Ongeveer elleboog diepquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stille wateren - diepe gronden?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er een ban volgt dan leren ze toch wel?
Zie dat zo voor me, met de juiste kruiden zal dat nog gesmaakt ook hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als student gooide ik er echt ALLES in!![]()
Allerlei soorten groenten, noodles, SHOARMA enz.
Wakker blijvenquote:
Oh absoluut!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zie dat zo voor me, met de juiste kruiden zal dat nog gesmaakt ook hebben
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.quote:
Gooi een emmer water over die kat om 'm wakker te houden!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.
Geen zin meer jn sneren en steken onder water etcquote:
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin meer jn sneren en steken onder water etc
Ik loop niet weg voor een discussie, blijf ook redelijk beleefd altijd. Maar gezellig voor anderen is het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar dan krijg jij vervolgens een flinke discussie... Ook niet leuk.
Snap ik wel!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin meer jn sneren en steken onder water etc
Dat heeft geen zin.quote:
Het is hier meer kut dan leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel!
Ik zit hier ook met gemengde gevoelens.
Als het leuk is, is het ook écht leuk, en als het kut is, is het ook écht kut.
Als ik er ben is het altijd leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel!
Ik zit hier ook met gemengde gevoelens.
Als het leuk is, is het ook écht leuk, en als het kut is, is het ook écht kut.
Zeker wel, ik zet Katbot gewoon achter de modknopjes voor een time-out aan betreffende usersquote:
Ben ik niet mee eens. Vandaag was het de hele dag eigenlijk hartstikke leuk en gezellig!quote:
Denk wel eens dat het voor sommigen een 'levensstijl' is die gaan na een ban weer vrolijk verderquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er een ban volgt dan leren ze toch wel?
Ik was er de hele dag, dat is hetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Vandaag was het de hele dag eigenlijk hartstikke leuk en gezellig!
De ellende slaat meestal pas 's avonds toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |