Pech.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als je van stand bent?
Had je eigenlijk niet zo' onschuldig ' ingeschatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs dat red ik niet
[..]
Nee natuurlijk niet gekkie. Ik ben toch een Lieve onschuldige sexy man.
M'n messen die ik bij het koken gebruik
Of als je een standje wil proberen met een of ander zusjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als je van stand bent?
Zo lekker en gemakkelijk om zelf soep te makenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zelf soep maken.... Beetje lui misschien hier: ik koop altijd van die blikken soep van de Unox...
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Of als je een standje wil proberen met een of ander zusje
Ja waarschijnlijk wel. En zeker goedkoper... Zal me er eens in verdiepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo lekker en gemakkelijk om zelf soep te maken
Stap 1: Trek een blik openquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier twee soep recepten!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. En zeker goedkoper... Zal me er eens in verdiepen.
M1st1g is sfeergevoelig en de sfeer is soms ver te zoeken, dus ik begrijp dat wel. Maar gun hem wel de winstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed toch. Ik heb een beetje het idee dat de enige die niet wil dat m1st1g wint, m1st1g zelf is
Bedankt! Genoteerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier twee soep recepten!
http://www.mooierecepten.(...)hampignonsoep-maken/
https://www.lekkerensimpel.com/bonensoep-met-spekjes/
Dit ja. Hoewel ik ben gestopt om bouillon te trekken van iedere stapel botten die ik overhield bij een maaltijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als de sfeer hier om te snijden is ga ik gewoon weg en kijk later weer eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
M1st1g is sfeergevoelig en de sfeer is soms ver te zoeken, dus ik begrijp dat wel. Maar gun hem wel de winst
Goedkoper weet ik niet, hangt er van af wat je er in gooit. Ik hou wel van gevulde soepen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. En zeker goedkoper... Zal me er eens in verdiepen.
Tijd om er een gezellig feestje van te maken danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
M1st1g is sfeergevoelig en de sfeer is soms ver te zoeken, dus ik begrijp dat wel. Maar gun hem wel de winst
Same!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de sfeer hier om te snijden is ga ik gewoon weg en kijk later weer eens.
Ja, heerlijk. Wintertijd, dus ook weer tijd voor erwtensoep. Lekker dik, en van die heerlijke rookworst erin..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Goedkoper weet ik niet, hangt er van af wat je er in gooit. Ik hou wel van gevulde soepen.
Als student gooide ik er echt ALLES in!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Goedkoper weet ik niet, hangt er van af wat je er in gooit. Ik hou wel van gevulde soepen.
Ziet er erg lekker uitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier twee soep recepten!
http://www.mooierecepten.(...)hampignonsoep-maken/
https://www.lekkerensimpel.com/bonensoep-met-spekjes/
begrijp hem ook als geen ander.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |