Problematisch voor sommige sprinters in de vueltaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
Spaanse minister van gezondheid sluit avondklok voor het hele land niet uit. Nou ja, we zien het wel.
Jij bent tegenwoordig zo'n vroege vogel, het zal jou persoonlijk niet veel meer raken tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
Spaanse minister van gezondheid sluit avondklok voor het hele land niet uit. Nou ja, we zien het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
171 meerquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig zo'n vroege vogel, het zal jou persoonlijk niet veel meer raken toch
Mijn werk is ook weer prima bezig.Precies, het is voor iedereen lastig om alleen voor heel essentiele zaken de deur uit te gaan en de rest te laten. Tuurlijk is collega's zien voor de afwisseling leuker. Maar hier moeten we allemaal even doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee klopt, sterker nog, daarmee zou ik m'n vrouw ook makkelijker kunnen overtuigen dat we echt vroeger thuis moeten als we buitenshuis zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:17 schreef Arizona het volgende:
Jij bent tegenwoordig zo'n vroege vogel, het zal jou persoonlijk niet veel meer raken toch
Neeeeequote:
66 IC opnames op een dag is ook niet zo fijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vooral het aantal doden (46) liet me schrikken.
Gelukkig heb je een hontquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
Ohquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vooral het aantal doden (46) liet me schrikken.
Jeumegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
66 IC opnames op een dag is ook niet zo fijn.
Hoe gaat het nu met de broer van je tante?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
66 IC opnames op een dag is ook niet zo fijn.
Jij weet. Die bazen hebben het voor elkaar gekeken dat wij daar personeel voor gaan spelenquote:
En dan nóg zijn ze veel minder werk dan honden, kan je nagaan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet. Die bazen hebben het voor elkaar gekeken dat wij daar personeel voor gaan spelen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat mijn ouders vandaag 30 jaar getrouwd zijn
Ja maar dat kon je je ook vandaag pas realiseren hè, voorheen was dat immers nog niet zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ja wijsneus, maar ik had me best gisteren kunnen realiseren dat ze vandaag hun trouwdag haddenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat kon je je ook vandaag pas realiseren hè, voorheen was dat immers nog niet zo.
Ja maar dan had je er alsnog niks aan gehad want dat was gisteren, niet vandaag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja wijsneus, maar ik had me best gisteren kunnen realiseren dat ze vandaag hun trouwdag hadden
Wat doen jullie daar allemaal joh, of willen we het niet wetenquote:
Goed nieuws Moom!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
De broer van mijn tante gaan ze schijnbaar vandaag nog uit zijn coma halen, dus dat is goed nieuws. Hij moet wel op de IC blijven nog.
Gisteren had ik makkelijker iets voor ze kunnen kopen, want moest toch in de stad zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan had je er alsnog niks aan gehad want dat was gisteren, niet vandaag.
Fijn! Hopelijk komt hij er goed uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
De broer van mijn tante gaan ze schijnbaar vandaag nog uit zijn coma halen, dus dat is goed nieuws. Hij moet wel op de IC blijven nog.
Dat is goed nieuws! Hopelijk herstelt hij goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
Geen idee, want ik kom niet buitenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar allemaal joh, of willen we het niet weten
Oh ja, dit moet ik eigenlijk niet aan een Fok!er vragenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geen idee, want ik kom niet buiten
Procentueel:quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
Het zijn er niet súper veel meer dan gisteren, maar ik vraag me af of dit door een gebrek aan testcapaciteit komt of dat we echt bijna aan de top van de golf zitten.
Geen idee, ik zit grotendeels gewoon thuisquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar allemaal joh, of willen we het niet weten
Jamónlapjes zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:39 schreef Dave het volgende:
Hey @:Hamlapjes - ik moet spontaan een een film van Penélope Cruz denken, nu ik je zie.
Tubbergen is eindelijk eens niet in de top 10 van aantal besmettingen / 100.000 inwonersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben overigens niet ontevreden met de cijfers van vandaag. Dit is bij lange na niet de uitschieter die we voorgaande weken zagen op de dinsdag, hebben nu een paar dagen achter elkaar ongeveer dezelfde aantallen, dus dit kan het begin van de afvlakking zijn
Je moet niet naar aantallen kijken nu maar naar de verschillen t.o.v. vorige dagen. Vorige week dinsdag maakten we nog een sprong van zo'n 550 extra. Nu een stuk minder. Dat is de laatste dagen al zo.quote:
De oom van m'n moeder gaat het niet redden hoorde ik gisteren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
De oom van m'n moeder gaat het niet redden hoorde ik gisteren.
Een van onze directeuren zit sinds vrijdag in thuisquarantaine omdat zijn dochter positief getest is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
En inderdaad @:Arizona, ik begin me steeds meer af te vragen wat voor ezels bij jouw bedrijf aan het roer staan.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vreselijk, sterktequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Och wat triestquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Tjongejonge, over de directeuren bij jou tijdens deze crisis kan je echt een boek schrijven hè...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van onze directeuren zit sinds vrijdag in thuisquarantaine omdat zijn dochter positief getest is.
Die is dus eerder die week getest maar donderdag liep ie nog door onze afdeling (ik was godzijdank niet op kantoor) en had besprekingen met diverse mensen.
Hi ha ho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |