Was afgelopen seizoen alquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:38 schreef TLC het volgende:
Ik vind het een beetje belachelijk dat ze tegenwoordig zomaar iedereen op tv gooien en een eigen programma geven... zo krijgt nu ook zoonlief van Nathan Rutjes blijkbaar ineens een tv programma over WIDM
Ik had ook mijn ernstige bedenkingen en ik ga niet zeggen dat het geweldig is, maar ik heb toch wel moeten lachen om die kleine opdonder...quote:
hij had natuurlijk op instagram al een grote schare volgers en kijkers opgebouwdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:38 schreef TLC het volgende:
Ik vind het een beetje belachelijk dat ze tegenwoordig zomaar iedereen op tv gooien en een eigen programma geven... zo krijgt nu ook zoonlief van Nathan Rutjes blijkbaar ineens een tv programma over WIDM
Praag is wel een genot stad. Ik ken ook niemand van de deelnemers.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik ben nog niet echt overtuigd eerlijk gezegd. Ik heb de vorige 3 seizoenen meer als een 'moetje' ervaren dan dat ik er echt zin in had. Tsjechie vind ik ook niet heel aantrekkelijk. De deelnemers maken me dan weer niks uit...
Uiteraard gun ik jullie wel veel plezier
Je kunt elke week punten inzetten. Dit doe je telkens voor de aflevering begint. Dus als je vanavond punten inzet, heb je na de aflevering een week de tijd om ze de volgende keer in te zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:55 schreef Fannie het volgende:
Hoi allemaal, ff een vraagje...
Ik doe nu voor het eerst mee met de app met een cluppie vrienden...
Begrijp ik nu goed dat je niet persé live hoeft mee te kijken om punten in te vullen?
Dat je de tijd hebt tot de volgende aflevering?
Bvd, Fannie
Waar denk je dat je nu in post???quote:Op zondag 3 januari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom is er geen MOL als tijdelijke subfora?
Je kunt nu jaarrond in MOL posten.quote:
Shiiiiit, ik zie 'm nu onder Media & Glamour.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je kunt nu jaarrond in MOL posten.gepromoveerd tot permanent forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |