Koffiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:58 schreef koffieleuk het volgende:
Net een deadline van 23:59 gehaald
Ik ben kapot, hopelijk morgen weer heel
Jij wilde het spannend maken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:58 schreef koffieleuk het volgende:
Net een deadline van 23:59 gehaald
Ik ben kapot, hopelijk morgen weer heel
Stond niet heel veel op het spel hoor!quote:
Trustequote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Stond niet heel veel op het spel hoor!
Het is een extra (=overbodig) vak wat ik eigenlijk van plan was te laten vallen, maar te laat was met uitschrijven.
Dus nu maar zien hoe ver ik kom
Iedereen welterusten alvast
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lang verhaal. Dus maar even in een spoilerWat heb je dat mooi gezegd! Cohen is en blijft mijn favoriete zanger, op latere leeftijd vond ik zijn stem nog mooier klinken! En Bird on the WireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat mooi dat je dit nog samen met je vader gedeeld hebt!
[ Bericht 0% gewijzigd door summer52 op 21-10-2020 08:21:42 ]
Oh dus daarom tocht het zoquote:
Succes vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik had weer eens zo’n “overthinking” nacht. Heb ik één keer in de zoveel tijd waarin ik niet kan slapen omdat ik alles in het leven even moet overdenkenDie nacht mocht deze keer midden in de tentamenweek vallen
Anyway, tijd voor een nieuw leerdagje.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja iedereen na mij laat de deur gewoon asociaal openstaan!
Oh echt kut net nuquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik had weer eens zo’n “overthinking” nacht. Heb ik één keer in de zoveel tijd waarin ik niet kan slapen omdat ik alles in het leven even moet overdenkenDie nacht mocht deze keer midden in de tentamenweek vallen
Anyway, tijd voor een nieuw leerdagje.
Thanks, ik ga m’n best doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh echt kut net nuHeb ook af en toe dat soort nachten, die komen zo vaak ongelegen
![]()
Succes en sterkte in ieder geval vandaag!![]()
Bijna, dus moet nu ook aan de bak.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Thanks, ik ga m’n best doen!Gelukkig geen tentamen precies vandaag, dat is al een meevaller.
Ook thanks @:koffieleukHeb jij nu ook een tentamenperiode?
Jij ook veel succes!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bijna, dus moet nu ook aan de bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |