OP het werk deed ik mijn messen slijpen eens per maandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De wat?
[..]
Ik doe het eigenlijk te weinig. Moet het gewoon vaker doen.
Nee die 6 kg is voor 100 liter.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
200 liter soepDat is een hoop soep hoor. Maar je zult die 6kg niet alleen voor soep gebruiken, vast ook wel een paar kg mayonaise
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
De wat?
[..]
Ik doe het eigenlijk te weinig. Moet het gewoon vaker doen.
Dat was ik. Nu ga ik toch even op mijn pannen letten en daarna eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Mistach is wel lekker punten aan het harken.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat was ik. Nu ga ik toch even op mijn pannen letten en daarna eten.
Eet smakelijk allemaal .![]()
quote:
Zelfs dat red ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
OP het werk deed ik mijn messen slijpen eens per maand
Nee natuurlijk niet gekkie. Ik ben toch een Lieve onschuldige sexy man.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rappers met grote messen (maatje XL) op zak
Goed toch. Ik heb een beetje het idee dat de enige die niet wil dat m1st1g wint, m1st1g zelf isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Mistach is wel lekker punten aan het harken.
Als jij dat lekker vind, gewoon dat eten hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zelf soep maken.... Beetje lui misschien hier: ik koop altijd van die blikken soep van de Unox...
Je moet jezelf uit de stand halenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed toch. Ik heb een beetje het idee dat de enige die niet wil dat m1st1g wint, m1st1g zelf is
Ja maar wat nou als je van stand bent?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet jezelf uit de stand halen
Nee, een beetje competitie is niets mis meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet jezelf uit de stand halen
Pech.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als je van stand bent?
Had je eigenlijk niet zo' onschuldig ' ingeschatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs dat red ik niet
[..]
Nee natuurlijk niet gekkie. Ik ben toch een Lieve onschuldige sexy man.
M'n messen die ik bij het koken gebruik
Of als je een standje wil proberen met een of ander zusjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als je van stand bent?
Zo lekker en gemakkelijk om zelf soep te makenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zelf soep maken.... Beetje lui misschien hier: ik koop altijd van die blikken soep van de Unox...
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Of als je een standje wil proberen met een of ander zusje
Ja waarschijnlijk wel. En zeker goedkoper... Zal me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo lekker en gemakkelijk om zelf soep te maken
Stap 1: Trek een blik openquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier twee soep recepten!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. En zeker goedkoper... Zal me er eens in verdiepen.
M1st1g is sfeergevoelig en de sfeer is soms ver te zoeken, dus ik begrijp dat wel. Maar gun hem wel de winstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed toch. Ik heb een beetje het idee dat de enige die niet wil dat m1st1g wint, m1st1g zelf is
Bedankt! Genoteerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier twee soep recepten!
http://www.mooierecepten.(...)hampignonsoep-maken/
https://www.lekkerensimpel.com/bonensoep-met-spekjes/
Dit ja. Hoewel ik ben gestopt om bouillon te trekken van iedere stapel botten die ik overhield bij een maaltijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als de sfeer hier om te snijden is ga ik gewoon weg en kijk later weer eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
M1st1g is sfeergevoelig en de sfeer is soms ver te zoeken, dus ik begrijp dat wel. Maar gun hem wel de winst
Goedkoper weet ik niet, hangt er van af wat je er in gooit. Ik hou wel van gevulde soepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. En zeker goedkoper... Zal me er eens in verdiepen.
Tijd om er een gezellig feestje van te maken danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
M1st1g is sfeergevoelig en de sfeer is soms ver te zoeken, dus ik begrijp dat wel. Maar gun hem wel de winst
Same!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de sfeer hier om te snijden is ga ik gewoon weg en kijk later weer eens.
Ja, heerlijk. Wintertijd, dus ook weer tijd voor erwtensoep. Lekker dik, en van die heerlijke rookworst erin..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Goedkoper weet ik niet, hangt er van af wat je er in gooit. Ik hou wel van gevulde soepen.
Als student gooide ik er echt ALLES in!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Goedkoper weet ik niet, hangt er van af wat je er in gooit. Ik hou wel van gevulde soepen.
Ziet er erg lekker uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier twee soep recepten!
http://www.mooierecepten.(...)hampignonsoep-maken/
https://www.lekkerensimpel.com/bonensoep-met-spekjes/
begrijp hem ook als geen ander.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
We snijden hier alleen de taart.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ben niet zo van teveel gedoe om iets te maken..quote:
Nee, klopt. Het was een bloedige snee toen. Glas kan vlijmscherp zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!
De sfeer moet idd niet zo scherp als jouw username zijn.
Hey Mrsl 🖐🏻quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:59 schreef Nattekat het volgende:
En als dev niet meer tweede is, immer Limoen bolken!
Dat doe ik ook steeds vaker, maar ben wel geneigd om voor een ander op te komenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja een bloedige snee is eens per maand al wel genoeg idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het was een bloedige snee toen. Glas kan vlijmscherp zijn.
Goed ideequote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd om er een gezellig feestje van te maken dan
[ afbeelding ]
Ja. Maar dan krijg jij vervolgens een flinke discussie... Ook niet leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook steeds vaker, maar ben wel geneigd om voor een ander op te komen
Had een collega die gooide bij elk soepblik/stazak een kopje cognac en een bekertje roomquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ja. Hoewel ik ben gestopt om bouillon te trekken van iedere stapel botten die ik overhield bij een maaltijd.
En helaas lost het ook zelden/nooit wat op. Sommigen blijven gewoon doorgaan, zelfs als admins zich er mee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar dan krijg jij vervolgens een flinke discussie... Ook niet leuk.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had een collega die gooide bij elk soepblik/stazak een kopje cognac en een bekertje room
Ik ben hartstikke onschuldig. Zelfs m'n pi toont dat aan. De onschuld zelve ben ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had je eigenlijk niet zo' onschuldig ' ingeschat
Maar geen Gajes van de straat inderdaad
Als er een ban volgt dan leren ze toch wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En helaas lost het ook zelden/nooit wat op. Sommigen blijven gewoon doorgaan, zelfs als admins zich er mee gaan bemoeien.
Stille wateren - diepe gronden?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke onschuldig. Zelfs m'n pi toont dat aan. De onschuld zelve ben ik
Sommige niks hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er een ban volgt dan leren ze toch wel?
Echt, met spliterwten en knolselderijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Wintertijd, dus ook weer tijd voor erwtensoep. Lekker dik, en van die heerlijke rookworst erin..![]()
Ongeveer elleboog diepquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stille wateren - diepe gronden?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zie dat zo voor me, met de juiste kruiden zal dat nog gesmaakt ook hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als student gooide ik er echt ALLES in!![]()
Allerlei soorten groenten, noodles, SHOARMA enz.
Oh absoluut!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zie dat zo voor me, met de juiste kruiden zal dat nog gesmaakt ook hebben
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.quote:
Gooi een emmer water over die kat om 'm wakker te houden!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.
Geen zin meer jn sneren en steken onder water etcquote:
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin meer jn sneren en steken onder water etc
Ik loop niet weg voor een discussie, blijf ook redelijk beleefd altijd. Maar gezellig voor anderen is het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar dan krijg jij vervolgens een flinke discussie... Ook niet leuk.
Snap ik wel!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin meer jn sneren en steken onder water etc
Dat heeft geen zin.quote:
Het is hier meer kut dan leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel!
Ik zit hier ook met gemengde gevoelens.
Als het leuk is, is het ook écht leuk, en als het kut is, is het ook écht kut.
Als ik er ben is het altijd leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel!
Ik zit hier ook met gemengde gevoelens.
Als het leuk is, is het ook écht leuk, en als het kut is, is het ook écht kut.
Zeker wel, ik zet Katbot gewoon achter de modknopjes voor een time-out aan betreffende usersquote:
Ben ik niet mee eens. Vandaag was het de hele dag eigenlijk hartstikke leuk en gezellig!quote:
Denk wel eens dat het voor sommigen een 'levensstijl' is die gaan na een ban weer vrolijk verderquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag, dat is hetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Vandaag was het de hele dag eigenlijk hartstikke leuk en gezellig!
De ellende slaat meestal pas 's avonds toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |