Anderhalf jaar terug helaas een maagband gekregen en dus niet meer bijzonder gezellig viesdik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die stem verdient een Nobelprijs.
Doen nu al jaren Patrolheads (ook op spotify) als opvolger.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nationale Autoshow genot
Allebei een gigantisch hete aardappel in de keel
In mijn hoofd is hij nog altijd tonnetje rond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug helaas een maagband gekregen en dus niet meer bijzonder gezellig viesdik.
Petrolheads denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen nu al jaren Patrolheads (ook op spotify) als opvolger.
Een podcast over stadswachten kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het juist is en anders niet.
Cijfers zijn blijkbaar totaal niet op orde.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren,
Mooi, de kroegen kenne weer open dinsdag. @:markrutte
Ik heb liever dat Scrummie even hapt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Cijfers zijn blijkbaar totaal niet op orde.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren,
Mooi, de kroegen kenne weer open dinsdag. @:markrutte
sorryquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Scrummie even hapt.
Incomplete cijfers, incompetente debiel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
8k infecties? JJAAAAAAAAAA ITS HAPPENING
Maar incomplete debiel insinueert dat je niet compleet debiel bent dus dat is ergens ook wel weer positief.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
@:wereldgozer deelt uit aan @:kingroland
Hoest met Tarrel? CC: @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pannenkoeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |