SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
F“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MrsL.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed Maanvis staat niet op de wachtlijst.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ze zijn betrokkenquote:
Het is voor iedereen moeilijk
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ga lekker naar VOL dan als je daar liever bentquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gaat dit topique over sinterklaas?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Als jij dat wil dan gaan we het over Sinterklaas hebben!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat dit topique over sinterklaas?![]()
![]()
Bekker lolken toch!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr de brenger van bolk en belk voor elk![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee is geen gifjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weer een nieuwe UI![]()
Lijkt op een gifje alleen doet hij niks
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Grauw en Grijze pietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan gaan we het over Sinterklaas hebben!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die man heeft ook gewoon een rotjaar. Geen intochten. Gezeik over zijn personeelsbestand. Verwende kutjong. Ik geef het je te doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan gaan we het over Sinterklaas hebben!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat worden geen twee etappes vandaagschijt ns
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volgende keer moet FOK! maar een backup chauffeur regelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef DJMO het volgende:
Een gedicht over Maanvis
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zijn veel leuke plaatjes van danbo heet iequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Limoentjuh het volgende:
En
[..]
Dat zag ik nadat ik er even eerst naar bleef starenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die is engquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@noodgang heeft het zwaar jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die man heeft ook gewoon een rotjaar. Geen intochten. Gezeik over zijn personeelsbestand. Verwende kutjong. Ik geef het je te doenEn dan nog kerstman en paashaas zijn. En ambtenaar! En Mod ! Houdt niet op
![]()
![]()
Je mag bij mij komen slapen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef DJMO het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Katbot is wel erg snel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
niet vanzelfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:noodgang heeft het zwaar jaEn dan nog kerstman en paashaas zijn. En ambtenaar! En Mod ! Houdt niet op
Een gedicht over Maanvis
quote:
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ze wordt volgende week geopereerd. Maar het blijkt toch wel echt serieus te zijn. Ze heeft al met de chirurg en fysio gesproken. Op een schaal van 0 tot 10 gaat dat been in het allerbeste geval en na behoorlijk wat tijd weer een 8 worden, maar nooit meer een 10. En een zesje kan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrrr kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je zus?
Haha dat katbot het spel dan gaat winnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Je slaagt er niet eens in een x mee te doen met Among Us.
Heb nu tijd
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Doet me beetje denken aan die ene UI van jou die ik het mooist vindquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn veel leuke plaatjes van danbo heet ie![]()
![]()
![]()
Die is ook wel leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan die ene UI van jou die ik het mooist vind![]()
[ afbeelding ]
lijkt me leuk dat de techniek het overwint van de mens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dat katbot het spel dan gaat winnen
eerst de schaakcomputer die kasparov verslaat
dan alphago die de topspelers van go verslaat
en nu katbot die DTS wintTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hopelijk lust hij geen muizenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dat katbot het spel dan gaat winnen![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Bijna vergelijkbare technologie ook wel ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me leuk dat de techniek het overwint van de mens.
eerst de schaakcomputer die kasparov verslaat
dan alphago die de topspelers van go verslaat
en nu katbot die DTS wintI'm surrounded by morons!
Zo dat is zwaar k** ja. Gaat ze er veel last aan houden als het een 8wordt. Of nog wel normaal dingen kunnen doen als normaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze wordt volgende week geopereerd. Maar het blijkt toch wel echt serieus te zijn. Ze heeft al met de chirurg en fysio gesproken. Op een schaal van 0 tot 10 gaat dat been in het allerbeste geval en na behoorlijk wat tijd weer een 8 worden, maar nooit meer een 10. En een zesje kan ook.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk is hij zuurbestendig![]()
![]()
Hij jaagt alleen op Homijnbot, maar die bestaat niet meer. Dus wie weet dat hij nu een smaak voor muizen ontwikkelt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
PH 7.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk is hij zuurbestendig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denken dat ik die niet al geregeld hebquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgende keer moet FOK! maar een backup chauffeur regelen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
die is trager dan de NS Dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denken dat ik die niet al geregeld hebTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Daar ben ik dus geen tweede keer ingetrapt
[ Bericht 16% gewijzigd door DJMO op 21-10-2020 13:05:17 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien rond de kerst evenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij jaagt nu op de losse onderdelen van wat ooit Homijnbot was.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij jaagt alleen op Homijnbot, maar die bestaat niet meer. Dus wie weet dat hij nu een smaak voor muizen ontwikkelt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
BoWa wilde ook meedoen, maar die snapte niet hoe hij voice moest komen in discord. En toen gingen we hem voor de grap weg stemmen en toen werd hij madquote:![]()
![]()
Oh, ik dacht dat je voor de terugweg bedoeldequote:
Een 8 zou betekenen dat je er in het dagelijks leven en werk prima mee uit de weg kunt. En waarschijnlijk nog kan hardlopen als je jezelf in acht neemt. Bij een zes zal je het dagelijks merken maar er nog wel mee uit de voeten kunnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo dat is zwaar k** ja. Gaat ze er veel last aan houden als het een 8wordt. Of nog wel normaal dingen kunnen doen als normaal."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
tandenstoker nodig
Waar is @Justin_Case wanneer je hem nodig hebt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan ie lekker mee spelen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij jaagt nu op de losse onderdelen van wat ooit Homijnbot was."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zodat je toch alles kunt lopen wat je zou lopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je voor de terugweg bedoeldeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ieniemieniemuis was ook stokvormig zei ze gisterenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
Waar is @:justin_case wanneer je hem nodig hebtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jou eens bolkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste prioriteit nu is FreshFruit bolken.
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
lijkt me leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga Katbot maar africhten op MaanvisTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
DELETE * FROM katbot.posts;Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
mag niet zingen en schreeeuwen ivm coronaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mag niet zingen en schreeeuwen ivm corona![]()
een maarquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Zo veel fun hiermee. Wikiloops.com is het van trouwens. Betaalde site. Maar ok eens wat key bass geprobeerd. Nu suck ik daarin best wel dus ff poging waard. Denk dat iemand het wel kan verbeteren. Maar voor het ideetje nr enzo
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-201137.phpDo what you love, love what you do!![]()
Is ook alweer vocal weet je alweer het is frans of duits Hahahaha maar dat maakt het grappig welDo what you love, love what you do!![]()
FRANS DUITSquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Is ook alweer vocal weet je alweer het is frans of duits Hahahaha maar dat maakt het grappig welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nou kan beiden denk., nu kan ik het ff checken. Ik gok fransman eigenlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Is ook alweer vocal weet je alweer het is frans of duits Hahahaha maar dat maakt het grappig wel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
je kent deze baas toch welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kan beiden denk., nu kan ik het ff checken. Ik gok fransman eigenlijk.
Een gedicht over Maanvis
Was dat niet van Jetty Paletty?quote:![]()
Omg owh dit was ook te verwachten he. Lol Wel creatief. Maar serieus ik kan niet uit het accent halen of het nu frans is of uit duitsland. Maar zal is ff checken. Haha wacht ffquote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat gebeurd er eigenlijk als er een nieuw deel is geopend maar een mod blijft doorposten in de oude deel? Raakt Monitor dan de draad kwijt omdat er een negatieve tijdsverschil is tussen de oude en nieuwe?![]()
ik zie geen hand voor ogenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Goeie vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef blackmirror het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als er een nieuw deel is geopend maar een mod blijft doorposten in de oude deel? Raakt Monitor dan de draad kwijt omdat er een negatieve tijdsverschil is tussen de oude en nieuwe?![]()
Monitof vindt dat haags dan ongezien de tyfus kan krijgen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef blackmirror het volgende:
![]()
Misschien even koffie drinkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig.
MIjn toestand is nog een beetje brak en slaperig.
POLL
Ok ff voor de grap want ik kan het na zoeken hoewel nog niet gekeken.
Maar ff voor de lol poll ertussen.
Ik gok frans
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-201137.phpDo what you love, love what you do!![]()
welke zanger?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
[poll=816]
Ik gok frans![]()
Dat gaat niet helpen. Rustig wakker worden is een beter plan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even koffie geven![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat gaat niet helpen. Rustig wakker worden is een beter plan.![]()
![]()
![]()
De beste tetten van FOK! ook gelijkquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wist je niet hequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
waarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
De beste tetten van FOK! ook gelijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja sorry link moest er nog ff bij maar deze dusquote:
Hoe eet jij een ijsjequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat zou je denken van die Franse vlaggen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sorry link moest er nog ff bij maar deze dus
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-201137.php
Zie dat er ook een Duitse vlag staat![]()
Romanaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
bij vocals staat een duitse vlagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou je denken van die Franse vlaggen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Ja de rest van de track wel. Maar niet de vocals. Maar oke dat is beetje spieken he. Maar wil nog ff niet verraden enzo. Ff gewoon leuke pollquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou je denken van die Franse vlaggen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het afschuwelijk klinkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja de rest van de track wel. Maar niet de vocals. Maar oke dat is beetje spieken he. Maar wil nog ff niet verraden enzo. Ff gewoon leuke poll![]()
![]()
ja de eerste 20 seconden dacht ik nog hij doet bewust vals sliden zoals haley reinhart hier:quote:
maar hij kan het gewoon niet denk ikTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je mist watquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het is amateur geklooi natuurlijk en via internet. Maar ok er komt ook betere zooi uit. Over die vorige was ik best wel tevreden maar die is muzikaal alleenquote:
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-200918.phpDo what you love, love what you do!![]()
ga ik ook niet klikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
Het is amateur geklooi natuurlijk en via internet. Maar ok er komt ook betere zooi uit. Over die vorige was ik best wel tevreden maar die is muzikaal alleen
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-200918.php![]()
![]()
Doe maar ffies Het is echt niet erg enzo zeg ik als muzikant.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Doe maar ffies Het is echt niet erg enzo zeg ik als muzikant.![]()
jjij bent echt diehard omertaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Net als iedereen.quote:
Gewoon in één keer achter in je keel schuiven
Keiharde porno!![]()
niet gelezenquote:
Een gedicht over Maanvis
Nou dwing je niet. Maar die is muzikaal stukje beter enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Geef de poll nog ff kwartiertje enzo en dan ben ik benieuwd wat er uit komt; Ik weet het inmiddels. Of wat het nou was wel. Maar nog verdomd lastig inschattenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:31 schreef kree het volgende:
Geef de poll nog ff kwartiertje enzo en dan ben ik benieuwd wat er uit komt; Ik weet het inmiddels. Of wat het nou was wel. Maar nog verdomd lastig inschatten
Keiharde porno!![]()
die is idd wel goed, klinkt lekker...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Doe maar ffies Het is echt niet erg enzo zeg ik als muzikant.
maar het werkt dus zo dat 1 iemand tlekens op de audio iets toevoegt of niet? want als ik 1 iemand mute dan mute ie de volgende ook meteen.
jammer dat het niet zoals bijv bij splice met de projectfiles van je DAW wekt...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net als iedereen.
Gewoon in één keer achter in je keel schuiven
![]()
b
Zo. Lunch weggewerkt. Ik kan weer verder.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die zal ook niet bang hoeven te zijn voor een brainfreezequote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens mij hoeft zij nergens bang voor te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal ook niet bang hoeven te zijn voor een brainfreeze
Hoe het werkt op die site is je kunt allemaal muziekjes toevoegen evt met akkoorden sheet en hele handel erbij. Maar dan is zeg maar volgende download dat neemt eigen track erbij op en weer terug uploaden en zo gaat het soort van door en door totdat er echt wel heel leuke nrs uitkomen. En niet alles lukt natuurlijk. Maar poging waard hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die is idd wel goed, klinkt lekker...
maar het werkt dus zo dat 1 iemand tlekens op de audio iets toevoegt of niet? want als ik 1 iemand mute dan mute ie de volgende ook meteen.
jammer dat het niet zoals bijv bij splice met de projectfiles van je DAW wekt...Do what you love, love what you do!![]()
Even dirken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
COOL Dat je mijn grapje over rookworst hebt uitgebeeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:35 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]b
Zo. Lunch weggewerkt. Ik kan weer verder.
Een gedicht over Maanvis
maar als ik die vocals beter wil doen gooi ik ook jouw keyboard sectie weg, das kutquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe het werkt op die site is je kunt allemaal muziekjes toevoegen evt met akkoorden sheet en hele handel erbij. Maar dan is zeg maar volgende download dat neemt eigen track erbij op en weer terug uploaden en zo gaat het soort van door en door totdat er echt wel heel leuke nrs uitkomen. En niet alles lukt natuurlijk. Maar poging waard heTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Was je worst warm ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:35 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]b
Zo. Lunch weggewerkt. Ik kan weer verder.![]()
Dat liedje wat ik poste enzo waren ook 5 pogingen aan gegaan voordat dit. Maar kun je zo zien en vorige versies daar. Dat maakt die site wel grappig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe het werkt op die site is je kunt allemaal muziekjes toevoegen evt met akkoorden sheet en hele handel erbij. Maar dan is zeg maar volgende download dat neemt eigen track erbij op en weer terug uploaden en zo gaat het soort van door en door totdat er echt wel heel leuke nrs uitkomen. En niet alles lukt natuurlijk. Maar poging waard heDo what you love, love what you do!![]()
Ja.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zoiets ja.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een 8 zou betekenen dat je er in het dagelijks leven en werk prima mee uit de weg kunt. En waarschijnlijk nog kan hardlopen als je jezelf in acht neemt. Bij een zes zal je het dagelijks merken maar er nog wel mee uit de voeten kunnen.gaan voor een 8 dan al kan ze er zelf niet veel aan doen. Behalve nu dan goed luisteren naar wat de dokter zegt.
Met een 6 lijkt me ook dat ze het zwaar gaat krijgen wanneer ze weer zou mogen werken![]()
Ik dacht even dat we het over het aantal r'en hadden in z'n naam maar dan is dit wel een rare post.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]gaan voor een 8 dan al kan ze er zelf niet veel aan doen. Behalve nu dan goed luisteren naar wat de dokter zegt.
Met een 6 lijkt me ook dat ze het zwaar gaat krijgen wanneer ze weer zou mogen werkenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Euhm ja maar komt omdat ik geen losse track erbij heb gedaan. En natuurlijk overgenomen over de vorige. Nu heb ik hem wel los btw. Maar die moet je apart uploaden weer en dan kan het wel. Maar niet gedaan bij deze. Maar ok mocht je inspiratie hebben ik heb hem nog wel los. Alleen zit het origineel er nog niet bijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar als ik die vocals beter wil doen gooi ik ook jouw keyboard sectie weg, das kutDo what you love, love what you do!![]()
Ja, iedereen weet dat het er 8 zijn en geen 6quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over het aantal r'en hadden in z'n naam maar dan is dit wel een rare post.
oh das dan wel fijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja maar komt omdat ik geen losse track erbij heb gedaan. En natuurlijk overgenomen over de vorige. Nu heb ik hem wel los btw. Maar die moet je apart uploaden weer en dan kan het wel. Maar niet gedaan bij deze. Maar ok mocht je inspiratie hebben ik heb hem nog wel los. Alleen zit het origineel er nog niet bijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over het aantal r'en hadden in z'n naam maar dan is dit wel een rare post.![]()
6x een r in je naam zorgt ook voor narigheid![]()
nog een keerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
applausje voor @Katbotquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
HOERATrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Secondenbolk
Een gedicht over Maanvis
ik zei stel stel hequote:
Een gedicht over Maanvis
Ff kijken wat doet de poll
[quote]Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
POLL
Ik gok fransDo what you love, love what you do!![]()
zelfs in de zelfde seconde chapeauquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
BAM BOLKTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
bolkbolkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
bokbps[;ask;alTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hahahhhaha geniaalTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
koebolkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
bambolkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
bolk maa raak voor een knaakTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
dczxTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
DCDZCTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
quote:Ik zal mijn FOKscript ook weer eens afstoffen, dan kunnen katbot en ik elkaar de tering in bolkenquote:
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Niet valsspelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Ik zal mijn FOKscript ook weer eens afstoffen, dan kunnen katbot en ik elkaar de tering in bolken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is wel grappig want zelfs internationaal enzo en via internet gaan er de zelfde live vand maniertjes nog wel op. Alleen op een fricking andere mannier maar het is niet eens heel anders als live jammen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
doet katbolk ookquote:
Een gedicht over Maanvis
ik ook nietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@m1st1g wil niet winnen dus als katbolk hem permabolkt wint ie nooitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Beetje ongeschreven boek hoe je je gedraagt in een live band. En ok zelfde gaat voor online dus best geinig welDo what you love, love what you do!![]()
veel artiesten zijn assholes tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:53 schreef kree het volgende:
Beetje ongeschreven boek hoe je je gedraagt in een live band. En ok zelfde gaat voor online dus best geinig welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
+ drank + drugsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Katbot /tettenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Een gedicht over Maanvis
[quote]Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
POLL
Ik gok frans
Nou we zullen hem maar eindigen dan. Ik had het even nagezocht die gozer is die zang doet is duits dus.Do what you love, love what you do!![]()
Van erven doornmquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ik had frans gestemd maar toen had je het liedje nog niet geplaatst. bij het liedje staat gewoon vocals [duitse vlag]quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
katbot het is dan de bedoeling dat je een plaatje van blote tieten van het internet afhaalt en hier plaatstquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Hoi braadquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
jaloers op zijn succesquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
BliepbliepKatbot bolkt louter Maanvisquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
katbot het is dan de bedoeling dat je een plaatje van blote tieten van het internet afhaalt en hier plaatst![]()
Neehoor of heb je het niet over frans duijts?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:56 schreef kree het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
[poll=816]
Ik gok frans
Nou we zullen hem maar eindigen dan. Ik had het even nagezocht die gozer is die zang doet is duits dus.
Een gedicht over Maanvis
Ik dacht ook for sure frans. Maar ok het was lastig te horen het kon beide. Ok alle twee fout gegokt hahaha Toch duits enzo. Hahaha Naja maakt niet uit was ff leuk quiz tessendoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had frans gestemd maar toen had je het liedje nog niet geplaatst. bij het liedje staat gewoon vocals [duitse vlag]Do what you love, love what you do!![]()
gegokt op basis van jouw omschrijving zonder het liedje te plaatsenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht ook for sure frans. Maar ok het was lastig te horen het kon beide. Ok alle twee fout gegokt hahaha Toch duits enzo. Hahaha Naja maakt niet uit was ff leuk quiz tessendoor
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: