Dat komt omdat we een kerk zijn. Anders mogen er niet zoveel mensen naar binnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja iedereen na mij laat de deur gewoon asociaal openstaan!
Ik kreeg vannacht een DM van @Fred_B dat hij vanmiddag een bingo organiseert. Nog even kijken of ik kan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen mensen! Wat staat er op het programma vandaag bij jullie?
Ik wist niet dat bingoleider worden en droom van je wasquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bingoleider was. Veel gekker moet het toch niet worden
Die kreeg ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht een DM van @:Fred_B dat hij vanmiddag een bingo organiseert. Nog even kijken of ik kan.
Nou ja, het escaleerde ook nog ernstig uit de hand. Op een gegeven moment had een gehandicapte man bingo, en die stond op om naar voren te komen. Waarop iemand iets riep van “het is net Lourdes hier”, waar die man boos van werd en toen begonnen er allerlei mensen te bekvechten en toen moest ik dat als spelleider oplossen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bingoleider worden en droom van je was
Ohja, slim! ESF is wel één van de betere religies natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat we een kerk zijn. Anders mogen er niet zoveel mensen naar binnen.
Nog een echt leuk idee ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef Strani het volgende:
We kunnen de Jitsi van vanavond wel gebruiken voor een bingo-sessie.
Jij ook succes danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bijna, dus moet nu ook aan de bak.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
En wie een nummer niet verstaat moet dan maar ZN MUIL HOUWE
Néé Jobi dat was géén leuk idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een echt leuk idee ook![]()
En sowieso een keer bingo'en op een meet
Je was gewoon in de kerk, daar kan tegenwoordig allesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het escaleerde ook nog ernstig uit de hand. Op een gegeven moment had een gehandicapte man bingo, en die stond op om naar voren te komen. Waarop iemand iets riep van “het is net Lourdes hier”, waar die man boos van werd en toen begonnen er allerlei mensen te bekvechten en toen moest ik dat als spelleider oplossen.
Dus nee, het is niet echt een droombaan meer
Hahahaha prachtig beeldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het escaleerde ook nog ernstig uit de hand. Op een gegeven moment had een gehandicapte man bingo, en die stond op om naar voren te komen. Waarop iemand iets riep van “het is net Lourdes hier”, waar die man boos van werd en toen begonnen er allerlei mensen te bekvechten en toen moest ik dat als spelleider oplossen.
Je bent 300 jaar ouder dan ik en vind bingo geen leuk idee en ik welquote:
Ik denk dat dat vooral heel veel zegt over jouw mentale leeftijdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent 300 jaar ouder dan ik en vind bingo geen leuk idee en ik welWaar gaat het heen met de wereld
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:57 schreef molloot200 het volgende:
Eén-en-twintig. Twee, één.
Brings back dem basisschool memories, wat hebben we dat toen veel in de klas gedaan
Vroeg wijsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral heel veel zegt over jouw mentale leeftijd
In 2020 zijn we allemaal 20 jaar ouder gewordenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral heel veel zegt over jouw mentale leeftijd
En dan een liedje zingen als het valse bingo isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dan alleen de 1 horen en denken dat dat het nummer is
Als Joop (foto hierboven) de bingo doet gaat het zo:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:57 schreef molloot200 het volgende:
Eén-en-twintig. Twee, één.
Brings back dem basisschool memories, wat hebben we dat toen veel in de klas gedaan
Kut met peren!quote:
Wat ben ik blij dat ik niet op jouw basisschool zatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan een liedje zingen als het valse bingo is
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Joop (foto hierboven) de bingo doet gaat het zo:
"VIER"
*kruist 4 aan
"ENTWINTIG"
..
..
Ja jesas Joop kruis ik net de 4 aan?
"DAN MOT JE JE MÚIL MAAR HOUWE EN OPLETTE!"
Oké Joop. Sorry Joop.
Veel sterkte nog!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut met peren!
Maandag naar fysio geweest, vanmiddag weer. Om er zsm weer een beetje beweging in te krijgen. Maar slapen is echt kut want hoe ik mijn been ook neerleg doet het pijn, honden wandelen kan ik zelf niet, autorijden ook niet. Gister gebracht en gehaald voor paar uurtjes naar werk met krukken en brace. Morgen ook. Kan nu iig met krukken van de bank naar de keuken en naar toilet enzo. Op toilet zitten kan alleen met de deur open omdat been niet goed kan buigen. Handig allemaal.![]()
Maarrrrr komt allemaal vast wel weer goed!
Rellenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus je geeft nu aan wat we tegen jou dan zouden moeten zeggen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een echt leuk idee ook![]()
En sowieso een keer bingo'en op een meet
Ja, dit leek me wel een mooie dag voor wat zelfreflectiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus je geeft nu aan wat we tegen jou dan zouden moeten zeggen?
Ah, dat klinkt inderdaad KMP. Hoopte dat het met de brace wellicht minder pijnlijk zou zijn, maar niet dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut met peren!
Maandag naar fysio geweest, vanmiddag weer. Om er zsm weer een beetje beweging in te krijgen. Maar slapen is echt kut want hoe ik mijn been ook neerleg doet het pijn, honden wandelen kan ik zelf niet, autorijden ook niet. Gister gebracht en gehaald voor paar uurtjes naar werk met krukken en brace. Morgen ook. Kan nu iig met krukken van de bank naar de keuken en naar toilet enzo. Op toilet zitten kan alleen met de deur open omdat been niet goed kan buigen. Handig allemaal.![]()
Ahh dat is naar hè. Gaat het nu wel weer beter?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had een treur avond/nachtje. Dat je je opeens gewoon heel somber voelt, terwijl er niet echt een aanleiding voor is. Het is niet aan te raden.
Mwah, kan beter. Het is een beetje blijven hangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dat is naar hè. Gaat het nu wel weer beter?
Maar dus echt helemaal geen aanleiding, of wel een beetje een aanleiding?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mwah, kan beter. Het is een beetje blijven hangen.
Vervelend, merk je al wel een verschil met eerder?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut met peren!
Er zijn altijd wel dingen te verzinnen, maar niet echt iets waarvan je kan zeggen: "Ah, daar komt het door."quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dus echt helemaal geen aanleiding, of wel een beetje een aanleiding?
Ja iets! Elke dag een beetje verschil dus dat is wel hoopvol. Gister verloor ik mn evenwicht op weg naar de keuken en greep ik me vast aan de boekenkast die naar voren kwam (ging net goed) dus toen was ik weer een stapje (...) terug, maar niet helemaal terug naar af gelukkig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Vervelend, merk je al wel een verschil met eerder?
Okay dus misschien een beetje een optelsom van dingen die wel een beetje dwars zitten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel dingen te verzinnen, maar niet echt iets waarvan je kan zeggen: "Ah, daar komt het door."
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Joop (foto hierboven) de bingo doet gaat het zo:
"VIER"
*kruist 4 aan
"ENTWINTIG"
..
..
Ja jesas Joop kruis ik net de 4 aan?
"DAN MOT JE JE MÚIL MAAR HOUWE EN OPLETTE!"
Oké Joop. Sorry Joop.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had een treur avond/nachtje. Dat je je opeens gewoon heel somber voelt, terwijl er niet echt een aanleiding voor is. Het is niet aan te raden.
Het is de herfstDePrEsSiE.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dus misschien een beetje een optelsom van dingen die wel een beetje dwars zitten?
Vind je m'n treur avondje nou leuk??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kus op je kopquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Dan verdien je van ons allen dequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vind je m'n treur avondje nou leuk??Ja, echt heel vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ah ja dat heb ik altijd met crystal meth...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Maar om dat nu voor 12 in m'n lichaam te proppen is vragen om problemen.
Als je er zin in hebt én het is toevallig een treurdag zeg ik, gewoon doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb goede redenen om het toch niet te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt én het is toevallig een treurdag zeg ik, gewoon doen.
Dit klinkt bijna alsof chocolade een codewoord is voor de crystal meth van Strani.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb goede redenen om het toch niet te doen.
Wat verklaart dit toch een hoop!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik altijd met crystal meth...
Het is nooit te vroeg voor chocolaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna alsof chocolade een codewoord is voor de crystal meth van Strani.
In principe is dat waar, maar nog steeds is het (voor mij) verstandiger om het niet te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor chocola
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Is er trouwens iemand hier die wel eens een Nakd reep heeft gehad?
Je weet wel, van die irritante super Britse reclame?
Nee, ze lijken me ook niet zo lekker eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Wie niet. Ik word daar altijd Chrystal MAD van als ik het te vroeg neemquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik altijd met crystal meth...
Jawelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Lang geleden geloof ik wel eens. Maar de smaak is mij niet bijgebleven. Dus dat zegt al veel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
@Davequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik dacht, laat ik ze eens proberen, eens kijken of het klopt wat ze zeggen over de smaak. Maar ze gooien er dus dadels in, en die smaak is zo overheersend.. Dit smaakt echt niet naar een blueberry muffin.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ze lijken me ook niet zo lekker eigenlijk
Ah na Pizza gate hebben we nu Chocolate gate.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna alsof chocolade een codewoord is voor de crystal meth van Strani.
Nee, vriend van me had die wel altijd mee naar de uni. Ik vond ze er ook heel vies uit zienquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ik hou totaaaaal niet van dadels, dan is zo'n reep inderdaad niets voor mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik ze eens proberen, eens kijken of het klopt wat ze zeggen over de smaak. Maar ze gooien er dus dadels in, en die smaak is zo overheersend.. Dit smaakt echt niet naar een blueberry muffin.
Ik vind ze niet vies, maar wel heel erg dadel-ig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, vriend van me had die wel altijd mee naar de uni. Ik vond ze er ook heel vies uit zienMaar hij nam het ook mee omdat er geen gluten in zaten in tegenstelling tot veel andere repen.
lekker jochquote:
Maandag zag ik Özcan Akyol bij Jinek. Hij heeft een ernstige slaapstoornis.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik had weer eens zo’n “overthinking” nacht. Heb ik één keer in de zoveel tijd waarin ik niet kan slapen omdat ik alles in het leven even moet overdenkenDie nacht mocht deze keer midden in de tentamenweek vallen
Anyway, tijd voor een nieuw leerdagje.
Nee inderdaad. Ik heb dat een keer in de zoveel maanden; meestal voel ik 'm binnen vijf minuten dat ik in bed lig al aan komen. Dan ben ik zo moe, maar m'n hersenen zijn nog zo aan dat het gewoon niet lukt in slaap te vallen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maandag zag ik Özcan Akyol bij Jinek. Hij heeft een ernstige slaapstoornis.
Ik zat met open mond te luisteren, zo van: dat trék je toch écht niet
Wat een ellendequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut met peren!
Ja, rot is dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik heb dat een keer in de zoveel maanden; meestal voel ik 'm binnen vijf minuten dat ik in bed lig al aan komen. Dan ben ik zo moe, maar m'n hersenen zijn nog zo aan dat het gewoon niet lukt in slaap te vallen.
Klinkt beide goed tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah na Pizza gate hebben we nu Chocolate gate.
Waarom geven we die dingen dan niet aan Afrika? Direct de hele hongersnood opgelost.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:38 schreef Em31 het volgende:
Maar ook behoorlijk veel calorieën voor zo'n reep (230 ongeveer).
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een extra journaal ivm spijt van de koning.
Strani...........quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom geven we die dingen dan niet aan Afrika? Direct de hele hongersnood opgelost.
En wij moeilijk doen met miljoenen kilo's rijst...
Ik vind dadels ook heerlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
Dadels zijn heerlijk! Ik noem ze altijd dadelicious
Trauma's Em31 Trauma's....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Em31 het volgende:
En kunnen we vandaag JUICHEN voor een Nederlander in de roze trui of gaat het niet gebeuren?
Ik kan daar gewoon echt niet bij hoor. Nou ben ik ook een monarchist en ben van mening dat een fout af en toe menselijk is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou gezien alle berichten de laatste dagen nogal veel mensen blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |