Graag voortaan een cijfer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Achterlijk en niets toevoegend maar op zich te doen van wat ik gezien heb dan.
Past goed bij mijn hopeloze usernaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kom je eerst met de prima analyse dat Modern Family niks is, gooi je er vervolgens dit soort rotzooi uit. Zo gaat het niks met je worden als user, Kleine Konijn.
Doe eens normaal!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je poes dan verder gaat openstaan.
Ik ga voor 8/10.quote:
Doe zelf normaal.quote:
Typisch Amerikaanse "humor". Hebben ze het ook niet uitgemolken tot 8 seizoenen waardoor hun creativiteit uiteindelijk echt op was?quote:
De camera van de iPhone 11 pro is kut, nog kutter dan Xiomoninigod zie ik bij Brighttv. Hoe voel jij je hierbij?quote:
Ik voel over het algemeen niets bij fake news.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De camera van de iPhone 11 pro is kut, nog kutter dan Xiomoninigod zie ik bij Brighttv. Hoe voel jij je hierbij?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik voel over het algemeen niets bij fake news.
Wat een geweldige beesten zijn honden tochquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:18 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh Ajax.
Leuk weetje: de politiehond van vrienden gaat los als ze AJAX tegen hem zeggen.
Verder sprong die hond keihard tegen me aan uit enthousiasme, doet hij nooit, is netjes afgericht..
Honden schijnen te ruiken dat je zwanger bent?
Maar bedoel je die van de 12? De 11 is van vorig jaar in elk geval; https://www.dxomark.com/apple-iphone-11-pro-max-camera-review/quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof het nou maar. Vooral zoomen en de stabiliteit zijn weerzinwekkend.
Ik zeg toch 11. De One plus pro 8 wint!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar bedoel je die van de 12? De 11 is van vorig jaar in elk geval; https://www.dxomark.com/apple-iphone-11-pro-max-camera-review/
Zo’n Mechelse Herder.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een geweldige beesten zijn honden toch
Ja, fair. Ik baseer mij grotendeels op seizoen 1,2,3 en 6. Seizoen 5 vond ik minder (alhoewel Hickey en de terugkeer van Duncan het seizoen helpt) en seizoen 4 heb ik al jaren niet gezien eigenlijk.quote:
Ach ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch 11. De One plus pro 8 wint!!!
Tijd om de tv weer snel uit te zetten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:28 schreef Charrell het volgende:
[..]
@:coco
100% Rundvlees zonder saus en zonder broodje, met een gebakken ei.
Echt een telefoon voor jostisquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja.
Binnenkort heb ik de 12 Pro Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |