Welke band?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het enige wat een kind nodig heeft is judo.
Daar pluk ik als leernicht nog altijd de vruchten van.
Is dan ook geen sport, maar een set aan (straat)vechtkunstenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Krav Maga is mijn voorstelling 'iemand valt je met een mes aan en je probeert hem uit te schakelen'
Ja, vrienden (politie) zeiden dat hier de juiste afweer technieken worden geleerd..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dan ook geen sport, maar een set aan (straat)vechtkunsten
Voor enorme tokkies. En militairen/politie, etc
Ga dan lekker op Judo, karate of boksen.
4 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
Maar tegen de tijd dat hij / zij op Krav Maga (ofzo) kan gaan zijn we toch 10 jaar verder ofzo?
Waarom is Judo beter?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dan ook geen sport, maar een set aan (straat)vechtkunsten
Voor enorme tokkies. En militairen/politie, etc
Ga dan lekker op Judo, karate of boksen.
Waarom voeg je het woordje zij toe aan de quote van @GGMM?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, vrienden (politie) zeiden dat hier de juiste afweer technieken worden geleerd..
[..]
4 jaar.
Omdat het niet alleen voor mannen is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom voeg je het woordje zij toe aan de quote van @:GGMM?
Nou en? Je gaat hem toch geen woorden in de mond leggen die hij niet heeft gebruikt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen voor mannen is.
In tegendeel..
Dat moet niet nog vaker gaan gebeuren!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou en? Je gaat hem toch geen woorden in de mond leggen die hij niet heeft gebruikt?
Is toch verschrikkelijk die toeėigening van de lui tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet niet nog vaker gaan gebeuren!!
Dan kom je niet in de juiste buurten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit aangevallen met een mes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het enige wat een kind nodig heeft is judo.
Daar pluk ik als leernicht nog altijd de vruchten van.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef Charrell het volgende:
Lekker hoor, ik heb een kale stinkpoes, hier gaan mijn kinderen straks op.
Hebben ze daar zelf ook nog een stem in?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef Charrell het volgende:
Lekker hoor, hier gaan mijn kinderen straks op.
Niet gekliktquote:
Zelfverdediging (zeker als meisje) moeten ze kennen, is mijn persoonlijke mening.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben ze daar zelf ook nog een stem in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:14 schreef Erasmus het volgende:
![]()
Er zijn users die hier moeite mee zouden hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je als vrouw maar goed in gedachten houdt dat een beetje leren afweren prima is mocht het allerergste geval zich voordoen en je een aanval niet kan ontwijken (je wordt besprongen en dreigt verkracht te worden), maar maak je geen illusies. Als vrouw kan je beter goed leren om jezelf niet in bepaalde situaties te zetten, hard weg te rennen, goed te schreeuwen, spullen af te geven. Als je een vals zelfvertrouwen krijgt omdat je denkt dat je een man fysiek wel aankan mocht het nodig zijn, dan kom je geheid van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:14 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zelfverdediging (zeker als meisje) moeten ze kennen, is mijn persoonlijke mening.
En daarbuiten nog een eigen hobby of sport.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:14 schreef Erasmus het volgende:
![]()
Dat doe ik al een tijdje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al dan zo'n nutteloze app
Vind deze app wel handig tho, prettige reminders ook. Ook fijn naslagwerk:quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik al een tijdje ja
Al dan zo'n nutteloze app
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind deze app wel handig tho, prettige reminders ook. Ook fijn naslagwerk:Maar je weet toch hoelaat je mag etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je daar een reminder voor willen
Oh, sounddragon is weer vrij.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
Hier kwam zaagmans net trouwens langs
@:jancees @:onlogisch @:sounddragon
Ik heb een aandachtsspanne van een kleuter als ik eenmaal ergens gefocused mee bezig ben. Ik krijg ook geen gevoel van trek of honger meer door de gewenning. Als ik geen notificatie had gekregen was ik niet op tijd begonnen met koken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoelaat je mag eten
Waarom zou je daar een reminder voor willen
Jij bent dus eerder van het type Kairos dan Chronos.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb een aandachtsspanne van een kleuter als ik eenmaal ergens gefocused mee bezig ben. Ik krijg ook geen gevoel van trek of honger meer door de gewenning. Als ik geen notificatie had gekregen was ik niet op tijd begonnen met koken.
OH GOD WAT HEB IK NU WEER GEDAANquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, sounddragon is weer vrij.
En natuurlijk geen rokje dragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je als vrouw maar goed in gedachten houdt dat een beetje leren afweren prima is mocht het allerergste geval zich voordoen en je een aanval niet kan ontwijken (je wordt besprongen en dreigt verkracht te worden), maar maak je geen illusies. Als vrouw kan je beter goed leren om jezelf niet in bepaalde situaties te zetten, hard weg te rennen, goed te schreeuwen, spullen af te geven. Als je een vals zelfvertrouwen krijgt omdat je denkt dat je een man fysiek wel aankan mocht het nodig zijn, dan kom je geheid van een koude kermis thuis.
Dat is de grootste onzin.quote:
Nouja je vraagt er met een rokje wel een beetje om natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin.
Die klootzakken die iemand willen aanranden hebben zelf een verkeerde manier van respect/opvoeding geleerd.
Aangezien dat je het steeds vaker hoort moet je er wel tegen gewapend zijn.
Die gast die dat zegt, heeft wat later ook wat schoten gelost.. ergens in Utrecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Je halve kont staat dan open.
Moet je niet willen.
Hallo Charrell. Hoe gaat het lieverd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Die gast die dat zegt, heeft wat later ook wat schoten gelost.. ergens in Utrecht.
Oke haagsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo Charrell. Hoe gaat het lieverd?
Hallo user Tjacka heb je je gifje al?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gokman T zijn uitspraken...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Je halve kont staat dan open.
Moet je niet willen.
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hallo user Tjacka heb je je gifje al?
Goed, met jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een gedragsverandering ondergaan. Maar nog steeds worden al mijn posts in COR verwijderd.quote:
quote:
Ook. Hoe gaat het met je foetus? Voel je al schopjes? Moet fantastisch zijn zo iets bijzonders in je buik.quote:
Goed, voel nog geen schopjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook. Hoe gaat het met je foetus? Voel je al schopjes? Moet fantastisch zijn zo iets bijzonders in je buik.
Doe niet zo gayquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook. Hoe gaat het met je foetus? Voel je al schopjes? Moet fantastisch zijn zo iets bijzonders in je buik.
Oke spannend. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Goed, voel nog geen schopjes.
Alleen pijn van oprekken/groeien van spieren of baarmoeder in mijn buik.
Eind mei/begin juniquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke spannend. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
En dan neem je een voorbeeld aan Harrie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een gedragsverandering ondergaan. Maar nog steeds worden al mijn posts in COR verwijderd.
@:mortaxx
Daar heb ik de intelligente niet voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan neem je een voorbeeld aan Harrie?
Neem gewoon een voorbeeld aan een kwaliteitsuser. Of een kwaliteitsmod in jouw geval. Don bijvoorbeeld.
Eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar heb ik de intelligente niet voor.
Oke daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier ook een pakketje bezorgd vandaag. Ik was vergeten dat ik het had besteld dus ik was enorm verrast!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
Pakketje is binnen trouwens en ik heb gelijk een pakketje van de buren aangenomen!
@:scrummie (lamp) @:ggmm @:jancees
LOCKDOWN NUquote:Man (78) uit Lelystad overleden nadat twee ziekenhuizen geen plek meer hadden
Een 78-jarige man uit Lelystad is op 16 oktober overleden nadat hij niet direct terecht kon op de spoedeisende hulp van twee ziekenhuizen. Het slachtoffer overleed uiteindelijk aan de gevolgen van een hartaanval.
Dat vertelt zijn dochter, Caroline van Blerkom, in EenVandaag. Volgens het programma waren alle bedden in de nabije omgeving bezet als gevolg van het coronavirus. De man kon pas bij een derde ziekenhuis terecht, waar hij kort daarna overleed.
Eindelijk een goede grap.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Charrell het volgende:
Johan Vlemminx is bezig met een recordpoging klappen, op 538
Was het maar een grapquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eindelijk een goede grap.
Like gegeven.
Thuis vrijwillig naar 538 luisterenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Charrell het volgende:
Johan Vlemminx is bezig met een recordpoging klappen, op 538
Ik luister alleen BNRquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
Oh en 538Luisteren mensen dat nog serieus?
Sowieso mensen die niet Spotify Premium en Soundcloud als primaire muziekbronnen hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
Oh en 538Luisteren mensen dat nog serieus?
Kon mn aandacht er niet bijhouden helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.lentis.nl/probleem/borderline/
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon mn aandacht er niet bijhouden helaas
Ik download nog altijd muziek alsof het 2003 is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sowieso mensen die niet Spotify Premium en Soundcloud als primaire muziekbronnen hebbenNiet serieus te nemen.
Gebruik je ook nog Kazaa en LimeWire?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik download nog altijd muziek alsof het 2003 is.
Foto's en je krijgt een like zoals beloofd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakketje is toch bezorgd!!
@:caland @:maxi-mus @:scrummie (dat was die lamp waar ik het over had) @:tjacka @:zipportal
WE WORDEN BEFLIKKERD!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:22 schreef Zipportal het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE COR CIJFERS~~~~~!!!!!1
'soort van corona'quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:elan heeft elke week een soort van carona.
En wat is het excuus van de rest van de spelers?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Soort van kwaliteitstekort.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wat is het excuus van de rest van de spelers?
lolquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ote-piemel-op-rtl-4/
Angela BLACKED
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Huismoeke die doet alsof ze nog nooit een Calippo cola gezien heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ote-piemel-op-rtl-4/
Angela BLACKED
Anderhalf jaar terug helaas een maagband gekregen en dus niet meer bijzonder gezellig viesdik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die stem verdient een Nobelprijs.
Doen nu al jaren Patrolheads (ook op spotify) als opvolger.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nationale Autoshow genot
Allebei een gigantisch hete aardappel in de keel
In mijn hoofd is hij nog altijd tonnetje rond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug helaas een maagband gekregen en dus niet meer bijzonder gezellig viesdik.
Petrolheads denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen nu al jaren Patrolheads (ook op spotify) als opvolger.
Een podcast over stadswachten kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het juist is en anders niet.
Cijfers zijn blijkbaar totaal niet op orde.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren,
Mooi, de kroegen kenne weer open dinsdag. @:markrutte
Ik heb liever dat Scrummie even hapt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Cijfers zijn blijkbaar totaal niet op orde.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren,
Mooi, de kroegen kenne weer open dinsdag. @:markrutte
sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Scrummie even hapt.
Incomplete cijfers, incompetente debiel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
8k infecties? JJAAAAAAAAAA ITS HAPPENING
Maar incomplete debiel insinueert dat je niet compleet debiel bent dus dat is ergens ook wel weer positief.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
@:wereldgozer deelt uit aan @:kingroland
Hoest met Tarrel? CC: @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pannenkoeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alweer bijna 4 maanden dood he.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoest met Tarrel? CC: @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasiquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die hamblokjes zijn zo goor hč.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier doen we het mee vanavond. Afblussen met gemeentepils.
Dit doet mij denken aan die man die die scheidsrechter aanreed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Winkeldief met scootmobiel https://www.dumpert.nl/item/8006639_614b79b4
Dit was in Wijchen blijkbaar.
Mokerhard gelachen
Ik wil echt dat je meer gaat eten Rambo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoete aardappel, prei en spekjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt er ook niet zo heel ver vandaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan die man die die scheidsrechter aanreed.
Groene asperges dienen gecombineerd te worden met een goede Italiaanse ham, niet die gare blokjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De podcast nog geprobeerd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil echt dat je meer gaat eten Rambo.
Niet te grote porties daar wordt je oud mee zegt mijn opa altijd. Inmiddels is hij 97quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij nog een stadionverbod hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met het unieke moment waar er om een grap van Hansie wordt gelachen.quote:
Dat gun je ook niemandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te grote porties daar wordt je oud mee zegt mijn opa altijd. Inmiddels is hij 97
Zeker. Luistert prima weg en mijn angst dat ze zichzelf en het voetbal an sich te serieus zouden nemen was ongegrond.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Scrummie even hapt.
Ja Freek zat nu in quarantaine en is technisch niet de handigste dus het geluid gaat niet altijd even goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Luistert prima weg en mijn angst dat ze zichzelf en het voetbal an sich te serieus zouden nemen was ongegrond.
Freek moet daarentegen wel investeren in een betere microfoon en die David Endt praat nog langzamer dan Erdogan.
@onlogischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te grote porties daar wordt je oud mee zegt mijn opa altijd. Inmiddels is hij 97
Hey lekkerwijffiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:01 schreef Charrell het volgende:
Bruine boterham met kaas, tomaat, gekookt ei, zout en peper en beetje Zaanse mayo.
Als avond eten, en jullie?
Misschien heeft hij ook al hamburgers voor ontbijt steedsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft hamburgers voor ontbijt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook al hamburgers voor ontbijt steeds
Wat een rare combinatiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:01 schreef Charrell het volgende:
Bruine boterham met kaas, tomaat, gekookt ei, zout en peper en beetje Zaanse mayo.
Zaanse mayonaisequote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:01 schreef Charrell het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dit ging posten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:05 schreef Coco het volgende:
De JR tosti:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Dat snap ik als je om 6 uur in de ochtend al wordt gewekt door de geur van hamburgersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja... heb geen zin in warm.. en al helemaal niet im vlees
Dat is zeker wel zijn lievelingsshirt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is eerder donker he
[ afbeelding ]
Dat was allemaal op 1 dag.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker wel zijn lievelingsshirt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:05 schreef Coco het volgende:
De JR tosti:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
quote:
Dus?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geld om te koken!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is eerder donker he
[ afbeelding ]
Wat vind je van Community?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus?
De serie Modern Family is echt verschrikkelijk
Oh Ajax.quote:
Kom je eerst met de prima analyse dat Modern Family niks is, gooi je er vervolgens dit soort rotzooi uit. Zo gaat het niks met je worden als user, Kleine Konijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Achterlijk en niets toevoegend maar op zich te doen van wat ik gezien heb dan.
Waarschijnlijk omdat je poes dan verder gaat openstaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:18 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh Ajax.
Leuk weetje: de politiehond van vrienden gaat los als ze AJAX tegen hem zeggen.
Verder sprong die hond keihard tegen me aan uit enthousiasme, doet hij nooit, is netjes afgericht..
Honden schijnen te ruiken dat je zwanger bent?
Graag voortaan een cijfer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Achterlijk en niets toevoegend maar op zich te doen van wat ik gezien heb dan.
Past goed bij mijn hopeloze usernaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kom je eerst met de prima analyse dat Modern Family niks is, gooi je er vervolgens dit soort rotzooi uit. Zo gaat het niks met je worden als user, Kleine Konijn.
Doe eens normaal!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je poes dan verder gaat openstaan.
Ik ga voor 8/10.quote:
Doe zelf normaal.quote:
Typisch Amerikaanse "humor". Hebben ze het ook niet uitgemolken tot 8 seizoenen waardoor hun creativiteit uiteindelijk echt op was?quote:
De camera van de iPhone 11 pro is kut, nog kutter dan Xiomoninigod zie ik bij Brighttv. Hoe voel jij je hierbij?quote:
Ik voel over het algemeen niets bij fake news.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De camera van de iPhone 11 pro is kut, nog kutter dan Xiomoninigod zie ik bij Brighttv. Hoe voel jij je hierbij?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik voel over het algemeen niets bij fake news.
Wat een geweldige beesten zijn honden tochquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:18 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh Ajax.
Leuk weetje: de politiehond van vrienden gaat los als ze AJAX tegen hem zeggen.
Verder sprong die hond keihard tegen me aan uit enthousiasme, doet hij nooit, is netjes afgericht..
Honden schijnen te ruiken dat je zwanger bent?
Maar bedoel je die van de 12? De 11 is van vorig jaar in elk geval; https://www.dxomark.com/apple-iphone-11-pro-max-camera-review/quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof het nou maar. Vooral zoomen en de stabiliteit zijn weerzinwekkend.
Ik zeg toch 11. De One plus pro 8 wint!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar bedoel je die van de 12? De 11 is van vorig jaar in elk geval; https://www.dxomark.com/apple-iphone-11-pro-max-camera-review/
Zo’n Mechelse Herder.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een geweldige beesten zijn honden toch
Ja, fair. Ik baseer mij grotendeels op seizoen 1,2,3 en 6. Seizoen 5 vond ik minder (alhoewel Hickey en de terugkeer van Duncan het seizoen helpt) en seizoen 4 heb ik al jaren niet gezien eigenlijk.quote:
Ach ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch 11. De One plus pro 8 wint!!!
Tijd om de tv weer snel uit te zetten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef Charrell het volgende:
[..]
@:coco
100% Rundvlees zonder saus en zonder broodje, met een gebakken ei.
Echt een telefoon voor jostisquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja.
Binnenkort heb ik de 12 Pro Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |