Dat is dan aardig goed nieuws.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Procentueel:
De GGD's hebben ruim 310.000 coronatests afgenomen, dertigduizend meer dan één week geleden. Toen was het percentage positieve testen zo'n 13,8 procent, tussen 12 en 18 oktober was 14,4 procent van alle tests positief.
Op bijna veertigduizend uitslagen wordt nog gewacht. In eerdere weken lag het percentage positieve testen tussen de 6 en 8 procent.
Ik ken hem verder niet (echt) goed maar het is wel klote, vooral voor m'n oma en opa die nu dus een tweede hechte familielid aan dat klotevirus kwijtraken. Niet dat ze recent nog heel veel contact hadden want ze komen haast nooit meer de deur uit vanwege slecht ter been. Maar m'n moeder's oom zat dus in een verzorgingshuis dus je kan je voorstellen hoe precair ze daar om zijn gegaan met de maatregelen.quote:
Sterkte voor jou en je familie Ceequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
De oom van m'n moeder gaat het niet redden hoorde ik gisteren.
Jouw directeur kan wel gaan meeten met de mijnequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van onze directeuren zit sinds vrijdag in thuisquarantaine omdat zijn dochter positief getest is.
Die is dus eerder die week getest maar donderdag liep ie nog door onze afdeling (ik was godzijdank niet op kantoor) en had besprekingen met diverse mensen.
Hi ha ho.
Heftig😮quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad klote. In een verzorgingstehuis kan het erg snel gaan en dan heb je als bewoner ook geen kans. Het voelt zo lullig... Ook al ben jij en je familie erg voorzichtig, er hoeft er maar één andere bezoeker te zijn die besmet is en je hebt een probleem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet (echt) goed maar het is wel klote, vooral voor m'n oma en opa die nu dus een tweede hechte familielid aan dat klotevirus kwijtraken. Niet dat ze recent nog heel veel contact hadden want ze komen haast nooit meer de deur uit vanwege slecht ter been. Maar m'n moeder's oom zat dus in een verzorgingshuis dus je kan je voorstellen hoe precair ze daar om zijn gegaan met de maatregelen.
Soort van seizoen 1A.quote:HBO zendt 2 nieuwe afleveringen van Euphoria uit voor start tweede seizoen
Ongelofelijk veel sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een triest nieuws!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar voor jullie.. Sterkte.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ziet er niet goed uit inderdaad. Ik lees nu dat Bas ook maar liefst 7 jaar ouder is dan Aad trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:24 schreef molloot200 het volgende:
WIDM 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
WIDM 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik zag het al langskomen. Het is niet de vriendelijkste BN’er maar toch een soort van jeugdheld die je zo’n einde niet guntquote:
WIDM 21:Over twee maanden al een nieuw seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
WIDM 21:Dat is een prachtig landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zullen vast niet in de hoofdstad geweest zijn, wel jammer, want dan zag ik nog veel bekende gebouwen
![]()
Ja, in de serie met de schmink en daarna door Aad zijn gezondheidsproblemen viel dat nooit zo op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Die ziet er niet goed uit inderdaad. Ik lees nu dat Bas ook maar liefst 7 jaar ouder is dan Aad trouwens.
Heel eerlijk, iemand wat anders verwacht?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heel eerlijk, iemand wat anders verwacht?
Die gaat straks vliegen als hij absoluut niet meer per ongeluk toch kopman kan worden
Zó typisch weer hèquote:
In Vlaanderen liet hij zich de hele dag niet zienquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó typisch weer hè
Duidelijk dat 'ie zich in Vlaanderen weer zat te sparen, ten koste van Wout
Jaquote:
Ik wil ook een Mekelikequote:
Dumoulinquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs vanochtend wurgen had geen zin
JAAAAAAAquote:
Jij had een hele felicitatie tijdens werktijd johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|