Ik dacht even dat we het over het aantal r'en hadden in z'n naam maar dan is dit wel een rare post.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]gaan voor een 8 dan al kan ze er zelf niet veel aan doen. Behalve nu dan goed luisteren naar wat de dokter zegt.
Met een 6 lijkt me ook dat ze het zwaar gaat krijgen wanneer ze weer zou mogen werken
Euhm ja maar komt omdat ik geen losse track erbij heb gedaan. En natuurlijk overgenomen over de vorige. Nu heb ik hem wel los btw. Maar die moet je apart uploaden weer en dan kan het wel. Maar niet gedaan bij deze. Maar ok mocht je inspiratie hebben ik heb hem nog wel los. Alleen zit het origineel er nog niet bijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar als ik die vocals beter wil doen gooi ik ook jouw keyboard sectie weg, das kut
Ja, iedereen weet dat het er 8 zijn en geen 6quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over het aantal r'en hadden in z'n naam maar dan is dit wel een rare post.
oh das dan wel fijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja maar komt omdat ik geen losse track erbij heb gedaan. En natuurlijk overgenomen over de vorige. Nu heb ik hem wel los btw. Maar die moet je apart uploaden weer en dan kan het wel. Maar niet gedaan bij deze. Maar ok mocht je inspiratie hebben ik heb hem nog wel los. Alleen zit het origineel er nog niet bij
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over het aantal r'en hadden in z'n naam maar dan is dit wel een rare post.
nog een keerquote:
applausje voor @Katbotquote:
ik zei stel stel hequote:
zelfs in de zelfde seconde chapeauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |