abonnement Unibet Coolblue
pi_211088966
Check de zangezur/megri corridor y'all

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211088994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 14:59 schreef Slayage het volgende:
"you have a system that is bought and paid for by the Azerbaijan lobby" Vivek heeft ongetwijfeld aardig gecashed van de Armenië lobby voor zijn werkzaamheden. Feit is dat de Armeense lobby in de VS huge is uiteraard. Alleen heeft de Rusland oorlog deze lobby de nek omgedraaid.

It's pathetic that the "good vs. evil" crowd who waxes eloquent about Russia-Ukraine has *absolutely nothing* to say about Azerbaijan-Armenia. The reason why is the same reason for everything else in D.C.: special interests. Azerbaijan & Ukraine have exceptionally powerful lobbies, while Armenia does not.

[ twitter ]
Je hebt als lobby niets aan 'hug' zijn. Want je spreekt dan enkel over aantallen. Het klopt dat er relatief veel Armeniers in Amerika wonen. Maar qua invloed is het nihil.
pi_211102009
Vrede gaat er komen.

twitter
pi_211115834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef polderturk het volgende:
Vrede gaat er komen.

[ twitter ]
Inshallah.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211132886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef polderturk het volgende:
Vrede gaat er komen.

[ twitter ]
Het zou mij niet verbazen dat Turkije en Azi Armenië flink gaan onderdrukken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 30 oktober 2023 @ 10:54:49 #156
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_211134922
quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2023 23:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen dat Turkije en Azi Armenië flink gaan onderdrukken.
Dan zie je ze ook niet massaal de straat opgaan of ze spreken over genocide. Walgelijk wat daar tegen Armenië aan de gang is.
The more debt, the better
pi_211137352
twitter

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211137642
twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211156023
Fucked up dit.

Armen Arushanian, a disabled Karabakh veteran of a past war with Azerbaijan, still hoped to continue getting his monthly allowance in Armenia when he visited the office on Tuesday.

“They told me to forget about military pensions,” Arushanian told RFE/RL’s Armenian Service.

Armenian opposition figures and other critics have condemned the government’s stance as immoral. They claim that Pashinian is washing his hands of the Karabakh refugees after controversially recognizing Azerbaijani sovereignty over Karabakh in May.

Pashinian has repeatedly assured the refugees that his government will help them settle down and find new livelihoods in Armenia.

The government sparked another controversy last week when it decided to grant them “temporary protection” formalizing their status of refugees. It thus made clear that it does not consider the Karabakh Armenians as citizens of Armenia despite the fact that virtually all of them hold Armenian passports. Government officials described their passports as mere “travel documents,” a claim disputed by some legal experts.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 november 2023 @ 23:38:12 #160
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211319175
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_211329716
Former Armenian military and gov't official: I will help Hamas kill Jews


https://m.jpost.com/diasp(...)e-773556?s=09#773556
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')