Goed, voel nog geen schopjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook. Hoe gaat het met je foetus? Voel je al schopjes? Moet fantastisch zijn zo iets bijzonders in je buik.
Doe niet zo gayquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook. Hoe gaat het met je foetus? Voel je al schopjes? Moet fantastisch zijn zo iets bijzonders in je buik.
Oke spannend. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Goed, voel nog geen schopjes.
Alleen pijn van oprekken/groeien van spieren of baarmoeder in mijn buik.
Eind mei/begin juniquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke spannend. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
En dan neem je een voorbeeld aan Harrie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een gedragsverandering ondergaan. Maar nog steeds worden al mijn posts in COR verwijderd.
@:mortaxx
Daar heb ik de intelligente niet voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan neem je een voorbeeld aan Harrie?
Neem gewoon een voorbeeld aan een kwaliteitsuser. Of een kwaliteitsmod in jouw geval. Don bijvoorbeeld.
Eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar heb ik de intelligente niet voor.
Oke daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier ook een pakketje bezorgd vandaag. Ik was vergeten dat ik het had besteld dus ik was enorm verrast!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
Pakketje is binnen trouwens en ik heb gelijk een pakketje van de buren aangenomen!
@:scrummie (lamp) @:ggmm @:jancees
LOCKDOWN NUquote:Man (78) uit Lelystad overleden nadat twee ziekenhuizen geen plek meer hadden
Een 78-jarige man uit Lelystad is op 16 oktober overleden nadat hij niet direct terecht kon op de spoedeisende hulp van twee ziekenhuizen. Het slachtoffer overleed uiteindelijk aan de gevolgen van een hartaanval.
Dat vertelt zijn dochter, Caroline van Blerkom, in EenVandaag. Volgens het programma waren alle bedden in de nabije omgeving bezet als gevolg van het coronavirus. De man kon pas bij een derde ziekenhuis terecht, waar hij kort daarna overleed.
Eindelijk een goede grap.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Charrell het volgende:
Johan Vlemminx is bezig met een recordpoging klappen, op 538
Was het maar een grapquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eindelijk een goede grap.
Like gegeven.
Thuis vrijwillig naar 538 luisterenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:02 schreef Charrell het volgende:
Johan Vlemminx is bezig met een recordpoging klappen, op 538
Ik luister alleen BNRquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
Oh en 538Luisteren mensen dat nog serieus?
Sowieso mensen die niet Spotify Premium en Soundcloud als primaire muziekbronnen hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
Oh en 538Luisteren mensen dat nog serieus?
Kon mn aandacht er niet bijhouden helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.lentis.nl/probleem/borderline/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |