Lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
Klaar met eten, gebakken zuurkool met spekjes
Enkel een toetje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:20 schreef ToT het volgende:
Hier zit er kip en fleisch in de oven. Ff kijken wat we er bij eten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Paul het volgende:
Omdat @:nattekat eten is zal @:flippiee een half uurtje hier modereren.
Have fun en be nice!
Als het beter is voor je gezondheid is gewoon DTS door de plee trekken en anders gewoon schijt aan de rest hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ze gelukt. Heb er geen zin meer in.
Waarom mod jij hier niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Paul het volgende:
Have fun en be nice!
Da's effe een makkelijk baantje... Hier gaat alles pico bello...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef Paul het volgende:
Have fun en be nice!
Hij maakt zich er wel weer makkelijk vanaf.quote:
Te laatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:21 schreef blackmirror het volgende:
Ik hoor net dat ik mijn tandjes moet gaan flossen, brb...
speeluurtje?quote:
altijd hetzelfde!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij maakt zich er wel weer makkelijk vanaf.
Eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
quote:
Nee hoeft niet. Maar het duurde nog twee minuten dus dan ga ik niet weer zitten .quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je daarbij blijven staan? Geef mij maar gewoon aardappelen dan, kun je gewoon gaan zitten tot ze gaar zijn
Hoezo delegerenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
hoor je dat @:nattekat ? Vanavond alert zijn aub, ok dank je.
Snap ik dat het eten is, maar een soort couscous of bulgur?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten.
[..]
[..]
Nee hoeft niet. Maar het duurde nog twee minuten dus dan ga ik niet weer zitten .
jij bent zwaar populairquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook hoor, niks van aantrekken
Hoe ga je dat verwerken of heb je het als bingerecht?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Ik sta te wachten tot m'n parelgort gaar is
Zie MED topic, een aantal DTS spelers heeft hem "ontroold" of zoiets en nou is Nattekat diegene die ze hier in het gareel moet houden.quote:
Het moet niet gekker worden. Waarom wordt er toch steeds geluisterd naar een klein groepje?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zie MED topic, een aantal DTS spelers heeft hem "ontroold" of zoiets en nou is Nattekat diegene die ze hier in het gareel moet houden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gort_(gerst)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik dat het eten is, maar een soort couscous of bulgur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |