We moeten weer een topic vinden waar we het oneens over zijn, want het is toch wel een beetje eng hoe we gisteravond het zelfde over dingen dachtenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik loop niet weg voor een discussie, blijf ook redelijk beleefd altijd. Maar gezellig voor anderen is het niet.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel, ik zet Katbot gewoon achter de modknopjes voor een time-out aan betreffende users
Misschien moet je @Paul eens uitleggen hoe die modknopjes werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel, ik zet Katbot gewoon achter de modknopjes voor een time-out aan betreffende users
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je @:paul eens uitleggen hoe die modknopjes werken
Blijf dan nog maar effe.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderd
Soms zou ik dat echt willenquote:
Nou engine, Ferrous, Mrsloveable en ik hebben het on topic uitgesproken en denk dat er nog meer zijn die je missenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Zal hier ook niet vaak meer zijn.
Hey Maz 🖐🏻quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er ook weer even tot de aardappelen gaar zijn!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag, dat is het
Daarom heeft Paul mij gepromoveerd.
Doe je goedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beste mods hebben die knopjes niet nodig. Zie vandaag; de hele dag vredig en er is geen post verwijderd
Hey Dotteke! Laat je niet wegpesten meidquote:
Oh jee, nu zijn de rapen gaar!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er ook weer even tot de aardappelen gaar zijn!![]()
[ afbeelding ]
👍🏻quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou engine, Ferrous, Mrsloveable en ik hebben het on topic uitgesproken en denk dat er nog meer zijn die je missen
Snijboontjes en die zijn ook nog niet gaarquote:
Nou zo gezellig was jouw eerste indruk niet op mij, gaat nu beterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag, dat is het
Daarom heeft Paul mij gepromoveerd.
KIJK!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou engine, Ferrous, Mrsloveable en ik hebben het on topic uitgesproken en denk dat er nog meer zijn die je missen
Het is ze gelukt. Heb er geen zin meer in.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey Dotteke! Laat je niet wegpesten meid
Hoezoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou zo gezellig was jouw eerste indruk niet op mij, gaat nu beter
Ik ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |