Met Moulijn was dat ook wel indrukwekkend toen, nog een beetje aan de organisatie meegeholpen. Maar dat was ook wel een echte Rotterdammer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel een geweldig eerbetoon bij Feyenoord worden denk ik. (van de supporters dan)
Ja ik ook, 20-25 minuutjes.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan ook lekker op de fiets naar mijn werk, kwartiertje max.
Ik vind dat altijd wel mooi bij hem, hij kan nog steeds boos worden omdat hij 50 jaar geleden in zijn ogen onterecht gewisseld werd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch kan ik van hem veel hebben omdat ik het echt een geweldige speler vond, Sjaak heb ik net wat minder bewust meegemaakt om te weten hoe goed hij was maar hij is er zelf gelukkig nog om ons dat te vertellen
Die heeft ook nog wel oprecht het idee dat 'ie meekan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel mooi bij hem, hij kan nog steeds boos worden omdat hij 50 jaar geleden in zijn ogen onterecht gewisseld werd.
Willem is een genot, Sjaak heb ik helemaal niets mee. Met z'n gejank.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch kan ik van hem veel hebben omdat ik het echt een geweldige speler vond, Sjaak heb ik net wat minder bewust meegemaakt om te weten hoe goed hij was maar hij is er zelf gelukkig nog om ons dat te vertellen
Willem jankt net zo.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Willem is een genot, Sjaak heb ik helemaal niets mee. Met z'n gejank.
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
Als er wel een keronagolf komt bij Ajax hoop ik dat ze Sjaak opstellen.
In die docu was dat ook zo mooi, dat eigenlijk iedereen een beetje met de act van Sjaak meedoet en hij dat zelf echt totaal niet in de gaten heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:21 schreef De_Kraam het volgende:
Als er wel een keronagolf komt bij Ajax hoop ik dat ze Sjaak opstellen.
Niet meer hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.
@:PSVCL
Precies dit ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Zolang Willem het bij schrijven houdt, vind ik het nog wel leuk. TV moet 'ie alleen bij Harry doen.
Vast te mannelijk voor het ontzettend vrouwelijke voetbal.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou dit maar in het F1 topic.
Geen sport.
In de interlandweek zit hij nog wel eens bij Goedemorgen Eredivisie. Dan is hij niet te harden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies dit ja.
@:maxi-mus anders is idd zijn gejank ook irritant
Ajax is met alles het eerste, die hebben al 10 gevallen gehad toen de voorbereiding begon, niet dat dit garanties biedt voor de toekomst maar deze 10 kunnen het niet meer oplopen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Ajax vervalsen ze ze de cojona testen. Amsterdam broeinest cojona.
@:PSVCL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |