Nou ja in denk dat het vooral raak was en dat die daardoor een Splinter kreegquote:Op maandag 21 december 2020 15:44 schreef Moira het volgende:
Of hij was aan het klussen in de storm, sloeg een spijker mis en kreeg toen een splinter
Ook nog een aantal keer op 3FM gedraaid zie ikquote:Op maandag 21 december 2020 21:45 schreef Teunnis het volgende:
LAKSHMI had een paar jaar geleden een paar leuke nummers. En ik zie op Spotify nu ook een playlist van haar vol toffe muziek: A playlist featuring Leonard Cohen, Vashti Bunyan, Sharon Van Etten, and others
Renée FOK!ker?quote:Op maandag 21 december 2020 21:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk dat een leeftijdgenoot van mij meedoet. En dat is Erik de Zwart. Lijkt mij leuke kandidaten.
wie ken je niet?quote:Op maandag 21 december 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
7 van de 10 kennen. Geen slechte score.
Leuke groep
De laatste 3. Maar die leer ik nog wel kennenquote:
5. Joshua Noletquote:Op maandag 21 december 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De laatste 3. Maar die leer ik nog wel kennen
8. Roxanne Hehakaija
9. Florentijn Hofman
10. Lakshmi
Goed grapje weer Da_Sandmanquote:Op maandag 21 december 2020 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
D-garnituur.
Ieder jaar weer lachen als de programmamakers de schuld krijgen van het eigen gebrek aan algemene kennis.
Ik ken dezelfde drie. De zoon van Bart Chabot dat gaat leuk worden. De dames ga ik nog leren kennen via WIDM.Die Marije thoughquote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef roos94 het volgende:
Poh wat een matige cast. Ik ken alleen die van Veldhuis en Kemper, en Erik de Zwart. Ze hebben echt heftige D-garnituur nu
Dat is de instellingquote:Op maandag 21 december 2020 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ken dezelfde drie. De zoon van Bart Chabot dat gaat leuk worden. De dames ga ik nog leren kennen via WIDM.Die Marije thoughTsjechië kwam op mij over als Georgië meets Oregon qua sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |