Precies dit inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Amee het volgende:
Een dag zoals elke dag, stokj. En jij dan?
Geen zin in gamen vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
Kom Dying Light spelen, je kan ook op PS spelen
Ik hoop in sexy foto's postenquote:
Ik heb zin om empanadas te maken. Al een tijdje eigenlijk. Maar nog de tijd niet voor vrijgemaakt. Misschien vandaag wel. En die tapioca korrels toetje. Mmmmmmmmm... Ken je het?quote:
Maar daar hebben wij niks aanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Waarom moet ik sexy foto's posten?
Ben zonder foto al sexy genoeg. Ghihi 🤪
Nee die tapioca korrel toetje niet, ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan ongeveer. Tapioca korrels ken ik wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb zin om empanadas te maken. Al een tijdje eigenlijk. Maar nog de tijd niet voor vrijgemaakt. Misschien vandaag wel. En die tapioca korrels toetje. Mmmmmmmmm... Ken je het?
Oeh dat is ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker! Hier stokjbrood met vegetarische worst en chilisaus
Gewoon sago. Met melk, een beetje custard en misschien wat stukjes vruchten. Maar beter agar agarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee die tapioca korrel toetje niet, ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan ongeveer. Tapioca korrels ken ik wel.
Ze mag nog lid blijven van de familiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
@:derrabbit heb jij ook te maken dat je elk jaar moet kijken wie in de familie en het Huis mag blijven?
Een niffa is nu boos op mij omdat ik haar schrap uit het Huis maar ze nog wel lid is van de familie. Volgens de Orde van het Huis staat dat als je aanspraak wilt blijven houden op lidmaatschap van het Huis met alle dotaties, rechten en plichten je toestemming van het hoofd van het Huis nodig hebt als je gaat trouwen. Nu wilt deze niffa niet trouwen maar samenwonen maar ze wilt wel dat manlief meeprofiteert van het lidmaatschap. En dat kan volgende de regels niet.
Nu is ze boos op mij omdat ik haar uit het Huis heb geschraptEchter zie ik ook geen reden om ontheffing hier voor te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |