Ludo sowieso. Die heeft echt niet maanden op een booreiland gezeten hurrr!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
6 dagen tot bekendmaking wie er meedoen
Oh die vind ik leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:56 schreef molloot200 het volgende:
Die dame helemaal rechts zou (oud) voetbalster Roxanne Hehakaija zijn.
Zou ik tof vinden, maar volgen niet allerlei avrotrosaccounts elkaar onderling?quote:Op zondag 20 december 2020 09:17 schreef Burdie het volgende:
Het officiële account van widm volgt allerlei oud-deelnemers. Maar het account volgt ook het account van "kamp van Koningsbrugge". Zou Jeroen mee doen?
Ze volgen geen andere dergelijke accounts.quote:Op zondag 20 december 2020 09:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou ik tof vinden, maar volgen niet allerlei avrotrosaccounts elkaar onderling?
Uiteraard, Jeroen doet aan alle TV programma's mee...quote:Op zondag 20 december 2020 09:17 schreef Burdie het volgende:
Het officiële account van widm volgt allerlei oud-deelnemers. Maar het account volgt ook het account van "kamp van Koningsbrugge". Zou Jeroen mee doen?
Mooi, ik ken er al 3..quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Aan de hand van het .com-forum waar ik meelees, las ik dat er drie namen nu vrij zeker zijn: Charlotte Nijs (op silhouettenfoto nummer 7 waarschijnlijk), Splinter Chabot (nummer 8) en Rocky Hehakaija (nummer 10).
Andere goede mogelijkheden zijn Floortje Dessing (nummer 1), Joshua Nolet - zanger van Chef'Special (nummer 5) en Stacey Rookhuizen (nummer 9).
Serieus echt nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:56 schreef molloot200 het volgende:
Die dame helemaal rechts zou (oud) voetbalster Roxanne Hehakaija zijn.
Van wat ik van dat forum heb meegekregen, past hij niet in een van de silhouetten, maar zou nog kunnenquote:
quote:
Ik ken z'n naam alleen omdat ik me nog kan herinneren hoe debiel ik het vond dat iemand z'n kinderen "Splinter" en "Storm" noemdequote:Op maandag 21 december 2020 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Denken jullie dat Splinter echt meedoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik ben wel vrij overtuigd ja. Past in het achtste silhouet, ik vind het echt een "WIDM-naam" (voor zover zoiets bestaat), het zou de jaarlijkse AVROTROS-corifee zijn. Er zit eigenlijk bijna altijd wel iemand uit eigen stal van AVROTROS inquote:Op maandag 21 december 2020 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Denken jullie dat Splinter echt meedoet.
quote:Op maandag 21 december 2020 14:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ken z'n naam alleen omdat ik me nog kan herinneren hoe debiel ik het vond dat iemand z'n kinderen "Splinter" en "Storm" noemdeHet begon vrij normaal qua namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Zou tot m'n 18e sparen om op het moment van m'n 18e verjaardag direct m'n naam te kunnen veranderenquote:
Storm Nathan Spijker kan wel goed aan het werk bij de SNS bank.quote:Op maandag 21 december 2020 14:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou tot m'n 18e sparen om op het moment van m'n 18e verjaardag direct m'n naam te kunnen veranderen
En de andere is Sta.quote:Op maandag 21 december 2020 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Storm Nathan Spijker kan wel goed aan het werk bij de SNS bank.
Daar ken ik toch al 2 namen van (Splinter en Floortje).quote:Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Aan de hand van het .com-forum waar ik meelees, las ik dat er drie namen nu vrij zeker zijn: Charlotte Nijs (op silhouettenfoto nummer 7 waarschijnlijk), Splinter Chabot (nummer 8) en Rocky Hehakaija (nummer 10).
Andere goede mogelijkheden zijn Floortje Dessing (nummer 1), Joshua Nolet - zanger van Chef'Special (nummer 5) en Stacey Rookhuizen (nummer 9).
quote:Op maandag 21 december 2020 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Storm Nathan Spijker kan wel goed aan het werk bij de SNS bank.
Z'n vader is Hagenees, die kennelijk de Amsterdamse uitdrukking 'Even een splinter uit mijn kont verwijderen' niet kent...quote:Op maandag 21 december 2020 14:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou tot m'n 18e sparen om op het moment van m'n 18e verjaardag direct m'n naam te kunnen veranderen
Denk vooral dat die dacht dat 'Dit is de splinter voor de storm' een bestaand gezegde was.quote:Op maandag 21 december 2020 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n vader is Hagenees, die kennelijk de Amsterdamse uitdrukking 'Even een splinter uit mijn kont verwijderen' niet kent...
Gezien de stand van de ogen van pa Chabot klinkt dat niet onlogisch...quote:Op maandag 21 december 2020 15:44 schreef Moira het volgende:
Of hij was aan het klussen in de storm, sloeg een spijker mis en kreeg toen een splinter
Nou ja in denk dat het vooral raak was en dat die daardoor een Splinter kreegquote:Op maandag 21 december 2020 15:44 schreef Moira het volgende:
Of hij was aan het klussen in de storm, sloeg een spijker mis en kreeg toen een splinter
Ook nog een aantal keer op 3FM gedraaid zie ikquote:Op maandag 21 december 2020 21:45 schreef Teunnis het volgende:
LAKSHMI had een paar jaar geleden een paar leuke nummers. En ik zie op Spotify nu ook een playlist van haar vol toffe muziek: A playlist featuring Leonard Cohen, Vashti Bunyan, Sharon Van Etten, and others
Renée FOK!ker?quote:Op maandag 21 december 2020 21:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk dat een leeftijdgenoot van mij meedoet. En dat is Erik de Zwart. Lijkt mij leuke kandidaten.
wie ken je niet?quote:Op maandag 21 december 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
7 van de 10 kennen. Geen slechte score.
Leuke groep
De laatste 3. Maar die leer ik nog wel kennenquote:
5. Joshua Noletquote:Op maandag 21 december 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De laatste 3. Maar die leer ik nog wel kennen
8. Roxanne Hehakaija
9. Florentijn Hofman
10. Lakshmi
Goed grapje weer Da_Sandmanquote:Op maandag 21 december 2020 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
D-garnituur.
Ieder jaar weer lachen als de programmamakers de schuld krijgen van het eigen gebrek aan algemene kennis.
Ik ken dezelfde drie. De zoon van Bart Chabot dat gaat leuk worden. De dames ga ik nog leren kennen via WIDM.Die Marije thoughquote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef roos94 het volgende:
Poh wat een matige cast. Ik ken alleen die van Veldhuis en Kemper, en Erik de Zwart. Ze hebben echt heftige D-garnituur nu
Dat is de instellingquote:Op maandag 21 december 2020 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ken dezelfde drie. De zoon van Bart Chabot dat gaat leuk worden. De dames ga ik nog leren kennen via WIDM.Die Marije thoughTsjechië kwam op mij over als Georgië meets Oregon qua sfeer.
En op FOK! is er een MOL-subforum. Dit moet een hint zijn!!!1quote:
Was afgelopen seizoen alquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:38 schreef TLC het volgende:
Ik vind het een beetje belachelijk dat ze tegenwoordig zomaar iedereen op tv gooien en een eigen programma geven... zo krijgt nu ook zoonlief van Nathan Rutjes blijkbaar ineens een tv programma over WIDM
Ik had ook mijn ernstige bedenkingen en ik ga niet zeggen dat het geweldig is, maar ik heb toch wel moeten lachen om die kleine opdonder...quote:
hij had natuurlijk op instagram al een grote schare volgers en kijkers opgebouwdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:38 schreef TLC het volgende:
Ik vind het een beetje belachelijk dat ze tegenwoordig zomaar iedereen op tv gooien en een eigen programma geven... zo krijgt nu ook zoonlief van Nathan Rutjes blijkbaar ineens een tv programma over WIDM
Praag is wel een genot stad. Ik ken ook niemand van de deelnemers.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik ben nog niet echt overtuigd eerlijk gezegd. Ik heb de vorige 3 seizoenen meer als een 'moetje' ervaren dan dat ik er echt zin in had. Tsjechie vind ik ook niet heel aantrekkelijk. De deelnemers maken me dan weer niks uit...
Uiteraard gun ik jullie wel veel plezier
Je kunt elke week punten inzetten. Dit doe je telkens voor de aflevering begint. Dus als je vanavond punten inzet, heb je na de aflevering een week de tijd om ze de volgende keer in te zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:55 schreef Fannie het volgende:
Hoi allemaal, ff een vraagje...
Ik doe nu voor het eerst mee met de app met een cluppie vrienden...
Begrijp ik nu goed dat je niet persé live hoeft mee te kijken om punten in te vullen?
Dat je de tijd hebt tot de volgende aflevering?
Bvd, Fannie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |