Alweer bijna 4 maanden dood he.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoest met Tarrel? CC: @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nasiquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die hamblokjes zijn zo goor hè.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier doen we het mee vanavond. Afblussen met gemeentepils.
Dit doet mij denken aan die man die die scheidsrechter aanreed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Winkeldief met scootmobiel https://www.dumpert.nl/item/8006639_614b79b4
Dit was in Wijchen blijkbaar.
Mokerhard gelachen
Ik wil echt dat je meer gaat eten Rambo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoete aardappel, prei en spekjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt er ook niet zo heel ver vandaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan die man die die scheidsrechter aanreed.
Groene asperges dienen gecombineerd te worden met een goede Italiaanse ham, niet die gare blokjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De podcast nog geprobeerd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil echt dat je meer gaat eten Rambo.
Niet te grote porties daar wordt je oud mee zegt mijn opa altijd. Inmiddels is hij 97quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil echt dat je meer gaat eten Rambo.
Zou hij nog een stadionverbod hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met het unieke moment waar er om een grap van Hansie wordt gelachen.quote:
Dat gun je ook niemandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te grote porties daar wordt je oud mee zegt mijn opa altijd. Inmiddels is hij 97
Zeker. Luistert prima weg en mijn angst dat ze zichzelf en het voetbal an sich te serieus zouden nemen was ongegrond.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Scrummie even hapt.
Ja Freek zat nu in quarantaine en is technisch niet de handigste dus het geluid gaat niet altijd even goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Luistert prima weg en mijn angst dat ze zichzelf en het voetbal an sich te serieus zouden nemen was ongegrond.
Freek moet daarentegen wel investeren in een betere microfoon en die David Endt praat nog langzamer dan Erdogan.
@onlogischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet te grote porties daar wordt je oud mee zegt mijn opa altijd. Inmiddels is hij 97
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |