Dan ben ik nog leuker!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
ALS je in ieder geval 3 Gladiators achterover hebt geklapt he!
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ze gelukt. Heb er geen zin meer in.
Ik ook. Zou het heel jammer vinden als je weg blijft.quote:
hoor je dat @Nattekat ? Vanavond alert zijn aub, ok dank je.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Vandaag was het de hele dag eigenlijk hartstikke leuk en gezellig!
De ellende slaat meestal pas 's avonds toe.
Ben je aan het vissen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Nou weet ik van mezelf wel dat de lijn ver weg is, maar dat het dal achter die lijn ook heel diep is
Als ik ga, dan ga ik ook goed.
Zou bijna zeggen dat je weer naar 'een bepaald persoon' moet luisteren dan ontstaat er vanzelf weer wrevel. En dat terwijl ik je wel wilde adopteren als mijn jongere broertjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten weer een topic vinden waar we het oneens over zijn, want het is toch wel een beetje eng hoe we gisteravond het zelfde over dingen dachten
Maar vanavond trainen dus dan gaan we dat niet doenquote:
Ik ga nu etenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
hoor je dat @:nattekat ? Vanavond alert zijn aub, ok dank je.
Zoiets?quote:
Hi Mazaruquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er ook weer even tot de aardappelen gaar zijn!![]()
[ afbeelding ]
Ik miste je ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Ik sta te wachten tot m'n parelgort gaar is
Lekker!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderd
Goeie vraag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Moet je daarbij blijven staan? Geef mij maar gewoon aardappelen dan, kun je gewoon gaan zitten tot ze gaar zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
Had nog even je tanden geflost, dan had ik een punt gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
Klaar met eten, gebakken zuurkool met spekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |