aarvoor moet je mij vergeven danquote:
had je maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Voor het saboteren van mijn lapo hunt 🤪
Ik heb het er net nog even over gehad met mijn adviseur en hij raad dit afquote:
Gewoon meer doping gebruikenquote:
wielrenners wetenquote:
Ik zal me er bij moeten neerleggen. Is niet andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het er net nog even over gehad met mijn adviseur en hij raad dit af
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
ze zou nog liever zijn als ze eens pics van zichzelf deelt
Hoe noem je mij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?
ik heb nog nooit een pic van jou gezien. Waar post je die danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Doet ze vaak genoeg. Waarom denk je dat ze stalkers heeft?
Meestal in foboquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een pic van jou gezien. Waar post je die dan
gekeken.quote:
geef even seintje volgende keer danquote:
dank jequote:
#metooquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Maanlicht, wat schijn je weer mooi deze nacht!
Nee, ik heb door de straten gedwaald en hier en daar wat accenten opgepiktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je vingers ingeslikt dat je zo typt
Oh, welk accent is dezequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik heb door de straten gedwaald en hier en daar wat accenten opgepikt
Zoooo! Moet ze van jou eerst trouwen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
@:derrabbit heb jij ook te maken dat je elk jaar moet kijken wie in de familie en het Huis mag blijven?
Een niffa is nu boos op mij omdat ik haar schrap uit het Huis maar ze nog wel lid is van de familie. Volgens de Orde van het Huis staat dat als je aanspraak wilt blijven houden op lidmaatschap van het Huis met alle dotaties, rechten en plichten je toestemming van het hoofd van het Huis nodig hebt als je gaat trouwen. Nu wilt deze niffa niet trouwen maar samenwonen maar ze wilt wel dat manlief meeprofiteert van het lidmaatschap. En dat kan volgende de regels niet.
Nu is ze boos op mij omdat ik haar uit het Huis heb geschraptEchter zie ik ook geen reden om ontheffing hier voor te geven.
Zal wel uit het oosten des lands komen, er zijn gehuchten in dit land waar ze zo een dialect spreken dat het amper is te verstaan (net als die boeren in Engeland die nog nooit in de stad zijn geweest en plattelands Engels spreken)quote:
Ik ga geen lantefanteren financieren die geen moer voor hun geld willen doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Zoooo! Moet ze van jou eerst trouwen dan?
Is sexy, hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel uit het oosten des lands komen, er zijn gehuchten in dit land waar ze zo een dialect spreken dat het amper is te verstaan (net als die boeren in Engeland die nog nooit in de stad zijn geweest en plattelands Engels spreken)
Streng hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga geen lantefanteren financieren die geen moer voor hun geld willen doen
Zijzelf wilt dan stoppen met werken en 'huisvrouw' worden terwijl die vriend van haar 'af en toe' werk heeft (ZZP'er in de bouw ofzo)
Ik snap jequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ter voorkoming van gratis geld verdienen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |