Ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is al bekend gemaakt wie er meedoen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Domme vragen verdienen domme antwoorden.
Ludo sowieso. Die heeft echt niet maanden op een booreiland gezeten hurrr!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
6 dagen tot bekendmaking wie er meedoen
Oh die vind ik leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:56 schreef molloot200 het volgende:
Die dame helemaal rechts zou (oud) voetbalster Roxanne Hehakaija zijn.
Zou ik tof vinden, maar volgen niet allerlei avrotrosaccounts elkaar onderling?quote:Op zondag 20 december 2020 09:17 schreef Burdie het volgende:
Het officiële account van widm volgt allerlei oud-deelnemers. Maar het account volgt ook het account van "kamp van Koningsbrugge". Zou Jeroen mee doen?
Ze volgen geen andere dergelijke accounts.quote:Op zondag 20 december 2020 09:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou ik tof vinden, maar volgen niet allerlei avrotrosaccounts elkaar onderling?
Uiteraard, Jeroen doet aan alle TV programma's mee...quote:Op zondag 20 december 2020 09:17 schreef Burdie het volgende:
Het officiële account van widm volgt allerlei oud-deelnemers. Maar het account volgt ook het account van "kamp van Koningsbrugge". Zou Jeroen mee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |