Oh zijn dat alle zure appels? goed om te wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol
@:aloa
@:dr.mikey
@:dud0r
@:speciale
@:charrel
@:hemarookworst
@:der_rabbit
@:anoniem
Kan nog wel even doorgaan hoor
Niet haten, maar als je dat vrolijke kindse van je personage ff een paar tandjes terug zou kunnen draaien, zou je een stuk geloofwaardiger als mod overkomen!quote:
Heb spruitjes en flespompoen uit de oven erbij. Dat er door roeren met een dressing en pecannoten en cranberries.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe ga je dat verwerken of heb je het als bingerecht?
Wat is er?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh zijn dat alle zure appels? goed om te weten
Hee Dr Mikey is ook wel eens boos op mijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lol
Staat niets in MED?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zie MED topic, een aantal DTS spelers heeft hem "ontroold" of zoiets en nou is Nattekat diegene die ze hier in het gareel moet houden.
Ja daarvan wist ik al dat hij in team zure appel zat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee Dr Mikey is ook wel eens boos op mij
Mijn smaakpapillen verkeren gelijk in extasequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb spruitjes en flespompoen uit de oven erbij. Dat er door roeren met een dressing en pecannoten en cranberries.
[..]
Wat is er?
Wie?quote:
Ah, ik check!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:31 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / MED: Nattekat moderator DTS
@:tot
Ik geloof dat ik dat heel duidelijk in ben geweest. Ik ben hier voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed toch. Ik heb een beetje het idee dat de enige die niet wil dat m1st1g wint, m1st1g zelf is
Mijn smaakpapillen verkeren gelijk in extasequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb spruitjes en flespompoen uit de oven erbij. Dat er door roeren met een dressing en pecannoten en cranberries.
[..]
Wat is er?
En terecht want je bent ook gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat heel duidelijk in ben geweest. Ik ben hier voor de gezelligheid.
Hey Shii. 😻quote:
Sorry, maar dit begrijp ik niet. Ik zie echt wel meer blauwe die van een lolletje houden en zo zie ik het ook. Ik persoonlijk heb helemaal geen problemen met Paul.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet haten, maar als je dat vrolijke kindse van je personage ff een paar tandjes terug zou kunnen draaien, zou je een stuk geloofwaardiger als mod overkomen!![]()
Jammer maar ik snap je heel goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ze gelukt. Heb er geen zin meer in.
He Paul volgens mij doe je juist goed werkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef Paul het volgende:
![]()
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Flippiee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |