Bijna vergelijkbare technologie ook wel ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me leuk dat de techniek het overwint van de mens.
eerst de schaakcomputer die kasparov verslaat
dan alphago die de topspelers van go verslaat
en nu katbot die DTS wint
Zo dat is zwaar k** ja. Gaat ze er veel last aan houden als het een 8wordt. Of nog wel normaal dingen kunnen doen als normaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze wordt volgende week geopereerd. Maar het blijkt toch wel echt serieus te zijn. Ze heeft al met de chirurg en fysio gesproken. Op een schaal van 0 tot 10 gaat dat been in het allerbeste geval en na behoorlijk wat tijd weer een 8 worden, maar nooit meer een 10. En een zesje kan ook.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk is hij zuurbestendig
Hij jaagt alleen op Homijnbot, maar die bestaat niet meer. Dus wie weet dat hij nu een smaak voor muizen ontwikkelt.quote:
PH 7.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk is hij zuurbestendig
Denken dat ik die niet al geregeld hebquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgende keer moet FOK! maar een backup chauffeur regelen
die is trager dan de NS Dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denken dat ik die niet al geregeld heb
Misschien rond de kerst evenquote:
Hij jaagt nu op de losse onderdelen van wat ooit Homijnbot was.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij jaagt alleen op Homijnbot, maar die bestaat niet meer. Dus wie weet dat hij nu een smaak voor muizen ontwikkelt.
BoWa wilde ook meedoen, maar die snapte niet hoe hij voice moest komen in discord. En toen gingen we hem voor de grap weg stemmen en toen werd hij madquote:
Oh, ik dacht dat je voor de terugweg bedoeldequote:
Een 8 zou betekenen dat je er in het dagelijks leven en werk prima mee uit de weg kunt. En waarschijnlijk nog kan hardlopen als je jezelf in acht neemt. Bij een zes zal je het dagelijks merken maar er nog wel mee uit de voeten kunnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo dat is zwaar k** ja. Gaat ze er veel last aan houden als het een 8wordt. Of nog wel normaal dingen kunnen doen als normaal.
Kan ie lekker mee spelen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij jaagt nu op de losse onderdelen van wat ooit Homijnbot was.
zodat je toch alles kunt lopen wat je zou lopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je voor de terugweg bedoelde
ieniemieniemuis was ook stokvormig zei ze gisterenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
Waar is @:justin_case wanneer je hem nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |