SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
F“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MrsL.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed Maanvis staat niet op de wachtlijst.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ze zijn betrokkenquote:
Het is voor iedereen moeilijk
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ga lekker naar VOL dan als je daar liever bentquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gaat dit topique over sinterklaas?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Als jij dat wil dan gaan we het over Sinterklaas hebben!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat dit topique over sinterklaas?![]()
![]()
Bekker lolken toch!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr de brenger van bolk en belk voor elk![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee is geen gifjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weer een nieuwe UI![]()
Lijkt op een gifje alleen doet hij niks
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Grauw en Grijze pietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan gaan we het over Sinterklaas hebben!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die man heeft ook gewoon een rotjaar. Geen intochten. Gezeik over zijn personeelsbestand. Verwende kutjong. Ik geef het je te doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan gaan we het over Sinterklaas hebben!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat worden geen twee etappes vandaagschijt ns
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volgende keer moet FOK! maar een backup chauffeur regelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef DJMO het volgende:
Een gedicht over Maanvis
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zijn veel leuke plaatjes van danbo heet iequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Limoentjuh het volgende:
En
[..]
Dat zag ik nadat ik er even eerst naar bleef starenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die is engquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@noodgang heeft het zwaar jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die man heeft ook gewoon een rotjaar. Geen intochten. Gezeik over zijn personeelsbestand. Verwende kutjong. Ik geef het je te doenEn dan nog kerstman en paashaas zijn. En ambtenaar! En Mod ! Houdt niet op
![]()
![]()
Je mag bij mij komen slapen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef DJMO het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Katbot is wel erg snel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
niet vanzelfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:noodgang heeft het zwaar jaEn dan nog kerstman en paashaas zijn. En ambtenaar! En Mod ! Houdt niet op
Een gedicht over Maanvis
quote:
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ze wordt volgende week geopereerd. Maar het blijkt toch wel echt serieus te zijn. Ze heeft al met de chirurg en fysio gesproken. Op een schaal van 0 tot 10 gaat dat been in het allerbeste geval en na behoorlijk wat tijd weer een 8 worden, maar nooit meer een 10. En een zesje kan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrrr kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je zus?
Haha dat katbot het spel dan gaat winnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Je slaagt er niet eens in een x mee te doen met Among Us.
Heb nu tijd
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Doet me beetje denken aan die ene UI van jou die ik het mooist vindquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn veel leuke plaatjes van danbo heet ie![]()
![]()
![]()
Die is ook wel leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan die ene UI van jou die ik het mooist vind![]()
[ afbeelding ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
lijkt me leuk dat de techniek het overwint van de mens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dat katbot het spel dan gaat winnen
eerst de schaakcomputer die kasparov verslaat
dan alphago die de topspelers van go verslaat
en nu katbot die DTS wintTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hopelijk lust hij geen muizenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dat katbot het spel dan gaat winnen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: