abonnement Unibet Coolblue
pi_195719572
Armeni zegt dat het Azerbeidzjaanse leger burgerdoelen heeft aangevallen in Nagorno-Karabach. Dat is een vooral door Armenirs bewoond gebied in Azerbeidzjan dat door Armeni wordt gesteund, ook militair. Het Armeense leger zegt dat het twee Azerbeidzjaanse helikopters, drie drones en drie tanks heeft uitgeschakeld.

Azerbeidzjan erkent dat het een militaire operatie is begonnen. Het zegt dat het reageert op beschietingen langs de frontlijn. Daarbij zouden burgers zijn omgekomen en gewond zijn geraakt. Een Azerbeidzjaanse helikopter zou verloren zijn gegaan, maar de bemanning zou ongedeerd zijn gebleven.

Of er aan Armeense kant slachtoffers zijn gevallen, is niet bekend. Armeni heeft de bevolking van Nagorno-Karabach gemaand schuilplaatsen op te zoeken. Het Armeense ministerie van Buitenlandse Zaken veroordeelt de aanval en zegt dat het een gepast militair en politiek antwoord zal geven.

De regering van Nagorno-Karabach heeft de staat van beleg en de mobilisatie afgekondigd.

Bloedige strijd
Armeni en Azerbeidzjan maakten vroeger deel uit van de Sovjet-Unie. Toen die begin jaren 90 uiteenviel riepen beide republieken de onafhankelijkheid uit. De etnische Armenirs in Nagorno-Karabach maakten zich een jaar later los van Azerbeidzjan.

Na een bloedige strijd, die naar schatting aan 30.000 mensen het leven heeft gekost en waarbij 800.000 Azeris werden ontheemd, kwam in 1994 een staakt-het-vuren tot stand. In de jaren daarna beschuldigden beide partijen elkaar over en weer van het schenden daarvan. De afgelopen maanden namen de spanningen weer toe.

https://nos.nl/artikel/23(...)agorno-karabach.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Slayage op 19-10-2020 11:02:38 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:39:01 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195720151
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Misschien moet je eens aan de Palestijnen, Rohingya en Oeigoeren vragen hoeveel ze hebben gemerkt van dat broederschapsgevoel, in hun respectievelijke regio's vol moslimbroeders.
of de Bosniers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195720415
Huidige militaire situatie Karabagh:



Het is bijna voorbij.
pi_195720435
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

of de Bosniers
Dat is geen vergelijking. Sinds het jaar 1909 zijn de moslims verslagen(jewish coup tegen de Ottomanen). Er is geen kalifaat meer sinds die tijd. Dus moslims waren lange tijd easy targets. Sinds de 2016 revolutie in Turkije komt daar nu dus een zeer groot verandering in.
pi_195720479
Nieuwe beelden. Opnieuw Turkse drones die alles vernietigen:

twitter
pi_195720587


Zevenbergse Armenir (28) over oorlog: 'Ik voel de pijn van de frontlinie’

ZEVENBERGEN - Gework Karapet (28) kan de demonstratie van zijn Armeense vaderlandgenoten vrijdagochtend bij Hazeldonk goed begrijpen. De oorlog in de regio Nagorno-Karabach tussen de Armeense bevolking en buurland Azerbeidzjan gaat hem door merg en been.

Hij kijkt even naar boven voor we de voordeur binnenstappen. ,,Ik zou de dakgoot laten repareren, maar dat geld is naar Armeni gegaan.” Het is veelzeggend voor de toestand waarin Karapet verkeert.

Hij is geboren in Nederland, ging naar het Norbertuscollege in Roosendaal, woont samen met zijn Armeense vrouw en kind in een Zevenbergs rijtjeshuis en werkt als controller. Hij voelt zich echter nog altijd Armenir, zoals al zijn vaderlandgenoten die de afgelopen decennia naar allerlei uithoeken van de wereld vluchtten. ,,Door alles wat ons volk heeft meegemaakt, is onze binding enorm sterk. We zijn een klein landje en hebben al veel te verduren gekregen, dan praat ik over een geschiedenis van duizenden jaren. We zijn een van de oudste landen ter wereld.”

Karapet is in Brabant opgegroeid, maar volgens de Armeense tradities, normen en waarden. De voertaal thuis was Armeens en het christelijk geloof belangrijk. De familie in Armeni werd regelmatig bezocht. Zijn vrouw Margarita woonde tot hun huwelijk in hoofdstad Jerevan.
Genocide

Karapet beweert dat de strijd voor de Armenen ver gaat. ,,Onze jongens aan de frontlinie vechten voor de levens van hun families en ons hele volk. Als zij verliezen, dan krijgt de Turkse president Erdogan zijn kans af te maken wat diens voorouders ruim een eeuw geleden begonnen: de genocide. Door die drijfveer houden we het ook zo lang vol, tegen zo’n overtal.”

Karapet heeft dagelijks contact met zijn familie in Armeni. ,,Hele dorpen zijn plat gebombardeerd, kerken, ziekenhuizen. Het breekt mijn hart en sloopt me, zowel lichamelijk als geestelijk. We slapen amper.”

Aan de donkere blik in zijn donkerbruine ogen is te zien dat het menens is. ,,2000, 2001, 2002, de geboortejaren van gesneuvelde Armeense soldaten. Als je die lijst ziet, dan ga je stuk. Ik heb vrij genomen van mijn werk. Het gaat niet meer, ik ben alleen maar met Armeni bezig. Het voelt alsof ze op mijn voordeur schieten. De pijn die de gebombardeerde gezinnen hebben, voel ik hier net zo goed.”

Inzameling

Wat hem ook raakt, is de volgens hem passieve houding van Europa. ,,De verhalen die je leest in de media schetsen een veel te evenwichtig en onjuist beeld. Ik snap ook niet dat de Nederlandse regering en die van andere Europese landen niks doen. Het zou al een hele stap zijn als Europa Turkije tot de orde roept, bijvoorbeeld in de NAVO.”

Karapet begrijpt de demonstratie van bij Hazeldonk wel. ,,Het is een vreedzame oproep tot erkenning van Nagorno-Karabach. Wij willen niemand tot last zijn, maar wel duidelijk maken wat er aan de hand is.” Zelf is hij achter de schermen actief. ,,We zamelen geld in via Armenifonds.nl, dat al bestond als middel voor de wederopbouw na eerdere oorlogen, en daarnaast humanitaire hulpmiddelen en medicijnen.”
Laatste druppel

Karapet hoopt dat Nagorno-Karabach als land wordt erkend, volgens hem de enige oplossing. ,,De Armeense bevolking, regering en bepaalde minderheden in Azerbeidzjan willen deze oorlog helemaal niet. Het is de regering van Azerbeidzjan die op deze manier de interne problemen probeert weg te poetsen. Onze jongens zullen strijden tot hun laatste druppel bloed. Ze weten wat de gevolgen zijn als ze opgeven.”

https://www.bndestem.nl/m(...)F%2Fwww.google.nl%2F
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:13:08 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195720647
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:55 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Dat is geen vergelijking. Sinds het jaar 1909 zijn de moslims verslagen(jewish coup tegen de Ottomanen). Er is geen kalifaat meer sinds die tijd. Dus moslims waren lange tijd easy targets. Sinds de 2016 revolutie in Turkije komt daar nu dus een zeer groot verandering in.
jaja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195720955
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:55 schreef warwarandwar het volgende:
Dat is geen vergelijking. Sinds het jaar 1909 zijn de moslims verslagen(jewish coup tegen de Ottomanen). Er is geen kalifaat meer sinds die tijd. Dus moslims waren lange tijd easy targets. Sinds de 2016 revolutie in Turkije komt daar nu dus een zeer groot verandering in.
jaja
pi_195721261
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:58 schreef warwarandwar het volgende:
Nieuwe beelden. Opnieuw Turkse drones die alles vernietigen:

[ twitter ]
Ze hebben de soundtrack overeen laten komen met de explosies. Dat zouden ze niet moeten doen. Armenirs waren begonnen met soundtracks bij filmpjes.
pi_195721326
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

jaja
Waarom reageer je op zulke berichten? Gewoon negeren. Hij is al 80x gebanned met zijn 100 clones. Hij is een trol die aandacht zoekt.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:02:09 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195721402
ik hoop dat hij het op deze manier een keer snapt op een gegeven moment zonder bans enzo, hij typt heel veel en het boeit heel weinig mensen maar heel weinig

maar ik heb er weinig vertrouwen in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:10:13 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195721531
punt blijft wel staan overigens, het is niet dat mensen naar de wapens gaan grijpen omdat ze wel eens de Koran open slaan en er ergens moslims worden beschoten, dat is maar een heel select groepje totale idioten en dat zijn meestal de eersten die dood gaan en geen hond die er een reet om geeft, je mag blij zijn als hun moedertjes te weten komen wat er gebeurt is met hun kind :'(

die gasten in Rusland zijn vooral Russisch en daarna moslim ... die gaan echt niet ineens gillend naar fucking Azerbejan om te solliciteren in het leger als dit misgaat want dat deden ze in het verleden ook niet voor Bosnie of voor noem het maar op

en terecht ook, fuck die shit man _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door sp3c op 18-10-2020 22:42:42 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722152
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:10 schreef sp3c het volgende:
punt blijft wel staan overigens, het is niet dat mensen naar de wapens gaan grijpen omdat ze wel eens de Koran open slaan en er ergens moslims worden beschoten, dat is maar een heel select groepje totale idioten en dat zijn meestal de eersten die dood gaan en geen hond die er een reet om geeft, je mag blij zijn als hun moedertjes te weten komen wat er gebeurt is met hun kind :'(

die gasten in Rusland zijn vooral Russisch en daarna moslim ... die gaan echt niet ineens gillend naar fucking Azerbejan om te solliciteren in het leger als dit misgaat want dat deden ze in het verleden ook niet voor Bosnie of voor noem het maar op

en terecht ook, fuck die shit man _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iran stuurde tijdens de Bosni oorlog jihadisten naar dat gebied.
pi_195722175
Bosni oorlog:

Iran, a predominantly Shia country, was one of the first Muslim countries to provide support for the Bosnian Muslims (Bosniaks, who are mainly Sunni Muslim) in the war. The Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) sent more than five (5,000 to 14,000 tons from May 1994 to January 1996 alone[1]) thousand tonnes of arms to the Bosnian Muslims.[2] IRGC also supplied trainers and advisers for the Bosnian military and intelligence service.[2] Several dozen Iranian intelligence experts joined the Bosnian Muslim intelligence agency.[3] The Iranian Ministry of Intelligence-supported mujahideen units trained selected Bosnian army units.[4] The Hezbollah (Lebanese Shia), supported by Iran, also sent fighters to the war.[5] In 1992, Iran with the help of Turkey smuggled arms to the Bosnian Muslims.[6] Reports of "hundreds of tons of weapons" shipped from Iran over a period of months appeared in the media in early 1995.[7] Iranian arms were shipped through Croatia.[8] Robert Baer, a CIA agent stationed in Sarajevo during the war, later claimed that "In Sarajevo, the Bosnian Muslim government is a client of the Iranians . . . If it's a choice between the CIA and the Iranians, they'll take the Iranians any day." By the war's end, public opinion polls showed some 86% of the Bosnian Muslim population expressed a positive attitude toward Iran.[9] According to the scholar Cees Wiebes, during the war “Turkey and Saudi Arabia were very willing to deliver weapons and to lure Alija Izetbegović away from Iran, but the orientation of the Bosnian government was far more towards Iran.”[10]
Pakistan's Inter Services Intelligence (ISI) supplied the Bosnian Muslims with arms, ammunition and guided anti-tank missiles. Pakistan defied the UN's ban on supply of arms to the war (declaring it illegal, among other Muslim countries[11]) and ISI airlifted anti-tank guided missiles to the Bosnian Muslims.[12] Pakistan financially aided the Bosnian Muslims.[6]
Saudi Arabia assisted the Bosnian Muslims with funding, arms and volunteer fighters. Military operations were funded and supported by the Saudi High Commission (SHC), founded by Saudi prince Salman bin Abdul-Aziz.[13] Saudi Arabia provided $300 million in arms supplies (and $500 in humanitarian aid) to the Bosnian government, in violation to the embargo and with the knowing of the United States.[14]
Turkey actively supported the Bosnian Muslims.[15] It assisted Iran with smuggling arms to the Bosnian Muslims.[6] The Turkish line included arms and money also from Saudi Arabia, Malaysia, Brunei and Pakistan.[6] Turkish private individuals and groups financially supported the Bosnian Muslims, and some hundreds of Turks joined as volunteers.[16] Greatest private aid came from Islamist groups, such as the Refah Party and IHH.[16] As a NATO member, Turkey supported and participated in NATO operations, including sending 18 F-16 planes.[15] It was the first of the member countries to call for military intervention, and backed all US calls for engagement, and strongly supported air strikes.[15] It has been noted though, that financial aid from the Turkish government was minimal.[17]
Malaysia supported the Bosnian Muslims through financial aid and arms.[6]
Brunei supported the Bosnian Muslims through financial aid and arms.[6] It officially supported the Bosnian Muslims and spoke against the Bosnian Serbs.[18] It was widely reported that Brunei helped in the purchase and delivery of shipments of small arms.[19]
Sudan financially aided the Bosnian Muslims.[20]

https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_support_in_the_Bosnian_War
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:49:55 #16
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195722206
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:54 schreef warwarandwar het volgende:
Huidige militaire situatie Karabagh:

[ afbeelding ]

Het is bijna voorbij.
Ik begrijp niet hoe een man als Pashinyan nog koste wat het kost zich niet terug trekt uit zijn buurland. Hij is eigenlijk verantwoordelijk voor alle doden onder de AR soldaten die elke dag met bosjes vallen door de drones. Een regeringsleider die zich laat leiden door koppigheid in plaats van zijn zuivere verstand te gebruiken.

Als hij staatsleider was geweest in Nederland in 1940 had hij ook Amsterdam en Utrecht plat laten bombarderen door de Duitsers denk ik in plaats van rationeel na te denken en zich tactisch over te geven.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195722217
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:55 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Dat is geen vergelijking. Sinds het jaar 1909 zijn de moslims verslagen(jewish coup tegen de Ottomanen). Er is geen kalifaat meer sinds die tijd. Dus moslims waren lange tijd easy targets. Sinds de 2016 revolutie in Turkije komt daar nu dus een zeer groot verandering in.
Ben je klaar met trollen? Jij loopt van alles te ratelen waar 99% van de moslims geen behoefte aan heeft.
mon citoyens vous serez unis.
pi_195722231
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:49 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe een man als Pashinyan nog koste wat het kost zich niet terug trekt uit zijn buurland. Hij is eigenlijk verantwoordelijk voor alle doden onder de AR soldaten die elke dag met bosjes vallen door de drones. Een regeringsleider die zich laat leiden door koppigheid in plaats van zijn zuivere verstand te gebruiken.

Als hij staatsleider was geweest in Nederland in 1940 had hij ook Amsterdam en Utrecht plat laten bombarderen door de Duitsers denk ik in plaats van rationeel na te denken en zich tactisch over te geven.
De Armeense leiderschap beweert dat als Karabagh valt dat er dan een genocide zou plaats vinden tegen de Armenen. Vreemd maar waar.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:52:28 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722244
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:46 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Iran stuurde tijdens de Bosni oorlog jihadisten naar dat gebied.
dienstplichtigen voor zover dat wat betekend in dat soort landen

gedwongen en ze hebben niet of nauwelijks meegevochten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:56:07 #20
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195722302
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:51 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

De Armeense leiderschap beweert dat als Karabagh valt dat er dan een genocide zou plaats vinden tegen de Armenen. Vreemd maar waar.
Die vent is helemaal de weg kwijt..
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195722306
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

dienstplichtigen voor zover dat wat betekend in dat soort landen

gedwongen en ze hebben niet of nauwelijks meegevochten
Iran was de aller eerste die mee hielp en hezbollah deed ook mee. Turkije was die gene die het meeste schade bracht aan de Serven doordat die een onderdeel was van de NATO. Er zijn ontelbaar aantal bommen gedropt op de hoofden van Serven door de Turkse luchtmacht.

Zelfs deze klein beetje hulp vind ik wel redelijk goed. Er was toen nog geen vrije Turkije. Als die oorlog in Bosni vandaag plaats zou vinden dan zou Turkije all-out meedoen net zoals bijv in Libi.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:57:51 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722342
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:56 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Iran was de aller eerste die mee hielp en hezbollah deed ook mee. Turkije was die gene die het meeste schade bracht aan de Serven doordat die een onderdeel was van de NATO. Er zijn ontelbaar aantal bommen gedropt op de hoofden van Serven door de Turkse luchtmacht.

Zelfs deze klein beetje hulp vind ik wel redelijk goed. Er was toen nog geen vrije Turkije. Als die oorlog in Bosni vandaag plaats zou vinden dan zou Turkije all-out meedoen net zoals bijv in Libi.
lol

de Turkse luchtmacht deed helemaal niets en de Iraanse 'vrijwilligers' gingen direct op de trein naar buiten Bosnie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722355
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:56 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Die vent is helemaal de weg kwijt..
Armenen worden hierdoor bang gemaakt met de hoop dat dit ervoor zorgt dat ze allen richting de frontlinies gaan. Er gaat helemaal geen genocide plaats vinden. Sterker nog , als Armeni vandaag nog terugtrekt dan zou de oorlog nu stoppen.

Persoonlijk wil ik dat niet. Want als Armeni tot de einde door zal strijden kan het zo zijn dat ze ook nog is hun eigen grondgebieden kwijt kunnen raken aan Turkije en Azerbaijan uit wraak voor de aanvallen op Azerbaijaanse grondgebieden.
pi_195722367
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:49 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe een man als Pashinyan nog koste wat het kost zich niet terug trekt uit zijn buurland. Hij is eigenlijk verantwoordelijk voor alle doden onder de AR soldaten die elke dag met bosjes vallen door de drones. Een regeringsleider die zich laat leiden door koppigheid in plaats van zijn zuivere verstand te gebruiken.

Als hij staatsleider was geweest in Nederland in 1940 had hij ook Amsterdam en Utrecht plat laten bombarderen door de Duitsers denk ik in plaats van rationeel na te denken en zich tactisch over te geven.
En wat te zeggen over diaspora Armenirs die ook koste wat kost pleiten voor het voortzetten van een illegale bezetting. Zie interview hierboven. :r
pi_195722384
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

lol

de Turkse luchtmacht deed helemaal niets en de Iraanse 'vrijwilligers' gingen direct op de trein naar buiten Bosnie
Antwoord hierop heb ik al gegeven. Er was toen buiten Iran om geen islamitische onafhankelijke land. Daarom zag je toen een milde islamitische interventie. Vanaf nu zal het steeds zwaarder en zwaarder worden. Hoe meer plekken Erdogan bevrijdt hoe groter die sneeuwbal zal worden.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:04:21 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722462
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:59 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Antwoord hierop heb ik al gegeven. Er was toen buiten Iran om geen islamitische onafhankelijke land. Daarom zag je toen een milde islamitische interventie. Vanaf nu zal het steeds zwaarder en zwaarder worden. Hoe meer plekken Erdogan bevrijdt hoe groter die sneeuwbal zal worden.
wat je zegt is gewoon niet waar, de Turkse luchtmacht was en is een laagvlieger in NAVO

daar hebben/hadden ze hun redenen voor en die zijn alleszins begrijpelijk (problemen binnen de eigen landsgrenzen met voornamelijk Koerdische strijdgroepen) en dat is wat het is ... ga dan niet doen alsof ze de Serven helemaal stukgegooid hebben want dat hebben ze niet

1995 niet en in 1999 ook niet en daar tussendoor deed niemand niets

Nederland deed veel meer

Belgie deed meer

fucking Portugal deed meer _O-

je zag geen enkele Islamitische interventie op de Balkan, het was de VN, NATO, niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:05:19 #27
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195722477
quote:
15s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En wat te zeggen over diaspora Armenirs die ook koste wat kost pleiten voor het voortzetten van een illegale bezetting. Zie interview hierboven. :r
Ik volg dit conflict een beetje vanuit mijn luie stoel en het valt me gewoon op dat degenen die het hardst roepen dat AR daar moet blijven vechten nooit naar het front (zullen) gaan zoals Pashinyan en de diaspora Armenirs. Laat hun de dronen koppen ofzo in plaats van de soldaten van 19 en 20 jaar die ervoor moeten opdraaien.
houd ANDERHALVE METER afstand
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:07:45 #28
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195722515
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat je zegt is gewoon niet waar, de Turkse luchtmacht was en is een laagvlieger in NAVO

daar hebben/hadden ze hun redenen voor en die zijn alleszins begrijpelijk (problemen binnen de eigen landsgrenzen met voornamelijk Koerdische strijdgroepen) en dat is wat het is ... ga dan niet doen alsof ze de Serven helemaal stukgegooid hebben want dat hebben ze niet

1995 niet en in 1999 ook niet en daar tussendoor deed niemand niets

Nederland deed veel meer

Belgie deed meer

fucking Portugal deed meer _O-

je zag geen enkele Islamitische interventie op de Balkan, het was de VN, NATO, niemand
Klopt. Onze helden vertrokken vanaf Villafranca in Itali en behoorden tot de besten. :)
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195722525
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat je zegt is gewoon niet waar, de Turkse luchtmacht was en is een laagvlieger in NAVO

daar hebben/hadden ze hun redenen voor en die zijn alleszins begrijpelijk (problemen binnen de eigen landsgrenzen met voornamelijk Koerdische strijdgroepen) en dat is wat het is ... ga dan niet doen alsof ze de Serven helemaal stukgegooid hebben want dat hebben ze niet

1995 niet en in 1999 ook niet en daar tussendoor deed niemand niets

Nederland deed veel meer

Belgie deed meer

fucking Portugal deed meer _O-

je zag geen enkele Islamitische interventie op de Balkan, het was de VN, NATO, niemand
Nogmaals , Turkije was toen nog geen bevrijdt land. Het was maar een stomme kolonietje waarbij het uitvinden van technologie verboden was. Enige wat er wel mocht gebeuren is militaire staatsgrepen waarna banken leeg werden geroofd om met dat geroofde geld het westen te voeden. Net zoals wat Frankrijk doet in Afrika. Laat een coup plegen en rooft de centrale banken leeg.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:08:46 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722533
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:08 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Nogmaals , Turkije was toen nog geen bevrijdt land. Het was maar een stomme kolonietje waarbij het uitvinden van technologie verboden was. Enige wat er wel mocht gebeuren is militaire staatsgrepen waarna banken leeg werden geroofd om met dat geroofde geld het westen te voeden. Net zoals wat Frankrijk doet in Afrika. Laat een coup plegen en rooft de centrale banken leeg.
jaja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:10:46 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722570
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:07 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Klopt. Onze helden vertrokken vanaf Villafranca in Itali en behoorden tot de besten. :)
en Aviano

enige reden dat er niet meer Nederlanders actief waren was omdat de Italianen zelf ook mee wilden doen :P

Turkije of welke islamitische interventie ook was nergens te bekennen, het westen moest dat maar oplossen want link enzo omdat de Serven wel terugschoten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:15:24 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722647
en dat was een links (pvda?) kabinet dus voordat rechts de hele boel in de uitverkoop heeft gedaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722687
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:15 schreef sp3c het volgende:
en dat was een links (pvda?) kabinet dus voordat rechts de hele boel in de uitverkoop heeft gedaan
Was dat niet paars?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_195722705
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:56 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Die vent is helemaal de weg kwijt..
Armenen roepen telkens hetzelfde. Er gaat een Armeense genocide plaats vinden. Zie:

https://artsakh.news/en/news/190146

Dat genocide woordje wordt iedere keer herhaald.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:22:08 #35
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195722739
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

en Aviano

enige reden dat er niet meer Nederlanders actief waren was omdat de Italianen zelf ook mee wilden doen :P

Turkije of welke islamitische interventie ook was nergens te bekennen, het westen moest dat maar oplossen want link enzo omdat de Serven wel terugschoten
Klopt. Volgens mij hadden de Turken 0% inbreng in Bosni destijds.
houd ANDERHALVE METER afstand
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:24:26 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722778
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:18 schreef marsan het volgende:

[..]

Was dat niet paars?
volgens mij paars idd, Nederland had 18 toestellen in de voorste linie die daadwerkelijk luchtdoelraketten moesten ontwijken om doelen te raken terwijl Turkije met net zoveel toestellen achterin nutteloze backfill acties uitvoerden boven de Adriatic voor het geval dat de Serven Italie aan wilden vallen ofzo :')

nou dat hebben ze weten te voorkomen hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722805
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:22 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Klopt. Volgens mij hadden de Turken 0% inbreng in Bosni destijds.
Dat zou kunnen. Turkije voor het jaar 2016 neem ik niet serieus. Direct nadat de Britse handlangers zijn gearresteerd in 2016 is Turkije pas begonnen met serieuze militaire offensieven. 1 maand na de arrestatie van al die Britse handlangers ging Turkije militair op avontuur in Syri. Daarna kwam er ook nog een militaire interventie in Somali en Qatar en daarna Libi en nu in Karabagh.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:27:12 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722818
en iedereen die het beter weet mag het zeggen hoor ik leer graag dingen bij maar de stelling dat er ontelbare Servische koppen tegen Turkse bommen aan zijn gelopen is echt klinkklare onzin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:28:02 #39
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195722830
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:19 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Armenen roepen telkens hetzelfde. Er gaat een Armeense genocide plaats vinden. Zie:

https://artsakh.news/en/news/190146

Dat genocide woordje wordt iedere keer herhaald.
Dat is een aloude tactiek. Het volk bang maken voor een 'gevaar' dan doen ze wat je wilt.
houd ANDERHALVE METER afstand
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:29:23 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722850
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:26 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Turkije voor het jaar 2016 neem ik niet serieus. Direct nadat de Britse handlangers zijn gearresteerd in 2016 is Turkije pas begonnen met serieuze militaire offensieven. 1 maand na de arrestatie van al die Britse handlangers ging Turkije militair op avontuur in Syri. Daarna kwam er ook nog een militaire interventie in Somali en Qatar en daarna Libi en nu in Karabagh.
jaja blablabla
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:30:38 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722866
en ik heb daadwerkelijk Iraanse 'vrijwilligers' gesproken he, die hebben geen geweer aangeraakt ... wisten ook niet waar ze heen gingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722872
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

jaja blablabla
Erdogan riep al sinds 2011 voor een militaire interventie in Syri. Alleen het leger luisterde niet. Dat noem je dus koloniale praktijken. Hoe kan het zo zijn dat een leger , die maar een orgaantje is van de staat , de staatshoofd niet luistert? Pas vanaf die grootschalige zuiveringen die plaats vonden vanaf 15 juli 2016 is er pas verandering gekomen. Je kan wel jajajaj zeggen maar dit is wel een feit.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:31:50 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722885
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:30 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Erdogan riep al sinds 2011 voor een militaire interventie in Syri. Alleen het leger luisterde niet. Dat noem je dus koloniale praktijken. Hoe kan het zo zijn dat een leger , die maar een orgaantje is van de staat , de staatshoofd niet luistert? Pas vanaf die grootschalige zuiveringen die plaats vonden vanaf 15 juli 2016 is er pas verandering gekomen. Je kan wel jajajaj zeggen maar dit is wel een feit.
ja grootschalige zuiveringen klinken als een heel goed idee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:32:28 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722901
enige wat je bevestigd is dat Turkije een enorme bananenrepubliek is

gelukkig gelooft niemand wat je zegt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722905
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja grootschalige zuiveringen klinken als een heel goed idee
In een land als Turkije is dat pure bevrijding. Mohammed Mursi in Egypte deed dat niet , dat heeft zijn kop gekost.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:33:16 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722919
goed verhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195722925
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:32 schreef sp3c het volgende:
enige wat je bevestigd is dat Turkije een enorme bananenrepubliek is

gelukkig gelooft niemand wat je zegt
Bananenrepubliek? Dat is nog zacht uitgedrukt. Turkije was voor 2016 een strontlandje die door het westen werd bestuurd.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:34:06 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195722931
nog steeds
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195723028
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:34 schreef sp3c het volgende:
nog steeds
Volgens mij begrijp je het niet wanneer ik het vertel.

Ataturk: We moeten een Turkse leger oprichten die door Britse militaire officieren bestuurd wordt.

Bron: Stanford Shaw , From Empire to Republic , The Turkish War of National Liberation , volume 1 , bladzijde 358-359.



Begrijp je het nu beter of ga je weer jaja zeggen?

[ Bericht 5% gewijzigd door warwarandwar op 18-10-2020 23:50:13 ]
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:42:23 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195723033
yup
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195723077
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:42 schreef sp3c het volgende:
yup
Wat doet die Britse militaire officier naast ataturk tijdens de Turkse ''independence war'' ?



[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 20-10-2020 09:14:09 ]
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 00:02:47 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195723238
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:46 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Wat doet die Britse militaire officier naast ataturk tijdens de Turkse ''independence war'' ?

[ afbeelding ]
waarschijnlijk leert hij hem hoe jet apparaat werkt

nienand ontkent dat de Britten in het MO een vinger in de pap hadde

daar hoef je niets bij te verzinnen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195723252
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarschijnlijk leert hij hem hoe jet apparaat werkt
Vraagje waarom heb je mijn reactie verwijderd? Het is maar een boek , waarom censureren? Ik heb dat boek in vele Turkse groeperingen op facebook allang al gedeeld. Is duizenden keren gedeeld ondertussen.
pi_195723272
quote:
83s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarschijnlijk leert hij hem hoe jet apparaat werkt

nienand ontkent dat de Britten in het MO een vinger in de pap hadde

daar hoef je niets bij te verzinnen ...
Wat heb ik dan erbij verzonnen volgens jou? Ben benieuwd.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 00:07:12 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195723277
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:03 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Vraagje waarom heb je mijn reactie verwijderd? Het is maar een boek , waarom censureren? Ik heb dat boek in vele Turkse groeperingen op facebook allang al gedeeld. Is duizenden keren gedeeld ondertussen.
offtopic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 00:08:06 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195723287
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:06 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Wat heb ik dan erbij verzonnen volgens jou? Ben benieuwd.
die ontelbare bommen op de serviers

never happened
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195730116
Ongelooflijk dat Duitsland Spanje Itali en Hongarije de wapenblokkade aanvraag tegen Turkije door Griekenland geblokkeerd heeft. Griekenland werd alleen gesteund door Frankrijk, Oostenrijk, Luxenburg en Sloveni.

https://www.euractiv.com/(...)ions-against-turkey/
pi_195730224
Armeense premier: Erdoğan wil een nieuwe genocide



Premier Nikol Pashinyan gaf een interview aan Corriere della Sera, een van de grootste kranten in Itali.

Pashinyan zei het volgende: “Erdoğan bewapent Azerbeidzjan omdat hij nog een genocide wil. Hij heeft Syrische jihadisten hierheen gestuurd om te vechten: we hebben bewijs.”

Pashinyan voegde eraan toe: “Turkije zet in de zuidelijke Kaukasus dezelfde strategie voort als in de Middellandse Zee tegen Griekenland en Cyprus of in Libi, Syri en Irak. Dit is een expansief beleid. Tijdens de onderhandelingen over het staakt-het-vuren zei de Turkse president Erdoğan dat hij niet wilde dat Azerbeidzjan de vijandelijkheden stopzette.

Dit conflict zou niet zijn begonnen zonder de directe tussenkomst van Turkije. Het was Turkije dat Azerbeidzjan ertoe bracht Artsakh aan te vallen. Turkse troepen wonen de aanslagen bij. Maar niet alleen dat. Azerbeidzjanen gebruiken jihadistische militanten die uit Syri zijn binnengebracht. Dit zijn terroristen die door de Turken zijn gestuurd.”

https://koerdischnieuws.n(...)een-nieuwe-genocide/
pi_195731515
Hij is wel heel enthousiast.
Azerbeidzjan had gisteren veel grondwinst geboekt. Armeense lijnen waren doorbroken. Misschien komt er nu eindelijk vrede.

twitter
pi_195734425
MFA's van AZ en ARM gaan op bezoek bij Pompeo.

twitter
pi_195734529
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:57 schreef sausjederbij het volgende:
Ongelooflijk dat Duitsland Spanje Itali en Hongarije de wapenblokkade aanvraag tegen Turkije door Griekenland geblokkeerd heeft. Griekenland werd alleen gesteund door Frankrijk, Oostenrijk, Luxenburg en Sloveni.

https://www.euractiv.com/(...)ions-against-turkey/
Spanje en Itali zijn traditioneel pro Turkije, Hongarije is matties met Erdogan Duitsland is pragmatisch zoals altijd. Niks verrassend dit. Net als Frankrijk en Oostenrijk dat zijn namelijk traditioneel anti Turkije landen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195736831
2 Armeense nationale helden gestorven in Artsakh. R.I.P. Vader en zoon. Zijn vader was een oorlogsveteraan en deed mee met de vorige oorlog in Artsakh tegen de turken.



Armenia ex-MP, son fallen in Artsakh are laid to rest in native Armenia village

https://news.am/eng/news/608758.html
pi_195737965
twitter
pi_195738183
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:23 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Dat is helaas het risico van het vak als je gewapend andermans landsgrenzen ingaat om iets te bezetten. Bedank Pashinyan maar.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een Nederlander zal zoiets walgelijks niet verzinnen. :r Je bent een Turk dus en sws partijdig, dat is wel duidelijk.

Gelukkig hebben Russen (Krim), Kroaten en de Servirs (Bosni, Kosovo) wb de Turken zoals jij, in de toekomst vrije doorgang om hun door anderen bezette gebieden in te nemen. :Y
pi_195738258
Wat Polderturk eerder zei klopte al niet. Er zijn Turkse Bayraktar drones neergehaald. Onmogelijk dat er geen is neergehaald. Nu met beelden.

twitter


twitter


twitter


twitter
pi_195738301
Na zoveel dagen "luchtoverwicht" van de Azeri's en Turken, is de NK luchtverdediging nog steeds actief. :')
Het grote spul is vast naar de bergen verplaatst.

Hierom worden AN-2 kamikaze en bombing drones neergehaald.

twitter
pi_195738367
AZ TV streamt NK aanval op militaire basis op eigen TV.

twitter
pi_195738396
Oh nee, beste leeger van de heele universum trekt zich terug!?
Onmogelijk :{

twitter
pi_195738430
Trophys zijn er ook van de andere kant.

twitter
pi_195738449
Chief of Staff of the Heavy Artillery Brigade Lieutenant Colonel van AZ army is omgebracht.
pi_195738458
Zou NK eindelijk aan electronic warfare toe zijn?

twitter
pi_195738496
Ze moeten wel zuinig aan doen met de voorraad. 329 raketten van 120km bereik, is niet zoveel in een moderne oorlog. Een bereik van 120km is ook niet zoveel.

twitter
pi_195738527
twitter
  maandag 19 oktober 2020 @ 22:34:58 #74
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195738572
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een Nederlander zal zoiets walgelijks niet verzinnen. :r Je bent een Turk dus en sws partijdig, dat is wel duidelijk.

Gelukkig hebben Russen (Krim), Kroaten en de Servirs (Bosni, Kosovo) wb de Turken zoals jij, in de toekomst vrije doorgang om hun door anderen bezette gebieden in te nemen. :Y
_O- _O- _O-

Ik vond het wel humor eigenlijk. :)

Azerbeidzjan was een mooi land om te vertoeven en heb daar sympathie voor. Turkije ben ik maar 1 keer geweest op strandvakantie maar dat was niks. :D
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195740739
Erdogan de jihadist brengt de islam terug naar Artsakh. Dat de EU/Rusland/Amerika dit toestaat ongelooflijk:


Ik zeg Erdogan omdat wij Armenen in werkelijkheid tegen hem strijden. Het is Erdogan die dit alles heeft uitgelokt.
pi_195743760
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:26 schreef Gruj0 het volgende:
Trophys zijn er ook van de andere kant.

[ twitter ]
twitter




pi_195743973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 00:54 schreef sausjederbij het volgende:
Erdogan de jihadist brengt de islam terug naar Artsakh. Dat de EU/Rusland/Amerika dit toestaat ongelooflijk:


Ik zeg Erdogan omdat wij Armenen in werkelijkheid tegen hem strijden. Het is Erdogan die dit alles heeft uitgelokt.
Dat is wel nice. Na 27 jaar komt de islamitische oproep tot het gebed weer terug naar de Fuzuli regio.

Erdogan ^O^ ^O^ ^O^
pi_195744041
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:17 schreef Gruj0 het volgende:
Wat Polderturk eerder zei klopte al niet. Er zijn Turkse Bayraktar drones neergehaald. Onmogelijk dat er geen is neergehaald. Nu met beelden.

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
armeniers zijn wel erg diep gezonken. Kunnen ze die drones niet neerschieten, dan kopen ze het enige onderdeel wat buitenlands is (Canadese camera) en doen ze alsof ze het hebben neergeschoten. _O-

En domme armeense diaspora slikt het als zoete koek _O-
pi_195744128
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:07 schreef xminator het volgende:
armeniers
Er zijn vast wel een aantal TB2 drones neergeschoten. Het zal wel minimum zijn omdat er zo goed als geen luchtverdedigingssystemen meer over zijn in Armeni. TB2 drones zijn de perfecte keus om die dingen te vernietigen.
pi_195744250
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:11 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Er zijn vast wel een aantal TB2 drones neergeschoten. Het zal wel minimum zijn omdat er zo goed als geen luchtverdedigingssystemen meer over zijn in Armeni. TB2 drones zijn de perfecte keus om die dingen te vernietigen.
Die dingen zijn niet onschendbaar, in Syrie waren er ook een aantal neergehaald.

Alleen lijkt erop dat het armenie nog niet is gelukt. Las gister dat er 2x een s300 is gesneuveld.
pi_195744351
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Die dingen zijn niet onschendbaar, in Syrie waren er ook een aantal neergehaald.

Alleen lijkt erop dat het armenie nog niet is gelukt. Las gister dat er 2x een s300 is gesneuveld.
Die S-300 blijkt nutteloos te zijn. Dat is voor Griekenland geen goed nieuws want de Grieken vertrouwen erop dat die Russische S-300 zijn werk doet. Straks worden de Grieken ook stuk voor stuk vernietigd door die drones als zij die dingen niet kunnen tegenhouden.
pi_195745224
Er wordt gemeld dat er een dorp bij Qubadli heroverd is. Als dit klopt dan is Azerbeidzjan de Armeense grens genaderd en is de Lachin corridor niet ver weg meer. De Lachin corridor verbindt Armeni met Karabakh.
pi_195745914
Turkse parlement spreker noemt Rusland Amerika en Frankrijk , of te wel de MINSK groep , hersendood:



https://de.reuters.com/ar(...)etoric-idUSKBN27510X
pi_195746087
Aliyev meldt de bevrijding van 6 dorpen en de stad Zengilan in Zengilan district.
pi_195746182
Alweer een dronevideo vrijgegeven met meer dan honderd doden. Vernietiging van veel wapens.


twitter
pi_195746335
Aliyev meldt de bevrijding van in totaal 23 dorpen en n stad in 4 regionen sinds 2 dagen.

[ Bericht 8% gewijzigd door polderturk op 20-10-2020 13:43:57 ]
pi_195746405
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:34 schreef EenAndereWeg het volgende:
Turkije ben ik maar 1 keer geweest op strandvakantie maar dat was niks.
Want?
pi_195746409
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 00:54 schreef sausjederbij het volgende:
Erdogan de jihadist brengt de islam terug naar Artsakh. Dat de EU/Rusland/Amerika dit toestaat ongelooflijk:


Ik zeg Erdogan omdat wij Armenen in werkelijkheid tegen hem strijden. Het is Erdogan die dit alles heeft uitgelokt.
Masallah, masallah.
pi_195747216
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Masallah, masallah.
De Duitser Lilo Linke maakt een reis door Turkije om de reforms die Mustafa Kemal uit had gevoerd met eigen ogen te zien waarna ze een boek had geschreven hierover met de titel: ''Allah detroned''.



Mustafa Kemal draait zich om in zijn graf vandaag.
pi_195747324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 13:23 schreef polderturk het volgende:
Alweer een dronevideo vrijgegeven met meer dan honderd doden. Vernietiging van veel wapens.

[ twitter ]
Een machtig christelijke land moet Armeni helpen met informatie hoe Armenen al die drones van erdogan moeten neerhalen want zo gaat het snel de verkeerde kant op.

[ Bericht 7% gewijzigd door sintnicolaascandy op 20-10-2020 14:57:00 ]
pi_195747632
Blijkbaar bestaat er nog geen anti-drone technologie tegen high-tech drones. Want die TB2's moorden erop los. Tot nu toe al duizenden Armeense soldaten gedood door onbemande TB2 drones. Rusland zoekt naar een oplossing tegen deze drones want Turkije vernietigd de gehele Russische wapenindustrie hiermee. Als het zo doorgaat mag Rusland binnenkort de stekker uit zijn wapenindustrie trekken:



В России научились вычислять беспилотники по звуку

МОСКВА, 20 окт - РИА Новости. "Ростех" представил модуль, обнаруживающий беспилотные летательные аппараты (БПЛА) по звуку, сообщает во вторник пресс-служба корпорации.

Модуль оснащен сверхчувствительными микрофонами, определяющими местонахождение беспилотника. Дальность обнаружения дронов зависит от внешнего шума и составляет от 150 до 500 метров.

Кроме того, "Атака-Шорох" "позволит выявлять ЧС, правонарушения, массовые скопления людей по характерным шумам" и может быть интегрирована в систему "Безопасный город" и индустриальные системы безопасности.

Аппарат может быть интегрирован в систему радиопротиводействия беспилотным летательным аппаратам: как только распознается шум дрона, включается передатчик и происходит подавление сигналов по управлению дронами.

По его словам, система обучаемая: в нее можно заложить данные о некоторых звуках, которые потом аппарат сможет выявлять. При этом систему можно научить также не реагировать и на определенные звуки.

Применяться аппарат может на объектах повышенной опасности, например на крупных предприятиях и "предприятиях специального назначения".
"Злоумышленник может попытаться что-то сбросить с помощью дрона, что вызовет угрозу", - объяснил Золотых.

https://ria.ru/20201020/bespilotniki-1580655578.html


Hier schrijft een een Russische media orgaan dat Rusland een techniek heeft gevonden om drones vanuit een speciaal geluidsapparaat te traceren. Alleen dat kan momenteel tot 150 500 meter hoogte. TB2 drones bereiken hoogtes van 10km. De nieuwe drones die momenteel geproduceerd worden in Turkije bereikt een hoogte van ongeveer 15km.

Ben benieuwd naar toekomstige technologie..Vanaf de grond naar de ruimte is ongeveer 100km. Ben benieuwd of ze drones gaan bouwen die bijvoorbeeld tussen de 50 en 100 km hoogte kunnen zweven..

[ Bericht 0% gewijzigd door sintnicolaascandy op 20-10-2020 15:09:55 ]
pi_195748586
Azerbeidzjan lijkt iets minder dan een derde heroverd te hebben van Karabakh en de 7 omringende gebieden. Ik schat 28%.


  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:26:45 #93
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195749012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:00 schreef polderturk het volgende:
Azerbeidzjan lijkt iets minder dan een derde heroverd te hebben van Karabakh en de 7 omringende gebieden. Ik schat 28%.


[ afbeelding ]
Goed bezig! Hopelijk is Azerbaijan snel weer compleet. Als ik hun was zou ik ook een bufferzone creren op Armeens grondgebied om ze een lesje te leren zodat Nakhchivan en Azerbaijan weer n zijn!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195749026
De Armenirs moeten dit bestellen bij de Russen. Hoewel het nog wel zijn nut moet bewijzen in een actieve oorlog. Artikel over het systeem https://www.army-technology.com/projects/gibka-s/
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:28:34 #95
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195749050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:40 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Een machtig christelijke land moet Armeni helpen met informatie hoe Armenen al die drones van erdogan moeten neerhalen want zo gaat het snel de verkeerde kant op.

Niemand geeft een fuck om die criminelen. En dit is geen oorlog tussen Islam en Christendom. Het is een oorlog tegen de Armeense bezetter en terrorist!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195749078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:00 schreef polderturk het volgende:
Azerbeidzjan lijkt iets minder dan een derde heroverd te hebben van Karabakh en de 7 omringende gebieden. Ik schat 28%.

[ afbeelding ]
Vraag me af of het impact zal hebben op de bevoorrading van de Armenirs vanuit Iran
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:29:55 #97
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195749083
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:27 schreef Slayage het volgende:
De Armenirs moeten dit bestellen bij de Russen. Hoewel het nog wel zijn nut moet bewijzen in een actieve oorlog. Artikel over het systeem https://www.army-technology.com/projects/gibka-s/
[ twitter ]
Hoe helpt dit tegen een droon die op talloze kilometers hoogte zweeft?
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:30:37 #98
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195749100
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Vraag me af of het impact zal hebben op de bevoorrading van de Armenirs vanuit Iran
Die bevoorrading zal nu een stuk minder zijn. Armeni staat op het punt te vallen!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195749123
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:29 schreef BartEhrman het volgende:

[..]

Hoe helpt dit tegen een droon die op talloze kilometers hoogte zweeft?
Niet, maar daar is dit systeem ooi niet voor, het I voor de kamikaze drones die dus "ultra low vliegen"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:34:03 #100
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195749183
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Niet, maar daar is dit systeem ooi niet voor, het I voor de kamikaze drones die dus "ultra low vliegen"
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Niet, maar daar is dit systeem ooi niet voor, het I voor de kamikaze drones die dus "ultra low vliegen"
Ah, ok. Dat zou inderdaad kunnen ja.
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195750383
Interssant artikel over de Azeri en Armeense diaspora in Moskou https://www.trouw.nl/buit(...)-het-leven~b4d891e6/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195751482
Voorspelling;

Nu er een TB2 is neergehaald gaat Armeni de TB2 naar verschillende plekken slepen en elke dag claimen een nieuwe TB2 neergehaald te hebben. Dit gebeurde ook in Libi.
pi_195751494
Weer een video met drone aanslagen.

twitter
pi_195751543
Hevige artillerie aanvallen rond Qubadlı. Ze gaan nu langs de Armeense grens omhoog, richting Lachin.

Als Lachin valt, dan stopt de aanvoer van voedsel, brandstof, wapens, soldaten etc naar Karabakh.

twitter
pi_195751618
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door polderturk op 20-10-2020 19:01:04 ]
pi_195751720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:35 schreef polderturk het volgende:
Hevige artillerie aanvallen rond Qubadlı. Ze gaan nu langs de Armeense grens omhoog, richting Lachin.

Als Lachin valt, dan stopt de aanvoer van voedsel, brandstof, wapens, soldaten etc naar Karabakh.

[ twitter ]
Als afstraffing tegen de Armenen hoort Azerbaijan zichzelf met Turkije te verbinden door dat kleine stukje Armeense grondgebied te bezetten. Eventueel met een militaire aanval vanuit Turkije als Rusland of Iran zich daarmee zouden bemoeien. Dus soort van sandwich maken van dat gebied. Nahcivan en Azerbaijan verbinden met elkaar moet de doelstelling zijn en niet alleen Karabagh.

Armenen hebben Azeri grondgebied voor 30 jaar bezet. Dan mogen de Azeri's ook voor 30 jaar Armeense grondgebied bezetten.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:49:54 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195751746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:31 schreef polderturk het volgende:
Weer een video met drone aanslagen.

[ twitter ]
Zijn het eigenlijk alleen aanslagen als Armeni het doet en succesvolle aanvallen als Azerbeidzjan het doet of hoe werkt die ongein?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195751775
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zijn het eigenlijk alleen aanslagen als Armeni het doet en succesvolle aanvallen als Azerbeidzjan het doet of hoe werkt die ongein?
Dat video toon Azerbaijan drones die Armenen doden. Hoe je het ook noemt , drones die doden. Drones nemen geen prisoners of war. Je gaat hoe dan ook dood en maakt geen kans op gevangenschap om ooit weer vrijgelaten te worden. Als je opgemerkt wordt is het einde verhaal.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:52:43 #109
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195751787
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zijn het eigenlijk alleen aanslagen als Armeni het doet en succesvolle aanvallen als Azerbeidzjan het doet of hoe werkt die ongein?
Het is hier net het senaat van de VS.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:52:59 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195751791
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Dat video toon Azerbaijan drones die Armenen doden. Hoe je het ook noemt , drones die doden.
Treurige beelden inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195751893
Vluchtelingen die oorspronkelijk afkomstig zijn uit Zengilan mogen vanaf nu terug keren naar hun oorspronkelijk geboorteplek.


Er zijn 1 miljoen vluchtelingen die vandaag de dag in Baku leven en nog steeds wachten op de bevrijding van hun geboortesteden en dorpen in Karabakh. Armeense onrechtplegers hebben dat gehele regio gezuiverd en omgedoopt in een christelijke gebied. Armeni betekend niets meer in deze regio. Hopelijk gaan ze nog hun eigen grondgebieden ook verliezen puur om hen af te straffen voor wat zij hadden geflikt.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:00:26 #112
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195751897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:31 schreef polderturk het volgende:
Weer een video met drone aanslagen.

[ twitter ]
Het zijn geen aanslagen maar 100% legitieme millitaire doelen!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:02:19 #113
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195751928
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:48 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Als afstraffing tegen de Armenen hoort Azerbaijan zichzelf met Turkije te verbinden door dat kleine stukje Armeense grondgebied te bezetten. Eventueel met een militaire aanval vanuit Turkije als Rusland of Iran zich daarmee zouden bemoeien. Dus soort van sandwich maken van dat gebied. Nahcivan en Azerbaijan verbinden met elkaar moet de doelstelling zijn en niet alleen Karabagh.

Armenen hebben Azeri grondgebied voor 30 jaar bezet. Dan mogen de Azeri's ook voor 30 jaar Armeense grondgebied bezetten.
Niks 30 jaar. Gewoon voorgoed inpikken net zoals de Isralirs de Golan Hoogte hebben ingepikt! Ze kunnen de Isralirs om advies vragen, die weten wel hoe je een gebied moet annexeren en hoe ermee weg te komen.
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:03:27 #114
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195751954
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:00 schreef sintnicolaascandy het volgende:
Vluchtelingen die oorspronkelijk afkomstig zijn uit Zengilan mogen vanaf nu terug keren naar hun oorspronkelijk geboorteplek.


Er zijn 1 miljoen vluchtelingen die vandaag de dag in Baku leven en nog steeds wachten op de bevrijding van hun geboortesteden en dorpen in Karabakh. Armeense onrechtplegers hebben dat gehele regio gezuiverd en omgedoopt in een christelijke gebied. Armeni betekend niets meer in deze regio. Hopelijk gaan ze nog hun eigen grondgebieden ook verliezen puur om hen af te straffen voor wat zij hadden geflikt.
Het zijn er minder als een miljoen want er zijn. Rond de 300.000 Azeris vermoord. Men lijkt die genocide door de vieze Armenen te zijn vergeten.
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:04:42 #115
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195751965
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zijn het eigenlijk alleen aanslagen als Armeni het doet en succesvolle aanvallen als Azerbeidzjan het doet of hoe werkt die ongein?
De Armenen zijn de agressors en bezetters. Dus Azerbajian is de bevrijder in deze oorlog!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195751982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:02 schreef BartEhrman het volgende:

[..]

Niks 30 jaar. Gewoon voorgoed inpikken net zoals de Isralirs de Golan Hoogte hebben ingepikt! Ze kunnen de Isralirs om advies vragen, die weten wel hoe je een gebied moet annexeren en hoe ermee weg te komen.
Dat weet ik. Waar de Turken militair binnentreden gaan ze ook nooit meer weg. Daadwerkelijke doelstelling is niet de bevrijding van Karabakh maar het verbinden van Azerbaijan met Turkije. Er moet een directe landverbinding komen. Alleen dan kunnen we spreken van het einde van imperialistische spelletjes in dat kleine gebied. Dat zou dan een eerste start zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:06:23 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195751984
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:04 schreef BartEhrman het volgende:

[..]

De Armenen zijn de agressors en bezetters. Dus Azerbajian is de bevrijder in deze oorlog!
En Azerbeidzjan is de agressor en bezetter, dus Armeni is de bevrijder in deze oorlog!

Ja, nee, een realistisch antwoord ga je van iemand die een duidelijke voorkeur heeft niet krijgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:07:23 #118
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195751996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:51 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Dat video toon Azerbaijan drones die Armenen doden. Hoe je het ook noemt , drones die doden. Drones nemen geen prisoners of war. Je gaat hoe dan ook dood en maakt geen kans op gevangenschap om ooit weer vrijgelaten te worden. Als je opgemerkt wordt is het einde verhaal.
Tegen een bezettingsmacht vind ik het prima! Iedere Armeen in NK en de bezette gebieden eromheen is per definitie een terrorist!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195751999
Er is nog een dronevideo gepubliceerd. Ga ik niet delen.
Vandaag is Azerbeidzjan van 18% herovering naar 28% gegaan.
pi_195752002
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Azerbeidzjan is de agressor en bezetter, dus Armeni is de bevrijder in deze oorlog!

Ja, nee, een realistisch antwoord ga je van iemand die een duidelijke voorkeur heeft niet krijgen.
Gewoon kijken naar de VN resoluties. Daarin wordt gemeld dat Armeni moet inpakken en wegwezen. Mja wie luistert nou naar internationale recht. Alleen zij die (militair) sterk zijn krijgen wat ze willen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:08:01 #121
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752008
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:06 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Dat weet ik. Waar de Turken militair binnentreden gaan ze ook nooit meer weg. Daadwerkelijke doelstelling is niet de bevrijding van Karabakh maar het verbinden van Azerbaijan met Turkije. Er moet een directe landverbinding komen. Alleen dan kunnen we spreken van het einde van imperialistische spelletjes in dat kleine gebied. Dat zou dan een eerste start zijn.
Ik zou het fantastisch vinden!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:08:37 #122
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752020
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:07 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Gewoon kijken naar de VN resoluties. Daarin wordt gemeld dat Armeni moet inpakken en wegwezen. Mja wie luistert nou naar internationale recht. Alleen zij die (militair) sterk zijn krijgen wat ze willen.
Wie niet horen wilt moet maar voelen. Ik heb 0 medelijden met de Armenen!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:09:23 #123
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:07 schreef polderturk het volgende:
Er is nog een dronevideo gepubliceerd. Ga ik niet delen.
Vandaag is Azerbeidzjan van 18% herovering naar 28% gegaan.
Het gaat nu allemaal wel heel snel. Het Armeense verzet lijkt gebroken!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:09:37 #124
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195752034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Azerbeidzjan is de agressor en bezetter, dus Armeni is de bevrijder in deze oorlog!

Ja, nee, een realistisch antwoord ga je van iemand die een duidelijke voorkeur heeft niet krijgen.
Het is echt om te janken. Talloze slaap en nieuwe account die overduidelijk gekleurd zijn die hier even een digitale proxy oorlog komen voeren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195752041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:09 schreef BartEhrman het volgende:

[..]

Het gaat nu allemaal wel heel snel. Het Armeense verzet lijkt gebroken!
Armeni is ook maar een strontlandje met 2 miljoen inwoners. Was te verwachten.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:10:51 #126
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752047
Netb
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Azerbeidzjan is de agressor en bezetter, dus Armeni is de bevrijder in deze oorlog!

Ja, nee, een realistisch antwoord ga je van iemand die een duidelijke voorkeur heeft niet krijgen.
Zoals Duitsland Nederland heeft bevrijd en het verzet terroristen waren volgens de Nazi's dan.
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195752048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is echt om te janken. Talloze slaap en nieuwe account die overduidelijk gekleurd zijn die hier even een digitale proxy oorlog komen voeren.
Hoezo noem je dit een proxy oorlog. Mogen mensen zich niet uiten? Moeten we allen ons mening in ons strot houden? Dat kan alleen op de werkvloer.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:12:15 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195752064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:11 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Hoezo noem je dit een proxy oorlog. Mogen mensen zich niet uiten? Moeten we allen ons mening in ons strot houden? Dat kan alleen op de werkvloer.
Ik heb het over hier, op het forum..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:13:29 #129
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:10 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Armeni is ook maar een strontlandje met 2 miljoen inwoners. Was te verwachten.
3 miljoen inwoners. Dat het een strontlandje is ben ik met je eens!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:13:53 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195752089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is echt om te janken. Talloze slaap en nieuwe account die overduidelijk gekleurd zijn die hier even een digitale proxy oorlog komen voeren.
Aan de kwaliteit van sommige posts te zien - dus nog buiten de toon - vermoed ik dat Erdogan zelf zo nu en dan op z'n toetsenbord zit te piemelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195752127
''War must continue until the full capitulation of Armenia!''

pi_195752133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Azerbeidzjan is de agressor en bezetter, dus Armeni is de bevrijder in deze oorlog!

Ja, nee, een realistisch antwoord ga je van iemand die een duidelijke voorkeur heeft niet krijgen.
Armeni heeft niet alleen Karabakh gepakt, ze hebben ook de omringende Azerbeidzjaanse gebieden gepakt en etnisch gezuiverd. In totaal zijn er 800.000 Azerbeidzjanen weggejaagd. Al deze gebieden zijn officieel Azerbeidzjaans grondgebied. In Karabakh en de omliggende 7 regio's leefden 950.000 mensen. 800.000 Azerbeidzjanen zijn weggejaagd en de 150.000 Armenirs waren overgebleven.

De volledige Azerbeidzjaanse bevolking van Zengilan was in 1993 verdreven door Armenirs

twitter


Vandaag is Zengilan heroverd. Deze mevrouw komt uit Zengilan. Ze huilde toen ze het nieuws voorlas.

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:18:43 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195752164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:16 schreef polderturk het volgende:

[..]

Armeni heeft niet alleen Karabakh gepakt, ze hebben ook de omringende Azerbeidzjaanse gebieden gepakt en etnisch gezuiverd. In totaal zijn er 800.000 Azerbeidzjanen weggejaagd. Al deze gebieden zijn officieel Azerbeidzjaans grondgebied. In Karabakh en de omliggende 7 regio's leefden 950.000 mensen. 800.000 Azerbeidzjanen zijn weggejaagd en de 150.000 Armenirs waren overgebleven.

De volledige Azerbeidzjaanse bevolking van Zengilan was in 1993 verdreven door Armenirs

[ twitter ]

Vandaag is Zengilan heroverd. Deze mevrouw komt uit Zengilan. Ze huilde toen ze het nieuws voorlas.

[ twitter ]
Een Azerbeidzjaanse nieuwslezeres die huilend het nieuws voor zit te lezen, het is lachwekkend dat mensen erin trappen. Maar ja, in Noord-Korea laat men natuurlijk al decennialang zien dat dat in dergelijke dictaturen, wat Azerbeidzjan uiteraard is (lijkt me dat we daar niet over twijfelen hier), gewoon werkt om de bevolking mee te krijgen. Guttegut, meid toch.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195752198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een Azerbeidzjaanse nieuwslezeres die huilend het nieuws voor zit te lezen, het is lachwekkend dat mensen erin trappen. Maar ja, in Noord-Korea laat men natuurlijk al decennialang zien dat dat in dergelijke dictaturen, wat Azerbeidzjan uiteraard is (lijkt me dat we daar niet over twijfelen hier), gewoon werkt om de bevolking mee te krijgen. Guttegut, meid toch.
Volk van Azerbaijan wilt oorlog tot de laatste centimeter grond is heroverd. Dat is allang al bekend. Met de steun van Erdogan gaat dat gebeuren ook nog is. Niemand in dat regio die iets durft te doen hiertegen. Ook Rusland en Iran willen hun vingers hier ook niet aan verbranden.
pi_195752199
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Aan de kwaliteit van sommige posts te zien - dus nog buiten de toon - vermoed ik dat Erdogan zelf zo nu en dan op z'n toetsenbord zit te piemelen.
sintnicolaascandy = warwarandwar = BartEhrman.
pi_195752219
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een Azerbeidzjaanse nieuwslezeres die huilend het nieuws voor zit te lezen, het is lachwekkend dat mensen erin trappen. Maar ja, in Noord-Korea laat men natuurlijk al decennialang zien dat dat in dergelijke dictaturen, wat Azerbeidzjan uiteraard is (lijkt me dat we daar niet over twijfelen hier), gewoon werkt om de bevolking mee te krijgen. Guttegut, meid toch.
Die vrouw is samen met haar familie weggejaagd uit Zengilan door Armenirs. Vandaag is de stad heroverd. Ik kan me voorstellen dat iemand daardoor gemotioneerd raakt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:22:26 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195752223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:20 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Volk van Azerbaijan wilt oorlog tot de laatste centimeter grond is heroverd.
Joh, dat krijg je met een volledig gendoctrineerd volk. Het Noord-Koreaanse volk zal ook heilig geloven dat zij recht hebben op alles want dat zegt ome Kim.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195752246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Joh, dat krijg je met een volledig gendoctrineerd volk. Het Noord-Koreaanse volk zal ook heilig geloven dat zij recht hebben op alles want dat zegt ome Kim.
Je kan iets willen , maar of je het ook daadwerkelijk krijgt is de vraag. Met een ome Erdogan achter je krijg je wat je wilt.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:25:48 #139
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:20 schreef polderturk het volgende:

[..]

sintnicolaascandy = warwarandwar = BartEhrman.
Niet! Ik ben een Kaascouse! Die andere twee zijn Turken, dat kan je zien aan de fouten in de taal m.b.t. dit en dat. Doen bijna alle Turken.
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195752361
Armeense burgers in Karabakh, die nu vluchteling zijn geworden:

''We hebben een fout gemaakt om op andermans grondgebied te settelen. We deden alsof er niets aan de hand was.''

twitter
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:35:36 #141
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195752470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:30 schreef sintnicolaascandy het volgende:
Armeense burgers in Karabakh, die nu vluchteling zijn geworden:

''We hebben een fout gemaakt om op andermans grondgebied te settelen. We deden alsof er niets aan de hand was.''

[ twitter ]
Nooit gedacht dat er Armenen zouden zijn die dat zouden toegeven!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195752962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:30 schreef polderturk het volgende:
Voorspelling;

Nu er een TB2 is neergehaald gaat Armeni de TB2 naar verschillende plekken slepen en elke dag claimen een nieuwe TB2 neergehaald te hebben. Dit gebeurde ook in Libi.
De raketten waarmee deze dingen worden neergehaald, laten gewoon geen spaan heel van ze, waardoor de Armenen vaak niks kunnen tonen. Niet zo raar ook, dit soort raketten zijn gemaakt om grote, zware, vliegende objecten neer te halen. Zo'n drone is dan peanuts wanneer er eenmaal een hit is.

Die dronetjes barsten gewoon in duizenden stukken uit. Een impressie van wat er met dit Derde Turkse Rijk zal gebeuren. Daar zorgt Erdo wel voor. Hoe zit het met de Lira?

Hier een van de zeldzaam intact gebleven gevalletjes.

twitter


twitter


quote:
The camera of the Turkish Bayraktar TB2 UAV which was hit by the air defense yesterday, is an L-3 WESCAM CMX-15D model. It was manufactured in June 2020 by the Canadian company WESCAM and installed on Bayraktar TB2 in September 2020.
The total work hours was 31.
They can read it.

twitter


Geproduceerd in juni, geplaatst in september en maar 31 uur gewerkt. Vandaar al die transportvluchten. De Bayraktars raken op. :')
pi_195752977
Een Iraanse TOR-M1 aan het werk:

twitter
pi_195753206
Als ik de Armeense televisie kanalen moet geloven zijn de Armenen aan het winnen. Ergens komt mij dit bekend voor....Rusland die aan de grenzen van Berlijn kwam en Hitlers media bleef tot de laatste seconde schreeuwen dat Duitsland aan de winnende hand was.

pi_195753308
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De raketten waarmee deze dingen worden neergehaald, laten gewoon geen spaan heel van ze, waardoor de Armenen vaak niks kunnen tonen. Niet zo raar ook, dit soort raketten zijn gemaakt om grote, zware, vliegende objecten neer te halen. Zo'n drone is dan peanuts wanneer er eenmaal een hit is.

Die dronetjes barsten gewoon in duizenden stukken uit. Een impressie van wat er met dit Derde Turkse Rijk zal gebeuren. Daar zorgt Erdo wel voor. Hoe zit het met de Lira?

Hier een van de zeldzaam intact gebleven gevalletjes.

[ twitter ]

[ twitter ]
[..]

They can read it.

[ twitter ]

Geproduceerd in juni, geplaatst in september en maar 31 uur gewerkt. Vandaar al die transportvluchten. De Bayraktars raken op. :')
Inderdaad in 1000 stukken. Is te zien aan de foto’s.
Hoe komen ze aan 31 uur draaiuren, stond dat er ook op?
Of heeft heel dat ding een raket aanval overleefd en werkt het nog gewoon?
pi_195753320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Inderdaad in 1000 stukken. Is te zien aan de foto’s.
Hoe komen ze aan 31 uur draaiuren, stond dat er ook op?
Of heeft heel dat ding een raket aanval overleefd en werkt het nog gewoon?
Antwoord staat in de post. Een van de zeldzaam intact gebleven gevalletjes.
pi_195753476
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Antwoord staat in de post. Een van de zeldzaam intact gebleven gevalletjes.
Ik zal er wel overheen lezen dan.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:30:29 #148
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195753664
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Inderdaad in 1000 stukken. Is te zien aan de foto’s.
Hoe komen ze aan 31 uur draaiuren, stond dat er ook op?
Of heeft heel dat ding een raket aanval overleefd en werkt het nog gewoon?
In 31 uur waarschijnlijk meerdere Armeense doelen uitgeschakeld, dus hij heeft zich al zwaar terugverdiend!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195753914
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De raketten waarmee deze dingen worden neergehaald, laten gewoon geen spaan heel van ze, waardoor de Armenen vaak niks kunnen tonen.
De Armenen kunnen vaak niks tonen omdat ze voornamelijk in hun dromen/fantasien die drones neerschieten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195754058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:08 schreef sintnicolaascandy het volgende:
Als ik de Armeense televisie kanalen moet geloven zijn de Armenen aan het winnen. Ergens komt mij dit bekend voor....Rusland die aan de grenzen van Berlijn kwam en Hitlers media bleef tot de laatste seconde schreeuwen dat Duitsland aan de winnende hand was.

[ afbeelding ]
In een oorlog sneuvelt de waarheid als eerst. VROEGAH kon je als overheid wegkomen mwt heel veel leugens,aar nu met.social media moet je wel heel erg je bestbdoen om propaganda te slikken voor zoete koek, hoewel propaganda wel lekkerder is dan the awful truth, wat er dan weer voor zorgt dat mensen propaganda graag tot zich nemen zelfs
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195754136
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 19:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De raketten waarmee deze dingen worden neergehaald, laten gewoon geen spaan heel van ze, waardoor de Armenen vaak niks kunnen tonen. Niet zo raar ook, dit soort raketten zijn gemaakt om grote, zware, vliegende objecten neer te halen. Zo'n drone is dan peanuts wanneer er eenmaal een hit is.

Die dronetjes barsten gewoon in duizenden stukken uit. Een impressie van wat er met dit Derde Turkse Rijk zal gebeuren. Daar zorgt Erdo wel voor. Hoe zit het met de Lira?

Hier een van de zeldzaam intact gebleven gevalletjes.

[ twitter ]

[ twitter ]
[..]

They can read it.

[ twitter ]

Geproduceerd in juni, geplaatst in september en maar 31 uur gewerkt. Vandaar al die transportvluchten. De Bayraktars raken op. :')
Zoals ik heb gezegd.
Ze gaan iedere keer dezelfde drone rondslepen en claimen dat ze weer een TB2 drone hebben neergehaald.

In Libi werd ook dezelfde drone rondgesleept en werden er nieuwe foto's genomen. Op een gegeven moment claimde LNA dat ze 60 TB2 drones hadden neergehaald terwijl Turkije maar 20 drones had geleverd aan Libi.


twitter
pi_195754292
De Russen zijn wat slimmer als de Armenen. Russen weten dat Armeni gaat capituleren in Karabakh. Rusland zal tevens zijn best doen om de land-verbintenis tussen Turkije en Azerbaijan dicht te houden. Ze hebben al checkpoints opgezet direct westen van Karabakh:





Dat kan uitmonden tot een Turks-Russisch head-on oorlog als Erdogan besluit om dat stukje Armeense grondgebied ook in te nemen.

Er wordt ook gesproken over Armeense propaganda en dat Armeense troepen zelf die Russische vlagen daar hebben opgehesen.

[ Bericht 7% gewijzigd door sintnicolaascandy op 20-10-2020 21:11:20 ]
pi_195754413
Armenen met Russische vlag direct aan de grens van Karabakh , hopende dat Azerbaijaanse troepen daarmee geen inval gaan uitvoeren in Armeni zelf:



Deze Armenen hoor je niet te vergeven maar wraak te nemen. Zelf vonden ze het wel leuk om landjepik te spelen in andermans grondgebied 30 jaar lang. Tijd om hen een lesje te leren en direct Armeense grondgebied innemen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:41:01 #154
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195755032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:07 schreef sintnicolaascandy het volgende:
Armenen met Russische vlag direct aan de grens van Karabakh , hopende dat Azerbaijaanse troepen daarmee geen inval gaan uitvoeren in Armeni zelf:

[ afbeelding ]

Deze Armenen hoor je niet te vergeven maar wraak te nemen. Zelf vonden ze het wel leuk om landjepik te spelen in andermans grondgebied 30 jaar lang. Tijd om hen een lesje te leren en direct Armeense grondgebied innemen.
Hopelijk gebeurd dat ook! Oog om oog tand om tand!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195755036
LET OP ALLEEN 18+

Hierbij een TB2 dronestrike op een Armeense truck vol met Armeense soldaten erin , ze zijn allen uiteraard mors dood en volledig verbrand. Telegram video:

https://t.me/ordu2/1026
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:58:09 #156
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195755314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:41 schreef sintnicolaascandy het volgende:
LET OP ALLEEN 18+

Hierbij een TB2 dronestrike op een Armeense truck vol met Armeense soldaten erin , ze zijn allen uiteraard mors dood en volledig verbrand. Telegram video:

https://t.me/ordu2/1026
Heftige shit. De Armeense premier is een crimineel. Hij stuurt zijn jonge mannen regelrecht de dood in!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:44:29 #158
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195756110
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:41 schreef sintnicolaascandy het volgende:
LET OP ALLEEN 18+

Hierbij een TB2 dronestrike op een Armeense truck vol met Armeense soldaten erin , ze zijn allen uiteraard mors dood en volledig verbrand. Telegram video:

https://t.me/ordu2/1026
En NOG steeds niet terug trekken, man man man. Wat een ongelofelijke mafkees die Pashinyan.

Als het waar is van die Russische vlaggen aan de grens zegt dat toch ook genoeg? Anders hadden die vlaggen wel op Azeri grondgebied gestaan dus waar wacht die joker nog op?? Totaal geen respect en medeleven naar zijn eigen soldaten, alleen zijn eigen ego telt.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195756606
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:44 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

En NOG steeds niet terug trekken, man man man. Wat een ongelofelijke mafkees die Pashinyan.

Als het waar is van die Russische vlaggen aan de grens zegt dat toch ook genoeg? Anders hadden die vlaggen wel op Azeri grondgebied gestaan dus waar wacht die joker nog op?? Totaal geen respect en medeleven naar zijn eigen soldaten, alleen zijn eigen ego telt.
Enige hoop die de Armenen hebben is proberen de Russen in deze oorlog te trekken doormiddel van ballistic-missile strikes tegen civiele populatie in Azerbaijan , wat uiteraard een oorlogsmisdaad is , hopende dat de Azerbaijan leiderschap terug slaat door Armeense steden te bombarderen met ballistic-missiles zodat de Armeense regering bij Putin kan uithuilen en vragen om militaire hulp.

Tot nu toe blijft de Azerbaijaanse regering rustig en blijven ze koelbloedig waarbij zij met high-tech drone technologie terug slaan en gehakt maken van Armeense soldaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door sintnicolaascandy op 20-10-2020 23:16:23 ]
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:23:27 #160
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195756855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:11 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Enige hoop die de Armenen hebben is proberen de Russen in deze oorlog te trekken doormiddel van ballistic-missile strikes tegen civiele populatie in Azerbaijan , wat uiteraard een oorlogsmisdaad is , hopende dat de Azerbaijan leiderschap terug slaat door Armeense steden te bombarderen met ballistic-missiles zodat de Armeense regering bij Putin kan uithuilen en vragen om militaire hulp.

Tot nu toe blijft de Azerbaijaanse regering rustig en blijven ze koelbloedig waarbij zij met high-tech drone technologie terug slaan en gehakt maken van Armeense soldaten.
Rusland zal daar niet in trappen en de hele wereld zal dan de Armenen zien voor wat ze zijn, een stelletje terroristen!
Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
pi_195756916
President van Azerbaijan Aliyev hint dat er een kans bestaat dat de oorlog door zal zetten nadat Karabakh bevrijd is:



Armenia must declare before it is too late that it is withdrawing from the occupied territories, President of the Republic of Azerbaijan Ilham Aliyev said addressing the nation, Trend reports.

'They see who is who now. They see that we were teaching them a lesson they will never forget. Now they are asking for help. They are calling for help now! So where is your 'victorious army'? Where is your 'invincible army'? Armenia's drunken prime minister was dancing on our sacred Jidir plain. He should have thought that this insult would affect the people of Azerbaijan?

He thought that no-one would touch them. He thought that all countries would continue to defend them, world Armenians, Armenian lobbies and some of their friendly countries. This is why they have gone astray, this is why they have grown impudent. We showed them their place, hit them on the head so hard that they are unlikely ever to recover. We have almost destroyed their army and equipment.

They are running away. And they will keep running. In short, our superiority on the battlefield is no longer a secret. We are on the right path. Ours is the cause of justice. We are fighting on our own land, giving martyrs and restoring our territorial integrity. These steps will be continue to be taken. Armenia must declare before it is too late that it is withdrawing from the occupied territories. After that the fighting may stop,' the head of state said.

https://menafn.com/110098(...)ies-President-Aliyev

Hij zegt niet van oorlog eindigt nadat Armeni zich terug trekt. Nee hij zegt dat de oorlog ''misschien'' eindigt. Dus misschien gaan Azerbaijan troepen Armeni direct aanvallen. Als die dat doet is die pas een held deze man. Azerbaijan connecten met Turkije zou een zeer slimme zet zijn.
pi_195757324
twitter
  woensdag 21 oktober 2020 @ 00:24:49 #163
492898 BartEhrman
Soldaat van de waarheid!
pi_195757574
Zangilan is gevallen! Bijna de gehele grens van NK met Iran is nu bevrijd!

Als je beste presidentskandidaat een clown is dan is er iets goed mis!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 07:06:07 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195759462
De geschiedenis 1914-1917 herhaalt zich.

Nu is het Erdogan via Azerbeidzjan.

De westerse wereld laat het maar gebeuren.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 16:38:01 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195768246
open
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195768789
Premier Nikol Pashinyan roept alle Armenen wereldwijd op om naar de frontlinies in Artsakh te gaan:



Armenia calls on volunteers to fight on the Karabakh front line and vows there can be NO diplomatic solution to the crisis

-Armenian Prime Minister Nikol Pashinyan has said there is no diplomatic solution
-It comes as Russia hosted foreign ministers of Armenia and Azerbaijan for talks
-Conflict in Nagorno-Karabakh region erupted in fierce clashes in September
-Yerevan says 772 Armenian soldiers and 36 civilians have been killed in flare-up
-Baku has reported 63 civilian casualties but has yet to disclose military losses

Armenia has called on volunteers to fight on the Karabakh front line as it vowed there was no diplomatic solution to the conflict.

'Everything that is diplomatically acceptable to the Armenian side... is not acceptable to Azerbaijan anymore,' Armenian Prime Minister Nikol Pashinyan said earlier today.

It comes after Russia hosted the foreign ministers of both Armenia and Azerbaijan for separate talks earlier this week as world powers seek to step up efforts to agree a lasting truce to halt fighting over the Nagorno-Karabakh region.

Russian Foreign Minister Sergei Lavrov met Azerbaijani Foreign Minister Jeyhun Bayramov and his Armenian counterpart Zohrab Mnatsakanyan for separate talks on Tuesday and Wednesday, Lavrov's ministry said in a statement.

But the two ministers from the Caucasus rivals had no face-to-face encounter in the Russian capital.

Russia, along with the United States and other world powers, are seeking to step up efforts to persuade both sides to stop fighting that has left hundreds of people dead after two purported ceasefire accords never showed the slightest sign of holding.

The ministers visited Moscow ahead of meetings with US Secretary of State Mike Pompeo on Friday.

A trilateral meeting in Washington has also been ruled out and they will meet Pompeo separately.

In Russia, the chief diplomats discussed 'urgent matters related to the implementation of agreements to halt fire and creating conditions for a lasting settlement' of the Karabakh conflict, the statement said.

Azerbaijan's foreign ministry said only that its top diplomat had travelled to Moscow 'for consultations'.

Armenian foreign ministry spokeswoman Anna Nagdalyan said Mnatsakanyan met Lavrov on Wednesday.

A truce was agreed in Moscow earlier this month after 11 hours of talks, but the accord had next to no impact on the ground.

A second ceasefire agreed Saturday also fell apart almost immediately.

Yerevan says 772 Armenian soldiers and 36 civilians have been killed in the flare-up of fighting.

Baku has reported 63 civilian casualties but has yet to disclose military losses.

Azerbaijan and the Armenian separatists who control its Karabakh region have been locked in a bitter impasse over the fate of the mountainous province since a war in the 1990s that left 30,000 people dead.

Their long-simmering conflict erupted again on September 27 in fierce clashes that raised the alarm over the failure of decades-long international mediation.

Along with France and Russia, the United States co-chairs the so-called Minsk Group of international mediators to the Karabakh peace talks since the 1994 ceasefire.

Baku says its forces have captured ground within Karabakh and that it also now controls other Azerbaijani territory that had been held by Armenian forces.

Azerbaijan's President Ilham Aliyev has said there can only be a ceasefire when Aremenia pulls out from Karabakh and all the surrounding regions of Azerbaijan held by Armenian forces.

However Armenia's Pashinyan has urged international recognition of Karabakh after claiming its inhabitants would not be safe under Azerbaijani rule.

https://www.dailymail.co.(...)solution-crisis.html
pi_195768842
twitter
pi_195768896
Azeri-Turkse buitenlandse zaken minister van Azerbaijan voelt zich momenteel sterk zo te zien met de steun van Erdogan:



Zonder politieke steun van Erdogan had Rusland en Iran broodje kabab gemaakt van Azerbaijan.

De Armeense minister van buitenlandse zaken ziet er minder sterk uit omdat de wereld ons in de steek heeft gelaten. Media in Europa was altijd pro Armeni maar nu puntje bij paaltje komt zie je niemand iets doen voor ons.

pi_195769155
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:08 schreef sausjederbij het volgende:

De Armeense minister van buitenlandse zaken ziet er minder sterk uit omdat de wereld ons in de steek heeft gelaten.
jij bent armeens?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195769275
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij bent armeens?
Jep. Wij Armenen hebben ons vertrouwen verloren. We staan er alleen voor.

Azerbaijaanse soldaten -veroveren- een gebied in Artaskh waar een oude moskee aanwezig is die we hadden omgevormd in een varkensstal:

twitter


Er is geen plaats voor moskeen in Artaskh.
pi_195769548
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:29 schreef sausjederbij het volgende:

Jep. Wij Armenen hebben ons vertrouwen verloren. We staan er alleen voor.

Azerbaijaanse soldaten -veroveren- een gebied in Artaskh waar een oude moskee aanwezig is die we hadden omgevormd in een varkensstal:

[ twitter ]

Er is geen plaats voor moskeen in Artaskh.
de hele politieke situatie van "artsakh" was natuurlijk altijd juridisch gezien illegaal of op zijn minst dubieus, sinds de afscheiding van azerbaycan, dus dat de armeniers er alleen voor staan is niet verwonderlijk.

je klinkt trots over het omtoveren van een moskee in een varkensstal?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195769598
quote:
ken je persoonlijk ook armeniers in de regio of diaspora armeniers die kant op zijn gaan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195769772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:57 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
waarschijnlijk weer zo'n konvooi dat dramatisch slecht gepland op pad is gegaan om zo prooi te worden voor surveilance drones om vervolgens vernietigd te worden door artillerie. daar in het veld wil je niet zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:27:22 #174
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195770205
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef sausjederbij het volgende:
Premier Nikol Pashinyan roept alle Armenen wereldwijd op om naar de frontlinies in Artsakh te gaan:

Gaat hij zelf ook vechten dan die grapjas? Nee laat anderen maar lekker dood gaan in een bezet buurland en zijn dochter kan ook lekker doorfeesten.

houd ANDERHALVE METER afstand
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 18:51:49 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195770546
nice
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195771789
Geen enkel land op de gehele planeet die zijn steun uitspreekt op deze manier voor de Armenen:

Turkey says it will send troops to help Azerbaijan if requested



ANKARA — Turkey will not hesitate to send soldiers and provide military support for Azerbaijan if such a request is made by Baku, Vice President Fuat Okaty said on Wednesday, adding there was no such request at the moment.

Earlier, Armenia’s prime minister said he saw no possibility of a diplomatic solution at this stage in the Nagorno-Karabakh conflict with Azerbaijan. Turkey has vowed full solidarity with Azerbaijan and has accused Yerevan of occupying Azeri lands.

Speaking in an interview with broadcaster CNN Turk, Oktay also criticized the OSCE’s Minsk group – formed to mediate the conflict and led by France, Russia and the United States – of trying to keep the issue unresolved and supporting Armenia, both politically and militarily.

https://nationalpost.com/(...)rbaijan-if-requested

Alexander de derde van Rusland zei ooit:

''Rusland heeft 2 bondgenoten, de strijdkrachten en de marine.''



Geldt ook voor de Armenen.
pi_195771790
Dit is een goede Twitteraar om te volgen.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195772303
Armenen krijgen de middelvinger van NAVO:



NATO is not a part of the conflict in Nagorno-Karabakh, the NATO secretary-general said on Wednesday.

“I reminded the [Armenian] president that NATO is not part of this conflict. Both Armenia and Azerbaijan have been valued NATO partners for more than 25 years,” said Jens Stoltenberg in a joint news conference with Armenia's President Armen Sarkissian.

“NATO is deeply concerned by ongoing violations of the cease-fire, which have caused tragic loss of life,” said Stoltenberg, adding that ending hostilities and sufferings is important for both the alliance and international security.

“It is vital that all sides now show restraint, observe the cease-fire, and de-escalate. Any targeting of civilians is unacceptable and must stop,” he said.

New clashes

Since fresh clashes erupted on Sept. 27, Armenia has continued its attacks on civilians and Azerbaijani forces, even violating humanitarian cease-fire agreements.

In two missile attacks on Ganja, a major Azerbaijani city far from the front line, Armenia killed some two dozen civilians, including children, and injured scores more.

Last Thursday, Armenia targeted civilians at a cemetery in the western city of Tartar, killing four and injuring four others.

Since Oct. 10, Armenia has violated two humanitarian cease-fires in Upper Karabakh, or Nagorno-Karabakh, an internationally recognized territory of Azerbaijan.

A new humanitarian cease-fire entered into force last Saturday.

Upper Karabakh conflict

Relations between the two former Soviet republics have been tense since 1991, when the Armenian military occupied Upper Karabakh.

Four UN Security Council resolutions and two from the UN General Assembly, as well as international organizations, demand the "immediate complete and unconditional withdrawal of the occupying forces" from occupied Azerbaijani territory.

In total, about 20% of Azerbaijan's territory -- including Nagorno-Karabakh and seven adjacent regions -- has been under illegal Armenian occupation for nearly three decades.

The Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE) Minsk Group -- co-chaired by France, Russia, and the US -- was formed in 1992 to find a peaceful solution to the conflict, but to no avail. A cease-fire, however, was agreed to in 1994.

World powers, including Russia, France, and the US, have called for a sustainable cease-fire. Turkey, meanwhile, has supported Baku's right to self-defense and demanded the withdrawal of Armenia's occupying forces.

https://www.aa.com.tr/en/(...)rno-karabakh/2014457
  woensdag 21 oktober 2020 @ 23:43:09 #179
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195777042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:18 schreef sausjederbij het volgende:
Armenen krijgen de middelvinger van NAVO:

[ afbeelding ]

NATO is not a part of the conflict in Nagorno-Karabakh, the NATO secretary-general said on Wednesday.

“I reminded the [Armenian] president that NATO is not part of this conflict. Both Armenia and Azerbaijan have been valued NATO partners for more than 25 years,” said Jens Stoltenberg in a joint news conference with Armenia's President Armen Sarkissian.

“NATO is deeply concerned by ongoing violations of the cease-fire, which have caused tragic loss of life,” said Stoltenberg, adding that ending hostilities and sufferings is important for both the alliance and international security.

“It is vital that all sides now show restraint, observe the cease-fire, and de-escalate. Any targeting of civilians is unacceptable and must stop,” he said.

New clashes

Since fresh clashes erupted on Sept. 27, Armenia has continued its attacks on civilians and Azerbaijani forces, even violating humanitarian cease-fire agreements.

In two missile attacks on Ganja, a major Azerbaijani city far from the front line, Armenia killed some two dozen civilians, including children, and injured scores more.

Last Thursday, Armenia targeted civilians at a cemetery in the western city of Tartar, killing four and injuring four others.

Since Oct. 10, Armenia has violated two humanitarian cease-fires in Upper Karabakh, or Nagorno-Karabakh, an internationally recognized territory of Azerbaijan.

A new humanitarian cease-fire entered into force last Saturday.

Upper Karabakh conflict

Relations between the two former Soviet republics have been tense since 1991, when the Armenian military occupied Upper Karabakh.

Four UN Security Council resolutions and two from the UN General Assembly, as well as international organizations, demand the "immediate complete and unconditional withdrawal of the occupying forces" from occupied Azerbaijani territory.

In total, about 20% of Azerbaijan's territory -- including Nagorno-Karabakh and seven adjacent regions -- has been under illegal Armenian occupation for nearly three decades.

The Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE) Minsk Group -- co-chaired by France, Russia, and the US -- was formed in 1992 to find a peaceful solution to the conflict, but to no avail. A cease-fire, however, was agreed to in 1994.

World powers, including Russia, France, and the US, have called for a sustainable cease-fire. Turkey, meanwhile, has supported Baku's right to self-defense and demanded the withdrawal of Armenia's occupying forces.

https://www.aa.com.tr/en/(...)rno-karabakh/2014457
Waarom zou de NAVO Armeni moeten steunen?
pi_195777269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:27 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Gaat hij zelf ook vechten dan die grapjas? Nee laat anderen maar lekker dood gaan in een bezet buurland en zijn dochter kan ook lekker doorfeesten.

[ afbeelding ]
mooie meisje
pi_195777778
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom zou de NAVO Armeni moeten steunen?
Omdat NAVO grotendeels een christelijke militaire organisatie is. Je begrijpt toch wel dat wij christelijke Armenen in ons eentje geen kans maken tegen die jihadistische turken? Als wij Armenen in ons eentje moeten gaan vechten maken we geen schijn van kans. Ik begrijp onze premier daarom niet echt. Hij zegt dat we tot het einde moeten doorvechten maar ziet hij dan niet in dat al onze jongeren gedood worden voor iets wat niet haalbaar is? De rest van de christenen kijken toch al de ander kant op..
pi_195778015
Complete Azerbeidzjaanse dorpen en steden weggevaagd dood Armenirs in de jaren '90.


twitter
pi_195778597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:01 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Omdat NAVO grotendeels een christelijke militaire organisatie is. Je begrijpt toch wel dat wij christelijke Armenen in ons eentje geen kans maken tegen die jihadistische turken? Als wij Armenen in ons eentje moeten gaan vechten maken we geen schijn van kans. Ik begrijp onze premier daarom niet echt. Hij zegt dat we tot het einde moeten doorvechten maar ziet hij dan niet in dat al onze jongeren gedood worden voor iets wat niet haalbaar is? De rest van de christenen kijken toch al de ander kant op..
Leuk dat je het geloof er bij wilt betrekken, maar het is geen oorlog christenen vs moslims.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 05:06:10 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195778602
NAVO is sowies niet religieus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 06:35:30 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195778757
Waarvoor is de NAVO dan opgericht als ze Armeni de middelvinger geven?

En waarom zou de rest van de wereld dit laten gebeuren? De Turken willen niet eens hun eigen geschiedenis erkennen en doen het gewoon opnieuw.
pi_195778862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 06:35 schreef Ixnay het volgende:
Waarvoor is de NAVO dan opgericht als ze Armeni de middelvinger geven?

En waarom zou de rest van de wereld dit laten gebeuren? De Turken willen niet eens hun eigen geschiedenis erkennen en doen het gewoon opnieuw.
Armeni zit in de CVVO/CSTO, niet in de NAVO. Volgens mij ben je in de war.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 07:52:28 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195779095
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 06:35 schreef Ixnay het volgende:
Waarvoor is de NAVO dan opgericht als ze Armeni de middelvinger geven?
de lidstaten beschermen
samen sterk
dat soort dingen

quote:
En waarom zou de rest van de wereld dit laten gebeuren? De Turken willen niet eens hun eigen geschiedenis erkennen en doen het gewoon opnieuw.
het is ons probleem niet

laat de Russen het maar oplossen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:05:31 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195779219
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:01 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Omdat NAVO grotendeels een christelijke militaire organisatie is. Je begrijpt toch wel dat wij christelijke Armenen in ons eentje geen kans maken tegen die jihadistische turken? Als wij Armenen in ons eentje moeten gaan vechten maken we geen schijn van kans. Ik begrijp onze premier daarom niet echt. Hij zegt dat we tot het einde moeten doorvechten maar ziet hij dan niet in dat al onze jongeren gedood worden voor iets wat niet haalbaar is? De rest van de christenen kijken toch al de ander kant op..
Op het moment dat de grens van Armeni (en dus niet Karabakh) wordt overgetrokken door Azerbeidzjan, zijn wat mij betreft Turkije en Azerbeidzjan legitieme targets geworden. Tot die tijd gaat het om een oorlog in een betwist gebied.
pi_195779245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Op het moment dat de grens van Armeni (en dus niet Karabakh) wordt overgetrokken door Azerbeidzjan, zijn wat mij betreft Turkije en Azerbeidzjan legitieme targets geworden. Tot die tijd gaat het om een oorlog in een betwist gebied.
Je zegt door Azerbeidzjan, maar daardoor is Turkije een legitieme target. Waarom? En legitieme target voor wie?
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 08:11:33 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195779275
Armenie lijkt me maar die kunnen Kim Holland nog niet eens raken lijkt het dus veel verschil zal het niet uitmaken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195779360
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:11 schreef sp3c het volgende:
Armenie lijkt me maar die kunnen Kim Holland nog niet eens raken lijkt het dus veel verschil zal het niet uitmaken
Ik denk niet dat hij Armenie bedoelt. Zodra Armenie Turkije gaat aanvallen, zonder dat Turkije de Armeense grens overgegaan is is het snel afgelopen voor Armenie. Turkije kan dan namelijk wel aanspraak maken op hulp van de NAVO.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:19:38 #192
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195779363
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je zegt door Azerbeidzjan, maar daardoor is Turkije een legitieme target. Waarom? En legitieme target voor wie?
Voor Kim Jong Un en de kleinzoon van Idi Amin.

Nee, voor wie zich geroepen voelt er wat aan te doen.
pi_195779475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Voor Kim Jong Un en de kleinzoon van Idi Amin.

Nee, voor wie zich geroepen voelt er wat aan te doen.
Had @sp3c toch gelijk. Armenie dus. Dat zou zelfmoord betekenen. Beetje dom.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:35:48 #194
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195779504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Had @:sp3c toch gelijk. Armenie dus. Dat zou zelfmoord betekenen. Beetje dom.
Nou, de vraag is of Rusland een invasie zal toestaan. Ik kan me voorstellen dat Iran wellicht ook een legertje de grens over zal sturen om een invasie te stoppen.

Echter zullen beide landen hun pijlen richten op Azerbeidzjan in dat geval en zal het voornamelijk preventief werk zijn.
pi_195779554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 06:35 schreef Ixnay het volgende:
Waarvoor is de NAVO dan opgericht als ze Armeni de middelvinger geven?

En waarom zou de rest van de wereld dit laten gebeuren? De Turken willen niet eens hun eigen geschiedenis erkennen en doen het gewoon opnieuw.
Dit is echt de omgekeerde wereld. Nagorno-Karabach is door geen enkel land ter wereld erkend als deel van Armeni of als onafhankelijk land - zelfs niet door Armeni.

Het is dus Azerbeidzjans grondgebied en Azerbeidzjan heeft alle recht om zijn grondgebied te verdedigen tegen oorlogszuchtige buurlanden. Als er nou n partij geholpen zou moeten worden is het Azerbeidzjan, niet Armeni.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 08:42:00 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 08:50:41 #196
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195779645
quote:
18s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dit is echt de omgekeerde wereld. Nagorno-Karabach is door geen enkel land ter wereld erkend als deel van Armeni of als onafhankelijk land - zelfs niet door Armeni.

Het is dus Azerbeidzjans grondgebied en Azerbeidzjan heeft alle recht om zijn grondgebied te verdedigen tegen oorlogszuchtige buurlanden. Als er nou n partij geholpen zou moeten worden is het Azerbeidzjan, niet Armeni.
Dat is ook weer overdreven, oorlog zou nooit ondersteund moeten worden en de status van Karabakh is imo twijfelachtig. De gebieden eromheen behoren zonder meer en zonder twijfel aan Azerbeidzjan toe echter. Het punt is dat Karabakh gewoon op ongelukkige wijze door de Sovjets, die hier een handje van hadden, aan Azerbeidzjan is toegewezen. Iedereen weet dat de gebieden echter Armeens zijn en historisch gezien altijd zijn geweest en dat maakt de kwestie ingewikkeld. Hetzelfde geldt voor de Krim.
pi_195780093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is ook weer overdreven, oorlog zou nooit ondersteund moeten worden en de status van Karabakh is imo twijfelachtig. De gebieden eromheen behoren zonder meer en zonder twijfel aan Azerbeidzjan toe echter. Het punt is dat Karabakh gewoon op ongelukkige wijze door de Sovjets, die hier een handje van hadden, aan Azerbeidzjan is toegewezen. Iedereen weet dat de gebieden echter Armeens zijn en historisch gezien altijd zijn geweest en dat maakt de kwestie ingewikkeld. Hetzelfde geldt voor de Krim.
Volgens deze bron hebben de Russen in de 19e eeuw de demografie van Karabakh gewijzigd. Hij haalt daarvoor Russische tellingen aan. Azerbeidzjanen zouden de meerderheid in het gebied gevormd hebben.

twitter



twitter
pi_195780249
Moeilijk om te lezen dit. Te walgelijk voor woorden. Eerder had ik een bericht van een Armeense fotojournalist geplaatst dienhad aangegeven dat Armenirs in de jaren '90 ieder Azerbeidzjaans dorp of stad dat ze veroverd hadden met de grond gelijk maakten.



pi_195780880
Uit angst voor drones heeft de president van de Armenirs in Karabakh mensen aangewezen die de lucht monitoren. Het is natuurlijk niet slim dat ze op deze manier bij elkaar drommen.

twitter
pi_195781220
Iraanse Azerbeidzjanen kijken vanuit Iran naar de oorlog.

twitter
pi_195781727
Azerbeidzjan zou weer grote hoeveelheden tanks buitgemaakt hebben.

Ik zeg 'zou', want misschien tonen ze tanks die ze eerder buitgemaakt hebben.

twitter
pi_195782664
twitter
pi_195782707
twitter


twitter


twitter


twitter
pi_195783129
De Lachin corridor is tot aan 10 km genaderd.
pi_195783366
Dit is een pro-Armeense journalist.

Omdat hij vertelt dat het niet goed gaat voor Armeni, wordt hij hard aangevallen door zijn Armeense volgers.

twitter



Wat voorbeelden:


twitter



twitter



Deze twitteraar denkt dat Armeni Jabrail in het Zuid-Oosten heeft teruggepakt.

:')

twitter
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:56:59 #206
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195783409
quote:
Waarom post je continu alleen filmpjes van de Azerbeidzjaanse kant? De indruk die je hiermee wekt is dat het een nzijdig conflict is en de Azerbeidzjanen niet dezelfde dingen hebben gedaan. Voor elke post die jij plaatst kan er een slachting in Azerbeidzjan tegenover worden gezet.

Daarnaast beweert de journalist in het door jou vaak aangehaalde filmpje helemaal niet dat dorpen bewust zijn vernietigd.
pi_195783444
twitter
pi_195783834
Nieuwe territoriale winst voor Azerbeidzjan.


  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:40:27 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195784181
quote:
I call bullshit. Armeni en NK samen hebben 550 T-72's volgens Wikipedia. Dit is 6 procent van het totale arsenaal in n dag. Laten we er even voor het gemak vanuit gaan dat de helft van alle tanks in NK is. Dat zijn er 275. Dan is 12 procent van het totale NK arsenaal in n dag vernietigd en met deze rate is het met 8,5 dag gedaan.

Het conflict duurt nu 3 weken en 4 dagen. Dit is 25 dagen. Dus zelfs als het 3 keer zo sloom zou gaan is NK nu door al haar tanks heen.

Armeni heeft 93 BMP1 en 2 modellen. NK heeft er in totaal 20. Het totaal is dus 113. 9 vernietigde BMP's in n dag is dus 8 procent van het totale arsenaal. Met deze rate zouden Armeni en NK in 12,5 dagen door hun totale BMP arsenaal zijn. Yeah...

Mocht het kloppen, dan heeft Armeni wel een serieus probleem. En moet Rusland aan oplossingen gaan denken om TB2 drones neer te kunnen gaan halen.
pi_195784525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

I call bullshit. Armeni en NK samen hebben 550 T-72's volgens Wikipedia. Dit is 6 procent van het totale arsenaal in n dag. Laten we er even voor het gemak vanuit gaan dat de helft van alle tanks in NK is. Dat zijn er 275. Dan is 12 procent van het totale NK arsenaal in n dag vernietigd en met deze rate is het met 8,5 dag gedaan.

Het conflict duurt nu 3 weken en 4 dagen. Dit is 25 dagen. Dus zelfs als het 3 keer zo sloom zou gaan is NK nu door al haar tanks heen.

Armeni heeft 93 BMP1 en 2 modellen. NK heeft er in totaal 20. Het totaal is dus 113. 9 vernietigde BMP's in n dag is dus 8 procent van het totale arsenaal. Met deze rate zouden Armeni en NK in 12,5 dagen door hun totale BMP arsenaal zijn. Yeah...

Mocht het kloppen, dan heeft Armeni wel een serieus probleem. En moet Rusland aan oplossingen gaan denken om TB2 drones neer te kunnen gaan halen.
Dat lijstje is van 2 dagen, niet 1 dag. En uiteraard zullen ze op de ene dag meer kapot schieten dan op een ander dag.

Of het lijstje verder klopt, geen idee.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:43:41 #211
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195785612
Rusland laat even zien wie de baas is :7

twitter
pi_195786146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

I call bullshit. Armeni en NK samen hebben 550 T-72's volgens Wikipedia. Dit is 6 procent van het totale arsenaal in n dag. Laten we er even voor het gemak vanuit gaan dat de helft van alle tanks in NK is. Dat zijn er 275. Dan is 12 procent van het totale NK arsenaal in n dag vernietigd en met deze rate is het met 8,5 dag gedaan.

Het conflict duurt nu 3 weken en 4 dagen. Dit is 25 dagen. Dus zelfs als het 3 keer zo sloom zou gaan is NK nu door al haar tanks heen.

Armeni heeft 93 BMP1 en 2 modellen. NK heeft er in totaal 20. Het totaal is dus 113. 9 vernietigde BMP's in n dag is dus 8 procent van het totale arsenaal. Met deze rate zouden Armeni en NK in 12,5 dagen door hun totale BMP arsenaal zijn. Yeah...

Mocht het kloppen, dan heeft Armeni wel een serieus probleem. En moet Rusland aan oplossingen gaan denken om TB2 drones neer te kunnen gaan halen.
33 tanks in 2 dagen. Dus 3% per dag. Dan zijn ze in 33 dagen door hun tanks heen. Stijn Mitzer houdt de cijfers bij. Hij is een Nederlander die bijdraagt aan Bellincat. En de ene dag gaan er meer kapot dan de andere dag.


https://www.nknews.org/content_author/stijn-mitzer/


Hier heb je de volledige lijst waar video of foto bewijzen voor zijn. Armeni zou 141 tanks verloren hebben. Dat is een derde van hun totale arsenaal.

https://www.oryxspioenkop(...)no-karabakh.html?m=1

Stel je trekt dit door naar het aantal militairen. Armeni heeft 50.000 militairen. Dan zou Armeni 17.000 militairen verloren hebben (dood of gewond). Stel er zijn 50.000 vrijwillers en ze zijn een derde verloren, dan gaat het om in totaal 33.000 Armeense verliezen. Dit zal natuurlijk niet kloppen. Laten we naar de aantallen kijken die Armeni opgeeft: 700. Dit zou 1,4% van het totale leger zijn. Als we de vrijwilligers erbij optellen (waarbij we uitgaan van 50.000 vrijwilligers) dan gaat het om 0,7%.

Azerbeidzjan zou volgens Armeni 6000 soldaten verloren hebben. Dan gaat de oorlog dus fantastisch voor Armeni. Armeni is dan aan het winnen.
pi_195786211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:43 schreef Richestorags het volgende:
Rusland laat even zien wie de baas is :7

[ twitter ]
Iran zou lucht en land afgesloten hebben voor Armeni. Ik weet niet wat daarvan klopt.
pi_195786266
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

I call bullshit. Armeni en NK samen hebben 550 T-72's volgens Wikipedia. Dit is 6 procent van het totale arsenaal in n dag. Laten we er even voor het gemak vanuit gaan dat de helft van alle tanks in NK is. Dat zijn er 275. Dan is 12 procent van het totale NK arsenaal in n dag vernietigd en met deze rate is het met 8,5 dag gedaan.

Het conflict duurt nu 3 weken en 4 dagen. Dit is 25 dagen. Dus zelfs als het 3 keer zo sloom zou gaan is NK nu door al haar tanks heen.

Armeni heeft 93 BMP1 en 2 modellen. NK heeft er in totaal 20. Het totaal is dus 113. 9 vernietigde BMP's in n dag is dus 8 procent van het totale arsenaal. Met deze rate zouden Armeni en NK in 12,5 dagen door hun totale BMP arsenaal zijn. Yeah...

Mocht het kloppen, dan heeft Armeni wel een serieus probleem. En moet Rusland aan oplossingen gaan denken om TB2 drones neer te kunnen gaan halen.
tanks , bmp's en de rest van al die zooi is niets waard. Zolang die drones boven ons hoofd zweven is het allemaal sitting-ducks ready to get destroyed. Tanks en andere gepantserde wagens heb je tegenwoordig niks meer aan bij een conventionele land tegen land oorlog waarbij gebruik gemaakt wordt van hightechnology drones.

TB2 drones is inderdaad het grootste probleem die we hebben. Russische wapens konden daar ook bijna tot niets tegen inbrengen in Libi en Syri. En nu weer in Armeni. En ik denk persoonlijk wel dat het klopt want bijna 50% van al onze grondgebied die we hadden afgepakt van Azerbaijan in de jaren 90', is momenteel weer opnieuw onder de controle van turken.

Vergeet trouwens niet dat er een aanvoerlijn is voor Armeni vanuit Iran. Iran en Rusland sturen gepantserde militaire voertuigen aan ons.

[ Bericht 2% gewijzigd door sausjederbij op 22-10-2020 15:08:53 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:06:16 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195787987
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

tanks , bmp's en de rest van al die zooi is niets waard. Zolang die drones boven ons hoofd zweven is het allemaal sitting-ducks ready to get destroyed. Tanks en andere gepantserde wagens heb je tegenwoordig niks meer aan bij een conventionele land tegen land oorlog waarbij gebruik gemaakt wordt van hightechnology drones.

TB2 drones is inderdaad het grootste probleem die we hebben. Russische wapens konden daar ook bijna tot niets tegen inbrengen in Libi en Syri. En nu weer in Armeni. En ik denk persoonlijk wel dat het klopt want bijna 50% van al onze grondgebied die we hadden afgepakt van Azerbaijan in de jaren 90', is momenteel weer opnieuw onder de controle van turken.

Vergeet trouwens niet dat er een aanvoerlijn is voor Armeni vanuit Iran. Iran en Rusland sturen gepantserde militaire voertuigen aan ons.
Interessant artikel. En het klopt helemaal.
https://foreignpolicy.com(...)-azerbaijan-armenia/

Deze ook:

https://rusi.org/publicat(...)sensors-not-shooters

[ Bericht 4% gewijzigd door Richestorags op 22-10-2020 16:11:52 ]
pi_195789210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom post je continu alleen filmpjes van de Azerbeidzjaanse kant? De indruk die je hiermee wekt is dat het een nzijdig conflict is en de Azerbeidzjanen niet dezelfde dingen hebben gedaan. Voor elke post die jij plaatst kan er een slachting in Azerbeidzjan tegenover worden gezet.

Daarnaast beweert de journalist in het door jou vaak aangehaalde filmpje helemaal niet dat dorpen bewust zijn vernietigd.
Dit hele draadje is pro Azerbeidzjan en daarom niet interessant. Armeense berichtgeving is ook niet echt state of the art en veel filmpjes produceren de Armeense journalisten niet meer. Ben dus maar gestopt het conflict te volgen. Azerbeidzjan zal wel winnen en dan krijgen we een guerilla-oorlog tot in lengte van jaren.
pi_195789250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:03 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

tanks , bmp's en de rest van al die zooi is niets waard. Zolang die drones boven ons hoofd zweven is het allemaal sitting-ducks ready to get destroyed. Tanks en andere gepantserde wagens heb je tegenwoordig niks meer aan bij een conventionele land tegen land oorlog waarbij gebruik gemaakt wordt van hightechnology drones.

Dat is onjuist. Om land te veroveren en te bezetten heb je nog steeds tanks nodig. Dit las ik hier pas in een artikel van een of andere militaire strateeg..ben zijn naam kwijt.
pi_195789577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is onjuist. Om land te veroveren en te bezetten heb je nog steeds tanks nodig. Dit las ik hier pas in een artikel van een of andere militaire strateeg..ben zijn naam kwijt.
Drones zoals die TB2's die behoorlijk onschendbaar zijn voor luchtverdediging raketten is voldoende. Je hebt geen tanks en andere zooi meer nodig. Als je maar zulke drones hebt is het voldoende. Zet gewoon drones boven het gebied dat je hebt veroverd. Ook soldaten zijn hierdoor overbodig geworden , zolang je maar genoeg drones op voorraad hebt en het liefst zelf produceert met een hightechnology drone industrie.
pi_195789657
Heel misleidend. Ze hebben een afbeelding geplaatst van Karabakh en de 7 omringende regio's. Ze doen alsof de Armenirs in het hele gebied een meerderheid vormden. In werkelijk vormden de Armenirs alleen in Karabakh een meerderheid. In het hele gebied vormden de Azerbeidzjanen een overgrote meerderheid. 1 miljoen inwoners waarvan 850.000 Azerbeidzjanen en 150.000 Armenirs. Dus 85% was Azerbeidzjaans.

  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 17:31:28 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195789753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:20 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Drones zoals die TB2's die behoorlijk onschendbaar zijn voor luchtverdediging raketten is voldoende. Je hebt geen tanks en andere zooi meer nodig. Als je maar zulke drones hebt is het voldoende. Zet gewoon drones boven het gebied dat je hebt veroverd. Ook soldaten zijn hierdoor overbodig geworden , zolang je maar genoeg drones op voorraad hebt en het liefst zelf produceert met een hightechnology drone industrie.
je kunt ze toch gewoon neerschieten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195789764
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

je kunt ze toch gewoon neerschieten?
Dat is het probleem nou juist. Bijna onmogelijk. Als ik moet kiezen tussen een vijandig TB2 drone en/of een soldaat dan kies ik voor die soldaat. Die maai ik zo neer.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 17:39:55 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195789899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:32 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Dat is het probleem nou juist. Bijna onmogelijk. Als ik moet kiezen tussen een vijandig TB2 drone en/of een soldaat dan kies ik voor die soldaat. Die maai ik zo neer.
wat een onzin, hij vliegt relatief laag en heel erg langzaam, als je het gebied verzadigd met MANPADS dan kom je al een heel eind gok ik zomaar

probleem is dat Azerbeijan zich heeft voorbereid en bewapend voor een oorlog met Armenie terwijl Armenie zich vooral achter de Russen heeft verscholen en de Russen zijn ff te druk met andere dingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195789964
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat een onzin, hij vliegt relatief laag en heel erg langzaam, als je het gebied verzadigd met MANPADS dan kom je al een heel eind gok ik zomaar

probleem is dat Azerbeijan zich heeft voorbereid en bewapend voor een oorlog met Armenie terwijl Armenie zich vooral achter de Russen heeft verscholen en de Russen zijn ff te druk met andere dingen
Jij spreekt over MANPADS terwijl ik over S-300 spreek. Meerdere van deze hoog technologie lanceersystemen zijn vernietigd door die drones. Daarom geloof ik dit wat jij beweert niet. Als S-300 lanceersystemen die drones niet kan tegenhouden dan weet ik het ook niet meer. Rusland is momenteel ook aan het onderzoeken hoe ze die drones moeten neerhalen. Blijkbaar is er nog geen wapen die dat wel (met gemak) kan.
pi_195790010
Dat azerbaijan al die gebieden nu al zo snel heeft veroverd is gewoon door die drones die we maar niet kunnen neerhalen.

  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 17:47:49 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195790050
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:43 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Jij spreekt over MANPADS terwijl ik over S-300 spreek. Meerdere van deze hoog technologie lanceersystemen zijn vernietigd door die drones. Daarom geloof ik dit wat jij beweert niet. Als S-300 lanceersystemen die drones niet kan tegenhouden dan weet ik het ook niet meer. Rusland is momenteel ook aan het onderzoeken hoe ze die drones moeten neerhalen. Blijkbaar is er nog geen wapen die dat wel (met gemak) kan.
s300 is bedoeld om supersonische raketten en vliegtuigen uit de lucht te plukken

dat is alsof je met een bijl op een vlieg in probeert te hakken terwijl je eigenlijk een vliegenmepper nodig hebt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195790091
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

s300 is bedoeld om supersonische raketten en vliegtuigen uit de lucht te plukken

dat is alsof je met een bijl op een vlieg in probeert te hakken terwijl je eigenlijk een vliegenmepper nodig hebt
Wij hebben die vliegenmepper nu nodig. Waar kunnen we die halen? Als jij dat weet stuur ik jou bericht persoonlijk naar de president van Armeni via twitter. Die manpads en alles hebben we al , werkt niet.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 17:50:52 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195790108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:49 schreef sausjederbij het volgende:

[..]

Wij hebben die vliegenmepper nu nodig. Waar kunnen we die halen? Als jij dat weet stuur ik jou bericht persoonlijk naar de president van Armeni via twitter. Die manpads en alles hebben we al , werkt niet.
schien weten "jullie" niet hoe ze werken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:51:52 #228
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195790127
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

schien weten "jullie" niet hoe ze werken
Ik wou net zeggen, de Russische helicopters vielen bij bosjes in Afghanistan. En een helicopter is wendbaarder dan zo'n drone.
pi_195791590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:32 schreef sausjederbij het volgende:

Dat is het probleem nou juist. Bijna onmogelijk.
Juist enorm makkelijk. Maar je moet daar we de juiste systemen voor gebruiken, ergo, (V)SHORAD sytemen. Als Armenie een stuk of 100 PRTL's met Stingerteams had gehad was er geen drone meer over geweest...

S-300 Achtige systemen zijn voor hele andere doeleinden bestemd.
pi_195792217


Turkije stuurde zijn troepen naar Azerbeidzjan, naar de zone van het Karabach-conflict, zei de Armeense premier Nikol Pashinyan.

"Zij (Turkije) hebben hun troepen al gestuurd. Dit is een kwestie van officile of niet-officile formuleringen. En de verklaring van Fuat Oktay (Turkse vice-president over het sturen van Turkse troepen naar Nagorno-Karabach, als een dergelijk verzoek uit Azerbeidzjan uit Turkije komt) is het antwoord van Turkije op de discussie over de aanwezigheid van Russische vredeshandhavers in deze regio '', zei Pashinyan in een interview met Interfax.

Hij verklaarde ook dat Armeni niet het enige land wil zijn dat de onafhankelijkheid van Nagorno-Karabach erkent. "Ons doel is dat de internationale gemeenschap de onafhankelijkheid van Nagorno-Karabach erkent", zei Pashinyan.

https://t.me/bbbreaking/68153
pi_195792253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Juist enorm makkelijk. Maar je moet daar we de juiste systemen voor gebruiken, ergo, (V)SHORAD sytemen. Als Armenie een stuk of 100 PRTL's met Stingerteams had gehad was er geen drone meer over geweest...

S-300 Achtige systemen zijn voor hele andere doeleinden bestemd.
Hoe komt het dan dat Rusland die drones niet kon tegenhouden in Libi en Syri? En nu in Armeni aangezien de Armeense wapens 99% van Rusland afkomstig is.
pi_195792504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:45 schreef sausjederbij het volgende:

Hoe komt het dan dat Rusland die drones niet kon tegenhouden in Libi en Syri? En nu in Armeni aangezien de Armeense wapens 99% van Rusland afkomstig is.
Er zijn er genoeg tegengehouden.
pi_195796105
Armenir trekt pistool tegen Azerbeidzjanen tijdens een protest.


twitter


pi_195796155
Nu ook gevechten in bosrijke gebied dus.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195803310
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Juist enorm makkelijk. Maar je moet daar we de juiste systemen voor gebruiken, ergo, (V)SHORAD sytemen. Als Armenie een stuk of 100 PRTL's met Stingerteams had gehad was er geen drone meer over geweest...

S-300 Achtige systemen zijn voor hele andere doeleinden bestemd.
Bullshit, de Armeense luchtverdediging bestaat niet alleen uit S300's. De 2K12 Kub en de 9K33 Osa konden evenmin drone-aanvallen voorkomen.

De S300 beschouwt een object dat langzamer dan 180 km/u vliegt als een interne fout en negeert deze. De Turkse Bayraktar drones kunnen echter langzamer vliegen dan 130 km/u, waardoor ze vrij spel hebben. Het inzetten van electronische warfare om de S300-radars te misleiden is niet eens nodig.

De 9K33 OSA is in staat om objecten die langzamer dan 360km/u vliegen te detecteren op een maximale hoogte van 5 km. Bayraktars kunnen echter van meer dan 5.5 km hoogte bommen lossen. Bron
pi_195805556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is gewoon een Turk die doet alsof hij Armeens is. (Degene waar je op reageert)

Heeft serieus niemand dat door hier?
Ja had al zo'n vermoeden. Het Turkse AA als bron is opvallend, maar dat hij vervolgens geen antwoorden geeft op specifieke vragen van mij maakt het duidelijk, daarnaast het "opeens" verschijnen in een topic zorgt ervoor dat er een grote kans is dat het een clone is van een andere user.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195805620
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wow. Een Turk herken je aan zijn/haar spelfouten.
Je herkent de Turken uiteraard het makkelijkst aan hun snor, hun Turkenbak en hun accent, maar helaas zie je die dingen niet online, dus dan focus je op spellingsfouten om zo de Turken te spotten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195805844
Er wordt gevochten bij Lachin.

Russische journaliste geeft aan dat ze in Lachin is, en vervolgens hoor je explosies op de achtergrond.

twitter
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:07:29 #241
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:07:32 #242
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195808403
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je herkent de Turken uiteraard het makkelijkst aan hun snor, hun Turkenbak en hun accent, maar helaas zie je die dingen niet online, dus dan focus je op spellingsfouten om zo de Turken te spotten.
Er was een tijdje een hele vervelende terugkerende kloon die ik telkens wist te herkennen aan hele specifieke de/het fouten. :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:19:45 #243
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195808615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er was een tijdje een hele vervelende terugkerende kloon die ik telkens wist te herkennen aan hele specifieke de/het fouten. :D
Maar als ik het zeg wordt het niet geloofd...
pi_195808678
Sausjederbij is geen Armenir. Hij is een kloon van de trol warwarandwar / BartEhrman etc. Ik had het gelijk door.
pi_195808711
Vandaag heeft Aliyev de herovering van 13 dorpen gemeld. Er zijn vandaag ook twee drone video's geplaatst. Die ga ik hier niet delen.
pi_195808934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Er was een tijdje een hele vervelende terugkerende kloon die ik telkens wist te herkennen aan hele specifieke de/het fouten. :D
Wie was dat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195808994
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja had al zo'n vermoeden. Het Turkse AA als bron is opvallend, maar dat hij vervolgens geen antwoorden geeft op specifieke vragen van mij maakt het duidelijk, daarnaast het "opeens" verschijnen in een topic zorgt ervoor dat er een grote kans is dat het een clone is van een andere user.
Precies. Dat was mijn gedachte ook.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_195809057
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wie was dat?
Is wss die ene die elke keer opduikt in dit soort topics. Zie je steeds ff opduiken. Maakt ook steeds dezelfde fouten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:58:51 #249
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195809271
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wie was dat?
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik meer dan 20 accounts heb geklikod van die knakker. Vaak met een "Nederlandse" naam.. Die vervolgens vol apeshit gaat als het over Turkije gaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195809536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Niet zo gek toch, onder die Neo-Ottomaanse fascist?
Het heeft weinig vandoen wie de aggessor is, maar alles met de kijk van Armenirs zelf, die alles door de genocide prisma bekijken. Net zoals de Isralisch alles via de holocaust prisma bekijken. Ondanks dat de realiteit van de joden anno nu totaal niet te vergelijken is met de joden in dr jaren 30/40. Of dat veel zwarte Nederlanders door een slavernijverleden prisma kijken, of veel Turken door een eerstewerled oorlog prisma bekijken.

Zo was er gisteren de begrafenis van een Armeense oud volksvertegenwoordiger van de akp bij dr uitvaart was ook die "neo Ottomaanse fascist" aanwezig in de Armeense kerk om zijn respect te tonen.

Het is frappant dat we onze identiteit vaak vorm geven middels de meest vreselijke episodes uit de geschiedenis. Zo sprak ik een keer een Turks Koerdische dame die zei, dat toen Saddam al die Koerden had uitgemoord met die gasaanval, dat haar vader toen ze nog een kind was een hele grote krantenknipsel met foto over de massamoord op de muur van haar kamer had opgehangen met de boodschap, "dit is heel belangrijk dit moet je nooit vergeten". Nu is historisch besef natuurlijk belangrijk maar dit vind ik niet echt pedagogisch verantwoord. Het is een bepaalde vorm van "Gedenk wat amalek u gedaan heeft" uit de bijbel, I guess.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195809557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Is wss die ene die elke keer opduikt in dit soort topics. Zie je steeds ff opduiken. Maakt ook steeds dezelfde fouten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik meer dan 20 accounts heb geklikod van die knakker. Vaak met een "Nederlandse" naam.. Die vervolgens vol apeshit gaat als het over Turkije gaat.
:D !
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195812390


President Donald Trump said Friday, October 23 that the U.S. will help the Armenians, noting that "really good progress" has been made in efforts aimed ending the war in Nagorno-Karabakh.

"We are working with Armenia, we have a very good relationship with Armenia. They are very good people, they are so dedicated, they are incredible people. We'll see what happens," Trump told a White House briefing on Friday.

"I think really good progress is being made with respect to that. We have a lot of people living in the country originally from Armenia, and they are great people. And we're gonna help them."

Azerbaijan, with help from Turkey and Syrian and Libyan mercenaries deployed by Ankara, started a war against Karabakh (Artsakh) in the morning of September 27. The Armenian side has reported deaths and injuries both among the civilian population and the military. Foreign and local journalists too have been injured in Azeri shelling of towns and villages.

https://panarmenian.net/eng/news/286970
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:19:11 #254
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195813588
Orange man achter de Armenen? Eerst zien, dan geloven. Zou wel cool zijn though.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:23:45 #255
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195816435
quote:
Heb net die beelden gezien op het slagveld met die Armeense soldaten op die site. Zou echt geen Armeense soldaat willen zijn daar. :o
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195816744
Van de tweede strike in de video. Het traject dat de kamikaze drone/raket, wat is het? Is zo weird. Weet iemand wat het is?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195820753
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:40 schreef Slayage het volgende:
Van de tweede strike in de video. Het traject dat de kamikaze drone/raket, wat is het? Is zo weird. Weet iemand wat het is?

[ twitter ]
Dat is een MAM eigenschap. Salvo noemen ze dat. Net voor de impact kun je de raket een draai geven zodat die bijvoorbeeld een target onder de brug of in een garage direct kan raken.
pi_195837108
Hoe oud schatten jullie dit ventje?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195852880
Tweet reeks over de vernietiging van Azeri cultureel erfgoed

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195852940
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:29 schreef Slayage het volgende:
Tweet reeks over de vernietiging van Azeri cultureel erfgoed

[ twitter ]
Wat nou, ze hebben alles gewoon weer hersteld. Die niet-Armeense monumenten hoorden daar sowieso niet thuis.
pi_195872644
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195876745
De 'Turkse' drone Bayraktar TB2. Een of meerdere sancties en poef weg 'Turkse' drone-industrie. Ik ben mij daar heel bewust van die zwakte van allerlei buitenlandse technologie & onderdelen (met name Westerse) moeten importeren om een product te kunnen assembleren aangezien ik bovengemiddeld kennis van heb genomen hoe bijvoorbeeld Chinezen een ellenlange lijst sancties tegen hun kiezen aan hebben gekregen sinds 1949 en wat dan de gevolgen waren. Als je dan een cruciaal onderdeel mist en niet zelf in huis hebt dan gaat een product dat je dacht in huis te hebben zo in vlammen op. Sta je binnen de kortste keren met lege handen. Turkije is dat besef niet helemaal aanwezig omdat men lang 'vriendelijk' is geweest met het Westen en dus die pak slaag niet heeft mogen ervaren. Ga, importeer allemaal core technologie van West-Europa en VS om je militaire materieel in elkaar te assembleren. Alleen doe dat wel met het besef dat de kans op sancties enorm hoog is.



[ Bericht 6% gewijzigd door Lucci_Crocodille op 27-10-2020 01:10:04 ]
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 05:19:21 #264
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195877440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 00:44 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
De 'Turkse' drone Bayraktar TB2. Een of meerdere sancties en poef weg 'Turkse' drone-industrie. Ik ben mij daar heel bewust van die zwakte van allerlei buitenlandse technologie & onderdelen (met name Westerse) moeten importeren om een product te kunnen assembleren aangezien ik bovengemiddeld kennis van heb genomen hoe bijvoorbeeld Chinezen een ellenlange lijst sancties tegen hun kiezen aan hebben gekregen sinds 1949 en wat dan de gevolgen waren. Als je dan een cruciaal onderdeel mist en niet zelf in huis hebt dan gaat een product dat je dacht in huis te hebben zo in vlammen op. Sta je binnen de kortste keren met lege handen. Turkije is dat besef niet helemaal aanwezig omdat men lang 'vriendelijk' is geweest met het Westen en dus die pak slaag niet heeft mogen ervaren. Ga, importeer allemaal core technologie van West-Europa en VS om je militaire materieel in elkaar te assembleren. Alleen doe dat wel met het besef dat de kans op sancties enorm hoog is.

[ afbeelding ]
Ach, als alle import aan banden is gelegd, heeft dat ding in ieder geval nog een mooie inheemse ttter :7
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 05:56:29 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195877516
de moffen hadden prima tters op hun Stuka's
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195877887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 00:44 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
De 'Turkse' drone Bayraktar TB2. Een of meerdere sancties en poef weg 'Turkse' drone-industrie. Ik ben mij daar heel bewust van die zwakte van allerlei buitenlandse technologie & onderdelen (met name Westerse) moeten importeren om een product te kunnen assembleren aangezien ik bovengemiddeld kennis van heb genomen hoe bijvoorbeeld Chinezen een ellenlange lijst sancties tegen hun kiezen aan hebben gekregen sinds 1949 en wat dan de gevolgen waren. Als je dan een cruciaal onderdeel mist en niet zelf in huis hebt dan gaat een product dat je dacht in huis te hebben zo in vlammen op. Sta je binnen de kortste keren met lege handen. Turkije is dat besef niet helemaal aanwezig omdat men lang 'vriendelijk' is geweest met het Westen en dus die pak slaag niet heeft mogen ervaren. Ga, importeer allemaal core technologie van West-Europa en VS om je militaire materieel in elkaar te assembleren. Alleen doe dat wel met het besef dat de kans op sancties enorm hoog is.

[ afbeelding ]
:O
Wat een lulkoek o.b.v. 1 plaatje zonder bron.

1. In de top 100 van grootste militaire bedrijven ter wereld staan 7 Turkse bedrijven: https://people.defensenews.com/top-100/
2. Als je naar de oprichtingsdata van die bedrijven kijkt zul je zien dat velen vlak na 1974 zijn opgericht. In 1974 voerde Turkije een militaire operatie uit op Cyprus, waarna het Westen 3 jaar lang een wapenembargo instelde. Turkije was toen voor bijna 100% afhankelijk van buitenlandse militaire goederen, en besefte dat daar verandering in moest komen. Inmiddels, zo'n 46 jaar later, produceert het land 70% van haar eigen militaire behoeften zelf en exporteert het zelfs in een groeiend tempo. Het wapenembargo heeft Turkije op korte termijn pijn gedaan maar op de lange termijn onafhankelijker gemaakt.
3. Met betrekking tot de drones heeft de CEO van Bayraktar, Haluk Bayraktar, gisteren verklaard dat deze voor 93% van Turkse makelij is. De resterende 7% omvat geen kritische onderdelen en het bedrijf is bezig om ook deze te domesticeren:
https://twitter.com/haluk/status/1320802479882313728?s=19
pi_195878067
Day laatste geneuzel over de Turkse wapenindustrie doet me denken aan dit artikel https://www.scientificame(...)y-of-fact-checking1/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:33:43 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195878588
het ontwikkelen van dit soort spul is iets van de lange adem, grote kans dat als je over sancties was begonnen toen die orders geplaatst werden iedereen je uit begon te lachen

lijkt me niet onwaarschijnlijk dat men in de laatste jaren flink bezig is geweest om die onderdelen te vervangen

het is alleen een beetje zonde van het de centjes (zie ook het JSF project)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195878727
Israelische drones gebruiken ook Canadese camera's. Niemand die zegt dat Israelische drones niet Israelisch zijn.

Dit zijn de onderdelen die in Turkije geproduceerd worden. Het plaatje is gedateerd. Er zijn nog wat onderdelen bij gekomen.



De producent van de drones geeft aan dat nog maar 7% van de onderdelen niet Turks zijn en dat geen van de onderdelen kritiek zijn. Er wordt aan gewerkt het product 100% Turks te maken. Op de camera na zijn de buitenlandse onderdelen vrij op de markt verkrijgbaar.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:49:13 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195878791
Israel heeft ook geen problemen met Canada
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195878882
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:49 schreef sp3c het volgende:
Israel heeft ook geen problemen met Canada
Daar gaat het mij niet om. Het gaag er mij om dat mensen zeggen dat die drone niet Turks is :)

Dit soort uitspraken worden vaak ingegeven door xenofobie en jaloezie.
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:19:55 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195881196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet om. Het gaag er mij om dat mensen zeggen dat die drone niet Turks is :)

Dit soort uitspraken worden vaak ingegeven door xenofobie en jaloezie.
dat zal wel meevallen allemaal en ja die non discussie komt vaker terug en echt niet alleen bij Turkse rommel

ik zou me er niet door uit de tent laten lokken want dan weet je iig zeker dat het terug blijft komen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195883946
Armenirs melden dat minister van defensie van Artsakh Jalal Harutyunyan gewond is geraakt. Er is inmiddels een vervanger aangewezen.


https://en.armradio.am/20(...)kh-defense-minister/

Dit zou de aanslag op Harutyunyan zijn. Azerbeidzjan zou hem gevolgd hebben en vervolgens een aanslag op hem gepleegd hebben.

De kans dat iemand deze aanslag overleefd is volgens mij heel klein omdat het voertuig in brand vliegt. Er was veel brandbaar materiaal aan boord.


twitter
pi_195884915
Armenirs steken Isralische vlag in brand.

twitter
pi_195886930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:44 schreef polderturk het volgende:
Israelische drones gebruiken ook Canadese camera's. Niemand die zegt dat Israelische drones niet Israelisch zijn.

Dit zijn de onderdelen die in Turkije geproduceerd worden. Het plaatje is gedateerd. Er zijn nog wat onderdelen bij gekomen.

[ afbeelding ]

De producent van de drones geeft aan dat nog maar 7% van de onderdelen niet Turks zijn en dat geen van de onderdelen kritiek zijn. Er wordt aan gewerkt het product 100% Turks te maken. Op de camera na zijn de buitenlandse onderdelen vrij op de markt verkrijgbaar.
Goed. Het is niet mijn doel om Turken te krenken. Ik heb weinig vertrouwen in producten en landen waar veel onderdelen van over de hele wereld worden gescourced om materieel in elkaar te assembleren (assemblage heeft weinig toegevoegde waarde, China uit de jaren 80/90/00 en in mindere mate 10, Foxconn-werk (werken anno 2020 nog steeds een miljoen mensen voor in China), dat is arbeid voor lage lonen landen, de waarde zit hem in of je cruciale high tech onderdelen zelf kunt ontwikkelen en massaal fabriceren) want zo niet dan is het een kwestie van handelsembargo en het hele huis op drijfzand zakt als een strandkasteel in elkaar

[ Bericht 4% gewijzigd door Lucci_Crocodille op 27-10-2020 17:15:51 ]
pi_195887046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 13:45 schreef polderturk het volgende:
Armenirs melden dat minister van defensie van Artsakh Jalal Harutyunyan gewond is geraakt. Er is inmiddels een vervanger aangewezen.

https://en.armradio.am/20(...)kh-defense-minister/

Dit zou de aanslag op Harutyunyan zijn. Azerbeidzjan zou hem gevolgd hebben en vervolgens een aanslag op hem gepleegd hebben.

De kans dat iemand deze aanslag overleefd is volgens mij heel klein omdat het voertuig in brand vliegt. Er was veel brandbaar materiaal aan boord.

[ twitter ]
Calal is ook een Armeense naam?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195887707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:40 schreef polderturk het volgende:
Armenirs steken Isralische vlag in brand.

[ twitter ]
Wat bedoelt deze Twitteraar met "heroization of nazi criminals"? Kent iemand de context waar hij naar refereert?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195888965
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Calal is ook een Armeense naam?
Dat viel me ook al op. Mogelijk is hij een Armenir uit Libanon.

Misschien heeft hij het toch overleefd. Je ziet drie mannen op de grond liggen. Die zijn mogelijk uit de auto geblazen. Als ze in de auto waren gebleven zouden ze verbrand zijn.
pi_195890784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:28 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op. Mogelijk is hij een Armenir uit Libanon.
Klinkt plausibel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195892011
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:54:41 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195893807
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:40 schreef Lucci_Crocodille het volgende:

[..]

Goed. Het is niet mijn doel om Turken te krenken. Ik heb weinig vertrouwen in producten en landen waar veel onderdelen van over de hele wereld worden gescourced om materieel in elkaar te assembleren (assemblage heeft weinig toegevoegde waarde, China uit de jaren 80/90/00 en in mindere mate 10, Foxconn-werk (werken anno 2020 nog steeds een miljoen mensen voor in China), dat is arbeid voor lage lonen landen, de waarde zit hem in of je cruciale high tech onderdelen zelf kunt ontwikkelen en massaal fabriceren) want zo niet dan is het een kwestie van handelsembargo en het hele huis op drijfzand zakt als een strandkasteel in elkaar
het is wel ff meer werk dan enkel het assembleren van die spulletjes

is in de defensieindustrie vrij normaal om bij de bondgenoten te shoppen ... zelfs M1 Abrams tanks gebruiken Duitse kanonnen
daarom is men vrij kieskeurig wat dat betreft, dat we niets van de Russen kopen is niet omdat het materiaal waardeloos is maar omdat de kans dat de Russen ergens down the line de reserveonderdelenkraan dichtdraaien is gewoon heel groot en dat kost teringveel geld

en vice versa natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195902961
20 doden in de Azerbeidzjaanse stad Barda na raketaanval. Klik op de reeks voor meer foto's en video's.

twitter
pi_195903049
twitter
pi_195903091
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195903440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef polderturk het volgende:
20 doden in de Azerbeidzjaanse stad Barda na raketaanval. Klik op de reeks voor meer foto's en video's.

[ twitter ]
waarom valt Armeni een stad aan
pi_195903584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waarom valt Armeni een stad aan
Dit is puur terreur.

Er zijn vier keer zoveel Azerbeidzjaanse burgers omgekomen dan Armeense sinds de oorlog opnieuw begonnen is.


pi_195904453
Tja had Azerbeidzjan maar geen oorlogje moeten beginnen.
Of denken we nou serieus dat alleen Turkij.. uh Azerbeidzjan iets mag doen qua burgerslachtoffers maken?
pi_195906363
Straks janken over genocide 2.0

''Tja, had Armeni maar geen burgerslachtoffers moeten maken''.
pi_195906859
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Straks janken over genocide 2.0

''Tja, had Armeni maar geen burgerslachtoffers moeten maken''.
^O^
pi_195907647
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Straks janken over genocide 2.0
Straks? Nee joh, toen de eerste bommen vielen zaten ze al te janken over genocide 2.0 :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195908647
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

Straks? Nee joh, toen de eerste bommen vielen zaten ze al te janken over genocide 2.0 :')
Genocide 1.0 is nog steeds niet erkend he. Niet door de turkse staat noch door t gros der turken. Maar ermee spotten is leuk...
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_195909111
https://www.nytimes.com/2(...)agorno-karabakh.html

quote:
Roots of War: When Armenia Talked Tough, Azerbaijan Took Action
While Azerbaijan is the main driver of the Nagorno-Karabakh war, analysts say, Armenia’s populist prime minister pushed the situation to the brink.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:11:03 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195909369
Ik vind dit conflict wel lekker eendimensionaal.

Azeri: de NAVO heeft NK aan ons toegewezen. We flikkeren de Armenen er uit.
Armenen: wij wonen hier al zo lang. Opflikkeren met de bemoeienis van de Azeri.

Azeri: Armenen zijn nietsontziende moordenaars.
Armenen: Azeri zijn nietsontziende moordenaars.

En dan dus al die figuren die volledig achter een kant van het conflict staan... Gaat nooit een oplossing komen hier, tenzij er een partij uitgemoord wordt.
pi_195909464
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Genocide 1.0 is nog steeds niet erkend he. Niet door de turkse staat noch door t gros der turken. Maar ermee spotten is leuk...
Waarom heb je geen kritiek op TheoddDutchGuy? Die praat hier het vermoorden van burgers goed door Armeni.
pi_195909508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:16 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom heb je geen kritiek op TheoddDutchGuy? Die praat hier het vermoorden van burgers goed door Armeni.
Dit topic gaat niet over theodddutchguy he. En buiten dat bepaal ik zelf waar ik kritiek op heb.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 18:20:26 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195909535
daar gaan we weer hoor :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195912208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:32 schreef marsan het volgende:

Maar ermee spotten is leuk...
Volgens mij spot niemand met welke genocide dan ook, maar eerder met de gebruikelijke genocide gehuil van de Armenirs.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195912247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:16 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom heb je geen kritiek op TheoddDutchGuy? Die praat hier het vermoorden van burgers goed door Armeni.
Omdat the dutch guy zijn teamgenoot is in dit conflict
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')