aarvoor moet je mij vergeven danquote:
had je maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Voor het saboteren van mijn lapo hunt 🤪
Ik heb het er net nog even over gehad met mijn adviseur en hij raad dit afquote:
Gewoon meer doping gebruikenquote:
wielrenners wetenquote:
Ik zal me er bij moeten neerleggen. Is niet andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het er net nog even over gehad met mijn adviseur en hij raad dit af
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
ze zou nog liever zijn als ze eens pics van zichzelf deelt
Hoe noem je mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?
ik heb nog nooit een pic van jou gezien. Waar post je die danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?
Meestal in foboquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een pic van jou gezien. Waar post je die dan
gekeken.quote:
geef even seintje volgende keer danquote:
dank jequote:
#metooquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Maanlicht, wat schijn je weer mooi deze nacht!
Nee, ik heb door de straten gedwaald en hier en daar wat accenten opgepiktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je vingers ingeslikt dat je zo typt
Oh, welk accent is dezequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik heb door de straten gedwaald en hier en daar wat accenten opgepikt
Zoooo! Moet ze van jou eerst trouwen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
@:derrabbit heb jij ook te maken dat je elk jaar moet kijken wie in de familie en het Huis mag blijven?
Een niffa is nu boos op mij omdat ik haar schrap uit het Huis maar ze nog wel lid is van de familie. Volgens de Orde van het Huis staat dat als je aanspraak wilt blijven houden op lidmaatschap van het Huis met alle dotaties, rechten en plichten je toestemming van het hoofd van het Huis nodig hebt als je gaat trouwen. Nu wilt deze niffa niet trouwen maar samenwonen maar ze wilt wel dat manlief meeprofiteert van het lidmaatschap. En dat kan volgende de regels niet.
Nu is ze boos op mij omdat ik haar uit het Huis heb geschraptEchter zie ik ook geen reden om ontheffing hier voor te geven.
Zal wel uit het oosten des lands komen, er zijn gehuchten in dit land waar ze zo een dialect spreken dat het amper is te verstaan (net als die boeren in Engeland die nog nooit in de stad zijn geweest en plattelands Engels spreken)quote:
Ik ga geen lantefanteren financieren die geen moer voor hun geld willen doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Zoooo! Moet ze van jou eerst trouwen dan?
Is sexy, hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel uit het oosten des lands komen, er zijn gehuchten in dit land waar ze zo een dialect spreken dat het amper is te verstaan (net als die boeren in Engeland die nog nooit in de stad zijn geweest en plattelands Engels spreken)
Streng hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga geen lantefanteren financieren die geen moer voor hun geld willen doen
Zijzelf wilt dan stoppen met werken en 'huisvrouw' worden terwijl die vriend van haar 'af en toe' werk heeft (ZZP'er in de bouw ofzo)
Ik snap jequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ter voorkoming van gratis geld verdienen![]()
Precies dit inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Amee het volgende:
Een dag zoals elke dag, stokj. En jij dan?
Geen zin in gamen vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
Kom Dying Light spelen, je kan ook op PS spelen
Ik hoop in sexy foto's postenquote:
Ik heb zin om empanadas te maken. Al een tijdje eigenlijk. Maar nog de tijd niet voor vrijgemaakt. Misschien vandaag wel. En die tapioca korrels toetje. Mmmmmmmmm... Ken je het?quote:
Maar daar hebben wij niks aanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Waarom moet ik sexy foto's posten?
Ben zonder foto al sexy genoeg. Ghihi 🤪
Nee die tapioca korrel toetje niet, ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan ongeveer. Tapioca korrels ken ik wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb zin om empanadas te maken. Al een tijdje eigenlijk. Maar nog de tijd niet voor vrijgemaakt. Misschien vandaag wel. En die tapioca korrels toetje. Mmmmmmmmm... Ken je het?
Oeh dat is ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker! Hier stokjbrood met vegetarische worst en chilisaus
Gewoon sago. Met melk, een beetje custard en misschien wat stukjes vruchten. Maar beter agar agarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee die tapioca korrel toetje niet, ben benieuwd hoe dat eruit ziet dan ongeveer. Tapioca korrels ken ik wel.
Ze mag nog lid blijven van de familiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
@:derrabbit heb jij ook te maken dat je elk jaar moet kijken wie in de familie en het Huis mag blijven?
Een niffa is nu boos op mij omdat ik haar schrap uit het Huis maar ze nog wel lid is van de familie. Volgens de Orde van het Huis staat dat als je aanspraak wilt blijven houden op lidmaatschap van het Huis met alle dotaties, rechten en plichten je toestemming van het hoofd van het Huis nodig hebt als je gaat trouwen. Nu wilt deze niffa niet trouwen maar samenwonen maar ze wilt wel dat manlief meeprofiteert van het lidmaatschap. En dat kan volgende de regels niet.
Nu is ze boos op mij omdat ik haar uit het Huis heb geschraptEchter zie ik ook geen reden om ontheffing hier voor te geven.
Barbaars!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mag nog lid blijven van de familie![]()
![]()
![]()
Wat voor plebse, onheilige familie heb je![]()
![]()
![]()
Bij ons word je dan geroyeerd, verbannen en moet je alle toelages die je ooit hebt gekregen terug betalen in 4-voud!!!!!!!!
Inderdaad! Samenwonen zonder te trouwen is voor barbaren en paupers!quote:
Je moet altijd je familienaam hoog houden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad! Samenwonen zonder te trouwen is voor barbaren en paupers!
Zeker!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Je moet altijd je familienaam hoog houden.
Ooh, dat. Ik heb denk ik er wel een beeld bij. Is best lekker ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewoon sago. Met melk, een beetje custard en misschien wat stukjes vruchten. Maar beter agar agar
Zie het maar zo dat lid zijn van het Huis zegmaar officieel is en lid zijn van de familie privé. Als je lid bent van de familie heb je geen rechten en plichten. Jaren geleden waren er wel twee familieleden en diens kinderen en hun kinderen weer die geen lid zijn van het Huis omdat hun ouders zonder toestemming trouwden. Ook zijn hun gekicked uit de familie omdat er een hele drama aan vooraf ging. Af en toe op feestjes zie ik ze nog maar echte een 'rol' hebben ze niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mag nog lid blijven van de familie![]()
![]()
![]()
Wat voor plebse, onheilige familie heb je![]()
![]()
![]()
Bij ons word je dan geroyeerd, verbannen en moet je alle toelages die je ooit hebt gekregen terug betalen in 4-voud!!!!!!!!
Het huis???quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
Big Brotherquote:
Was dat jouw avondeten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Amee het volgende:
Chicken wing
Chicken wing
Hot dog and baloney
Chicken and macaroni…
Ja, de Huisorde waar @DerRabbit en ik onder andere aan toebehoren (wel verschillende Huisorden).quote:
Ik ga van de week toch eens nakijken of we niet overlappende stambomen hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, de Huisorde waar @:derrabbit en ik onder andere aan toebehoren (wel verschillende Huisorden).
Die kans is denk ik klein maar het zou best weleens kunnen dat er ergens een knip is gekomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga van de week toch eens nakijken of we niet overlappende stambomen hebben![]()
Mij lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat 2 families die zoveel landgoed en invloed hebben geen overlapping hebben door de eeuwen heen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Die kans is denk ik klein maar het zou best weleens kunnen dat er ergens een knip is gekomen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat 2 families die zoveel landgoed en invloed hebben geen overlapping hebben door de eeuwen heen.
Heb je nog die witte klapstoelen ? En moet de buurvrouw nog uitgescholden worden ?quote:
Doen niet andersquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:49 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Heb je nog die witte klapstoelen ? En moet de buurvrouw nog uitgescholden worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |