Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat chronische ondanks een volle prijzenkast?quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Op de een of andere manier zijn er maar weinig dingen op soosjul miediea beter dan de aangeboren Eindhovense eierschaal.
Jammer dat ik de tweets van Rik Klein Entink niet meer kan bekijken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Op de een of andere manier zijn er maar weinig dingen op soosjul miediea beter dan de aangeboren Eindhovense eierschaal.
Ja echt geen flauw idee. Misschien omdat ze vanuit historisch oogpunt nooit een echte rivaal hebben gehad en ze ook de enige traditionele topclub zijn zonder een landelijke uitstraling.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat chronische ondanks een volle prijzenkast?
Nee, je vroeg letterlijk:quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee.
Ik vroeg wat jullie gingen eten.
Je lijkt wel een wijf.
En dat moet je even aan hemzelf vragen.quote:Komt er een block op je strot als ik het vraag? Heeft hij daar de rechten voor geclaimd?
Randstad boe boe boe.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee. Misschien omdat ze vanuit historisch oogpunt nooit een echte rivaal hebben gehad en ze ook de enige traditionele topclub zijn zonder een landelijke uitstraling.
Of er zit iets in het water in Brabant.
Zonde. Heb er zelf mokerhard om moeten lachen.quote:
miskenning is denk ik de basis en ondanks dat Frits PSV naar grote hoogtes heeft gebracht zit dat er nog steeds een beetje in.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee. Misschien omdat ze vanuit historisch oogpunt nooit een echte rivaal hebben gehad en ze ook de enige traditionele topclub zijn zonder een landelijke uitstraling.
Nooit tevreden. Je moet daar eens op de tribune zitten. Al staan ze met 5-0 voor en lukt alles dan zitten ze nog te klagen. Over de Heaters, temperatuur van het bier, het weer, Makkelie. Noem maar op. Dus als er dan een beslissing in het nadeel is, is dat het makkelijkste om over te gaan klagen. En dat doen ze en plein public, want ondanks een beperkt relativeringsvermogen is de gemiddelde PSV supporter er niet vies van om in discussie te gaan. En hoe minder ze gelijk hebben, hoe meer het als rode lap werkt. Ergens ook wel vermakelijk toch.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar komt dat eigenlijk vandaan, dat chronische ondanks een volle prijzenkast?
watquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
maar ook omdat is de als concurrent nooit heel serieus heb genomen.
Die was gisteren ook weer lekker bezig.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat ik de tweets van Rik Klein Entink niet meer kan bekijken.
Oké maxi-mus. Goed bezig hoor.quote:
Ik moet er altijd wel om lachen. Je hebt ze wat dat betreft overal maar bij PSV is het altijd zo massaal én eensgezind.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
miskenning is denk ik de basis en ondanks dat Frits PSV naar grote hoogtes heeft gebracht zit dat er nog steeds een beetje in.
Spijker. Kop.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee top joh.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen enkel idee wat daar staat.
Ligt eraan denk ik, heb dat hier eigenlijk nooit zo gemerkt. In het echte oosten dan weer wel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat leeft helaas landelijk in de provincie.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, je vroeg letterlijk:
[..]
En dat moet je even aan hemzelf vragen.
Ik doe niet bozig. Vind het oprecht top dat jij dit aankaart.quote:
Niet mijn probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |