FRANS DUITSquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Is ook alweer vocal weet je alweer het is frans of duits Hahahaha maar dat maakt het grappig wel
Nou kan beiden denk., nu kan ik het ff checken. Ik gok fransman eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Is ook alweer vocal weet je alweer het is frans of duits Hahahaha maar dat maakt het grappig wel
je kent deze baas toch welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kan beiden denk., nu kan ik het ff checken. Ik gok fransman eigenlijk.
Was dat niet van Jetty Paletty?quote:
Omg owh dit was ook te verwachten he. Lol Wel creatief. Maar serieus ik kan niet uit het accent halen of het nu frans is of uit duitsland. Maar zal is ff checken. Haha wacht ffquote:
ik zie geen hand voor ogenquote:
Goeie vraagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef blackmirror het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als er een nieuw deel is geopend maar een mod blijft doorposten in de oude deel? Raakt Monitor dan de draad kwijt omdat er een negatieve tijdsverschil is tussen de oude en nieuwe?
Monitof vindt dat haags dan ongezien de tyfus kan krijgen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:13 schreef blackmirror het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als er een nieuw deel is geopend maar een mod blijft doorposten in de oude deel? Raakt Monitor dan de draad kwijt omdat er een negatieve tijdsverschil is tussen de oude en nieuwe?
Misschien even koffie drinkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig.
MIjn toestand is nog een beetje brak en slaperig.
welke zanger?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
[poll=816]
Ok ff voor de grap want ik kan het na zoeken hoewel nog niet gekeken.
Maar ff voor de lol poll ertussen.
Ik gok frans
Dat gaat niet helpen. Rustig wakker worden is een beter plan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even koffie geven
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat gaat niet helpen. Rustig wakker worden is een beter plan.
De beste tetten van FOK! ook gelijkquote:
Wist je niet hequote:
waarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
De beste tetten van FOK! ook gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |