Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat chronische ondanks een volle prijzenkast?quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Op de een of andere manier zijn er maar weinig dingen op soosjul miediea beter dan de aangeboren Eindhovense eierschaal.
Jammer dat ik de tweets van Rik Klein Entink niet meer kan bekijken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Op de een of andere manier zijn er maar weinig dingen op soosjul miediea beter dan de aangeboren Eindhovense eierschaal.
Ja echt geen flauw idee. Misschien omdat ze vanuit historisch oogpunt nooit een echte rivaal hebben gehad en ze ook de enige traditionele topclub zijn zonder een landelijke uitstraling.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat chronische ondanks een volle prijzenkast?
Nee, je vroeg letterlijk:quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee.
Ik vroeg wat jullie gingen eten.
Je lijkt wel een wijf.
En dat moet je even aan hemzelf vragen.quote:Komt er een block op je strot als ik het vraag? Heeft hij daar de rechten voor geclaimd?
Randstad boe boe boe.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee. Misschien omdat ze vanuit historisch oogpunt nooit een echte rivaal hebben gehad en ze ook de enige traditionele topclub zijn zonder een landelijke uitstraling.
Of er zit iets in het water in Brabant.
Zonde. Heb er zelf mokerhard om moeten lachen.quote:
miskenning is denk ik de basis en ondanks dat Frits PSV naar grote hoogtes heeft gebracht zit dat er nog steeds een beetje in.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee. Misschien omdat ze vanuit historisch oogpunt nooit een echte rivaal hebben gehad en ze ook de enige traditionele topclub zijn zonder een landelijke uitstraling.
Nooit tevreden. Je moet daar eens op de tribune zitten. Al staan ze met 5-0 voor en lukt alles dan zitten ze nog te klagen. Over de Heaters, temperatuur van het bier, het weer, Makkelie. Noem maar op. Dus als er dan een beslissing in het nadeel is, is dat het makkelijkste om over te gaan klagen. En dat doen ze en plein public, want ondanks een beperkt relativeringsvermogen is de gemiddelde PSV supporter er niet vies van om in discussie te gaan. En hoe minder ze gelijk hebben, hoe meer het als rode lap werkt. Ergens ook wel vermakelijk toch.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat chronische ondanks een volle prijzenkast?
watquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
maar ook omdat is de als concurrent nooit heel serieus heb genomen.
Die was gisteren ook weer lekker bezig.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat ik de tweets van Rik Klein Entink niet meer kan bekijken.
Oké maxi-mus. Goed bezig hoor.quote:
Ik moet er altijd wel om lachen. Je hebt ze wat dat betreft overal maar bij PSV is het altijd zo massaal én eensgezind.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
miskenning is denk ik de basis en ondanks dat Frits PSV naar grote hoogtes heeft gebracht zit dat er nog steeds een beetje in.
Spijker. Kop.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee top joh.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen enkel idee wat daar staat.
Ligt eraan denk ik, heb dat hier eigenlijk nooit zo gemerkt. In het echte oosten dan weer wel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft helaas landelijk in de provincie.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, je vroeg letterlijk:
[..]
En dat moet je even aan hemzelf vragen.
Ik doe niet bozig. Vind het oprecht top dat jij dit aankaart.quote:
Niet mijn probleem.quote:
Ik herken psvcl er wel in.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik herken mij niet in het geschetste beeld van de psvsupporter.
Psvcl is dan ook een stereotype.quote:
Net wat stedelijker natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik, heb dat hier eigenlijk nooit zo gemerkt. In het echte oosten dan weer wel.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net wat stedelijker natuurlijk.
Des te verder je hier naar het oosten gaat des te meer het gevoel heerst dat de randstad op ze neerkijkt en ze worden genegeerd dus tja, dan maar blijven herhalen hoe mooi het in de regio is en verdorven de randstad is
Het is allang niet meer op 2 handen te tellen dat ik te horen krijg voor een westerling hard te werken, mietjes dat het daar zijn
Mwah, alleen als je dichtbij de Belgische of Duitse grens komt leeft dat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft helaas landelijk in de provincie.
Ik streef er heel mijn leven al naar helemaal geen dialect te hebben dus ik hoop het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Begin je al een Oosters accent te ontwikkelen?
Probeer de Achterhoek en Twente eensquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je dichtbij de Belgische of Duitse grens komt leeft dat.
Ik denk dat ik het dichtst bij de Duitse grens woon. Maar dat leeft hier echt totaal niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je dichtbij de Belgische of Duitse grens komt leeft dat.
volgens mij houdt hij ook helemaal niet voetbal en dat lijkt me toch wel de basis als je een club aanhangtquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Psvcl is dan ook een stereotype.
Wat een idioot figuur is dat, mijn hemel.
Zal best ja, daar kom ik zelden. Voor nuttige analyses over PSV volg ik @Lange_Lans op twitter!quote:
en een hele oude stad, Eindhoven is niet echt een stad maar een verzameling dorpenquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dichtst bij de Duitse grens woon. Maar dat leeft hier echt totaal niet.
Maar dan heb je het inderdaad ook wel over een voor Nederlandse begrippen grote stad.
Dat is dichtbij de Duitse grens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Probeer de Achterhoek en Twente eens
rijst, kip en sperziebonen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
Macaroni à la wasbak.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti Bolognese.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hello Fresh.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta!quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maurice de Hond is een gevaarlijke gek.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Maurice de hond is er ook helemaal geen tweede golf
@:afcniels
Gepofte aardappel, groen asperges en een visje.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat ze wel lekker kunnen zeiken, daarom zijn K&K vaak ook wel vermakelijker na puntverlies van Ajax dan na een overwinning.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijken of nog erger vinden mensen video's van bijvoorbeeld een Kale & Kokkie leuk. Is het een soort leedvermaak als bij Braddie maar dan groter?
Ik kan persoonlijk erg genieten van Sjaak Swart.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze wel lekker kunnen zeiken, daarom zijn K&K vaak ook wel vermakelijker na puntverlies van Ajax dan na een overwinning.
Kale en DrankhoofdGod.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze wel lekker kunnen zeiken, daarom zijn K&K vaak ook wel vermakelijker na puntverlies van Ajax dan na een overwinning.
Als Jorrit Hendrix je favoriete speler is lijkt me dat wel een terechte conclusie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij houdt hij ook helemaal niet voetbal en dat lijkt me toch wel de basis als je een club aanhangt
Al een tijdje niet gezien, maar ook altijd genieten van zijn wekelijkse gezeik op scheidsrechters en PSV. En altijd terughalen dat hij het vroeger een stuk beter deed bij Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk erg genieten van Sjaak Swart.
Alles wat ik lelijk vind aan een speler vertegenwoordigt Jorrit Hendrix. Echt heerlijk om je 90 minuten aan te ergeren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Jorrit Hendrix je favoriete speler is lijkt me dat wel een terechte conclusie.
Toch kan ik het bij Sjaak altijd wel goed hebben, dat is gewoon een echte Ajacied.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan persoonlijk erg genieten van Sjaak Swart.
Moest in het AD ook weer even melden welke records hij nog wel had.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gezien, maar ook altijd genieten van zijn wekelijkse gezeik op scheidsrechters en PSV. En altijd terughalen dat hij het vroeger een stuk beter deed bij Ajax natuurlijk.
Die docu over hem is echt één van de beste dingen die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moest in het AD ook weer even melden welke records hij nog wel had.
De 13-0 is het failliet van de Eredivisie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:56 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Sjaak heb ik altijd een beetje hetzelfde gevoel als bij Van Hanegem. Vermakelijk maar er komt wel een hoop onzin uit.
Een tijdje terug wilde ik hem nog een keer terugkijken, maar ik kon hem nergens meer vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die docu over hem is echt één van de beste dingen die ik ooit heb gezien.
Ja wel eens. Ik kan hem ook goed hebben. Zelfs fragmenten van Kale en KokkieGod kan ik best waarderen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch kan ik het bij Sjaak altijd wel goed hebben, dat is gewoon een echte Ajacied.
Johan Derksen gebruikt die column heel vaak in VI om ergens iets van te vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:56 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Sjaak heb ik altijd een beetje hetzelfde gevoel als bij Van Hanegem. Vermakelijk maar er komt wel een hoop onzin uit.
Willem is echt seniel aan het worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:56 schreef De_Kraam het volgende:
Die is zijn houten pyjama al rustig aan het aantrekken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem is echt seniel aan het worden.
Dat gaat wel een geweldig eerbetoon bij Feyenoord worden denk ik. (van de supporters dan)quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is zijn houten pyjama al rustig aan het aantrekken.
Werk je nog steeds op kantoor?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:05 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig (in het donker) thuisgekomen.
Alleen als ik iemand moet inwerken. We zijn al het hele jaar aan het werven.quote:
Hoop lekkere wijven 'ingewerkt'?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen als ik iemand moet inwerken. We zijn al het hele jaar aan het werven.
Ik kan ook lekker op de fiets naar mijn werk, kwartiertje max.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:14 schreef fetX het volgende:
Ik nu twee dagen per week op kantoor. Na dat hele corona gedoe lekker 3 om 2.
toch kan ik van hem veel hebben omdat ik het echt een geweldige speler vond, Sjaak heb ik net wat minder bewust meegemaakt om te weten hoe goed hij was maar hij is er zelf gelukkig nog om ons dat te vertellenquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem is echt seniel aan het worden.
Met Moulijn was dat ook wel indrukwekkend toen, nog een beetje aan de organisatie meegeholpen. Maar dat was ook wel een echte Rotterdammer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel een geweldig eerbetoon bij Feyenoord worden denk ik. (van de supporters dan)
Ja ik ook, 20-25 minuutjes.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan ook lekker op de fiets naar mijn werk, kwartiertje max.
Ik vind dat altijd wel mooi bij hem, hij kan nog steeds boos worden omdat hij 50 jaar geleden in zijn ogen onterecht gewisseld werd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch kan ik van hem veel hebben omdat ik het echt een geweldige speler vond, Sjaak heb ik net wat minder bewust meegemaakt om te weten hoe goed hij was maar hij is er zelf gelukkig nog om ons dat te vertellen
Die heeft ook nog wel oprecht het idee dat 'ie meekan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel mooi bij hem, hij kan nog steeds boos worden omdat hij 50 jaar geleden in zijn ogen onterecht gewisseld werd.
Willem is een genot, Sjaak heb ik helemaal niets mee. Met z'n gejank.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch kan ik van hem veel hebben omdat ik het echt een geweldige speler vond, Sjaak heb ik net wat minder bewust meegemaakt om te weten hoe goed hij was maar hij is er zelf gelukkig nog om ons dat te vertellen
Willem jankt net zo.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Willem is een genot, Sjaak heb ik helemaal niets mee. Met z'n gejank.
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
Als er wel een keronagolf komt bij Ajax hoop ik dat ze Sjaak opstellen.
In die docu was dat ook zo mooi, dat eigenlijk iedereen een beetje met de act van Sjaak meedoet en hij dat zelf echt totaal niet in de gaten heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
Als er wel een keronagolf komt bij Ajax hoop ik dat ze Sjaak opstellen.
Niet meer hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.
@:PSVCL
Precies dit ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Zolang Willem het bij schrijven houdt, vind ik het nog wel leuk. TV moet 'ie alleen bij Harry doen.
Vast te mannelijk voor het ontzettend vrouwelijke voetbal.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou dit maar in het F1 topic.
Geen sport.
In de interlandweek zit hij nog wel eens bij Goedemorgen Eredivisie. Dan is hij niet te harden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies dit ja.
@:maxi-mus anders is idd zijn gejank ook irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |