Off topic, maar we zijn alles bij elkaar een stuk of 6 à 8 keer voortijdig bij een voorstelling vertrokken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt?Ik heb nog nooit ergens gezeten waar ik die behoefte had
Maar Zaai was echt![]()
![]()
![]()
Postbode Siemen is de mol.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Plien en Bianca allebei gaat wel genot zijn
[ afbeelding ]
Aaah wat mooiquote:
maar ook totaal onlogischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel top zijn als ze beide meedoen.
Tsja, dat is wel van belang in dit geval.quote:
Zou me niet verbazen als die voor meer dan 500 euro gaatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die spiegel van Nikkie op gaat brengen, daar wil ik wel een bod op doen...
Des te beter vwb die spiegel, want die is beschreven door de Mol en als het om kwasten gaat heeft Nikkie andere kwaliteiten...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat het schilderij van Nikkie meer op gaat leveren, de spiegel is per slot van rekening niet eens door haar beschreven.
Dat was voor Jeroen toch alweer even geleden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:24 schreef Piebe het volgende:
Is de gebruikelijke afgevaardigde van Radio2 Of 3fm al bekend?
Waren idd toch minder dan ik dacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was voor Jeroen toch alweer even geleden?
Jeroen was zelfs de laatste voor Jeroen zag ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Waren idd toch minder dan ik dacht.
Zou geweldig zijn maar je ziet hem nergens buiten GTst en zijn eigen reisprogramma. Dus ik vind hem totaal geen type voor widmquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:25 schreef Document1 het volgende:
Erik de Vogel zou best kunnen. Die is al een tijdje op vakantie in GTST.
Leuke aflevering over Wie is de Mol.quote:Het lijkt een flauw format: bekende Nederlanders doen in een ver land spelletjes, terwijl één deelnemer de boel saboteert. Toch is Wie is de Mol? al tientallen jaren een enorme televisie-hit. Ron praat met oud-deelnemers, presentatoren, molloten en de bedenkers om uit te zoeken wat Wie is de Mol? zo succesvol maakt.
Ronnetje Boszhardquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:02 schreef usagi414 het volgende:
Podcast: Het geheim achter legendarische TV-programma’s
[..]
Leuke aflevering over Wie is de Mol.
Dat Karel vd Graaf via de rechter moest afdwingen om WIDM te presenteren wist ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Wat info uit de chat met Rick McCullough op het wieisdemol.com-forum:
Interessante info:Waar vind je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |