelf ook aan dat ze het niet doen vanwege verwarring o.i.d. Maar goed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195926456
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom niet? En:

All models adjusted for when countries started to advise or mandate their citizens to wear face masks or coverings (dates of face cover measures are listed in Supplemental Material 1). We do not assess face cover wearing as an independent control measure because of heterogeneity in how the wearing of face coverings in the community was encouraged or mandated and in what contexts.
Ik zou eerder bang zijn voor biases in de vorm van dat niet even zieke mensen opgenomen zijn in de tijd vanwege capaciteitsproblemen en als het aantal geconstateerde besmettingen leidend is wordt het helemaal een puinhoop met onbetrouwbare data.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195926471
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das nou juist waarom ik het erg fishy vind, je hoort echt super weinig mensen met een tegengeluid, maar de media geeft zelf ook aan dat ze het niet doen vanwege verwarring o.i.d. Maar goed.
Maar geen enkel weldenkend mens gelooft toch dat er een bepaalde macht is die wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op heeft?
pi_195926532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar geen enkel weldenkend mens gelooft toch dat er een bepaalde macht is die wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op heeft?
Bijna elk land volgt toch de voorschriften van de VN? Dan heb je snel alle neuzen dezelfde kant op.
pi_195926608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:18 schreef illusions het volgende:
Om even terug te komen bij de essentie,

• Er is geen enkele overheid ter wereld die er baat bij heeft zijn eigen economie naar de vernieling te helpen

• Er is geen enkele macht ter wereld die capabel is om alle wereldmachten te verenigen om dergelijke zelf-destructieve acties te ondernemen

• COVID-19 raakt de armste landen het hardste en gaat daarom direct in tegen de VN 2030 agenda

Het zal op sommige vlakken verkeerd aangepakt worden, maar een alles-verenigende kracht die alle overheden verenigt om een wereldwijd complot uit te voeren die bovendien nog eens compleet zelfdestructief is? De meeste overheden kunnen zélf de simpelste dingen nog niet in het geheim uitvoeren.
Schattig.

Je beseft dat dit zuiver gebaseerd is op je eigen begrip van hoe de wereld werkt, en geen universele waarheid, toch?

Hoeveel weet je over de wereld? Van alle informatie die er beschikbaar is, wat is het percentage dat je weet?

Dus van alle boeken die zijn geschreven, alles wat wordt gepublieerd, alle wetenschappelijke takken, enzovoorts enzovoorts.

Hoeveel zou het zijn? 0,0001%? Minder?

Stel je eens voor wat er allemaal mogelijk is in die 99,999% van de realiteit waar je niets over weet.
pi_195926688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Schattig.

Je beseft dat dit zuiver gebaseerd is op je eigen begrip van hoe de wereld werkt, en geen universele waarheid, toch?

Hoeveel weet je over de wereld? Van alle informatie die er beschikbaar is, wat is het percentage dat je weet?

Dus van alle boeken die zijn geschreven, alles wat wordt gepublieerd, alle wetenschappelijke takken, enzovoorts enzovoorts.

Hoeveel zou het zijn? 0,0001%? Minder?

Stel je eens voor wat er allemaal mogelijk is in die 99,999% van de realiteit waar je niets over weet.
En jij weet meer? Raar dat je dan op geen enkel punt ingaat.
pi_195926713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar geen enkel weldenkend mens gelooft toch dat er een bepaalde macht is die wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op heeft?
Ik heb dit in meerdere topics behandeld.

Het werkt via supranationale organisaties en internationale wetgeving. zoals Agenda 21 die overal en op elk niveau (nationaal, provinciaal, lokaal) wordt uitgevoerd.

En nu dus de WHO en alle landen die zo'n beetje dezelfde maatregelen nemen, hetzelfde narratief hebben.

Landen hoeven slechts lid te zijn of bepaalde verdragen te ondertekenen, en ze zijn gebonden.

Sommige mensen geloven heilig dat dit het goede is. Anderen verdienen er ongetwijfeld een boel geld aan.

Weer anderen zijn lid van elitaire organisaties, die hun mensen op bepaalde plekken krijgen en de rest van de leden vervolgens beschermen.

Men doet altijd lacherig over de vrijmetselarij, hier in Frankrijk is dat clubje zeer sterk aanwezig in het politieke leven, en ook daarbuiten. Het gevolg? Vrijmetselaars hebben privileges. Maar omdat ze trouw zweren aan elkaar en de loge, beschermen ze elkaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:20 schreef illusions het volgende:

[..]

En jij weet meer? Raar dat je dan op geen enkel punt ingaat.
Ik weet genoeg om te begrijpen dat mijn voorstellingsvermogen geen betrouwbare maat is voor wat er eventueel daadwerkelijk gebeurt of mogelijk is.
pi_195926722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Bijna elk land volgt toch de voorschriften van de VN? Dan heb je snel alle neuzen dezelfde kant op.
Ja, en? Wie zorgt ervoor dat iedereen luistert? Als het allemaal fake is, waarom heb je dan geen dissidenten of mensen die uit de school klappen? Waarom volgt Zweden niet de voorschriften van de VN op?

Heb nog niemand ook maar in de verste verte aannemelijk zien maken dat er zoiets mogelijk is als een wereldwijd complot. Zelfs in een lokale regering krijg je onmogelijk alle neuzen dezelfde kant op en is een geheim ondenkbaar, er is altijd wel een josti die per ongeluk uit de school klapt..
pi_195926764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en? Wie zorgt ervoor dat iedereen luistert? Als het allemaal fake is, waarom heb je dan geen dissidenten of mensen die uit de school klappen? Waarom volgt Zweden niet de voorschriften van de VN op?

Heb nog niemand ook maar in de verste verte aannemelijk zien maken dat er zoiets mogelijk is als een wereldwijd complot. Zelfs in een lokale regering krijg je onmogelijk alle neuzen dezelfde kant op en is een geheim ondenkbaar, er is altijd wel een josti die per ongeluk uit de school klapt..
Ik denk niet dat je het moet zien als een 'wereldwijd complot' waarbij iedereen hetzelfde denkt, maar als een structuur. De top weet de agenda. Mensen lager worden gebruikt. Denk ook aan indoctrinatie. Propaganda. Dat helpt allemaal om mensen een bepaalde manier te laten denken en ze te instrumentaliseren.

Goed, er is hier werkelijk ZOVEEL informatie over, dat het aan niets anders te wijten is dan je eigen luiheid als je geen antwoorden op je eigen vragen kan vinden. Zo moeilijk is het allemaal niet meer na te zoeken. Er zijn genoeg mensen uit de school geklapt, je hoeft slechts te zoeken.
pi_195926835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en? Wie zorgt ervoor dat iedereen luistert? Als het allemaal fake is, waarom heb je dan geen dissidenten of mensen die uit de school klappen? Waarom volgt Zweden niet de voorschriften van de VN op?

Heb nog niemand ook maar in de verste verte aannemelijk zien maken dat er zoiets mogelijk is als een wereldwijd complot. Zelfs in een lokale regering krijg je onmogelijk alle neuzen dezelfde kant op en is een geheim ondenkbaar, er is altijd wel een josti die per ongeluk uit de school klapt..
ik meen gelezen te hebben (kan t artikel even niet vinden) dat meer dan 100 landen het VN protocol getekend hebben voor als er pandemie plaats vindt. Dan is t toch niet zo raar dat landen dat opvolgen?
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:32:35 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195926888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Face covering zullen ze bedoelen zo een plastic kap voor je hoofd oid?

Maar het staat er toch, puur op basis van datum aanbevelen mondkapje op gaat die R0 omhoog.
Maar dat is toch geen argument voor causaliteit? Enkel dat er een correlatie lijkt te zijn tussen het aantal besmettingen (en doden) en het verplichten of adviseren van mondkapjes. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het ogenschijnlijk weinig effect gesorteerd heeft. Oorzakelijkheid is niet aangetoond. Hoe zag het eruit als je die datum twee weken eerder had gezet? Of twee weken later?

Het is overigens ook geen conclusie die de auteurs zelf trekken.
quote:
Das hoe ik het zo lees i.i.g. zonder er heel diep naar gekeken te hebben.
Ik ook niet echt hoor, maar met zo'n generalized additive model test je niet echt een verband. Je beschrijft het alleen. Niks meer dan een fit door je data.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou eerder bang zijn voor biases in de vorm van dat niet even zieke mensen opgenomen zijn in de tijd vanwege capaciteitsproblemen en als het aantal geconstateerde besmettingen leidend is wordt het helemaal een puinhoop met onbetrouwbare data.
Dat lijkt mij ook. Artikel uit juli, dus met data over februari, maart en april. Toen was 't echt overal drama met testen. Verder waren in veel landen toen ook amper mondkapjes te krijgen, dus in hoeverre mensen konden voldoen aan zo'n advies/plicht die in alle landen ook weer een andere vorm had is maar de vraag.
Huilen dan.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:32:42 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195926893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das nou juist waarom ik het erg fishy vind, je hoort echt super weinig mensen met een tegengeluid, maar de media geeft zelf ook aan dat ze het niet doen vanwege verwarring o.i.d. Maar goed.
Tip, ga bij lokale supermarkt staan en vraag gewoon even voorbijgangers de volgende vraag.
werkt u mee aan de huidige maatregelen?
Ja of nee of half..
Post uw resultaten en je hebt een kleine graadmeter
en zodoende uw antwoord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195926940
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat is toch geen argument voor causaliteit? Enkel dat er een correlatie lijkt te zijn tussen het aantal besmettingen (en doden) en het verplichten of adviseren van mondkapjes. Je zou hoogstens kunnen stellen dat het ogenschijnlijk weinig effect gesorteerd heeft. Oorzakelijkheid is niet aangetoond. Hoe zag het eruit als je die datum twee weken eerder had gezet? Of twee weken later?
Das het punt niet. Kijk ik ben met jou eens dat aantal besmettingen en bepaald beleid geen causaal verband zullen laten zien. Die twee zijn met simultanious correlated.

Echter als in de hele wereld laat maar zeggen de R0 = 1.2. Maar binnen een land zelf die R0 van gemiddeld 1.2 opeens toeneemt... Tjah. Dan heb je kort door de bocht gewoon gecorrigeerd voor dat simultane karakter. Je kijkt namelijk naar het land zelf en naar de effecten vanaf invoering... CQ event study.

2 weken eerder 2 weken later etc zit in de dataset wss omdat er meerdere landen in zitten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195926972
quote:
3s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tip, ga bij lokale supermarkt staan en vraag gewoon even voorbijgangers de volgende vraag.
werkt u mee aan de huidige maatregelen?
Ja of nee of half..
Post uw resultaten en je hebt een kleine graadmeter
en zodoende uw antwoord.
Op media / hoger niveau, dat lijkt tegengewerkt te worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195927138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het moet zien als een 'wereldwijd complot' waarbij iedereen hetzelfde denkt, maar als een structuur. De top weet de agenda. Mensen lager worden gebruikt. Denk ook aan indoctrinatie. Propaganda. Dat helpt allemaal om mensen een bepaalde manier te laten denken en ze te instrumentaliseren.

Goed, er is hier werkelijk ZOVEEL informatie over, dat het aan niets anders te wijten is dan je eigen luiheid als je geen antwoorden op je eigen vragen kan vinden. Zo moeilijk is het allemaal niet meer na te zoeken. Er zijn genoeg mensen uit de school geklapt, je hoeft slechts te zoeken.
Ja, één of andere chiropractor die het er allemaal niet mee eens is, maar helemaal niemand die daadwerkelijk op een machtspositie zit.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:47:20 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195927156
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das het punt niet. Kijk ik ben met jou eens dat aantal besmettingen en bepaald beleid geen causaal verband zullen laten zien. Die twee zijn met simultanious correlated.

Echter als in de hele wereld laat maar zeggen de R0 = 1.2. Maar binnen een land zelf die R0 van gemiddeld 1.2 opeens toeneemt... Tjah. Dan heb je kort door de bocht gewoon gecorrigeerd voor dat simultane karakter. Je kijkt namelijk naar het land zelf en naar de effecten vanaf invoering... CQ event study.
Maar dan neem je aan dat er geen verband is tussen de (ontwikkeling van) verspreiding en in het invoeren van zo'n advies/verplichting. Dat dat geheel willekeurig gebeurt, zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is.

Terug naar de korte broek: je kan evengoed laten zien dat er vanaf rokjesdag ( *O* ) een sterke toename is in ijsconsumptie. Dat zegt in zichzelf niks over de oorzaak van die ijsconsumptie. Waarom was het rokjesdag? Eerste mooie dag in de lente. Waarom mondkapjes? 't Ging de verkeerde kant op met 't virus.

quote:
2 weken eerder 2 weken later etc zit in de dataset wss omdat er meerdere landen in zitten.
Dat zit ongetwijfeld in de dataset, maar daar hebben ze niks mee gedaan want 't zit niet in het grafiekje waarover we het nu hebben. Nogmaals: dat grafiekje is alleen maar een fit door die data.
Huilen dan.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:47:39 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195927166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op media / hoger niveau, dat lijkt tegengewerkt te worden.
-> BNW.
Huilen dan.
pi_195927251
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dan neem je aan dat er geen verband is tussen de (ontwikkeling van) verspreiding en in het invoeren van zo'n advies/verplichting. Dat dat geheel willekeurig gebeurt, zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is.
Het virus reageert toch niet bewust op beleid of wel? Danwel, waarom zou het virus versnellen in besmettelijkheid dat de R0 omhoog gaat vanaf dat moment? Dat is niet logisch.

Het virus zal onder gelijke omstandigheden, gelijke besmetting moeten laten zien.

Het is een giga red flag dat als men serieuzer omgaat met iets en het probeert tegen te werken dat het allemaal sneller gaat, er zijn zegmaar downward biases aanwezig en die mondkapjes zorgen nog steeds voor een stijging.

Dat is echt een heel slecht teken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195927313
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dan neem je aan dat er geen verband is tussen de (ontwikkeling van) verspreiding en in het invoeren van zo'n advies/verplichting. Dat dat geheel willekeurig gebeurt, zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is.
Kijk de aanleiding zal zijn dat er veel mensen besmet zijn, een virus zal niet in een stroomversnelling terecht komen als de omstandigheden gelijk zijn, sterker nog, dat hebben we allemaal helemaal niet zien aankomen.

Dan zouden alle mondkapjes landen op mondkapjes gokken en allemaal random op de onderbuik die dan had ingegeven dat de besmettinggraad omhoog zou gaan.

Dat is niet zo aannemelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195927320
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Terug naar de korte broek: je kan evengoed laten zien dat er vanaf rokjesdag ( ) een sterke toename is in ijsconsumptie. Dat zegt in zichzelf niks over de oorzaak van die ijsconsumptie. Waarom was het rokjesdag? Eerste mooie dag in de lente. Waarom mondkapjes? 't Ging de verkeerde kant op met 't virus.
Ja dat werkt met aantallen besmettingen, niet met stroomversnelling besmettelijkheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195927331
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zit ongetwijfeld in de dataset, maar daar hebben ze niks mee gedaan want 't zit niet in het grafiekje waarover we het nu hebben. Nogmaals: dat grafiekje is alleen maar een fit door die data.
Keb allicht niet goed gekeken (nouja gewoon niet) naar je onderzoekje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:00:40 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195927393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het virus reageert toch niet bewust op beleid of wel? Danwel, waarom zou het virus versnellen in besmettelijkheid dat de R0 omhoog gaat vanaf dat moment? Dat is niet logisch.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kijk de aanleiding zal zijn dat er veel mensen besmet zijn, een virus zal niet in een stroomversnelling terecht komen als de omstandigheden gelijk zijn, sterker nog, dat hebben we allemaal helemaal niet zien aankomen.

Dan zouden alle mondkapjes landen op mondkapjes gokken en allemaal random op de onderbuik die dan had ingegeven dat de besmettinggraad omhoog zou gaan.

Dat is niet zo aannemelijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat werkt met aantallen besmettingen, niet met stroomversnelling besmettelijkheid.
Maar het reproductiegetal gaat niet omhoog, of in elk geval: daar is op basis van deze plaatjes niks over te zeggen. De Y-as is niet R0 maar een risk ratio.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 29-10-2020 17:07:05 ]
Huilen dan.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:00:57 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195927398
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb allicht niet goed gekeken (nouja gewoon niet) naar je onderzoekje.
Dat blijkt.
Huilen dan.
pi_195927451
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Maar het reproductiegetal gaat niet omhoog, of in elk geval: daar is op basis van deze plaatjes niks over te zeggen. De Y-as is niet R0 maar een risk ratio.
Oh okay, ja, dan heb je heul geleiyk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:05:59 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195927461
Al deze moeite omdat jij niet goed kijkt. Laat 't niet nog een keer gebeuren.

:*
Huilen dan.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:07:29 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195927486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op media / hoger niveau, dat lijkt tegengewerkt te worden.
Dat jij met een kladblokje tegen gewerkt word bij je lokale supermarkt?
of die opinie peilers die in feite het zelfde doen maar dan op grotere schaal.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195927742
quote:
8s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Al deze moeite omdat jij niet goed kijkt. Laat 't niet nog een keer gebeuren.

:*
_O-

Totaal niet boeiende statistiek. Ik ben veel meer benieuwd naar of mondkapjes voor een afzwakking zorgen, maar het grote nadeel is daarbij dat de maatregelen van mondkapje niet alleenstaand zijn bijv.

Anyhow, dood en verderf houdt het niet tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:20:44 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195927743
quote:
Word er ook aangegeven welke regering?
bedoel die van NL komt me iets betrouwbaarder over dan Noord Korea.

Maar ik ga straks even kijken, is 25 min dus moet logwel te doen zijn ^O^

Do you trust Paul Weston O-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:22:33 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195927776
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Totaal niet boeiende statistiek. Ik ben veel meer benieuwd naar of mondkapjes voor een afzwakking zorgen, maar het grote nadeel is daarbij dat de maatregelen van mondkapje niet alleenstaand zijn bijv.

Anyhow, dood en verderf houdt het niet tegen.
daar kan ik heel simpel en snel antwoord op geven.
Heerst er nu nog Ebola in Afrika? ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195927830
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Word er ook aangegeven welke regering?
bedoel die van NL komt me iets betrouwbaarder over dan Noord Korea.

Maar ik ga straks even kijken, is 25 min dus moet logwel te doen zijn ^O^

Do you trust Paul Weston O-)
Engeland. toevallig dat daar dezelfde praktijken als hier plaatsvinden.
pi_195928127
Waarom gebruiken ze trouwens COVID-19 om de wereld over te nemen?

Je kunt ook gewoon ebola loslaten lijkt me.

Stuk effectievere tool voor depopulatie ook.
pi_195928195
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef illusions het volgende:
Even een vraagje, voor degenen die geloven dat dit een georchestreerd event is. Wie of wat heeft de macht? Waar komen de bevelen vandaan, en wat rechtvaardigt het vernielen van je eigen economie? Waarom klapt er niemand uit de school?
Omdat ze wil niet hun banen, carrieres, inkomsten,relaties met collegas, vrienden en familieleden verliezen. Professionele reputaties ook op de lijn zitten. Hypotheken kan je niet meer betalen. In veel professies kan je op 'n blacklist belanden. Het kan/zou professional suicide zijn voor sommige mensen om te veel over (wat-dan-ook) te zeggen. Chantage, dreigementen van geweld, leugens, smaad en laster campagne. Bvb. En hoe hoger je zit, hoe meer je heb te verliezen.
Klokkenluider worden geen makkelijke taak is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195928237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat ze wil niet hun banen, carrieres, inkomsten,relaties met collegas, vrienden en familieleden verliezen. Professionele reputaties ook op de lijn zitten. Hypotheken kan je niet meer betalen. In veel professies kan je op 'n blacklist belanden. Het kan/zou professional suicide zijn voor sommige mensen om te veel over (wat-dan-ook) te zeggen. Chantage, dreigementen van geweld, leugens, smaad en laster campagne. Bvb. En hoe hoger je zit, hoe meer je heb te verliezen.
Klokkenluider worden geen makkelijke taak is.
Maar dan nog, vreemd, zo weinig tegengeluid. Maar de media hier doet ook niet netjes aan zijn taak in dat opzicht....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195928401
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dan nog, vreemd, zo weinig tegengeluid. Maar de media hier doet ook niet netjes aan zijn taak in dat opzicht....
Volgens mij vanaf het begin (silly films uit China) is er al tegengeluid maar dat zien we niet op TV.
Alleen maar completely biased 'journalism'. They are paid to stick to the official storyline.

Addition: Zelfde als je denkt dat je eigen werkgever niet bij de covid maatregels houdt.
Wat zou je doen? Klacht indienen/vermelding bij de covid politie? Dan ben jij en je collegas ineens werkloos ? Nou - daar word je ook niet helemaal vrolijk en zeker niet populair van.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tingo op 29-10-2020 18:10:59 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')