Het is de herfstDePrEsSiE.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dus misschien een beetje een optelsom van dingen die wel een beetje dwars zitten?
Vind je m'n treur avondje nou leuk??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Kus op je kopquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had een treur avond/nachtje. Dat je je opeens gewoon heel somber voelt, terwijl er niet echt een aanleiding voor is. Het is niet aan te raden.
Dan verdien je van ons allen dequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had een treur avond/nachtje. Dat je je opeens gewoon heel somber voelt, terwijl er niet echt een aanleiding voor is. Het is niet aan te raden.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vind je m'n treur avondje nou leuk??Ja, echt heel vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ah ja dat heb ik altijd met crystal meth...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Maar om dat nu voor 12 in m'n lichaam te proppen is vragen om problemen.
Als je er zin in hebt én het is toevallig een treurdag zeg ik, gewoon doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb goede redenen om het toch niet te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt én het is toevallig een treurdag zeg ik, gewoon doen.
Dit klinkt bijna alsof chocolade een codewoord is voor de crystal meth van Strani.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb goede redenen om het toch niet te doen.
Wat verklaart dit toch een hoop!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik altijd met crystal meth...
Het is nooit te vroeg voor chocolaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna alsof chocolade een codewoord is voor de crystal meth van Strani.
In principe is dat waar, maar nog steeds is het (voor mij) verstandiger om het niet te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor chocola
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Is er trouwens iemand hier die wel eens een Nakd reep heeft gehad?
Je weet wel, van die irritante super Britse reclame?
Nee, ze lijken me ook niet zo lekker eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
Wie niet. Ik word daar altijd Chrystal MAD van als ik het te vroeg neemquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik altijd met crystal meth...
Jawelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |