We snijden hier alleen de taart.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de sfeer hier om te snijden is ga ik gewoon weg en kijk later weer eens.
Ja, ben niet zo van teveel gedoe om iets te maken..quote:
Nee, klopt. Het was een bloedige snee toen. Glas kan vlijmscherp zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!
De sfeer moet idd niet zo scherp als jouw username zijn.
Hey Mrsl 🖐🏻quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:59 schreef Nattekat het volgende:
En als dev niet meer tweede is, immer Limoen bolken!
Dat doe ik ook steeds vaker, maar ben wel geneigd om voor een ander op te komenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de sfeer hier om te snijden is ga ik gewoon weg en kijk later weer eens.
Ja een bloedige snee is eens per maand al wel genoeg idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het was een bloedige snee toen. Glas kan vlijmscherp zijn.
Goed ideequote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd om er een gezellig feestje van te maken dan
[ afbeelding ]
Ja. Maar dan krijg jij vervolgens een flinke discussie... Ook niet leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook steeds vaker, maar ben wel geneigd om voor een ander op te komen
Had een collega die gooide bij elk soepblik/stazak een kopje cognac en een bekertje roomquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ja. Hoewel ik ben gestopt om bouillon te trekken van iedere stapel botten die ik overhield bij een maaltijd.
En helaas lost het ook zelden/nooit wat op. Sommigen blijven gewoon doorgaan, zelfs als admins zich er mee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar dan krijg jij vervolgens een flinke discussie... Ook niet leuk.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had een collega die gooide bij elk soepblik/stazak een kopje cognac en een bekertje room
Ik ben hartstikke onschuldig. Zelfs m'n pi toont dat aan. De onschuld zelve ben ikquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had je eigenlijk niet zo' onschuldig ' ingeschat
Maar geen Gajes van de straat inderdaad
Als er een ban volgt dan leren ze toch wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En helaas lost het ook zelden/nooit wat op. Sommigen blijven gewoon doorgaan, zelfs als admins zich er mee gaan bemoeien.
Stille wateren - diepe gronden?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke onschuldig. Zelfs m'n pi toont dat aan. De onschuld zelve ben ik
Sommige niks hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er een ban volgt dan leren ze toch wel?
Echt, met spliterwten en knolselderijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Wintertijd, dus ook weer tijd voor erwtensoep. Lekker dik, en van die heerlijke rookworst erin..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |