Wie zegt dat ik het niet over je vader hadquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hey pas op he wat je over mijn moeder zegt
Haha blijft één van de leukste liedjes!quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik geplaybackt in groep 4 met de playbackshow van de school![]()
De hele wereld werd meteen een beetje liever,quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel graagDus dan was jij, zouden we kunnen stellen, de baas van het journaal.
Het voelt veel later aan dan het isquote:
Precies zoals we Em kennen hèquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
De hele wereld werd meteen een beetje liever,
Ze negeerde alle narigheid totaal!
Omdat het dat ook is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het voelt veel later aan dan het is
Elpees, platenspelersquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk was die![]()
Ik ken echt AL hun oudere liedjes en heb zelfs nog een aantal KvK's op elpee
Alleen geen platenspeler meer
KIjk op je horloge, dan weet je hetquote:
Ik verdwijn, heel langzaam. En opeens ben ik er niet meer. En jij weet dat ik er niet meer ben. Nu nog wel. Straks niet meer. En dan ben ik écht weg.quote:
quote:
Je valt ook niet meer binnen de doelgroep hèquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond KvK op muzikaal gebied zo ongeveer het ergste wat er is. Nu nog wel eigenlijk. Ik luister nog liever een uur naar het Cocktail Trio dan een kwartier naar KvK.
Prachtigquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verdwijn, heel langzaam. En opeens ben ik er niet meer. En jij weet dat ik er niet meer ben. Nu nog wel. Straks niet meer. En dan ben ik écht weg.
Die moeten ze samen met Do en het Harpmeisje naar het ESF sturen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:08 schreef molloot200 het volgende:
En die van Het Tietenlied is dus EliZe, maar dat wisten jullie waarschijnlijk ook gewoon allemaal
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond KvK op muzikaal gebied zo ongeveer het ergste wat er is. Nu nog wel eigenlijk. Ik luister nog liever een uur naar het Cocktail Trio dan een kwartier naar KvK.
Op 24 oktober begint de astronomische ochtendschemering (eerste lichtstralen) om 05:58 uur en om 19:46 uur is het volledig donker (het einde van astronomische avondschemering).quote:
Ik wouuu dat die afwas nou eens afffff was!!quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik luister nog steeds graag naar kinderen voor kinderen
Ook op een kangoeroe-eiland, waar je kangoeroes vindt?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik ook wel hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik luister nog steeds graag naar kinderen voor kinderen
Zelfs over dat onderwerp hoor ik liever het talentvolle geluid van het Cocktail Trio.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook op een kangoeroe-eiland, waar je kangoeroes vindt?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs over dat onderwerp hoor ik liever het talentvolle geluid van het Cocktail Trio.
quote:Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
quote:
quote:Op een Kangoeroe Eiland
Waar je kangoeroes vindt.
Zoekt een kangoeroemoeder
Naar haar kangoeroekind
Eens te meer een bevestiging dat het een klassieke Kelderman-choke was gisteren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:29 schreef Redefine het volgende:
Kelderman vandaag eigenlijk ook gewoon weer goed. Na Almeida weer de beste klassementsman. Terwijl die nergens meer voor reed.
Nah, hij kwam gewoon net wat te kort in de zwaardere etappes. Dat begon afgelopen zondag en zette zich donderdag en gisteren voort. Durf nu ook wel met zekerheid te stellen dat hij ook niet had gewonnen als Hindley had gewacht donderdagquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens te meer een bevestiging dat het een klassieke Kelderman-choke was gisteren.
Kak, ze hebben door dat ik de afgelopen weken amper twee etappes gezien heb.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, hij kwam gewoon net wat te kort in de zwaardere etappes. Dat begon afgelopen zondag en zette zich donderdag en gisteren voort. Durf nu ook wel met zekerheid te stellen dat hij ook niet had gewonnen als Hindley had gewacht donderdag
Precies vier jaar en 5 dagen, waarbij Wilco de oudere is van de twee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef Em31 het volgende:
Hoeveel tijd zat er uiteindelijk tussen de winnaar en Kelderman?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies vier jaar en 5 dagen, waarbij Wilco de oudere is van de twee.
[..]
Eh nee. Kelderman verliest hier de Giro op het vlakke. Door Dennis.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens te meer een bevestiging dat het een klassieke Kelderman-choke was gisteren.
Oh hmm is Sunweb nou dom geweest of was het sowieso niet gelukt als Hindley bij 'm was gebleven denken jullie?quote:
Ik denk dat het sowieso niet gelukt was, er zat gewoon niet meer in voor Kelderman.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh hmm is Sunweb nou dom geweest of was het sowieso niet gelukt als Hindley bij 'm was gebleven denken jullie?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |