aarvoor moet je mij vergeven danquote:
had je maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Voor het saboteren van mijn lapo hunt 🤪
Ik heb het er net nog even over gehad met mijn adviseur en hij raad dit afquote:
Gewoon meer doping gebruikenquote:
wielrenners wetenquote:
Ik zal me er bij moeten neerleggen. Is niet andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het er net nog even over gehad met mijn adviseur en hij raad dit af
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
ze zou nog liever zijn als ze eens pics van zichzelf deelt
Hoe noem je mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?
ik heb nog nooit een pic van jou gezien. Waar post je die danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?
Meestal in foboquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een pic van jou gezien. Waar post je die dan
gekeken.quote:
geef even seintje volgende keer danquote:
dank jequote:
#metooquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Maanlicht, wat schijn je weer mooi deze nacht!
Nee, ik heb door de straten gedwaald en hier en daar wat accenten opgepiktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je vingers ingeslikt dat je zo typt
Oh, welk accent is dezequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik heb door de straten gedwaald en hier en daar wat accenten opgepikt
Zoooo! Moet ze van jou eerst trouwen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
@:derrabbit heb jij ook te maken dat je elk jaar moet kijken wie in de familie en het Huis mag blijven?
Een niffa is nu boos op mij omdat ik haar schrap uit het Huis maar ze nog wel lid is van de familie. Volgens de Orde van het Huis staat dat als je aanspraak wilt blijven houden op lidmaatschap van het Huis met alle dotaties, rechten en plichten je toestemming van het hoofd van het Huis nodig hebt als je gaat trouwen. Nu wilt deze niffa niet trouwen maar samenwonen maar ze wilt wel dat manlief meeprofiteert van het lidmaatschap. En dat kan volgende de regels niet.
Nu is ze boos op mij omdat ik haar uit het Huis heb geschraptEchter zie ik ook geen reden om ontheffing hier voor te geven.
Zal wel uit het oosten des lands komen, er zijn gehuchten in dit land waar ze zo een dialect spreken dat het amper is te verstaan (net als die boeren in Engeland die nog nooit in de stad zijn geweest en plattelands Engels spreken)quote:
Ik ga geen lantefanteren financieren die geen moer voor hun geld willen doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Zoooo! Moet ze van jou eerst trouwen dan?
Is sexy, hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel uit het oosten des lands komen, er zijn gehuchten in dit land waar ze zo een dialect spreken dat het amper is te verstaan (net als die boeren in Engeland die nog nooit in de stad zijn geweest en plattelands Engels spreken)
Streng hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga geen lantefanteren financieren die geen moer voor hun geld willen doen
Zijzelf wilt dan stoppen met werken en 'huisvrouw' worden terwijl die vriend van haar 'af en toe' werk heeft (ZZP'er in de bouw ofzo)
Ik snap jequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ter voorkoming van gratis geld verdienen![]()
Precies dit inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Amee het volgende:
Een dag zoals elke dag, stokj. En jij dan?
Geen zin in gamen vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
Kom Dying Light spelen, je kan ook op PS spelen
Ik hoop in sexy foto's postenquote:
Ik heb zin om empanadas te maken. Al een tijdje eigenlijk. Maar nog de tijd niet voor vrijgemaakt. Misschien vandaag wel. En die tapioca korrels toetje. Mmmmmmmmm... Ken je het?quote:
Maar daar hebben wij niks aanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Waarom moet ik sexy foto's posten?
Ben zonder foto al sexy genoeg. Ghihi 🤪
Nee die tapioca korrel toetje niet, ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan ongeveer. Tapioca korrels ken ik wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb zin om empanadas te maken. Al een tijdje eigenlijk. Maar nog de tijd niet voor vrijgemaakt. Misschien vandaag wel. En die tapioca korrels toetje. Mmmmmmmmm... Ken je het?
Oeh dat is ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker! Hier stokjbrood met vegetarische worst en chilisaus
Gewoon sago. Met melk, een beetje custard en misschien wat stukjes vruchten. Maar beter agar agarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee die tapioca korrel toetje niet, ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan ongeveer. Tapioca korrels ken ik wel.
Ze mag nog lid blijven van de familiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
@:derrabbit heb jij ook te maken dat je elk jaar moet kijken wie in de familie en het Huis mag blijven?
Een niffa is nu boos op mij omdat ik haar schrap uit het Huis maar ze nog wel lid is van de familie. Volgens de Orde van het Huis staat dat als je aanspraak wilt blijven houden op lidmaatschap van het Huis met alle dotaties, rechten en plichten je toestemming van het hoofd van het Huis nodig hebt als je gaat trouwen. Nu wilt deze niffa niet trouwen maar samenwonen maar ze wilt wel dat manlief meeprofiteert van het lidmaatschap. En dat kan volgende de regels niet.
Nu is ze boos op mij omdat ik haar uit het Huis heb geschraptEchter zie ik ook geen reden om ontheffing hier voor te geven.
Barbaars!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mag nog lid blijven van de familie![]()
![]()
![]()
Wat voor plebse, onheilige familie heb je![]()
![]()
![]()
Bij ons word je dan geroyeerd, verbannen en moet je alle toelages die je ooit hebt gekregen terug betalen in 4-voud!!!!!!!!
Inderdaad! Samenwonen zonder te trouwen is voor barbaren en paupers!quote:
Je moet altijd je familienaam hoog houden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad! Samenwonen zonder te trouwen is voor barbaren en paupers!
Zeker!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Je moet altijd je familienaam hoog houden.
Ooh, dat. Ik heb denk ik er wel een beeld bij. Is best lekker ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewoon sago. Met melk, een beetje custard en misschien wat stukjes vruchten. Maar beter agar agar
Zie het maar zo dat lid zijn van het Huis zegmaar officieel is en lid zijn van de familie privé. Als je lid bent van de familie heb je geen rechten en plichten. Jaren geleden waren er wel twee familieleden en diens kinderen en hun kinderen weer die geen lid zijn van het Huis omdat hun ouders zonder toestemming trouwden. Ook zijn hun gekicked uit de familie omdat er een hele drama aan vooraf ging. Af en toe op feestjes zie ik ze nog maar echte een 'rol' hebben ze niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mag nog lid blijven van de familie![]()
![]()
![]()
Wat voor plebse, onheilige familie heb je![]()
![]()
![]()
Bij ons word je dan geroyeerd, verbannen en moet je alle toelages die je ooit hebt gekregen terug betalen in 4-voud!!!!!!!!
Het huis???quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
Big Brotherquote:
Was dat jouw avondeten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Amee het volgende:
Chicken wing
Chicken wing
Hot dog and baloney
Chicken and macaroni…
Ja, de Huisorde waar @DerRabbit en ik onder andere aan toebehoren (wel verschillende Huisorden).quote:
Ik ga van de week toch eens nakijken of we niet overlappende stambomen hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, de Huisorde waar @:derrabbit en ik onder andere aan toebehoren (wel verschillende Huisorden).
Die kans is denk ik klein maar het zou best weleens kunnen dat er ergens een knip is gekomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga van de week toch eens nakijken of we niet overlappende stambomen hebben![]()
Mij lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat 2 families die zoveel landgoed en invloed hebben geen overlapping hebben door de eeuwen heen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kans is denk ik klein maar het zou best weleens kunnen dat er ergens een knip is gekomen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat 2 families die zoveel landgoed en invloed hebben geen overlapping hebben door de eeuwen heen.
Heb je nog die witte klapstoelen ? En moet de buurvrouw nog uitgescholden worden ?quote:
Doen niet andersquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:49 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Heb je nog die witte klapstoelen ? En moet de buurvrouw nog uitgescholden worden ?
Weer terug van een heel korte vakantie in Griekenland?quote:
Mensen gunnen mij geeneens vakantie...quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer terug van een heel korte vakantie in Griekenland?
Voor dat bedrag mag hij een paar seconden voelen beneden of even zuigen aan de spenen voor melkquote:
Als dat is wat Geerd ermee wilde zeggen dan ben ik zwaar teleurgesteld in hem.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mag hij een paar seconden voelen beneden of even zuigen aan de spenen voor melk![]()
De tandeloze heks zou er heel blij mee zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Als dat is wat Geerd ermee wilde zeggen dan ben ik zwaar teleurgesteld in hem.
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mag hij een paar seconden voelen beneden of even zuigen aan de spenen voor melk![]()
De tandeloze heks zou er heel blij mee zijn
Aha. Er zijn ook leukere filmsquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh moest aan die film denken gewoon..
Moet je geluiddichte muren bouwenquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan de buren ook klachten in dienen ook !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goed, lekker maandag wel. Afgelopen weekend en super chill Espressoapparaat gekocht. Was toe aan een nieuwe en wilde het nog wel enigszins bescheiden houden. Voortreffelijk ding, al ligt de smaak wel aan de koffie zelfquote:
Met mij zijn gangetje. Niets te klagen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:55 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja goed, lekker maandag wel. Afgelopen weekend en super chill Espressoapparaat gekocht. Was toe aan een nieuwe en wilde het nog wel enigszins bescheiden houden. Voortreffelijk ding, al ligt de smaak wel aan de koffie zelf.
Hoe is ie met jou ?
Hahaha ja dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Met mij zijn gangetje. Niets te klagen.
Handig, he. Zo'n apparaat. Heb er eentje dat verschillende koffies maakt. Americano, macchiato etc. Met koffiebonen. Maar ben nog steeds aan het ontdekken welke bonen ik het lekkerst vind. Want tot nog toe nog niets. Of ik vind koffie gewoon niet lekker. Haha!
Ben je thuis werken?
Ik hoop niet dat jij pas naar buiten gaat als je voor werk naar buiten moet! Anders ben je straks zo bleek! Haha!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:43 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Hahaha ja dat kan natuurlijk ook![]()
Yes al v/a 15 Maart, hoewel, paar keer tussendoor wel naar kantoor geweest. Dienstreisje. Niet heel bijzonder, maar wel even lekker om buiten de deur te zijn.
Als @Justin_Case iets vind is juist het tegenovergestelde de waarheid!quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Vind jij mij ook lief? 🤪
@:Justin_Case niet 😔
Aah haha! Wat een slimme manier om iets te zeggen zonder het te zeggen. Ik leer nog wat van jequote:Op maandag 19 oktober 2020 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als @:justin_case iets vind is juist het tegenovergestelde de waarheid!
Jij zei dat je er niet heen aan het vissen was, dus dan ga ik het ook niet letterlijk zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Aah haha! Wat een slimme manier om iets te zeggen zonder het te zeggen. Ik leer nog wat van je
Nee, dat weet ik. Haha! Was ook gewoon plagen. Ik ben een eerste klasse plaaggeestquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat je er niet heen aan het vissen was, dus dan ga ik het ook niet letterlijk zeggen
Dat hadden we al door. Vandaar dat haags je niet lief vindquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Haha! Was ook gewoon plagen. Ik ben een eerste klasse plaaggeest
Die vindt mijn plagerijen maar niets idd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hadden we al door. Vandaar dat haags je niet lief vind
Ik heb een vermoede dat haags vroeger teveel geplaagd is en dat dat nog steeds heel gevoelig ligt bij hem.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Die vindt mijn plagerijen maar niets idd.
Ow! Dat is wel iets om rekening mee te houden, ja. Denk je dat ik voortaan maar gewoon moet mee dansen wanneer hij het vraagt?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede dat haags vroeger teveel geplaagd is en dat dat nog steeds heel gevoelig ligt bij hem.
Nee dat hoeft ook weer niet. Hij is niet voor niets KLB mod, dan is je hele functie omschrijving afgezeikt wordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Ow! Dat is wel iets om rekening mee te houden, ja. Denk je dat ik voortaan maar gewoon moet mee dansen wanneer hij het vraagt?
Oooh okay . Ondankbare job. Ik zal me verlaten op jouw adviesquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook weer niet. Hij is niet voor niets KLB mod, dan is je hele functie omschrijving afgezeikt worden
Nog leuke dingen in de planning komende week?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Oooh okay . Ondankbare job. Ik zal me verlaten op jouw advies
Dat kan ook bijna niet meer, jammer genoeg. Jij dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke dingen in de planning komende week?
Oh nee, he. Hier krijg je geen punten en hier mag je geen ruzie maken. Anders gaat de bliksem in slaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat schijnt dit te zijn als alternatief voor het DTS
Punten boeien me niet en ruzie maak ik ook nooit.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh nee, he. Hier krijg je geen punten en hier mag je geen ruzie maken. Anders gaat de bliksem in slaan.
Saai.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Punten boeien me niet en ruzie maak ik ook nooit.
Dan gaan wij het hier gezellig maken!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Punten boeien me niet en ruzie maak ik ook nooit.
Krijg je terugquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:31 schreef DeBraad het volgende:
Ik maak nooit ruzie, ik geef alleen terug wat je verdient. Ben een hartstikke nette rustige gast, maar als je tegen mij begint, krijg je een knauw.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
You can argue on the internet. And even win...
Je kent hem wel denk ik.
Hebben veel pech gehad dit seizoen. Heb komend jaar wat in te halen vrees ik.quote:
Gaafquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben veel pech gehad dit seizoen. Heb komend jaar wat in te halen vrees ik.
Maar ik ga vanaf het voorjaar ook motorvliegen. Ben je toch een stuk vrijer.
Hoeveel motoren ga je vliegen? 1 of gelijk 2?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben veel pech gehad dit seizoen. Heb komend jaar wat in te halen vrees ik.
Maar ik ga vanaf het voorjaar ook motorvliegen. Ben je toch een stuk vrijer.
Vooral corona en een beschermde vogelsoort op het veld. En hier en daar wat schade. Het was gewoon een kloteseizoen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Hoe bedoel je pech? Niet neergestort hoop ik
SEP of een motorzwever. Die laatste is het mooist, eenmaal boven kan de motor uit.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoeveel motoren ga je vliegen? 1 of gelijk 2?
Nice! Die motorzwever vind ik het leukst als ik een beetje actie wil. Beetje zweven op grote hoogte etcquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
SEP of een motorzwever. Die laatste is het mooist, eenmaal boven kan de motor uit.
Klopt!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice! Die motorzwever vind ik het leukst als ik een beetje actie wil. Beetje zweven op grote hoogte etc
Ook niet echt behalve komend weekend F1 kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet meer, jammer genoeg. Jij dan?
Klopt, ideaal als je gewoon een beetje rond wilt vliegen. Maar wel te weinig knopjesquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt!
Die Cessna’s zijn leuke kistjes maar eigenlijk een beetje saai.
Hier. Aan het wachten op jouquote:
Ja. Toen ik naar huis liep deed mijn oor zeer van de kou. Maar vind het wel lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef stokj het volgende:
[..]
In bed, douche, eigen zwembad. Het is best koud vandaag
Ik heb het aan mijn schouders koud. Ik ga zo denk ik een trui + vest aandoen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Toen ik naar huis liep deed mijn oor zeer van de kou. Maar vind het wel lekker.
Had je zomers aan dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn schouders koud. Ik ga zo denk ik een trui + vest aandoen.
Een dunne trui en daaronder nog een zwarte t-shirt maar dat helpt niet echt merk ikquote:
Niet masturberen, hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Een dunne trui en daaronder nog een zwarte t-shirt maar dat helpt niet echt merk ik
Sinds ik thuis werk heb ik alleen voor bepaalde virtuele audiënties mijn pak aan.
Ik heb een week vrij. Mag ik dan wel masturberen?quote:
Jij mag alles!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij. Mag ik dan wel masturberen?
Geil. Zal ik je de beelden sturen?quote:
Oke. Moet ik wel even je msn hebbenquote:
Oh ja jij bent natuurlijk niet van die generatie. Icq ken je zeker ook niet.quote:
Heb jij Snapchat? En Icq ook nog nooit van gehoord. Hoe oud ben je dan? 60 is te oud, hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja jij bent natuurlijk niet van die generatie. Icq ken je zeker ook niet.
Stuur je Snapchat dan maar
Ja. En ik ben 18quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb jij Snapchat? En Icq ook nog nooit van gehoord. Hoe oud ben je dan? 60 is te oud, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En ik ben 18Dat is niet zo oud 🤔SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch oud genoeg om icq gebruikt te hebbenquote:
Opgezocht! Haaha, grappig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch oud genoeg om icq gebruikt te hebben
Geweldig programma was datquote:
Is nog een geweldig programma. Veel beter dan snapchat!quote:
Het bestaat nog? Waar, hoe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is nog een geweldig programma. Veel beter dan snapchat!
Ik weet m'n nummer niet meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is nog een geweldig programma. Veel beter dan snapchat!
Nee vroegah had je een uniek icqnummer. Daarmee kon je inloggenquote:
Je ICQ nummer niet meer wetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee vroegah had je een uniek icqnummer. Daarmee kon je inloggen
Godver moest lachenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ICQ nummer niet meer weten![]()
Een IQ in de enkele cijfers hebben
Ik heb geen icq nummer gekregen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:03 schreef dud0r het volgende:
Waar blijven die contactgegevens nou @:amee ?
Werkt dat ook met mijn dolfijn email?quote:
Nu kun je nog niet bij het ICQ dagbagger groepje aansluitenquote:
Nee! Nee! Do let me in!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kun je nog niet bij het ICQ dagbagger groepje aansluiten
Ja, sterker nog: zelfs met uilmailverkeer werkt het goedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Werkt dat ook met mijn dolfijn email?
Is die First Dates niet iets voor jou? Ik heb een klein stukje gezien elke keer als ik de keuken kwam inspecteren en de chefkokkin was aan het wachten totdat het eten klaar was. Zitten best wel grappige momenten tussen.quote:
First Dates?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Is die First Dates niet iets voor jou? Ik heb een klein stukje gezien elke keer als ik de keuken kwam inspecteren en de chefkokkin was aan het wachten totdat het eten klaar was. Zitten best wel grappige momenten tussen.
Dan heb je wel eerst een ICQ nummer nodig!quote:
Helpen mijn puppy ogen niet? 🥺quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel eerst een ICQ nummer nodig!
Ja schijnt zo een programma te zijn waar man en vrouw elkaar in een restaurant ofzo ontmoeten en samen gaan eten en aan het eind moeten bepalen of ze elkaar weer willen zien. Sommige meiden doen alleen mee voor het etenquote:
Dat zijn de slimme meiden. Haaha!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja schijnt zo een programma te zijn waar man en vrouw elkaar in een restaurant ofzo ontmoeten en samen gaan eten en aan het eind moeten bepalen of ze elkaar weer willen zien. Sommige meiden doen alleen mee voor het eten
Ja daaromquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat zijn de slimme meiden. Haaha!
Gratis eten en misschien ook nog een boy erbij
Uilmailverkeerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sterker nog: zelfs met uilmailverkeer werkt het goed
Ja, de wat jongere uilen zijn sneller dan de oudere uilen. Die willen ook een dagje minder berichten rondsturenquote:
Oh, geen problemen mee. Ik vind FOK! op mobiel juist niet te doen. Als ik veel wordt gementioned moet ik speciaal klikken om dat te zien. Op de pc zie ik het terwijl ik dit bericht typquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:42 schreef Amee het volgende:
Fokken op de pc is echt niet te doen, man! Jeez!
Jonge uiltjesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, de wat jongere uilen zijn sneller dan de oudere uilen. Die willen ook een dagje minder berichten rondsturen
En dan iedere mention wordt geopend in een nieuw tabblad. Heb je daarna 40-45 tabbladen openstaan. Dat vind ik mobiel wel irritant.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, geen problemen mee. Ik vind FOK! op mobiel juist niet te doen. Als ik veel wordt gementioned moet ik speciaal klikken om dat te zien. Op de pc zie ik het terwijl ik dit bericht typ
Precies, zeker als in één topic meerdere mentions van verschillende users zijn geweest. Maar je moet wel snel zijn met het openen van deze mentions, want als er eentje is geopend en je wacht net te lang dan verdwijnen de andere mentionmeldingen van dat topic en moet je in dat topic gaan scrollen waar je allemaal wordt gementioned. Met het openen van elke mentionmelding apart kom je gelijk bij het berichtje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jonge uiltjes
[..]
En dan iedere mention wordt geopend in een nieuw tabblad. Heb je daarna 40-45 tabbladen openstaan. Dat vind ik mobiel wel irritant.
Haha! Raad eens?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Aaaameeee, welk dialect spreek je daar
Naar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
Naar aanleiding van dat topic in KLB over onder 1 dak:
Als HoS ben ik een keer bij een rijkstraineeprogramma geweest om te zien wat ze daar allemaal uitspoken. Bleek dat de communicatie uiteraard onvoldoende kan zijn tussen bepaalde instanties.
In de avond had men een programma waarbij je met statushouders en mensen die moeten worden uitgezet ging praten om zo de 'vrijheid' van het leiden van je eigen leven kon bespreken (als in voel je vrij als een leider met leiderschap). Best wel wollig thema, maar goed.
Daar was een vrouw die met IND-zaken was belast. Toevallig kwam ze die avond in gesprek met een jongen en een meid van wie ze persoonlijk het verzoek, volgens de regels, heeft moeten afwijzen, ze herkende de namen en de leeftijden na dat te hebben gevraagd. Deze vrouw barstte na afloop in tranen uit en heeft de volgende dag (naar het schijnt) om overplaatsing gevraagd. Omdat dit té persoonlijk was geworden kon ze er niet meer mee omgaan.
Tja, als ze dit van te voren met haar hadden overlegd was dat iedereen een naar gevoel bespaard geblevenquote:
Will do in Vibesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet plaatsen, spreek het eens in![]()
Ik niet. Dit topic wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Whatsup? Ben je op de grond gevallen?
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat mensen bezuinigen op hun internet(bundel) i.v.m. Corona
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Amee het volgende:
Duuuuudddeee! Ik dacht dat je Bagger was vergeten
Nee. Ik eet vanavond broccoli en feta taartje.quote:
Niet liegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik eet vanavond broccoli en feta taartje.
En cheddar en rozemarijn broodquote:
Lekker. Vooral dat taartje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik eet vanavond broccoli en feta taartje.
Daaromquote:
Je wil het zelfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Daaromin de ochtend voelde het wel als even weekend maar na de lunch ging het al gauw bergafwaarts
Alle werknemers zijn vervangbaar (hoe hard het ook klinkt) en (papier)werk kan altijd een dag of twee rusten. Alleen de zorg moet 24/7quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, als ik de verkeerde keuze maak dan heb ik gerommel en gedoe
Klopt, want als ik wegval is er een enveloppe waarin staat wat er moet gebeuren aangezien ik geen opvolger heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Alle werknemers zijn vervangbaar (hoe hard het ook klinkt) en (papier)werk kan altijd een dag of twee rusten. Alleen de zorg moet 24/7
Kwestie van organiseren en delegerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, want als ik wegval is er een enveloppe waarin staat wat er moet gebeuren aangezien ik geen opvolger heb.
In mijn baan kan ik het misschien permitteren om 1 dag achter te lopen maar dan gaat alles opstapelen en dat heeft men zo door
Ik organiseer en delegeer al genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Kwestie van organiseren en delegeren
Probeer eens je werkemail in het weekend niet te lezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik organiseer en delegeer al genoeg
Ik kreeg een email van één van mijn managementassistenten, ze had het informeel geschreven. Vroeg ze hoe het ging enzo. Ik dacht, wat wilt deze meid. Ik heb geen zin in gezeur
Ik denk niet dat ik tegen die tijd met pensioen ga (als dat dan nog bestaat). Tegenwoordig kan je maar beter bijklussen als je gepensioneerd bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Kwestie van organiseren en delegeren
Ik heb naast mijn studie ook een aparte opleiding management gedaan. Het is niet te doen om alles in je eentje te willen doen. Heb je geen privé leven meer en wat moet dat worden als je met pensioen gaat? Dan ben je aan jezelf overgeleverd. Je werkgever is dan gewoon klaar met je, hoor.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Probeer eens je werkemail in het weekend niet te lezen
Nou, ik heb zeker wel een ander beeld in mijn hoofd als ik gepensioneerd ben! Lekker lui doen met mijn liefste en gaan en staan waar ik wil. Kinderen, kleinkinderen. Echt ga ik niet dan nog werken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tegen die tijd met pensioen ga (als dat dan nog bestaat). Tegenwoordig kan je maar beter bijklussen als je gepensioneerd bent.
Ken een oude vrouw van 70 die nog altijd 2 á 3 dagen in de week werkt en elk half jaar bij een andere werkgever. Ze verdient wel weinig dan haar baan voor haar pensionering. Ze moet de hypotheek afbetalen die ze op late leeftijd nog afsloot met haar man die er niet meer is.
Zo is er ook een man die 75 is die nog 2 dagen in de week een klusje ergens doet (terwijl je zou denken dat hij bijna neervalt).
Ai!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef stokj het volgende:
Het is wel cru, beiden waren verzekerd dat bij het overlijden van één van de twee de verzekering zou bijdragen aan de betaling van de hypotheek. Maar de beste man koos er zelf voor om te stoppen met het leven (zonder begeleiding hiervan). De verzekering zei toen dat dat niet meetelt om geld uitgekeerd te krijgen.
Ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is o.a. ook mijn ideaal beeld maar helaas denk ik dat het er niet van gaat komen in mijn geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Nou, ik heb zeker wel een ander beeld in mijn hoofd als ik gepensioneerd ben! Lekker lui doen met mijn liefste en gaan en staan waar ik wil. Kinderen, kleinkinderen. Echt ga ik niet dan nog werken!
Ik zou best 100+ willen worden als het tegen die tijd kan zonder lichamelijk te hard achteruit te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is o.a. ook mijn ideaal beeld maar helaas denk ik dat het er niet van gaat komen in mijn geval.
Wil je 100+ worden?
Precies. Kijk maar naar Phillip en Elizabeth. Die zijn ook tegen de 100 (Phillip letterlijk nog 1 jaartje).quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou best 100+ willen worden als het tegen die tijd kan zonder lichamelijk te hard achteruit te gaan.
Nee. Ik vind 80 al lang genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is o.a. ook mijn ideaal beeld maar helaas denk ik dat het er niet van gaat komen in mijn geval.
Wil je 100+ worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |