We moeten weer een topic vinden waar we het oneens over zijn, want het is toch wel een beetje eng hoe we gisteravond het zelfde over dingen dachtenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik loop niet weg voor een discussie, blijf ook redelijk beleefd altijd. Maar gezellig voor anderen is het niet.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel, ik zet Katbot gewoon achter de modknopjes voor een time-out aan betreffende users
Misschien moet je @Paul eens uitleggen hoe die modknopjes werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel, ik zet Katbot gewoon achter de modknopjes voor een time-out aan betreffende users
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je @:paul eens uitleggen hoe die modknopjes werken
Blijf dan nog maar effe.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderd
Soms zou ik dat echt willenquote:
Nou engine, Ferrous, Mrsloveable en ik hebben het on topic uitgesproken en denk dat er nog meer zijn die je missenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.
Hey Maz 🖐🏻quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er ook weer even tot de aardappelen gaar zijn!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag, dat is het
Daarom heeft Paul mij gepromoveerd.
Doe je goedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderd
Hey Dotteke! Laat je niet wegpesten meidquote:
Oh jee, nu zijn de rapen gaar!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
👍🏻quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou engine, Ferrous, Mrsloveable en ik hebben het on topic uitgesproken en denk dat er nog meer zijn die je missen
Snijboontjes en die zijn ook nog niet gaarquote:
Nou zo gezellig was jouw eerste indruk niet op mij, gaat nu beterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag, dat is het
Daarom heeft Paul mij gepromoveerd.
KIJK!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou engine, Ferrous, Mrsloveable en ik hebben het on topic uitgesproken en denk dat er nog meer zijn die je missen
Het is ze gelukt. Heb er geen zin meer in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey Dotteke! Laat je niet wegpesten meid
Hoezoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou zo gezellig was jouw eerste indruk niet op mij, gaat nu beter
Ik ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog leuker!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
ALS je in ieder geval 3 Gladiators achterover hebt geklapt he!
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ze gelukt. Heb er geen zin meer in.
hoor je dat @Nattekat ? Vanavond alert zijn aub, ok dank je.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Vandaag was het de hele dag eigenlijk hartstikke leuk en gezellig!
De ellende slaat meestal pas 's avonds toe.
Ben je aan het vissen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Nou weet ik van mezelf wel dat de lijn ver weg is, maar dat het dal achter die lijn ook heel diep is
Als ik ga, dan ga ik ook goed.
Zou bijna zeggen dat je weer naar 'een bepaald persoon' moet luisteren dan ontstaat er vanzelf weer wrevel. En dat terwijl ik je wel wilde adopteren als mijn jongere broertjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten weer een topic vinden waar we het oneens over zijn, want het is toch wel een beetje eng hoe we gisteravond het zelfde over dingen dachten
Maar vanavond trainen dus dan gaan we dat niet doenquote:
Ik ga nu etenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
hoor je dat @:nattekat ? Vanavond alert zijn aub, ok dank je.
Zoiets?quote:
Hi Mazaruquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik miste je ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Ik sta te wachten tot m'n parelgort gaar is
Lekker!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goeie vraag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Moet je daarbij blijven staan? Geef mij maar gewoon aardappelen dan, kun je gewoon gaan zitten tot ze gaar zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Had nog even je tanden geflost, dan had ik een punt gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
Klaar met eten, gebakken zuurkool met spekjes
Lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
Klaar met eten, gebakken zuurkool met spekjes
Enkel een toetje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:20 schreef ToT het volgende:
Hier zit er kip en fleisch in de oven. Ff kijken wat we er bij eten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Paul het volgende:
Omdat @:nattekat eten is zal @:flippiee een half uurtje hier modereren.
Have fun en be nice!
Als het beter is voor je gezondheid is gewoon DTS door de plee trekken en anders gewoon schijt aan de rest hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mod jij hier niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Paul het volgende:
Have fun en be nice!
Da's effe een makkelijk baantje... Hier gaat alles pico bello...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Paul het volgende:
Have fun en be nice!
Hij maakt zich er wel weer makkelijk vanaf.quote:
Te laatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef blackmirror het volgende:
Ik hoor net dat ik mijn tandjes moet gaan flossen, brb...
speeluurtje?quote:
altijd hetzelfde!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij maakt zich er wel weer makkelijk vanaf.
Eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
quote:
Nee hoeft niet. Maar het duurde nog twee minuten dus dan ga ik niet weer zitten .quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je daarbij blijven staan? Geef mij maar gewoon aardappelen dan, kun je gewoon gaan zitten tot ze gaar zijn
Hoezo delegerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
hoor je dat @:nattekat ? Vanavond alert zijn aub, ok dank je.
Snap ik dat het eten is, maar een soort couscous of bulgur?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten.
[..]
[..]
Nee hoeft niet. Maar het duurde nog twee minuten dus dan ga ik niet weer zitten .
jij bent zwaar populairquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook hoor, niks van aantrekken
Welnee, haten is een groot woord..quote:
Hoe ga je dat verwerken of heb je het als bingerecht?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Zie MED topic, een aantal DTS spelers heeft hem "ontroold" of zoiets en nou is Nattekat diegene die ze hier in het gareel moet houden.quote:
Het moet niet gekker worden. Waarom wordt er toch steeds geluisterd naar een klein groepje?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zie MED topic, een aantal DTS spelers heeft hem "ontroold" of zoiets en nou is Nattekat diegene die ze hier in het gareel moet houden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gort_(gerst)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik dat het eten is, maar een soort couscous of bulgur?
Oh zijn dat alle zure appels? goed om te wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol
@:aloa
@:dr.mikey
@:dud0r
@:speciale
@:charrel
@:hemarookworst
@:der_rabbit
@:anoniem
Kan nog wel even doorgaan hoor
Niet haten, maar als je dat vrolijke kindse van je personage ff een paar tandjes terug zou kunnen draaien, zou je een stuk geloofwaardiger als mod overkomen!quote:
Heb spruitjes en flespompoen uit de oven erbij. Dat er door roeren met een dressing en pecannoten en cranberries.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe ga je dat verwerken of heb je het als bingerecht?
Wat is er?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh zijn dat alle zure appels? goed om te weten
Hee Dr Mikey is ook wel eens boos op mijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol
Staat niets in MED?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zie MED topic, een aantal DTS spelers heeft hem "ontroold" of zoiets en nou is Nattekat diegene die ze hier in het gareel moet houden.
Ja daarvan wist ik al dat hij in team zure appel zat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee Dr Mikey is ook wel eens boos op mij
Mijn smaakpapillen verkeren gelijk in extasequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb spruitjes en flespompoen uit de oven erbij. Dat er door roeren met een dressing en pecannoten en cranberries.
[..]
Wat is er?
Wie?quote:
Ah, ik check!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / MED: Nattekat moderator DTS
@:tot
Ik geloof dat ik dat heel duidelijk in ben geweest. Ik ben hier voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed toch. Ik heb een beetje het idee dat de enige die niet wil dat m1st1g wint, m1st1g zelf is
Mijn smaakpapillen verkeren gelijk in extasequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb spruitjes en flespompoen uit de oven erbij. Dat er door roeren met een dressing en pecannoten en cranberries.
[..]
Wat is er?
En terecht want je bent ook gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat heel duidelijk in ben geweest. Ik ben hier voor de gezelligheid.
Hey Shii. 😻quote:
Sorry, maar dit begrijp ik niet. Ik zie echt wel meer blauwe die van een lolletje houden en zo zie ik het ook. Ik persoonlijk heb helemaal geen problemen met Paul.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet haten, maar als je dat vrolijke kindse van je personage ff een paar tandjes terug zou kunnen draaien, zou je een stuk geloofwaardiger als mod overkomen!![]()
Jammer maar ik snap je heel goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Paul volgens mij doe je juist goed werkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef Paul het volgende:
![]()
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Flippiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |