quote:
Zijn veel leuke plaatjes van danbo heet iequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Limoentjuh het volgende:
En
[..]
Dat zag ik nadat ik er even eerst naar bleef staren
Die is engquote:
@noodgang heeft het zwaar jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die man heeft ook gewoon een rotjaar. Geen intochten. Gezeik over zijn personeelsbestand. Verwende kutjong. Ik geef het je te doen
Je mag bij mij komen slapen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef DJMO het volgende:
Dat worden geen twee etappes vandaagschijt ns
niet vanzelfquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:noodgang heeft het zwaar jaEn dan nog kerstman en paashaas zijn. En ambtenaar! En Mod ! Houdt niet op
quote:
quote:
Ze wordt volgende week geopereerd. Maar het blijkt toch wel echt serieus te zijn. Ze heeft al met de chirurg en fysio gesproken. Op een schaal van 0 tot 10 gaat dat been in het allerbeste geval en na behoorlijk wat tijd weer een 8 worden, maar nooit meer een 10. En een zesje kan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrrr kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je zus?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Je slaagt er niet eens in een x mee te doen met Among Us.
Doet me beetje denken aan die ene UI van jou die ik het mooist vindquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn veel leuke plaatjes van danbo heet ie
Die is ook wel leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan die ene UI van jou die ik het mooist vind![]()
[ afbeelding ]
lijkt me leuk dat de techniek het overwint van de mens.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dat katbot het spel dan gaat winnen
Hopelijk lust hij geen muizenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha dat katbot het spel dan gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |