Raarquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:17 schreef roos94 het volgende:
Ben geloof ik de enige die de Vlaamse mol geen reet aan vindtelk jaar probeer ik het weer en na 2 afleveringen haak ik af omdat het mij niet boeien kan
Idd mooiquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:21 schreef Meke het volgende:
[ twitter ]
Deze werd weer gerepost. Vorig jaar al tof, maar nu ook weer extra full circle
Vast wel terug te luisteren via de site van radio 2.quote:
Omg jaaaaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:47 schreef roos94 het volgende:
Mogelijke deelnemers seizoen 21:
Pepijn Lanen, de jeugd van tegenwoordig
Brutaal mag best. Maar dit was afl 1 en bovendien was de kans op ontdekken wel groot.quote:Op maandag 26 oktober 2020 23:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je hiermee dat je liever een minder brutale mol had gehad, want het zijn juist de brutale mollen die zulke gedurfde/risicovolle acties zouden uitvoeren waarmee de kans ook groter is dat iemand ze betrapt. Dat moet je op de koop toe nemen
Juist ! Bovendien vraag je je af wat de regie gedaan heeft bij het ontdekken. Of ze zag een schim en er zou nog twijfel zijn of, en dit lijkt me logischer, ze zag Jeroen en het was duidelijk dat ze hem doorhad. In dit geval moet je bang zijn dat ze een gesprekje heeft gehad waarin haar is verteld dat ze gewoon leuk mee moet blijven doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Guanabana het volgende:
Mja, maar 'gelukt om te zien'... Dat was ook niet per se direct de verdienste van Nikkie, maar meer omdat de Mol belachelijk veel risico nam.
Ik vind die wat meer subtiele 'meet the mol' opdrachten dan toch wat leuker en spannender in het spel. Zoals Kees achter dat orgel en 'is Ego de mol', Patrick in de bus, en al dat soort dingen.
Dit is gewoon, 'oke, de mol pakt iets achter je rug, als je toevallig omkijkt zie je hem, zonder vermomming, klaar'.
Ja dat had ik dus ook. Nikkie kijkt om (slim of zo), ziet de Mol en hoeft verder alleen maar steeds hem in de gate te houden voor de test en executie. Was eigenlijk meteen gedaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef Guanabana het volgende:
Mja, maar 'gelukt om te zien'... Dat was ook niet per se direct de verdienste van Nikkie, maar meer omdat de Mol belachelijk veel risico nam.
Ik vind die wat meer subtiele 'meet the mol' opdrachten dan toch wat leuker en spannender in het spel. Zoals Kees achter dat orgel en 'is Ego de mol', Patrick in de bus, en al dat soort dingen.
Dit is gewoon, 'oke, de mol pakt iets achter je rug, als je toevallig omkijkt zie je hem, zonder vermomming, klaar'.
Dan moet je het alsnog durven. Ik denk dat anders de regie die dingen had weggehaald. Daarnaast heeft hij ook wat andere 'in your face' molacties gehad, zoals met de luiken en de namenlijst.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Nikkie kijkt om (slim of zo), ziet de Mol en hoeft verder alleen maar steeds hem in de gate te houden voor de test en executie. Was eigenlijk meteen gedaan.
Ik zie hier ook af en toe "brutale mol" staan en "wat gewaagd van de Mol", maar dit is toch gewoon ingegeven door de regie, dat ie dit moest doen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willem Alexander lag er bij de eerste aflevering al uit en kon naar huis...
Ik ken alleen Plien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:47 schreef roos94 het volgende:
Mogelijke deelnemers seizoen 21:
Pepijn Lanen, de jeugd van tegenwoordig
Charlotte Nijs, journalist
Erik de Vogel, acteur (deze zou heel tof zijn maar ik zie hem dit nooit doen)
Bianca Krijgsman , actrice
Plien van Bennekom, actrice
We hadden al:
Jard Struik, acteur
Sylvia Geersen, model
Dat zou wel top zijn als ze beide meedoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Plien en Bianca allebei gaat wel genot zijn
[ afbeelding ]
ZAAAAAAAI!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Moira het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt?!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ZAAAAAAAI!!!
Die zijn zo leuk dat we halverwege een voorstelling van hen de zaal verlaten hebben...
Ze zijn ook echt leuk!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?!Is het gewoon niet je humor of was het echt zo zaai?
Mij lijken ze echt heel leuk, maar ken ze vooral van televee
Ik had hun show Ngorongoro op TV gezien met hun bezoek aan Afrika en dat vond ik wel grappig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo denk ik nog steeds dat die ene kerel in het seizoen met Jan Versteeg al in aflevering 1 doorhad dat Jan de Mol was maar niet zo wilde doorspelen en het spel op eigen initiatief heeft verlatenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Juist ! Bovendien vraag je je af wat de regie gedaan heeft bij het ontdekken. Of ze zag een schim en er zou nog twijfel zijn of, en dit lijkt me logischer, ze zag Jeroen en het was duidelijk dat ze hem doorhad. In dit geval moet je bang zijn dat ze een gesprekje heeft gehad waarin haar is verteld dat ze gewoon leuk mee moet blijven doen.
Ik zeg niet dat dit zo is en wil er ook geen discussie over starten. Maar hoe ingewikkelder ze het mollen maken, hoe meer de regie in moet springen.
Ik ken ze alleen van dat vreselijke, tenenkrommende Zaai (?) met die postbode wat allemaal nauwelijks te verstaan wasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ZAAAAAAAI!!!
Die zijn zo leuk dat we halverwege een voorstelling van hen de zaal verlaten hebben...
Ik denk eigk dattie oprecht niet helemaal lekker in het leven stond op dat moment en legit para werd van het spelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo denk ik nog steeds dat die ene kerel in het seizoen met Jan Versteeg al in aflevering 1 doorhad dat Jan de Mol was maar niet zo wilde doorspelen en het spel op eigen initiatief heeft verlaten
Off topic, maar we zijn alles bij elkaar een stuk of 6 à 8 keer voortijdig bij een voorstelling vertrokken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt?Ik heb nog nooit ergens gezeten waar ik die behoefte had
Maar Zaai was echt![]()
![]()
![]()
Postbode Siemen is de mol.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Moira het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aaah wat mooiquote:
maar ook totaal onlogischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel top zijn als ze beide meedoen.
Tsja, dat is wel van belang in dit geval.quote:
Zou me niet verbazen als die voor meer dan 500 euro gaatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die spiegel van Nikkie op gaat brengen, daar wil ik wel een bod op doen...
Des te beter vwb die spiegel, want die is beschreven door de Mol en als het om kwasten gaat heeft Nikkie andere kwaliteiten...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat het schilderij van Nikkie meer op gaat leveren, de spiegel is per slot van rekening niet eens door haar beschreven.
Dat was voor Jeroen toch alweer even geleden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:24 schreef Piebe het volgende:
Is de gebruikelijke afgevaardigde van Radio2 Of 3fm al bekend?
Waren idd toch minder dan ik dacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was voor Jeroen toch alweer even geleden?
Jeroen was zelfs de laatste voor Jeroen zag ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Waren idd toch minder dan ik dacht.
Zou geweldig zijn maar je ziet hem nergens buiten GTst en zijn eigen reisprogramma. Dus ik vind hem totaal geen type voor widmquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:25 schreef Document1 het volgende:
Erik de Vogel zou best kunnen. Die is al een tijdje op vakantie in GTST.
Leuke aflevering over Wie is de Mol.quote:Het lijkt een flauw format: bekende Nederlanders doen in een ver land spelletjes, terwijl één deelnemer de boel saboteert. Toch is Wie is de Mol? al tientallen jaren een enorme televisie-hit. Ron praat met oud-deelnemers, presentatoren, molloten en de bedenkers om uit te zoeken wat Wie is de Mol? zo succesvol maakt.
Ronnetje Boszhardquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:02 schreef usagi414 het volgende:
Podcast: Het geheim achter legendarische TV-programma’s
[..]
Leuke aflevering over Wie is de Mol.
Dat Karel vd Graaf via de rechter moest afdwingen om WIDM te presenteren wist ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Wat info uit de chat met Rick McCullough op het wieisdemol.com-forum:
Interessante info:Waar vind je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |